Moi Ave 2.0 d4d ja hävittää jäähdytysnestettä puoli litraa viikossa. Alle ei vuoda. Mihin neste mahtaa kadota meneekö öljyn sekaan vai vaarattomampaan paikkaan ? Huomenna tarkotus lähtee kesäloma reissulle mutta uskaltaako. Lisääkö vaan nesteitä ja mikä vikana korjausarvio? Auto vm. -011 ja ajettu 87 t.
Jäähdytinnestetta katoaa
14
133
Vastaukset
- Juppis
Mulla oli sama kone ja meni vaihtoon. Selittelivät kansivikaa ja laittoivat uuden koneen veloituksetta.
- pommi_kiertoon
Kävipä teillä molemmilla tuuri, kun kertakäyttömoottori porsi tarpeeksi nopeasti. Yli 7 vuotta ikää tai 180-200 tkm mittarissa, niin ei luottomyyjältä enää saa edes lämmintä kättä.
Tiivistehän noissa rupeaa vuotamaan, yleensä 100-200 tkm ajettuna ja tiiviste vaihtuu vaihtamalla koko moottori. Siitä tämä nimitys "kertakäyttömoottori".
Uusi ei ole sen kummempi, joten normi ratkaisu on laittaa pommi kiertoon remontin jälkeen. Tämä 7 vuoden takuu EI nollaudu moottorin vaihdossa, joten 2. kierros on yleensä mallia "artisti maksaa". Onneksi tojotismi on uskonto ja aina löytyy hulluja, jotka ovat valmiita maksamaan itsensä kipeäksi (menneestä) laatumaineesta.
- Apuvapitässaada
Onko tämä joku "deja vu" juttu, koska täällä oli samanlainen aloitus aikaisemmin tänä kesänä?
- Kansi_vuotaa
"Onko tämä joku "deja vu" juttu..."
Tätä deja-vu:ta kutsutaan massapostaukseksi ja trollaukseksi. Alkuperäinen vikakertomus (10.7.2015) oli asiallinen ja koski Avensista kuten tämäkin, mutta sillä on trollattu äskettäin Skoda-osiolla muuttamalla Toyota Skodaksi. - surullistatiätty
Kansi_vuotaa kirjoitti:
"Onko tämä joku "deja vu" juttu..."
Tätä deja-vu:ta kutsutaan massapostaukseksi ja trollaukseksi. Alkuperäinen vikakertomus (10.7.2015) oli asiallinen ja koski Avensista kuten tämäkin, mutta sillä on trollattu äskettäin Skoda-osiolla muuttamalla Toyota Skodaksi.Tojotassasi kuitenkin vikaa!
- eitsoukki
Kansivikoja löytyy kyseisestä merkistä!
- Skoodanvika
Olet oikeassa. Skodasta löytyy vikoja ja tämä "jäähdytysnestettä katoaa" on suoraan kopioitu skoda palstalta. Liekö sinä itse asialla.
- toyopet-kippanen
Tuttu vika surullisessa Toyopet-kippasessa
- Tojopetter
Miten se coolant kipon pohja, meneekö siitä sisälokasuojan sisällä paluuletku moottoriin, kun siihen kipon päälle tulee ohut letku syyläristä.
- Sorsapojat
Menee provon katetriin.
- Toyotero
Toyotan D4D kone se vaan hävittää nesteet. Yleinen vika, jota ei voi korjata kuin uusimalla kone.
- artisti2020
Varo rasismia nyt!
- eiksje
Kyllä mä näkisin, että naapuri se käy siellä syylarilla hakemassa sitä tarpeisiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227