eli mitä toi meinaa mese c180 kompressor?
en oo mersu miehii mut tarvis vaa saaha tietoon..
kiitti meseilijät jo valmiiksi
mitä meinaa sana kompressor?
7
6800
Vastaukset
- xyz
Kompura takakontissa jos kummista ilma karkaa.
Tai sitten se vois olla vaikka ahdettu kone.- mersumiäs
kompressor tarkoittaa ilmanpumppaamiseen tarkoitettua laitetta (mutta ei sitä jolla minä(/tai ehkä sinäkin) pumppaan iltaisin/öisin.
mersun takapäästä jos sen luit(pysäköidyn varmaan) se tarkoittaa remmiahdinta ja mersun takakontissa(vakiovaruste), tosiaankin ilmakompressoria jolla saa ilmaa renkaisiin, joten kun toytasi/nissanisi halvoista kummeista ilma taas pakenee niin viittoile seuraavan mersedeksen lähestyessä voimakkasti niin mersu -setä varmaan antaa sulle ilmaa sen verran että pääset taas lähimmälle huoltamolle täyttämään renkaasi ja lainaamaan työkaluja.............
- semeinaa
Remmiahdin
- fdsa
ahdettu moottori
- Mun mielest
Ei se kompura voimaansa saa remmiltä, vaan jakopäänketju sitä pyörittää. Korjatkaa jos oon vääräs.
- mersumiäs
Mun mielest kirjoitti:
Ei se kompura voimaansa saa remmiltä, vaan jakopäänketju sitä pyörittää. Korjatkaa jos oon vääräs.
ei ole mun mersus ainakaa kettinkiä ,paitsi jakokettinki.
se on moottorin apulaite se kompressori ja se pakottaa (puhaltaa) lissee ilmoo sine mooottorrii
ja se nykäsee enempi kun painaapi sitä oikeanpuoleista polinta. eli voimoo tulloo lisssee.ja sitteku ajelet iha rauhallisest nii eipä kuluta paljua benssiiniikää, et sil viissii.
(anteeksi ,ku mie oun savolane)mut en onneks köyhä............................................ - Anteeksi
mersumiäs kirjoitti:
ei ole mun mersus ainakaa kettinkiä ,paitsi jakokettinki.
se on moottorin apulaite se kompressori ja se pakottaa (puhaltaa) lissee ilmoo sine mooottorrii
ja se nykäsee enempi kun painaapi sitä oikeanpuoleista polinta. eli voimoo tulloo lisssee.ja sitteku ajelet iha rauhallisest nii eipä kuluta paljua benssiiniikää, et sil viissii.
(anteeksi ,ku mie oun savolane)mut en onneks köyhä............................................Tämän kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539