kertokaa, miten toimin?

enmuuten

Olen nainen ja hän on myöskin, meillä on ikäeroa, miten tietää onko hänellä tunteita, hän on hyvin avoin minulle ja molemmat kartellut toisiaan viime aikoina koska meidän välillä ei saisi olla mitään, hoitosuhteen takia, näin on vaan päässyt käymään mun puolelta. Hän on kuitenkin halaillut minua ja koskenut olkapäähän, minä eilen koskin häntä käsivarteen että hän ymmärtäisi tunteeni kun puhuttiin. Tilanne on vaikea. Aloin puhumaan hänelle eilen vasta kun jäätiin kahestaan sivummalle. meillä on tosi läheiset välit ja hän avautuu mulle ja minä hänelle.. nähtiin viimeksi eilen ja juteltii. En katsonut silmiin vaan olkapäiden tasolle.

21

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ELLESS

Onko poissuljettua, että pyydät häntä elokuviin, kävelylenkille, kahvilaan? Siellähän oppisit tuntemaan häntä aiempaa paremmin. Kun sitten tapaatte lisää, niin voisit alkaa jakaa vähitellen hänelle vaivihkaa joitakin kehuja, jotta voisit nähdä, miten hän reagoi? Hivuttautumalla siis lähempiin kontakteihin, tämä olisi minun strategiani.

• aapeevaa

Ei oo kyllä poissuljettua, hei hyvä idea toi kävelylenkki, voin todellakin pyytää häntä. Oon mää muidenki kaa käynyt lenkillä. Ollaan tunnettu 2 vuotta ja en oo kertaakaa käynyt ulkona kahestaa hänen kanssaan. Oon kehunut kyllä häntä jo, esim kun vähättelee itseään niin sanon aina että hei et voi puhua noin itsestäs tai jotain et oo hei lopeta. kirjotan puhelimeen ton lenkki jutun ylös kun on muutenki paljon asiaa hänelle, niin toi on kyllä hyvä idea! ''lähtisitkö mun kaa ulos kävelylle että voitas jutella?'' :D kiitos tästä. nään häntä heti ma kun tuun kotia

• aapeevaa

Tiedän että vuospuoltoista sitten jos oisin ehdottanut että kun häntä palelee nii ei varmasti ois ottanut mun takkia, mutta tää tilanne mikä tapahtu kk sit niin kyllä oli mun takki päällä ja oli kiitollinen siitä:) meistä on yhteisiä kuvia hänellä ja mulla puhelimessa, nii voi aina ikävän tullen katsoa kuvaa.

• ELLESSE1

Hienoa, jos kävelylenkki onnistuu! Ja sitten kävelylenkin jälkeen vaan positiivisesti palautetta siitä, että kuinka hauskaa olikaan yhdessä ja että otettaisiinko pian uudestaan. Siitä se lähtee!

• aapeevaaa

Juu onnistuupa hyvinkin! Menen hänen kanssaan kahdestaan varmaan ma, jos hän suostuu. Voidaan jutella ihan kahden kesken talon ulkopuolella. Onko sulla jotai muita vinkkejä? Hän varmaan halaa minua automaattisesti. Ennen ei halailtu, tää tuli vasta 2kk sitten. Kiitos sait mulle hyvän mielen

• ELLESSE1
        aapeevaaa kirjoitti:

Juu onnistuupa hyvinkin! Menen hänen kanssaan kahdestaan varmaan ma, jos hän suostuu. Voidaan jutella ihan kahden kesken talon ulkopuolella. Onko sulla jotai muita vinkkejä? Hän varmaan halaa minua automaattisesti. Ennen ei halailtu, tää tuli vasta 2kk sitten. Kiitos sait mulle hyvän mielen

No, ehdota lenkin jälkeen kahvia Sun luonasi. Varaudu mahdolliseen vierailuun esimerkiksi hankkimalla jotain kivaa tarjottavaa teille. Varmasti menee hyvin.

• aapeevaa

Yllätän hänet jollakin muullakin tavalla :)

• aapeevaaa

Mun toinen tukihenkilö sano äsken et meillä on tosi läheiset välit, kaikkea muuta kun huonot ja ilman muuta pyydän häntä lenkille kahestaan. Aloin polttaa tupakkaa niin tää mun ihastus on vähän huolissaan musta vaikka ite polttaa. Yritin tollee tuua esille et kukaan ei arvaa että tykkään hänestä. Mut aika outoo kun toi tukihenkilö on sanonut et meidän välillä on ilmiselvästi jotain telepatiaa ja ollaan kuulemma samanlaisia.

• aaapeevaa

Ahistaa, toivotaan et oon huomenna kunnossa

• aaapeevaa

Huomenna! Mua jännittää kyllä ihan sikana hänen kohtaaminen. Ehkä kaurakeksi auttaa

• TSKEEKSSK

Tsemppiä - kyllä se tapaaminen hyvin menee! Se, että sinua jännittää, kertoo vain siitä, että tapaaminen on sulle merkityksellinen juttu. Hyvä psyykkauskeino on se, että ennen jännittävää tilannetta miettii jotakin tilannetta, jolloin on elämässä onnistunut hyvin ja josta on jäänyt positiivinen fiilis.

• aaapeevaaa

Kyllä jännittää! En tänään päässyt juttelemaan kun hän katosi ennen kun ehin sanoa sanaakaan. Luulin että hän on iltavuorossa ja en ottanut huomioon kun kävin ovella etten vaikuttaisi kiinnostuneelta

• aPEEVAAAaa

Me katsottiin kerran seksiasentoja netistä kahestaan.. Ei hävennyt. Me vaa naurettiin koko asialle

• aaapeevaaa

no eipä halunnut lähteä, enkä mä millää suostutellulla saa häntä mihinkään. Nii luovutin. hän vaan sano et eikse riitä et me jutellaa sisällä ja miks ei täällä. Tiiän että hän ei oo mitää kävely ihmisiä mut petyin kyllä vähän. hän ei puhu paljoo nyt, aistin et hänellä on huolia ja ei ihan uskalla avautua mulle ja on mietteissään. Katoin ite maahan tänää ja hän teki samoin. käydäänköhän me samoja asioita läpi? mitä mä teen

• Osastolle

"hoitosuhteen" - joo yllätys taas 2 homoseksuaalia, joilla on mielenterveysongelmia.

• Saatainakinystävän

Jos olet oikeasti kiinnostunut niin tutustu häneen ihmisenä, vaihda ajatuksia ja annat vaan mennä ohitse sen hetkellisen ujouden ynnä muun. Hyväksy ensin vain itse se että on olemassa tunteita, eihän toinen ihminen siitä mihinkään katoa.

• aapeevaa

mulla ei ole muita mielenterveydellisiä ongelmia kun paniikkihäiriö, soitin hänelle tänään hän oli huolissaan mun syömisestä. Huomenna taas nähään, aion jutella ja päästä lähelle. Kun hän ei muiden nähden halaile mua. Olen todellakin kiinnostunut hänestä, tiedän hyvin hänen perhekuviot, työkuviot, huolet, jne oikeastaan haluaisin oppia tietämään mitä hän ajattelee minusta.. huomasin et on ollut nyt vähän viileet välit mut yks ihminen paljasti tänään hänelle et mulla on ollut ikävä häntä, kun olin kuulemassa nii nolostuin ja olin iha et oliko pakko, en vaa sanonut mitään. Sitten hän rupesi puhumaan ja ilahtu. Mutta ihan eri tilanne oli puhua puhelimes hänen kaa tänää kun hän kuulosti oikeesti kiinnostuneelta, ehkä hänen oli helpompi puhua mulle näkemättä mua. Yleensä hän aina kattoo mua silmiin mutta nyt se on ollut vähän hilkulla. liekkö vaikeaa. En tänään jaksanut yhtään esittää aamulla nii olin aika hiljanen

• Aappeevaa

Oon kyllä joskus kuukaus sit kysellyt että mitä hän ajattelee musta, mut en oikee saanu vastausta. haluaisin että hän tulee istumaan lähelle eikä pöydän päähän. En oikee tiiä missä mennään.

• aapeevaaa

Tänään hän katsoi mua silmiin monta kertaa ja pitkään. Tuli hyvä mieli. Hän selvästi yritti tänään enemmän olla mun kanssa iha eri tavalla. Mietittiin et ehitäänkö nähä huomenna nii sovittii et treffataa aamulla ennen kun lähen menoihin. Hän kävi saattelemassa mut ovelle,eikä mennyt heti kahville niinku yleensä menis kyllä ettei kiinnosta tulla.. Voi kunpa hän halaisi minua taas. :(Lukeekohan hän tätä palstaa, kun oli tänää nii erilainen.Moikkas heti aamullaki mua kun olin hiljaa

• aaapeevaa

Uskalsin äsken koskea häntä takaapäi olkapäähän kun katottii yhtä juttua. Ei sanonut mitään tai kavahtanut mun kosketusta. Ei tullut saumaa halata. Puhuttii suuntautumisesta mut ei mulle tullut saumaa ku kieltää tunteeni erästä kohtaan

• entiedämillon

Nyt ollaan monta päivää erossa

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1950
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe