Hei, onko kokemuksia selvänäkijä/ennustaja Maija Luomasta? Soitin vasta ja näki kyllä tämänhetkisen tilanteen erittäin hyvin koskien parisuhdetta ja myös terveyttäni. Nyt sitten jää nähtäväksi, miten tulevan näki...
Maija Luoma
5
459
Vastaukset
- erästodellakyllästynyt
Mitä sitä täältä kyselet? että näkeekö sinulle. Jos näkee tämän hetken tilanteen hyvin niin miksei tulevaakin. On todella raivostuttavaa kun täällä kysellään heti, pääsee oikein taas kaikki haukkumaan/kehumaan vuoro perään. Sitähän tämä on. Pidä omana tietonas ni voikin tapahtua ei se täällä kyselemällä tapahdu
- Kokeilinpavaan
No, ihan hyvässä hengessä olisin kiinnostunut kuulemaan muitten kokemuksia. Maija oli niin sympaattinen ja lämminhenkinen ihminen, en missään nimessä halua häntä moitittavan ...toteutui tuleva tai ei, hyvin näki tilanteeni! Ja toiset näkevät toisille jne.
- minäkinkokeilen
mitä täällä roikut jos olet todella kyllästynyt...ehkä muita saattaa aihe kiinnostaa niin älä sinä urpoile täällä...
- Suruperho
Soittelin kesällä ja näki ainakin tilanteeni erittäin hyvin. Ratkaisut tulisi tapahtua ennen vuoden vaihdetta....mutta täytynee katsella mitä tulee tapahtumaan
- Suruperho
Ainakaan aikajana ei pitänyt paikkansa, mutta toivotaan parasta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882