ja oikein viimeisen päälle :) :) synttäriä, synttäriä ja vielä kerran erittäin hyvää ja komeaa syntymäpäivää viettää KAIKKIEN NAKKILAISTEN - myös juuri sinun OMA
K-KAUPPASI K - Supermarket Onnipekka. Synttäriviikkoa vietetään alkavan syksyn keskellä eli tulevalla viikolla 29.08.2016 - 10.09. 2016 ollaan juhlahumussa mukana isolla porukalla ja jokainen omasta puolestaan. Eli Onnipekkaan käy askeleet ..... Mitähän se onnari täyttää, pim pim pim pim pim pam pom ? Otappa selvää ja tule kaupoille, astu ovesta sisään viikon jokaisena päivänä.
Nyt Nakkilassa tapahtuu
15
229
Vastaukset
- löispillitpussiin
Ikää tulee firmalle mut mitään kehitystä ei oo näkyvis missään, kohta lyö virma muutenki pillit pussiin
- onkolihhaatatarjouksesa
Kattelin tossa mainosreklaamia mutta eipä näyttänyt olevan riiputettua lihhaa nyt tarjouksessa.
- julkisuustemppu
Taitaa olla tämä riiputetunlihan keissikin.
Keikeikei rules ? - fethuvud
Kaikki joukolla onnittelemaan läskipään klaania!!!
- onneaonneaonneaonnea
Jeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!! Huomenna ne alkaa :) :) :) Onnarin 70 - vuotta synttärit, kaikki joukolla oman paikkakunnan kauppaan. On siinä menty eteenpäin vuosi jos toinenkin kauppaa tehdessä.
- hieno_keksintö
Hieno keksintö kauppiasperheeltä laittaa mainos postilaatikkoversion lisäksi myös tänne Suomi24-palstalle.
- kultakatriina8
Hyvä että joku yrittää. Hienosti suunniteltu juhlaviikko. Ja hyvin keksitty
juhlan aihe. Niin kuin Elevaarakin totesi, markkinointi vaatii luovaa mieli-
kuvitusta.
- tuusääkimääkimeen
Juu, mukavaa ohjelmaa ja kovia tarjouksia Onnarista huomisesta alkaen. Tuu sääki :)
- 23.5
Meinas oksennus tulla kun näki lehtijutun ja kun tietää näiden käytöksen ihmisiä kohtaan... Miten voitte olla niin huonokäytöksisiä? Pojan valkoisen auton rekkari kertoo kyllä millaiselle tapaukselle auto kuuluu.
- PAS-2oissopivampi
..eivaan.
Tämmöstä hirsipuuhuumoria vaan.
:) - noooooliko
kukaan käyny synttäreillä ? Viihtyisää ?
- juhlimassakait
ei näkynyt juuri juhlijoita ja Heinolan oma väki loisti poissa-olollaan ainakin iltasella, juhlimassa vissiin ?
- ämpäreitäonkoheitä
Hakekaa nyt hyvät ihmiset ittellenne ämpäri, 700 kpl tänään jaossa K - Supermarket Onnipekassa, pääsette sitten puolukkaan. Ihan käytännön syistäkin, kun ilman ämpäriä on paha kerätä puolukoita.
- ostaja123
ihan mukava kauppa ja mukavia myyjiä. jos kysyy jotain tuotetta tmv. aina saa neuvon. eipäs missään prismassakaan myyjät hyllyjen välissä ole naama hangon keksinä.
- huhhuhhuhhah
niin ja Onnipekassa mielestäsi asiakaspalvelijat hymyilevät kuin naantalin aurinko, oletko koskaan käynyt ko.kaupassa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718