Tässä linkkiä:
https://www.kortepohja.fi/fi/asunnot/
Millaisena köyhyys näyttäytyy Kortepohjassa?
123
1932
Vastaukset
- dybut
Jos haluaa mukaan myös kokemuksen siitä, miltä köyhyys kuulostaa Kortepohjassa, voi kolisuttaa patteriaan.
- oönut
Heti ensimmäisenähän siellä näkyy Pötkön itsariyksiö: talot A - E, Taitoniekantie 9 Jyväskylä.
- Virnuilen_hississä
Tai kolvata puhelintaan. Voi myös pyytää naapureitaan virnuilemaan hississä.
- bjyrv
Siellä Taitoniekantie 9:ssä se Pötkö taas syksyn tullen palelee, kohmeiset sormet silti vinhaan sontaa nettipalstoille suoltaen.
- kudb
Pötkö asuu pikkuyksiössään sen verran ylhäällä, että Laajavuori näkyy rauhoittavasti ikkunasta. Katselisi sitä aina sen sijaan, että purkaa ahdistuksensa nettiraivoamiseen.
- Kortepohjan_kestohullu
Ei varmaan voi niin ylhäältä ulvoa ohikulkijoillekaan, joten joutuu turvautumaan nettiin.
- Slummimatami
Paistaako aurinko tänään Pötköpölvästinkin siivottomaan yksiöön? Menehän välillä ulos nauttimaan loppukesän päivästä.
- nyrb
Pieni on Pötkylän koppi, ei ihme että seinät tuntuvat kaatuvan päälle. Kaksikymmentä neliötä, ja keittiön virkaakin toimittaa vessaan vievä metrin käytäväpätkä.
- mgbr
Pötkön koppi:
https://www.kortepohja.fi/files/9314/2250/9700/Yksio_1hkk_talot_A-E.jpg- ikjhdfzgvb
Kyllähän tuollaiseen yksi hiirulainen sopii ihan hyvin!
- ddjvy
ikjhdfzgvb kirjoitti:
Kyllä maar sopii, ja tilavuuden tunnetta lisäävät valkoiset seinät.
- Slummimatami
Pötköpölvästille niiden olisi hyvä olla myös pehmustettuja.
- ajatellaanpa
ikjhdfzgvb kirjoitti:
Ennen noissa asui kaksi opiskelijaa. Toisilleen tuntemattomat.
- Slummimatami
Nyt Pötköpölvästi nukkumaan. Jaksat sitten huomennakin solvata kaikkea.
- Slummimatami
Kohta Kortepohjan kahjo herää ja rientää koneelleen sättimään kaikkea.
- bdhj
Tällaisena sadepäivänä ei aurinko herättele Pötköä kammiostaan valvotun yön jäljiltä. Minä odottelen täällä asuntotoimiston tietämillä, että se hoipertelisi paikalle ja pääsisin solvaamaan... jos ei muuten ala näkyä, menen ovelle kolkuttelemaan (ovikelloa ei ole) ja vedän kunnon herjaussessiot.
- mhfhj
Jyväskylässä päin liikkujat! Pitäkääpä silmällä ahdistuneiden öiden tuottamien silmäpussien ja muuten vain tärisevien käsien kanssa Kortepohjan ja Mattilanniemen väliä usein kulkevaa yksilöä. Katse on pelokas. Näky saa taatusti virneen kasvoillesi!
- Slummimatami
Virne voi aiheuttaa ko. yksilössä kontrolloimattomia raivonpurkauksia, joten lähestykää varoen.
- jysrby
Mikä tahansa voi aiheuttaa siinä kontrolloimattomia raivonpurkauksia. Kaikki Jyväskylän miehet ovat jo aikaa sitten oppineet kiertämään tämän yksilön kaukaa.
- drjkghtugtu
jysrby kirjoitti:
Mikä tahansa voi aiheuttaa siinä kontrolloimattomia raivonpurkauksia. Kaikki Jyväskylän miehet ovat jo aikaa sitten oppineet kiertämään tämän yksilön kaukaa.
Minkä yksilön?
- dfjghtuygtuhyu
Mitähän vittua nettiherjaajille internetin herjaajille Kortepohja ja Kortepohjan asukkaat noin niinkuin kuuluu? Kirjoitat https-osoitteesta, mutta et omastasi. Ihan olette kämpän siivousohjeita mulle Suomi24-palstalla antaneet ja vainonneet jollakin Kortepohja-aiheella pelottelemassa, mutta en vaan satu olemaan minkään sortin tapaus, joka ei olisi maksanut vuokraansa tai joka häiriköisi mitenkään. Ainoa mikä noissa teksteissä huvittaa, on se fakta, että Kortepohjassa opiskelijakämpissä todellakin on kylmä: talvisin niin kylmä opiskelijakämpissä, että sisäsämpötila on 16 astetta ja silti pyynnöistä huolimatta että korjaisivat kämpän patterin aina vetoavat siihen, että muka ikkunoiden vetoisuus aiheuttaa kylmyyden. V*ttu kun ikkunankin vielä saisi kiinni, eikä yhtään enää lisää talvea tarvis täällä enää kestää kylmästä hytisten kämpässsä, mutta onneksi muutan täältä ensi keväänä. En edes halua tietää keitä vainoatte tai miksi, koska en ole ihmisten vainoamiseen osallinen, mutta yliopisto-opiskelijoiden vainoamiseen - eikä kenenkään vainoamiseen- ei ole mitään syytä. Itse kysyin just PUHELIMESSA EN NETISSÄ yhdetä rakkaalta sukulaiselta, että mitä vittua kun en satu olemaan paikalla kun jonkun firman kanssa tunkevat lutikkakoiran kanssa sisään, koska talossa on sellaisia havaittu ja mistä tuli lapulla vaan ilmoitus, että pitääkä mun ottaa kahdessa matkalaukussa mun kaikki yksityiset asiapaperit mukaan, ettei mene yksityistietoa muiden tietoon.. tämä kun on sen sortin asuinpaikka kämppien korkeista vuokrista huolimatta, että kuka tahansa saattaa kävellä omasta ovesta sisään parin päivän varoitusajalla: mutta hienoa tietysti, jos siivoavat luteet, koska ilmeisesti osa opiskelijoista ei peseydy.
Ja jos puhutte Jyväskylän miehistä, en ole koskaan tuntenut tai siis tiennyt tuntematta kuin mulkvisteja, lukuunottamatta tietysti yliopistoihmisiä.- srhsn
Muista ilmoittaa meille uusikin osoitteesi! Muuten emme voi tulla sinne lutikkakoiran kanssa papereitasi kaivelemaan.
- dkhfrghghg
srhsn kirjoitti:
Muista ilmoittaa meille uusikin osoitteesi! Muuten emme voi tulla sinne lutikkakoiran kanssa papereitasi kaivelemaan.
Sen verran harvoin muutan, että kyllä maani viranomaiset tietää milloin olen muuttanut ja mistä.
- Älä_vingu
dkhfrghghg kirjoitti:
Sen verran harvoin muutan, että kyllä maani viranomaiset tietää milloin olen muuttanut ja mistä.
Kyllä me sinua valvomme. Voimme aina käyttää lutikkakoiraa takosyynä asioittesi tutkimiseen.
- djghtjghtghy
Älä_vingu kirjoitti:
Kyllä me sinua valvomme. Voimme aina käyttää lutikkakoiraa takosyynä asioittesi tutkimiseen.
Minua tai minun elämääni ei ole syytä tutkia, mutta ehkä niitä mielenterveysongelmaisia, jotka on rajat kiinni- liikkeiden jäseniä. Koirilla on toki hyvä hajuaisti ja hyvä niin, mutta mieluiten en mieltäisi koiriksi vaan ihmisiksi niitäkään tuntemattomia käytöstapoja omaamattomia tuntemattomia nuoria asuintaloni hisissä, jotka kerrankin analysoi suureen ääneen että haisen tupakalle ja hajuvedelle solvaavassa mielessä. Ainakaan kannabis minussa ei haise koska sellaistakaan en käytä, ja huumeita en koskaan mitään muitakaan en käytä, enkä etenkään tunne enkä ole koskaan tuntenut enkä tiennyt yhtäkään millään tavoin huumeiden kanssa tekemisissä olevaa. Ja jälleen kerran väärin tahallisesti teiltä luettu tekstisisältö internetin vajakit: tekstissäni luki, että on epämiellyttävää, että tullaan tonkimaan asunto koiran kanssa läpikotaisin, koska vaikka koiraeläimistä pidänkin, en pidä ajatuksesta, että minun kaappejani ja yksityisiä papereitani tongitaan ilman että itse voin olla näkemässä sitä kun sellaisia "tarkastuksia" tässä opiskelijatalossa tehdään: pitää ainakin pitää huoli, ettei ole henkkarit missään näkyvillä eikä mitään lapsuuskuvia tai mitään omia päiväkirjoja. Kiitti tietysti vinkistä, aina sitä vois siivota paremminkin, joskaan huonokuntoista kahdenkymmenen neliön vuokrakopperoa joka oli samantasoisessa kunnossa jo muuttaessa olisi erittäin vaikeaa laittaa viihtyisäksi, mistä syystä esimerkiksi reikäisistä huonoista lattioista jo muuttaessanikin aikoinaan asuntotoimistoon kerroin. Ja mikä vajis muka laittaa kahdenkymmenen neliön vuokrakämppäasuntoon umpiterraarion tai akvaarion, koska kuulemma asuintalossani on sellaisiakin asuntoni ludetarkistajan mukaan...
- PP-DDT
Miten se joidenkin pesemättömyys luteisiin liittyy? Oletko varma, ettei oma siivottomuutesi ole syynä syöpäläisiin?
- kdvhfuvhguvh
PP-DDT kirjoitti:
Miten se joidenkin pesemättömyys luteisiin liittyy? Oletko varma, ettei oma siivottomuutesi ole syynä syöpäläisiin?
Niin siis kenen? En minä seuraa asuinympäristöni ihmisten elämää! Jos olisin nilkki, varmaan olisin joku Facebookin jäsen ja siellä haukkuisin tuntemattomia ihmisiä jopa asuintaloryhmissä, mutta sorry vaan: ei kuulu minun käytösmalleihini ja olen erittäin yksityinen kansalainen. Minusta sanottiin jo pentuna että olen leuhka ja hieno nainen: ehkä siinä on ainakin sikäli perää, että ikinä ainakaan en todellakaan menisi nettiin haukkumaan ihmisiä ketään nimellä missään nettiryhmissä. Voithan sinä varmaan väittää, että minä olen jopa luteita kantava syöpäläinen, mutta sori olet hirveän väärässä. On tietysti kammottavaa asua kerrostalossa jossa kerrotun mukaan on luteita, mutta vielä ainakaan itse en ole sellaisia havainnut - ja muistatte ja lukijat varmasti muistaa että kyseessä on urkintaketju Suomi24:n Köyhyys- nimisellä palstalla..jossa tässä itsekään en edes kommentoisi,jollei joku runkkariherjaajatuntematon olisi melkein koko kesän roikkunut kimpussani tässä palstalla tietäen asuinpaikkanikin, mistä sitten viimein ajattelin, että ok. jos mulkku haluaa keskustella näin henkiökohtaisuuksiin mennen, niin paitsi että minun pitää kiistää perätön solvaus että koskaan olisin ollut pakkohoidossa, minun varmasti pitää myös sanoa, että en ole minkään sortin "elsojen" enkä kenenkään nettikiusaamisiin osallinen. Tietenkään ette koskaan tapaisi minua keskustelemasta mistään Kortepohjan asuntokeskusteluista, mistään asuinpaikkakeskusteluketjuista tai netin sortin ryhmistä.
- dsurgtuyhty
PP-DDT kirjoitti:
Ja tulkooot vaikka koirien kanssa runkustelemaan ja urkustelemaan mun kämppääni, ihan sama koska ei ole mitään salattavaa eikä toivonmukaan niitä luteitakaan, mutta siinä mä kysyn vaan sitä, että MISTÄ VITUN SYYSTÄ yli kymmenen vuoden asumisen ajalta ei ole talossa tehty putkiremonttia ja minkä stanan vuoksi täällä pitää talvisin palella? Samalla vuokran maksamisen määrällä olisin melkein ostanut oman asunnon, joten kyllä tässä on asuntotuottajaa tuettu. En ole mitenkään siivoton ihminen ja jos jotkut netissä sellaistakin paskatarinaa levittää, niin syökööt paskaa. Törkeitä kirjoittajatapauksia täällä Suomi24:ssa: mulle on täällä kerrottu, että olisin asperger- häiriöinen, että olisin mielenterveyssyistä pakkohoidossa ollut, että olisin ihmisten kiusaaja ja että sen päälle paitsi että minua nimitetään suurinpiirtein paskakasaksi ihmisenä erinäisin pilkkatermein, olen muka vielä ilmeisesti rasistikin ja mitä tahansa mitä jotkut hörhöt keksii väittää: mielenkiintoisia väitteitä ihmisestä, joka en ole jäsen edes Facebookissa, puhumattakaan että missään muissakaan sosiaalisissa medioissa. No ehkä tämä on teidän tyyli "opettaa" kaltaisiani ujoja yksityiskansalaisia sosiaalisen median käyttämiseen kokemani pelottelu, kun vaikutatte vihaavan ja yksilöivän rikosilmoitusten miettimiseen asti kirjoittavaa minua pelkän nimettömän Suomi24- palstalle kirjoittamisen perusteella...
- Fiini_Amoriini
dsurgtuyhty kirjoitti:
Ja tulkooot vaikka koirien kanssa runkustelemaan ja urkustelemaan mun kämppääni, ihan sama koska ei ole mitään salattavaa eikä toivonmukaan niitä luteitakaan, mutta siinä mä kysyn vaan sitä, että MISTÄ VITUN SYYSTÄ yli kymmenen vuoden asumisen ajalta ei ole talossa tehty putkiremonttia ja minkä stanan vuoksi täällä pitää talvisin palella? Samalla vuokran maksamisen määrällä olisin melkein ostanut oman asunnon, joten kyllä tässä on asuntotuottajaa tuettu. En ole mitenkään siivoton ihminen ja jos jotkut netissä sellaistakin paskatarinaa levittää, niin syökööt paskaa. Törkeitä kirjoittajatapauksia täällä Suomi24:ssa: mulle on täällä kerrottu, että olisin asperger- häiriöinen, että olisin mielenterveyssyistä pakkohoidossa ollut, että olisin ihmisten kiusaaja ja että sen päälle paitsi että minua nimitetään suurinpiirtein paskakasaksi ihmisenä erinäisin pilkkatermein, olen muka vielä ilmeisesti rasistikin ja mitä tahansa mitä jotkut hörhöt keksii väittää: mielenkiintoisia väitteitä ihmisestä, joka en ole jäsen edes Facebookissa, puhumattakaan että missään muissakaan sosiaalisissa medioissa. No ehkä tämä on teidän tyyli "opettaa" kaltaisiani ujoja yksityiskansalaisia sosiaalisen median käyttämiseen kokemani pelottelu, kun vaikutatte vihaavan ja yksilöivän rikosilmoitusten miettimiseen asti kirjoittavaa minua pelkän nimettömän Suomi24- palstalle kirjoittamisen perusteella...
Olisit sitten ostanut. Taidat kuitenkin viihtyä siellä Kortepohjassa. Olet salaisesti ihastunut siihen kaljuun hohottajaan ja toivot, että hän muuttaisi sotkuiseen yksiöösi.
- Älä_vingu
dsurgtuyhty kirjoitti:
Voiko koira myös russuttaa etenkin russakan havaitessaan?
- sjdfhgjhgjtt
Älä_vingu kirjoitti:
Voiko koira myös russuttaa etenkin russakan havaitessaan?
Enpä tiedä, mutta kaikki jotka netissä uhkailleet, sellaiset ovat rikollisia...
- kdhgtghhtj
Fiini_Amoriini kirjoitti:
Olisit sitten ostanut. Taidat kuitenkin viihtyä siellä Kortepohjassa. Olet salaisesti ihastunut siihen kaljuun hohottajaan ja toivot, että hän muuttaisi sotkuiseen yksiöösi.
Onko toi nimimerkkisi "Fiini_Amoriini" joku sanamuunnos huumausaineille? Fakta on, että en todellakaan ole valinnut keskustella netissä kaltaistenne kanssa... Tai toi nimimerkki "Älä_vingu": okei, en mä ihan tyhmä ole. "Fiiniamoriini" = aamumorfiini, niinkö? "Älä_vingu" = vili ängy, niinkö? En tunne yhtäkään "Viliä", enkä ole kiinnostunut keskustelemaan morfiinihuumausaineriippuvaisten nettirikollisten kanssa edes tällaisella nimettömällä suomi24.fi keskustelupalstalla, puhumattakaan mistään rikollisten piirien ihmisistä ylipäätään... Ja ei: en ole ihastunut Kortepohjan hörhöihin. Sellaisille ei pitäisi edes puhua naamoja ja nimiäkään tietämättä kaduillakaan mitään, kun "harrastuksensa" vaikuttaa olevan vainota pelottelulla mua tavista tänne omaan opiskelijaboxiini opiskelijanettiverkon kautta laittomasti nimettömällä pelottelulla mulle nimettömälle... Voi raukkoja, jos Kortepohjassakin joitakin huumeongelmaisia olis, käy sääli, mutta itse en täällä halua enää kauaa asua, jos sen sortin rikollisuutta on ja jos kaltaisiani kunnollisia yliopisto-opiskelijoitakaan eivät jätä vainoamiseltaan rauhaan.
- uedhi
Tämän ketjun otsikon pitäisi olla: "Millaisena köyhyys näyttäytyy Kortepohjan ylioppilaskylän B-talon siinä asunnossa, jossa valot palavat ohuiden verhojen läpi myöhään yöhön?"
Pitäähän kaikkien osata mennä vierailulle PP:n luo, hänen papereitaan vakoilemaan!- urghtugth
Kuka PP? Kerros nyt, koska tää asia alkais olla mulle viittä vaille rikosilmoitusta vailla, mikäli keskustelu on henkilöistä... Kortepohjan yksi vanha legenda on tietysti sisäiset intraverkot ja sellaisten asioiden valvominen että missä ikkunoissa milloinkin palaa valot yöllä että kuka valvoo ja kuka nukkuu, mutta jos sellaisia asioita sellaista tietoa jossakin käytetään herjaamiseen tai rikollisuuteen, sellainen on täysin väärin ja etenkin ihmisten osalta jotka EI ole osallisia. En mä ole väittänyt että kukaan ystävällinen normaali ihminen minua haluaisi vahingoittaa. Jokainen pihalla tapaamani ihminen on ystävällinen. Olen sellaista mielipidettä tuonut julki, että on velvollisuus olla pelottelematta ihan jokaisella nettiin kirjoittavalla, koska pelottelunettikäytös on koettuna hyvin ahdistavaa ja lisäksi laitonta.
- Sähköinen_lude
Kyllä PP:n kaikki asiat ja tilitiedot kiertävät Kortepohjan intraverkossa. Lutikkakoira ja muut naputtelevat tietojansa verkkoon kannettava sauhuten. Kuka on normaali, kuka ei. Jotkut niistä ns. normaaleista saattavat myös virnuilla hississä. Etkö ole vieläkän ymmärtänyt naapurisi viestejä? Niitä, joita hän morsettaa sinulle kolkuttamalla patteriin.
- dfhrughtgyughyu
Sähköinen_lude kirjoitti:
Kyllä PP:n kaikki asiat ja tilitiedot kiertävät Kortepohjan intraverkossa. Lutikkakoira ja muut naputtelevat tietojansa verkkoon kannettava sauhuten. Kuka on normaali, kuka ei. Jotkut niistä ns. normaaleista saattavat myös virnuilla hississä. Etkö ole vieläkän ymmärtänyt naapurisi viestejä? Niitä, joita hän morsettaa sinulle kolkuttamalla patteriin.
Heh heh mikä siinä anonyymina "ilmaisemassa itseään" julkisella netin palstalla internetin anonyymi sikailupelottelija, hyi mitä alhaista pelottelua... Ei pidä paikkaansa juttusi. Jos ja mikäli joku mun naapuri rynkyttää patteriaan - mikä kieltämättä on aivan helvetin häiritsevää koska sairashan ihminen on jos sellaista tekee hakaten joitakin putkia kerrostalossa , niin en tiedä mikä naapureistani sellaista tekee kun sattuu olemaan sellaset yli kaksisataa kanssa-asujaa samassa yhdessä kerrostalossa vähintään ja erittäin vaihtuvan asukaskombin kanssa, mutta olen kuullut että tässä talossa on joku hullu joka pelaa jotakin World- Of- Warcraftia tai on peliriippuvainen enkä senkään nimeä tiedä, enkä ja mutta en pelkää mitään muuta kuin sitä outoäänistä isoa kaljua epäsosiaalisen näköistä ukkoa, joka hohottaa sellaiseen maanisen kovaan ääneen rumalla äänellä ja kiroilee heitellen oveakin päin pläsiä mua pientä naista tässä opiskelijatalossa, ja pakko tietysti myöntää, etten luota vakavasti mielenterveysongelmaisiltakaan vaikuttaviin erityisesti, koska niille jos niiden kanssa kerran tai kaksi keskustelee, se muka tarkoittaa joitakin sosiaalisia suhteita. Kiva, jos joku on yrittänyt auttaa minua nettivainon edessä tuomalla julki valheita joita nettiherjaajat sanoo. Sellaisia ystävällisiä nimelläni kiittäisin, mutta mahdotonta, koska tämä vaino on nimettömässä paikassa tapahtunut ja tapahtuukin. Olen sen verran vakavissani, että vaikka pelottelu on kohdistunut minuun, voisin tarvittaessa puolustaa jokaista, joista on Jyväskylän Kortepohjassa asuneista nettiherjaajat ikäisensä netissä kirjoitelleet mielenterveyssolvauksia nettiin. Syystä, että ihan oikeasti on LAITONTA mennä missään internetissä KENENKÄÄN EDES vihjailemaan asuinpaikkoja myöten KENENKÄÄN IHMISEN olevan mielenterveysongelmainen.
- ndtubu
Pelottelu ei ole laitonta, jos joku henkilö sattuu pelästymään sellaisistakin asioista, jotka eivät uhkaa hänen omaisuuttaan tai terveyttään. Esimerkiksi herjaamisella saa pelotella niin paljon kuin sielu sietää.
Sinun pitäisi tehdä jotain pelokkuudellesi. Ensimmäinen askel olisi lopettaa käymästä niin pelottavissa paikoissa kuin Suomi-24.- djfhrughtug
Mikä henkilö? Eipä ole kerrottu kestä puhutaan ja minä en ainakaan ole se joka laatis Suomi24:n Kortepohjan asukkaista keskustelunaloituksia. Ikinä aiallisiin kysymyksiin täällä ei kyllä saa vastauksia.
- dsjfhrjgth
Kyllä >tässä< Suomi24-keskustelupalstalla on uhattu henkeäni ja terveyttäni ja mahdollisesti myös omaisuuteeni on kohdistunut uhkaa, mikäli henkilöni tiedetään. Joku rikollinen aikoinaan yhdessäkin Suomi24-keskustelupalstakeskustelussa jo ennen vuotta 2010 ivallisesti naureskeli nettirikolliskavereidensa kanssa, että käsialatutkijan hankkiminen maksaisi niin paljon, etten pystyisi edes siten puolustamaan itseäni nettiherjaajien väitteiltä ja kehotti kaikkia palstakavereitaan herjaamaan ja pelottelemaan minua ilman huolta: luultavasti koska se oli jo ennen MV- törkylehden syntymistä ja ennen Facebookeja, ne possut lainvastaiset nettivihakirjoittelijat Suomi24- ylläpidon tuella silloinkin harjoitteli minuun yhtenä taviksista Suomi24- palstalla käyneistä trollivihakirjoittajien kirjoitustyyli joukolla laitonta pelottelua: ikävä vaan, että jo silloin vuonna 2008 todella pelästyin siitä keskustelupalstakäytöksestä ja ainoastaan siksi olen sosiaalista mediaakin välttänyt, vaikka mulla on hyvä maine ja ennen kaikkea taito kirjoittaa mielipiteitä. Tulkitsin kyllä jo silloin aikoinaan, että sen yhdenkin Suomi24- keskustelupalstan sisäpiiriporukka yhdenkin hörhöpalstan aktiivikirjoittajaporukka joka mua pelotteli oli lähinnä niitä teemulahtisiatmsmitälienee tai muuta mitälienee(?) nimimerkeillä ja sitten lisäksi joitakin surkeita kamaongelmaisia ja rikollistaustaisia Suomi24- moninikkijamonipersoonatapauksia ja muutama West- Endin rikas tms. ehkä joukossa nöfnöf- nettipalstakiusakäytöstä viattomaan harjoittamassa... Kokemusteni mukaan mulle naiselle naiskirjoittajat on olleet pahempia kiusaajia: ne vähät eväät elämään saaneet miehet yleensä vaan nettipalstoilla uhkailee vetävänsä naista turpaan, mutta vähät eväät elämäänsä saaneet naisnettikiusaajat ne on kaikista pahimpia: kokemukseni ainoastaan Suomi24-nimettömästä keskustelusta.
- ukfub
Ai joo, ja mitä siihen nimeen tulee, niin ikävä kyllä en osaa kertoa sinulle nimeäsi, jos olet sen sattunut unohtamaan. Sitä ei lukenut ovessasikaan.
- kdhffruuhjf
Eikä ainakaan minun nimeäni sosiaalisessa mediassa.
- kdjfhrjghtg
Onks isoissa rikollisissa muuten rakennusalan porukkaa miten paljon?
- krfhrughtu
Miten näppäimistöltä saa pykälämerkinnän?
- PP_oikeudessa
Siinähän se ykkösen vasemmalla puolella pönöttää. Tuossa vielä lisätietoja: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pykälämerkki
- dhfrughyuh
Ja sit kun Suomi24 ylläpito siirtää ton törkeän aloituksen, niin ei kuulu siirtää siten, että vaikuttaisi ikäänkuin minä olisin kirjoittanut jonnekin Kortepohjan asukasryhmiin tai Kortepohjan asukasasioista, vaan jokuhan on postannut ton aloituksen Suomi24- Köyhyys- nimiselle palstalle ja se en ole minä. Suomi24- Köyhyys-keskustelupalstalla jotkut on olleet kiinnostuneita vainoamaan akateemisia opiskelijoita.
- grysu
Pötkööö, se on aika taas herätä uuteen päivään!
Muista käydä siellä poliisiasemalla tänään. Selität juurta jaksaen, miten nettikirjoittelustasi on annettu väärä todistus, sinua on uhkailtu herjaamisella ja nettiliikennettäsi häiritty.
Pyydä myös ympärivuorokautinen vartiointi sinne Taitoniekantie 9 B:hen! Solvauksistasi hurjistuneet vangit ja lapsiperheet suunnittelevat varmasti pahantahtoisia vierailuja...- Tex_Aller
Eritoten kannattaa korostaa sitä, että me äärioikeistolaiset siat olemme rikkoneet koneesi Internetin välityksellä.
- dnutb
Kun natsit rikkoivat koneen vielä hänen vasemmistolaisuutensa takia, niin sehän on muuten varmasti samalla viharikos. Kyllä poliisi näihin puuttuu, kun jaksaa oikeuksiaan vaatia. Paitsi jos poliisikin sattuu olemaan äärioikeistolainen, silloin se saattaa toimittaa pakkohoitoon. Mutta kyllä sieltäkin pois pääsee, kun ahkerasti tilittää kaikkea, minkä uhriksi on joutunut.
- jdghtjgyh
dnutb kirjoitti:
Kun natsit rikkoivat koneen vielä hänen vasemmistolaisuutensa takia, niin sehän on muuten varmasti samalla viharikos. Kyllä poliisi näihin puuttuu, kun jaksaa oikeuksiaan vaatia. Paitsi jos poliisikin sattuu olemaan äärioikeistolainen, silloin se saattaa toimittaa pakkohoitoon. Mutta kyllä sieltäkin pois pääsee, kun ahkerasti tilittää kaikkea, minkä uhriksi on joutunut.
Minä en ainakaan mistään muusta ole tässä kiinnostunut kuin siitä, että miksi juuri minun koneellani on tällaisia verkkoja ja miksi minun pitää joutua näkemään ja lukemaan ainoastaan pelottelua internetin yleisellä keskustelupalstalla. Myös se kiinnostaisi, että minne ja millaisiin yhteisöihin minun kommenttejani täältä ohjataan. Kukaan ei aivan varmasti halua keskustella minkään vankien kanssa yhtään mistään internetin keskustelupalstallakaan. Rikolliset tyypillisesti tietysti ovat varmaan aika vainoharhaista porukkaa, että ajattelevat jos luulevat jonkun sotkeutuneen "bisneksiinsä" tai tietävän niistä jotakin, että muka ketä tahansa sopisi pelotella, mutta sellainen on laissa kiellettyä. En tiedä mikä ohjaa tälle palstalle keskusteluja Jyväskylän Kortepohjan asumisesta ja kuka haluaa juuri minua sotkettavan sellaisiin nettikeskusteluihin ylipäätään, koska aihe ei liity palstan aiheeseen mitenkään. Kun kerran tällä palstalla väärinperustein kuitenkin aloitus Jyväskylän Kortepohjassa asumisesta on, niin voin sattumoisin Kortepohjassa asuvana kertoa olevani sen verran kyllästynyt, että kentiespä muutan aika pian täältä Kortepohjasta pois...Jos täällä kerran ei saa rauhassa omalla koneellaan edes nimettömissä Suomi24- keskustelupalstakeskusteluissa käydä, ilman että täysin väärin perustein syytellään ihmisten herjaajaksi ja uhkaillaan ja pelotellaan, niin ei ole kyllä käsitykseni miellyttävästä nettikeskustelemisesta. Kaikki sellaiset jotka täällä ovat uhkailua ja pelottelua palstoilla esittäneet, varmasti varsin hyvin tietävät käytöksensä olevan laitonta. Ja minä en tiedä kenenkään mahdollisista "bisneksistä" yhtään mitään, mutta haluan että internetin rikolliset antaa kaltaisteni tavallisten ihmisten olla rauhassa vihakirjoittelultaan ja pelottelultaan, jollaista kirjoittelua kukaan ei halua nähdä. Enkä ole ikinä ainakaan valinnut keskustella äärioikeistolaisten kanssa. Minua kun on peloteltu, on peloteltu palstalla ihan tavallista ihmistä ja se on väärin. Minä en ole keskustellessani ihmisten identiteettejä julkistanut.
- Tex_Aller
jdghtjgyh kirjoitti:
Minä en ainakaan mistään muusta ole tässä kiinnostunut kuin siitä, että miksi juuri minun koneellani on tällaisia verkkoja ja miksi minun pitää joutua näkemään ja lukemaan ainoastaan pelottelua internetin yleisellä keskustelupalstalla. Myös se kiinnostaisi, että minne ja millaisiin yhteisöihin minun kommenttejani täältä ohjataan. Kukaan ei aivan varmasti halua keskustella minkään vankien kanssa yhtään mistään internetin keskustelupalstallakaan. Rikolliset tyypillisesti tietysti ovat varmaan aika vainoharhaista porukkaa, että ajattelevat jos luulevat jonkun sotkeutuneen "bisneksiinsä" tai tietävän niistä jotakin, että muka ketä tahansa sopisi pelotella, mutta sellainen on laissa kiellettyä. En tiedä mikä ohjaa tälle palstalle keskusteluja Jyväskylän Kortepohjan asumisesta ja kuka haluaa juuri minua sotkettavan sellaisiin nettikeskusteluihin ylipäätään, koska aihe ei liity palstan aiheeseen mitenkään. Kun kerran tällä palstalla väärinperustein kuitenkin aloitus Jyväskylän Kortepohjassa asumisesta on, niin voin sattumoisin Kortepohjassa asuvana kertoa olevani sen verran kyllästynyt, että kentiespä muutan aika pian täältä Kortepohjasta pois...Jos täällä kerran ei saa rauhassa omalla koneellaan edes nimettömissä Suomi24- keskustelupalstakeskusteluissa käydä, ilman että täysin väärin perustein syytellään ihmisten herjaajaksi ja uhkaillaan ja pelotellaan, niin ei ole kyllä käsitykseni miellyttävästä nettikeskustelemisesta. Kaikki sellaiset jotka täällä ovat uhkailua ja pelottelua palstoilla esittäneet, varmasti varsin hyvin tietävät käytöksensä olevan laitonta. Ja minä en tiedä kenenkään mahdollisista "bisneksistä" yhtään mitään, mutta haluan että internetin rikolliset antaa kaltaisteni tavallisten ihmisten olla rauhassa vihakirjoittelultaan ja pelottelultaan, jollaista kirjoittelua kukaan ei halua nähdä. Enkä ole ikinä ainakaan valinnut keskustella äärioikeistolaisten kanssa. Minua kun on peloteltu, on peloteltu palstalla ihan tavallista ihmistä ja se on väärin. Minä en ole keskustellessani ihmisten identiteettejä julkistanut.
Kylillä on kyllä puhuttu Kortepohjan kokaiinivälityksestä, mutta enpä minä hurskaana ihmisenä sellaisesta tiedä.
- djvyd
jdghtjgyh kirjoitti:
Millä sinua on peloteltu? Tuhopoltolla? Pahoinpitelyllä? Vapaudenriistolla? Vai onko kyse sittenkin aistiharhoistasi?
- kdhgggggjh
djvyd kirjoitti:
Millä sinua on peloteltu? Tuhopoltolla? Pahoinpitelyllä? Vapaudenriistolla? Vai onko kyse sittenkin aistiharhoistasi?
Pahoinpidellä on uhkailtu useammankin kerran, ei arjessani, mutta täällä Suomi24- keskustelupalstalla usein. Täällähän siis ihan on rakennettu jotkut verkot, joiden avulla minua pelotellaan, kun kirjoitan kotikoneeltani nimettömästi täältä Kortepohjasta tänne mielestäni Suomi24-keskustelupalstalle. Ja minä olen tavallinen rehellinen opiskelijanainen. En tiedä mistään hämärähommista, eikä tiedä kukaan tuntemani. Tiedän useita kaltaisiani joko vasemmistolaisia tai muuten tavallisia Kortepohjassa asuvia ihmisiä opiskelijoita, joita on peloteltu. Viime viikonloppunakin pelottelu oli sitä, että kädet tärisi koko päivän, kun joku uhkaili täällä tällä ala-arvoisella palstalla katselevansa minua ikkunastaan ja tulevansa visiitille, enkä minä nauti rikollisten uhkailun kohteena olemisesta, kuten ei kukaan. Aivan varmasti Jyväskylän Kortepohjassa asuvat yliopisto-opiskelijat eivät emme ole syypäitä siihen kukaan, että jos paitsi internetissä myös pahimmissa tapauksissa muualla täällä rikolliset ihmiset pelottelee tavallisia ihmisiä.
- Älä_vingu
kdhgggggjh kirjoitti:
Pahoinpidellä on uhkailtu useammankin kerran, ei arjessani, mutta täällä Suomi24- keskustelupalstalla usein. Täällähän siis ihan on rakennettu jotkut verkot, joiden avulla minua pelotellaan, kun kirjoitan kotikoneeltani nimettömästi täältä Kortepohjasta tänne mielestäni Suomi24-keskustelupalstalle. Ja minä olen tavallinen rehellinen opiskelijanainen. En tiedä mistään hämärähommista, eikä tiedä kukaan tuntemani. Tiedän useita kaltaisiani joko vasemmistolaisia tai muuten tavallisia Kortepohjassa asuvia ihmisiä opiskelijoita, joita on peloteltu. Viime viikonloppunakin pelottelu oli sitä, että kädet tärisi koko päivän, kun joku uhkaili täällä tällä ala-arvoisella palstalla katselevansa minua ikkunastaan ja tulevansa visiitille, enkä minä nauti rikollisten uhkailun kohteena olemisesta, kuten ei kukaan. Aivan varmasti Jyväskylän Kortepohjassa asuvat yliopisto-opiskelijat eivät emme ole syypäitä siihen kukaan, että jos paitsi internetissä myös pahimmissa tapauksissa muualla täällä rikolliset ihmiset pelottelee tavallisia ihmisiä.
Keitätkö kahvit, jos tulen kylään. Onko pullaa myös?
- dukdtu
Täytyy myöntää, että Suomi-24:llä on joskus todella näkynyt turpaanvetouhkailuja. Sinuun en kyllä ole nähnyt niitä kohdistetun. Mutta jos mieli järkkyy siitä, että joku uhkaa katsoa ikkunaasi, aiheutat ihmisille pelkkää huvia tilittämällä siitä.
- hftjghtrkghtr
Tex_Aller kirjoitti:
Kylillä on kyllä puhuttu Kortepohjan kokaiinivälityksestä, mutta enpä minä hurskaana ihmisenä sellaisesta tiedä.
Enpä tiedä minäkään, sen sortin asioista. Tottakai sitten, JOS on niin, että täällä Jyväskylän Kortepohjassa olisi kovan luokan huumekauppaa, se varmaan sitten tarkoittaa myös sitä, että täällä on melko turvatonta tavallisten ihmisten asua, mutta koska en ole sentään tuollaisia huhuja kuullut, olisin erittäin iloinen jos tavallisia ihmisiä kaltaisiani eivät mitkään rikolliset tahot sotkisi sellaisiin asioihin ollenkaan... Tämä Jyväskylän Kortepohja on tietysti siitä erikoinen paikka asua, että täällä on hyvin paljon myös tilapäisiä asujia, mutta rikollisuutta kukaan ei tänne rauhalliseen opiskelijakylään kaipaa. Aloituksen postannut voisi kertoa, miksi halusi minun osallistuvan tällaiseen keskusteluun...Ja olisi mukava saada myös selitys, miksi minun koneeltani kirjoitellessani Suomi24-palstalle, että miksi keskustelijat ovat aina aggressiivisia. Voin tietysti varmaan kutsua jonkun tietokoneasiantuntijan katsomaan mitä uhkailua ja pelottelua ja paskaa koneelleni aina näkyy, kun klikkaan www.suomi24.fi, mutta suurin toiveeni olisi, että jos täällä minua vainotaan, että sellainen vihakäytös loppuu heti. On se kohtuullisen vakava asia se, miten minua on peloteltu nettipalstalla, ja - kuten näette- en koskaan kirjoita millään nimellä enkä naamalla, enkä näe muiden kirjittajien nimiä tai naamoja. En halua minua osallistettavan mihinkään outoihin asioihin, enkä ketään tavallista ihmistä. Rikollisia en tunne ja rikollisuuden kanssa en ole tekemisissä.
- sjdfhdjfrhgfght
dukdtu kirjoitti:
Täytyy myöntää, että Suomi-24:llä on joskus todella näkynyt turpaanvetouhkailuja. Sinuun en kyllä ole nähnyt niitä kohdistetun. Mutta jos mieli järkkyy siitä, että joku uhkaa katsoa ikkunaasi, aiheutat ihmisille pelkkää huvia tilittämällä siitä.
Ainoastaan rikolliset esittävät missään internetissä "turpaanvetouhkailuja", puhumattakaan että ihmisten arjessa. Miksi täällä ylipäätään tällaisella palstalla jotkut uhkailee, eivätkö tiedä että uhkailu on laitonta? Jostakin syystä täällä jotkut tietää kuka minä olen ja uhkailevat juuri minua tällaisella nimettömällä palstalla: jos kyse on sellaisesta, että jossakin on jotakin rikollista, mitään oikeutta ei ole sotkea sellaiseen tavallisia ihmisiä. Joku tässä samassa ketjussa puhui, että täällä Kortepohjassa olisi kokaiinikauppaa, että sellaisia huhujako jossakin olisi. Miksi täällä tällaisella palstalla kuvitellaan, että tavallinen netin palstalla peloteltu opiskelija minä muka sellaisista asioista olisin kiinnostunut keskustelemaan tai että edes tietäisin mitään sellaisista? Se mitään mielenjärkkymistä ole, että on peloissaan että palstalla jossa ei kenenkään identiteettiä tiedä, jotkut uhkailee asuvansa jossakin lähiympäristössäni, täysin tuntemattomat uhkailijat ja nimettöminä. Änkivät väärän aihealueen palstalle halutessaan minut osalliseksi tällaisiin keskusteluihin ja luoja tietää mistä koneilta kirjoittavat... Mä todella toivon, että mulla ei ole eikä tule syytä mennä poliisille, koska keskustelupalstalla keskustelemiseni ei ole mikään peruste käydä henkilökohtaisesti pelottelemaan. Ja _minkäänlaisten_ huumehemmojen nettitouhuista tai mistään sellaisista mun kanssa ei tarvitse keskustella, koska en ole missään tekemisissä huumeiden kanssa, eikä ole kukaan tuntemani muukaan ihan todella. Jos ylipäätään täällä Suomi24:ssa pelottelualoituksia mun nähtäväksi laittaneet on yhtään järjissään, niin yksi asia mitä ainakin voisivat tehdä, on, että lopettaisivat kirjoittamasta minun koneeltani tai muiden viattomien koneilta... Tässä kun en edes sitä voi tietää, että onko minulla yksi, kaksi vaiko kymmenen vaiko kuinka monta ahdistelijaa tällä palstalla: sen vaan tiedän, että tuntemattomia kaikki. Olen tällä Köyhyys- nimisellä keskustelupalstalla Suomi24 käynyt ihan vaan keskustellakseni palstan aiheesta ja jos sitä asiaa ei ole huomattu, on kyllä kumma.
- bjdjk
sjdfhdjfrhgfght kirjoitti:
Ainoastaan rikolliset esittävät missään internetissä "turpaanvetouhkailuja", puhumattakaan että ihmisten arjessa. Miksi täällä ylipäätään tällaisella palstalla jotkut uhkailee, eivätkö tiedä että uhkailu on laitonta? Jostakin syystä täällä jotkut tietää kuka minä olen ja uhkailevat juuri minua tällaisella nimettömällä palstalla: jos kyse on sellaisesta, että jossakin on jotakin rikollista, mitään oikeutta ei ole sotkea sellaiseen tavallisia ihmisiä. Joku tässä samassa ketjussa puhui, että täällä Kortepohjassa olisi kokaiinikauppaa, että sellaisia huhujako jossakin olisi. Miksi täällä tällaisella palstalla kuvitellaan, että tavallinen netin palstalla peloteltu opiskelija minä muka sellaisista asioista olisin kiinnostunut keskustelemaan tai että edes tietäisin mitään sellaisista? Se mitään mielenjärkkymistä ole, että on peloissaan että palstalla jossa ei kenenkään identiteettiä tiedä, jotkut uhkailee asuvansa jossakin lähiympäristössäni, täysin tuntemattomat uhkailijat ja nimettöminä. Änkivät väärän aihealueen palstalle halutessaan minut osalliseksi tällaisiin keskusteluihin ja luoja tietää mistä koneilta kirjoittavat... Mä todella toivon, että mulla ei ole eikä tule syytä mennä poliisille, koska keskustelupalstalla keskustelemiseni ei ole mikään peruste käydä henkilökohtaisesti pelottelemaan. Ja _minkäänlaisten_ huumehemmojen nettitouhuista tai mistään sellaisista mun kanssa ei tarvitse keskustella, koska en ole missään tekemisissä huumeiden kanssa, eikä ole kukaan tuntemani muukaan ihan todella. Jos ylipäätään täällä Suomi24:ssa pelottelualoituksia mun nähtäväksi laittaneet on yhtään järjissään, niin yksi asia mitä ainakin voisivat tehdä, on, että lopettaisivat kirjoittamasta minun koneeltani tai muiden viattomien koneilta... Tässä kun en edes sitä voi tietää, että onko minulla yksi, kaksi vaiko kymmenen vaiko kuinka monta ahdistelijaa tällä palstalla: sen vaan tiedän, että tuntemattomia kaikki. Olen tällä Köyhyys- nimisellä keskustelupalstalla Suomi24 käynyt ihan vaan keskustellakseni palstan aiheesta ja jos sitä asiaa ei ole huomattu, on kyllä kumma.
Toivot pelottelijoiden lopettavan kirjoittamasta koneeltasi? Kerro ihmeessä lisää, tämä teoriasi vaatii lisävaloa!
- sdjfhdjhgtg
bjdjk kirjoitti:
Toivot pelottelijoiden lopettavan kirjoittamasta koneeltasi? Kerro ihmeessä lisää, tämä teoriasi vaatii lisävaloa!
Minä en tiedä kun en tietotekniikka-alan ihminen ole...Kyllä kuullun mukaan jotkut osaa esimerkiksi aika taitavasti käyttää näitä Kortepohjan ylioppilaskylän intraverkkoja, mutta minä en ole sellainen, enkä kirjoita mihinkään intraryhmiin. Itse olen vaan sen tulkinnan tehnyt, että jotkut rikolliset on mut pöpiksi halunneet leimata ja siihen tuskin riittää se, että kirjoitan nimettömiä kirjoituksia netin keskustelupalstalle, vieläpä ihan toisen tason asiallisia, kuin asiattomien kirjoittajien tekstit ja oletukseni mukaan asiallisella palstalla. Herjaajan ei tarvitse tyhmäksi tekeytyä: mikäli koneellani olis jokin esimerkiksi vakoiluohjelma, voisi olla hyvinkin mahdollista haitantekoa jonkun asiattomasti päästä näkemään mitä joku koneellaan tekee tai käyttää toisen konetta ja päästä siten pelottelemaan minua. Älypuhelintani en nettiin kirjoittamiseen käytä ja jos olisin internerhäirikkö rikollinen, varmaan siinä tapauksessa sellainenkin valitettavasti voisi olla mahdollista, jos joku asiaton tietää puhelinnumeron. Tässä keskustelussa kun on sen verran vakavista asioista puhuttu, että muka siis kokaiinikauppaakin ja mitä lienee siiskö täällä Jyväskylän yliopiston ylioppilaskylässä Kortepohjassa ( suoraan sanoen pelottaa, jos sellaista olisi, koska en halua asua paikassa jossa olisi rikollisuutta), niin eikös niiden pitänyt olla jo linnassa niiden hyypiöiden, sen yhdenkin Hesarin uutisoiman psykologian laitoksen tutkijan, jotka oli sen sortin touhuissa? Vai onks niitä vielä vapaalla? En ole koskaan ollut tekemisissä ainakaan tietoni mukaan huumerikollisten kanssa, enkä tunne ainakaan sen sortin ihmisiä mitään en ketään. Nähnyt olen tietysti täällä Kortepohjassa vuosien varrella varmaan kaikenlaista, mutta koska en ihmisistä tiedä, en todellakaan halua edes käydä keskustelua sellaisista asioista, että onko täällä huumehemmoja... Ja muutan tästä paikasta nopeasti pois, jos täällä tulee yleiseksi tavaksi, että koirien kanssa tullaan kämppään hyönteisiä etsimään. En erityisemmin muutenkaan ole viihtynyt täällä enää vuosiin. Kyllä se varmaan ihan tuntemattomillekin on täällä Kortepohjassa naamastani näkynyt, että olen peloissani koko ajan - johtuen vain siitä, että minua uhkaillaan koska yritän kirjoittaa nimettömästi jessus Suomi24-palstalla. Onko isokin virheeni ollut yrittää keskustella Suomi24- keskustelupalstalla? Kun täällä näemmä ainoat keskusteut mitä näen, on jotakin pelottavaa törkyä, ja torrin kautta minä ainakaan en vapaaehtoisesti kirjoita, koska mun kirjoituksissa ei ole mitään, mistä syystä mielipiteissäni olisi mitään salaista. Se on selvä, että minua uhkailleet kirjoittavat torrin kautta - he tekevät sen tahallisesti... Koska tietävät, että olisivat muussa tapauksessa edesvastuussa pelottelustaan lain edessä.
Kuten oon sanonut, niin kokemani pelottelun nettipalstalla vuoksi voisin mennä jopa poliisille. Toivon tietysti, että pelottelu loppuu ihan siten, että ne jotka ovat pelotelleet, itse ymmärtävät pelottelemisen ja uhkailun ja muun laittoman käyttäytymissorttisen touhun lopettaa. - xkdrhgituh
dukdtu kirjoitti:
Ihanko totta, että et ole ja ette ole käsialan perusteella ikinä nähnyt ja pystynyt tulkitsemaan että mitä kirjoittajaa yksittäisississä keskusteluketjuissa uhataan, kiusataan ja pelotellaan Suomi24-keskustelupalstalla yksittäisissä keskustepalstakeskusteluissa, vaikka luet näitä ja vaikka uhattu ja herjattu tarkoituksellisesti kirjoittaa nimettömällä keskustelupalstalla paljon pidempiä tekstejä kuin muut ja ilmiselvästi lukukykyisille aina puolustautuen nimettömään uhkailuun? Voiks tossa tollasella näkemyksellä pitää paikkaansa yleisesti täällä rikollisten yleisesti toistama väite Suomen laista, että nimettömän keskustelupalstan yksittäinen kirjoittaja ei vois olla uhattu ja oikeutettu halutessaan menemään nettikeskustelusta kokemastaan uhkailusta ehkä jopa poliisiin asti? Kyllä nimettömässä netin keskustelupalstakeskustelussa kun nimettömään viestiini kirjoitetaan pelottelua, joukkokiusaamista ja uhkailua, sellainen käytös kohdistuu ihan juuri minuun sellainen rikollinen käytös. Mahdllisten identiteettirikollisten käytökseen en ole syypää, eikä kukaan tavis, että turha ainakaan yrittää valehdella minun esiintyvän tai esiintyneen netissä ihmisen nimissä... Ip- osoitettanikaan ei ole tarvis vääristää, mutta en minä silti tietysti naamalla ja nimellä menisi julkisuuteen kirjoittamaan samoin, kuin kirjoitan tulkinnallisia tekstejä tässä nimettömällä Suomi24- palstoilla. Omiin käytösmalleihini ei kuulu urkkia ja seurailla ja pelotella tuntemattomana ihmisenä Jyväskylän yliopiston tavista opiskelijaa siihen mittaan asti, että tulee perässä jopa Suomi24- Köyhyys-keskustelupalstalle tarkoituksena osallistaa minua laittomuuksiin tai herjaamiseen... Kuten sanoin: puhelintani en ikinä käytä nettiin kirjoittamiseen en koskaan eikä ole syytäkään, koska en ole internetin sosiaalisten medioiden jäsen ja vaalin yksityisyyttäni ja lisäksi ainoa kone josta kirjoitan keskustelupalstalle on oma läppärini omassa opiskelijayksiössäni, enkä ole valinnut keskustella esimerkiksi huumerikollisuudesta tai lukea pöpien käytöstapoja omaamattomien anonyymien valehtelijanettiherhaajien herjauksia "persoonastani". Tämän foorumin kirjoittajat kun eivät ole päteviä minun henkilöäni arvioimaan.
- ksdjfhggjth
En tiedä keitä olette, mutta jättäkää minut ja muut kunnialliset ihmiset rauhaan! Minä olen kunniallinen kansalainen, mutta täällä pyörii jonkin sortin porukka juuri näissä anonyymiverkoissa, jotka yrittää lavastaa ilmeisesti jopa rikollisiksi viattomia kuten minua. Sanoisin, että törkeyden huippu, jos lisäksi vieläpä jossakin Facebookin tyyppisissä paikoissa pyörivät jotkut väärien nimien ja naamojen kanssa. Tämä muhun kohdistunut palstapelottelu on jatkunut aika kauan ja minua vainonneet tietää, että nettiin en muualle ikinä kirjoita, kuin nimettömänä Suomi24-palstalla jossa nytkin käsitykseni mukaan olen kirjoittamassa nimettömille, ja lisäksi puhelintani en koskaan käytä internetiin kirjoittamiseen: ihan vaan siitä syystä, että en ole sosiaalisissa medioissa ollenkaan ja se on ihan normaalia, että ei kaikki halua olla somessa. Rikollista on jo se, että jos internetissä jotkut typerät saa huvia siitä, että esim. minua on yritetty mielenterveysongelmaiseksi leimata jossakin tällaisessa vitun verkossa, jossa koko ajan koen laitonta uhkailua ja keskustelupalstalla pelottelua nimettömien ja tuntemattomien taholta, jotka vihjailee asuvansa jossakin lähiympäristössä. Eikä sellaiseen mitkään tavalliset ihmiset syyllistykään, että netissä levittelis huhua jonkun opiskelijatalon jonkun tietyn olevan muka päästään pöpi. Kiusaajieni motiivit tuskin täysin kestävät päivänvaloa, mutta jos täysin ymmärtävät nyt lopettaa minuun ja muihin tavallisiin kansalaisiin kohdistuvan pelottelun ja uhkailun ja todellisuudenvääristelyn, siinä tapauksessa ei tarvitse poliisille mennä. Tavallinen kansalainen jokainen varmasti tekeekin mieluummin ihan muuta, kuin ottaa kantaa johonkin netissä lukevaan sontaan ja uhkailuun. Myös se täällä olisi voitu ihan suoraan kertoa, jos olen sitten väärällä palstalla missä luulen.
- Tex_Aller
Koettaisit nukkua välillä. Opiskelusikin saattaisi edistyä ja nuo sekavat hourailut ja raivoamiset vähenisivät.
- ksjdfhrjfhrfhtf
Tex_Aller kirjoitti:
Koettaisit nukkua välillä. Opiskelusikin saattaisi edistyä ja nuo sekavat hourailut ja raivoamiset vähenisivät.
Se mihin aikoihin minä nukun ja milloin valvon, ei kuulu internetin kansalle yhtään millään tavalla, samatenkaan kuin ei kuulu opiskelemisenikaan yhtään kenellekään tuntemattomille herjaajille, koska en netissä opiskelemisestani tietoa enkä kenenkään tietoja levittele, enkä ole sosiaalisen median jäsen, joskin ilmeisesti jos haluaisin normaalien ystävällisten ihmisten kanssa keskustella, pitäisi kirjoittaa jonnekin muualle kuin tällaiselle palstalle. Minua on kyllä monet varoitelleet, että nimettömillä netin palstoilla pyörii paljon rikollista porukkaa. Ja koska ketjun kirjoittajia on kovasti kiinnostanut minulle tyystin tuntematon aihe huumeet pelottelukeskustelemisen mielessä havaitusti, niin syyttämättä yhtään sinänsä erityisesti ulkomaalaisia, kyllä täällä Kortepohjassa vaan usein ganjat löyhähtää joidenkin ulkomaalaisten astuessa samaan hissiin. Eivätkä vaikuta yliopisto-opiskelijoilta, vaikka ilmeisesti asuvat Kortepohjassa. En ole koskaan käyttänyt huumeita, enkä tunne ketään huumeita käyttävää ihmistä, en yliopisto-opiskelijaa enkä mitään muutakaan huumeita käyttävää ihmistä. Tupakkaa kyllä poltan ja kännispäissäni olen saattanut joskus polttaa jonkun sellaisenkin tupakan, joka ehkä ei ollut ihan tavallista en tiedä, mutta huumeista minä en tiedä kerrassaan mitään, enkä haluakaan tietää. Lisäksi sen olen sanonut teille torriverkkolaisille millelie en tiedä keitä olette todellakaan ja itse en tiedä mistä tämäkin poostaus nyt lähtee tai näyttää tulevan enkä ole nettihäirikkö, että irtisanon heti asuntoni ja muutan täältä, jos täällä todella on jokin huumeongelmakin täällä rauhallisessa ylioppilaskylässä. Kotirauhan piiriin isossa kerrostalossa kuuluu kyllä myös oikeus käydä internetin keskustelupalstalla ilman, että samassa talossa tai asuinympäristössä asuvat seurailevat nettiliikkeitä. Rikolliset tietävät kyllä myös sen, että on laitonta toisten nimissä ja toisten koneilta tai puhelimista tai puhelimiin laitella nettiin tahallisesti kirjoituksia. En tiedä olenko keskustellut rikollisten kanssa netissä, mutta jos olen tietämättäni niin tehnyt, siinä tapauksessa toivon, että jotkut poliisit seuraavat tätäkin foorumia... Tavallinen kansa haluaa elää rauhassa.
- Tex_Aller
ksjdfhrjfhrfhtf kirjoitti:
Se mihin aikoihin minä nukun ja milloin valvon, ei kuulu internetin kansalle yhtään millään tavalla, samatenkaan kuin ei kuulu opiskelemisenikaan yhtään kenellekään tuntemattomille herjaajille, koska en netissä opiskelemisestani tietoa enkä kenenkään tietoja levittele, enkä ole sosiaalisen median jäsen, joskin ilmeisesti jos haluaisin normaalien ystävällisten ihmisten kanssa keskustella, pitäisi kirjoittaa jonnekin muualle kuin tällaiselle palstalle. Minua on kyllä monet varoitelleet, että nimettömillä netin palstoilla pyörii paljon rikollista porukkaa. Ja koska ketjun kirjoittajia on kovasti kiinnostanut minulle tyystin tuntematon aihe huumeet pelottelukeskustelemisen mielessä havaitusti, niin syyttämättä yhtään sinänsä erityisesti ulkomaalaisia, kyllä täällä Kortepohjassa vaan usein ganjat löyhähtää joidenkin ulkomaalaisten astuessa samaan hissiin. Eivätkä vaikuta yliopisto-opiskelijoilta, vaikka ilmeisesti asuvat Kortepohjassa. En ole koskaan käyttänyt huumeita, enkä tunne ketään huumeita käyttävää ihmistä, en yliopisto-opiskelijaa enkä mitään muutakaan huumeita käyttävää ihmistä. Tupakkaa kyllä poltan ja kännispäissäni olen saattanut joskus polttaa jonkun sellaisenkin tupakan, joka ehkä ei ollut ihan tavallista en tiedä, mutta huumeista minä en tiedä kerrassaan mitään, enkä haluakaan tietää. Lisäksi sen olen sanonut teille torriverkkolaisille millelie en tiedä keitä olette todellakaan ja itse en tiedä mistä tämäkin poostaus nyt lähtee tai näyttää tulevan enkä ole nettihäirikkö, että irtisanon heti asuntoni ja muutan täältä, jos täällä todella on jokin huumeongelmakin täällä rauhallisessa ylioppilaskylässä. Kotirauhan piiriin isossa kerrostalossa kuuluu kyllä myös oikeus käydä internetin keskustelupalstalla ilman, että samassa talossa tai asuinympäristössä asuvat seurailevat nettiliikkeitä. Rikolliset tietävät kyllä myös sen, että on laitonta toisten nimissä ja toisten koneilta tai puhelimista tai puhelimiin laitella nettiin tahallisesti kirjoituksia. En tiedä olenko keskustellut rikollisten kanssa netissä, mutta jos olen tietämättäni niin tehnyt, siinä tapauksessa toivon, että jotkut poliisit seuraavat tätäkin foorumia... Tavallinen kansa haluaa elää rauhassa.
Todellisuudentajusikin voisi parantua. Et näköjään tajua, että olet itse lörpötellyt pääosan asioistasi täällä. Ei kuulu, mutta näkyy, että välillä raivoat ja solvaat kaikkea vielä kahden maissa yöllä. Olet jopa pettynyt, kun et saa huomiota osaksesi siihen aikaan ja arvelet muiden kirjoittajien istuvan kaljabaarissa.
- skefhrjghtju
Tex_Aller kirjoitti:
Todellisuudentajusikin voisi parantua. Et näköjään tajua, että olet itse lörpötellyt pääosan asioistasi täällä. Ei kuulu, mutta näkyy, että välillä raivoat ja solvaat kaikkea vielä kahden maissa yöllä. Olet jopa pettynyt, kun et saa huomiota osaksesi siihen aikaan ja arvelet muiden kirjoittajien istuvan kaljabaarissa.
En minä ole minkään kirjoittajajengin kanssa ollut pilkkaamassa ihmisiä internetissä, en missään. Mutta ei se ole mikään yksi tai kaksi kirjoittajaa olleet, jotka on minua olleet pelottelemassa tässä Suomi24-keskustelupalstalla jonne käsitykseni mukaan kirjoitan, vaan joku ihan joukko ihmisiä ja ihmettelen, että mistä ylipäänsä minut ovat pilkkansa ja pelottelunsa kohteeksi ottaneet, että miten sen tekevät... Toivon ihan todella syvästi, ettei kyse ole myöskään siitä, että joukko hyväosaisia yliopisto-opiskelijoita tyhmyyttään harjoittaisi nettikiusaamista, koska siinä tapauksessa saattaisi joillekin ihan maamin ja paapin pikkuhellanteltuillekin ns. "nakki napsahtaa", jos esimerkiksi todella mua olis selkäni takana pilkattu netissä täällä Kortepohjassa asuinalueellani jollakin joukolla, jossa naamani tiedettäis jossakin kiusaajaporukassa. Minähän kun en tiedä edes sitä, että minne näitä minun tekstipostauksiani edes laitellaan...Enkä sitä yhtään, että mitä sosiaalisissa medioissa tapahtuu, että keneksi minua väitetään, millaiseksi tai että mitä keskustelemisestani väitetään. Olen toivonut, että jos minusta on jossakin jotakin herjaa, että joku oikea ystäväni näyttäisi minulle ne, koska on tää outoa. En mä ole ikinä kirjoitellut netin palstoille siten, että mun kirjoituksiani laillisesti ketkään ihmisjoukot missään seuraisi. Ymmärränhän minä sen, että huvitusta herättää joissakin opiskelija, joka on pidemmän linjan ikuisuusopiskelijana joidenkin mielestä pidetty ja että joissakin uteliaisuutta herättää ihminen jota eivät tunne ja jonka kuitenkin arjessaan näkevät kerrostalonsa ympäristössä usein, mutta liian paksuksi menee juttu, jos netissä väitetään että olisin mielenterveysongelmainen. Puhumattakaan, että jos rikollisuuteen sotkettais...
- Slummimatami
skefhrjghtju kirjoitti:
En minä ole minkään kirjoittajajengin kanssa ollut pilkkaamassa ihmisiä internetissä, en missään. Mutta ei se ole mikään yksi tai kaksi kirjoittajaa olleet, jotka on minua olleet pelottelemassa tässä Suomi24-keskustelupalstalla jonne käsitykseni mukaan kirjoitan, vaan joku ihan joukko ihmisiä ja ihmettelen, että mistä ylipäänsä minut ovat pilkkansa ja pelottelunsa kohteeksi ottaneet, että miten sen tekevät... Toivon ihan todella syvästi, ettei kyse ole myöskään siitä, että joukko hyväosaisia yliopisto-opiskelijoita tyhmyyttään harjoittaisi nettikiusaamista, koska siinä tapauksessa saattaisi joillekin ihan maamin ja paapin pikkuhellanteltuillekin ns. "nakki napsahtaa", jos esimerkiksi todella mua olis selkäni takana pilkattu netissä täällä Kortepohjassa asuinalueellani jollakin joukolla, jossa naamani tiedettäis jossakin kiusaajaporukassa. Minähän kun en tiedä edes sitä, että minne näitä minun tekstipostauksiani edes laitellaan...Enkä sitä yhtään, että mitä sosiaalisissa medioissa tapahtuu, että keneksi minua väitetään, millaiseksi tai että mitä keskustelemisestani väitetään. Olen toivonut, että jos minusta on jossakin jotakin herjaa, että joku oikea ystäväni näyttäisi minulle ne, koska on tää outoa. En mä ole ikinä kirjoitellut netin palstoille siten, että mun kirjoituksiani laillisesti ketkään ihmisjoukot missään seuraisi. Ymmärränhän minä sen, että huvitusta herättää joissakin opiskelija, joka on pidemmän linjan ikuisuusopiskelijana joidenkin mielestä pidetty ja että joissakin uteliaisuutta herättää ihminen jota eivät tunne ja jonka kuitenkin arjessaan näkevät kerrostalonsa ympäristössä usein, mutta liian paksuksi menee juttu, jos netissä väitetään että olisin mielenterveysongelmainen. Puhumattakaan, että jos rikollisuuteen sotkettais...
Usein kulmilla sen kaljabaarissa istumisen lisäksi pilkkaamme sinua ihan hellantelttuina. Nakin napsahtamista emme pelkää. Osa porukasta kai vegaanejakin, joten pitäisi sitten uhitella soijanakilla. Kokoonnumme taas perjantaina ilkkumaan sinulle ja ankealle elämällesi.
- keurgthghu
Slummimatami kirjoitti:
Usein kulmilla sen kaljabaarissa istumisen lisäksi pilkkaamme sinua ihan hellantelttuina. Nakin napsahtamista emme pelkää. Osa porukasta kai vegaanejakin, joten pitäisi sitten uhitella soijanakilla. Kokoonnumme taas perjantaina ilkkumaan sinulle ja ankealle elämällesi.
No sepä mahtaa sitten olla aika tyhjää elämää, että jos Kortepohjan spugeporukoissa spekuloidaan alueen asukkaiden asioista. Se mikä sitten on ylipisto-opiskelijoiden omalla vastuulla, on se, että yhteisöissään ei ole ketään väärissä nimissä, ettei turhaa "tirskuntanauramista" esiinny; katsokaas kun jopa Jyväskylän Kortepohjankin yliopisto-opiskelija-asukkaalla laissa on sellainen kotirauhaksi kutsuttu asia, johon laissa liittyy myös oikeus kirjoitella vaikkapa nimettömästi Suomi24- keskustelupalstalle! Tosi ikävää, jos nuoremmat opiskelijat on jotenkin erilaisia kuin aiemmin, kun ennen ainakaan kiusaamista ei ollut yliopistopiireissä ikinä... Kortepohjan opiskelija-asukkaat tietysti kaikki on aika köyhiksiä, mutta ei kyllä niin köyhis saa olla kukaan, että alkaa vittuilla ja pelotella sivullista. Esimerkiks olis ihan mukava voida keskustella Suomi24-keskustelupalstalla aiheesta "Köyhyys" yhteiskunnassa, mutta ainakaan siihen aiheeseen ei yhdelläkään ole ollut esittää asiallista kommenttia. Aika outoa. Että niinku pikkusen vittumaista on ollut laatia kirjoituksia tänne edes yrityksiä keskustella, kun kokemus on, että ainoa mitä saa on pelottelu ja uhkailu.
- dghtgtgjhkjygj
Tex_Aller kirjoitti:
En minä lörpöttele ( törkeän rikollinen väite!) yhtään missään ja mitenkään mitään muuta kuin tavallista keskustelupalstakeskustelemista nimettömällä netin keskustelupalstalla teille identiteeteiltä mulle tuntemattomille todennäköisimmin jonkin sortin rikollisille(?), koska ei tavalliset yritä vääristellä tahallisesti tuntemattoman nimetöntä keskustelupalstakeskustelemista. Jos on laissa kiellettyä kirjoittaa nimettömästi Suomi24-keskustelupalstalle, niin ihmettelen suuresti... Rikosilmoituksen voisin mahdollisesti tehdä seuraavista syistä: 1.) yli kymmenen vuotta kestänyt vainon ja pelottelun ja pilkan kohteena oleminen Suomi24-keskustelupalstalle kirjoittamisen vuoksi, 2.) herjaaminen ja pelottelu jossa pelottelijat tietävät jopa missä asun, 3.) valheet että kirjoittaisin netissä paikkoihin joihin en kirjoita ja valheet että olisin sosiaalisen median jäsen missään, 4.) valheet että keskustelemiseni osaltani olisi mitenkään yhteisösidonnaista kun tänne nimettömälle palstalle kösitykseni mukaan suomi24.fi kirjoitan, 5.) valheet, että olisin koskaan ollut nettiseuranhakija tai että olisin missään määrin kiinnostunut tuomaan julki näkemyksiäni asuinpaikastani tai tuntemistani tai tietämistäni ihmisistä. Myös siitä rikosilmoitus olisi mahdollista kai tehdä, että en saa nykyisin elää rauhassa asuinpaikassani, vaikka olen ujo ja erittäin yksityinen kansalainen, vaan sosiaalisen median jäsenet ahdistelevat käyttäytymällä oudosti. Rikollisuuden kanssa en minä eikä kukaan läheisesti tuntemani ole tekemisissä, mutta mahtaa se nettikiusaaja vihata minua kovasti, joka julistaa internetissä valhetta minun olleen muka koskaan pakkohoitopotilas... En pidä myöskään ajatuksesta, että minun valehdellaan tällaisilla epämääräisillä julkisilla palstoilla(!) muka harjoittavan sosiaalisia suhteita asuinympäristöni ihmisten kanssa herjaavassa mielessä tai vittu muka olleen "ihastunut" keneenkään tai olevan kiinnosunu kenestäkään: siis asuinpaikassa, jossa en tiedä edes asuinnaapureideni sukunimiä. Ja saa minun kämppääni tulla vaikka lutikkakoiran kanssa nuuskimaan mahdollisia tuhohyönteisiä ja yksityisyyttäni, mutta mietin vaan, että aika ällö ajatus niinkuin noin yksityisyydensuojan kannalta, jos jonkun yksityisyrityksen edustajat saa tunkea ihmisten asuntoon tosta vaan, että voin kertoa että ei ole miellyttävää olla vuokralainen täällä.. Seuraavaks varmaan tulevat että "yrityksestä päivää, keitäs kahvit ja muuttavat itse tänne asumaan". Pelottava paikka asua tää Jyväskylän Kortepohjan ylioppilaskylä. Ja nyt on jääny vissiin ylioppilaskunnalla älyllisesti lapanen käteen, jos ne käyttää asukkailta ja opiskelijoilta saatuja rahoja joidenkin yksityisyritysten elättämiseen. Täällä on ihan huoltoyhtiökin, joka pystyy tuhohyönteiset nähdessään hävittämään jos haluavat, eikä siihen yksityisfirmoja tarvita. Rampannu huoltomiehetkin sen verran avaimillaan ihmisten kämpissä... Terkuin: vainottu Kortepohjalainen yliopisto-opiskelija.
Ja ei: koko aihe ei edes kiinnostaisi, jollei olisi ollut aloitus Suomi24- Köyhyys- aiheen palstalla, mistä tietysti linkkiä en kato, kun virusta tyrkyttää kuitenkin...
- ksjdfhuhutg
Ja varmaan aika turhaa puhua joistakin Kortepohjan asunnoista, jos kyse on asiallisesti keskustella köyhyydestä Kortepohjassa... Minulle Kortepohjan köyhyys on ylioppilaskylän taviksena oikeutettuna asukkaana tavisopiskelijana näyttäytynyt siten, että lähes kaikki alueen ihmiset näyttävät joko todella köyhiltä tai sitten rikkailta jotka haluaa asua halvalla ylioppilaskylän asunnoissa ja jotka kaahaa alueelle urheilu-Porcheillaan. Alueen yksi ongelma on keskikaljakuppiloiden ravintoloiden määrä, mikä tekee alueesta levottoman. Opiskelijana olen kokenut että todella turvatonta myöhään iltaisin joskus yksin edes liikkua alueella edes roskapussia viemään tai palata jostakin myöhään yöllä, en tiedä mistä johtuu, koska ei johdu ainakaan yliopisto-opiskelijoista. Epämääräiseltä vaikuttaa myös joidenkin opiskelijoiden asuntojensa välivuokraustouhu: kesällä etenkin voi olla todella levotonta, kun täällä ilmeisesti voi asua keitä tahansa opiskelija-asunnoissa, jotka ikinä naamavärkkiensä perusteella ns. avanneetkaan korkeakoulun ovea ja ei millään pahalla myöskään mitään kouluttamattomia ihmisiä kohtaan, mutta kun opiskelija-asunnoista kyse. Olen myös joskus nähnyt kokonaisilta perheiltä vaikuttavia asuvan(?) kenties ilmeisesti näissä pienissä parinkymmenen tms. neliön vuokrakopperoissa ja kai niille(?) olis muunkin tyyppisiä asuntoja, jos opiskelijoita kerran oikeasti ovat, tarjota asuntojen omistajalla ylioppilaskunnallani.
Lisäksi Kortepohjan ostoskeskuksen ympäristö on masentava paikka. Hieno asuinympäristö tämä paikka oli vielä joskus kymmenen vuotta sitten,mutta nyt kun rakentaa paukuttavat kaiken uusiksi ja haluavat viedä paikasta ja alueesta kaiken idyllin mitä täällä aikoinaan oli, mitään erityisen positiivista muistoa tästä paikasta tuskin jää poismuuttaessa. Aikana ennen sosiaalista mediaa tämä Kortepohjakin oli mukava paikka asua ja oli kuuluisa boheemiudestaan ja kivasta fiiliksestään kaikille asukkaille.- Älä_vingu
Mikä on Porche? Omien sanojensa mukaan mestarikirjoittaja, mutta kirjoittaa silti mitä sattuu.
- pienelläkin_pärjää
Onhan siellä Kortepohjassa perheasuntojakin, jos niitä perheitä siellä ihmettelet.
Pieniähän ne kaikki asunnot taitaa siellä olla ja ainakin ne asunnot, joissa itse olen joskus käynnyt kavereiden luonna. Itse en ole koskaan asunut Kortepohjassa.
Kait siellä voi olla jollain ihan oikea Porsche autonakin, oli minunkin opiskelukavereillani monenlaisia uusia autoja. Vaan sen huomion aikoinaan tein, että todella rikkaiden perheiden lapsilla ei ollut mitään kauhean kalliita autoja käytössään, he ajoivat hyvinkin vaatimattomilla autoilla. Ne kalliimmat autot olivat yleensä aika tyhjätaskuilla.
- leposide
Kumman Kaa -ohjelman Ellun kanssa yhteneväisyyksiä itseensä löytävä mestarikirjoittaja on pitemmällä tauolla, kun ei ole eilisen alkuillan jälkeen meuhkannut täällä.
- mkudt
Välillä vähän aikaa lataamossa, niin jaksaa taas raivota.
- Tex_Aller
On tietysti mennyt poliisille valittamaan koneeltaan kirjoittavista natsisioista ja poliisi on kuskannut Pötköpölvästin hoitoon.
- jdfhgjthgghtjhg
Ilmoittaisin ja olisin jo ilmoittanut tämänkin keskusteluketjun kokonaan asiattomaksi koska tässä on peloteltu jos tietäisin kuka kriminaali on, mutta on ilmeisesti sama tyyppi joku, joka seurailee ilkeässä mielessä nettikirjoitteluani pelotellen ja vääristellen kirjoittamistani ja minua...Mitä muuten tarkoittaa, jos koneelleni välillä tulee ilmoitus "vain paikallisesta" verkosta? Lupaa nettiin kirjoitusten laittamiseen koneeltani ei ole tai mitenkään toimimiseen netissä nimissäni ei ole. Ja tällaisilla nimettömillä keskustelupalstoilla uhkailun ja solvailun ja pelottelun kohde on aina se, jonka keskustelupalstaviestiin kirjoitetaan solvauksia ja uhkauksia: itse ainakin olen peloteltujen joukossa, enkä todellakaan ole valinnut kirjoitella sellaisten kanssa, jotka netissä pelottelee. Ymmärrän, että poliisinkin voisi olla aika vaikea selvittää valitettavasti, että kenestä esimerkiksi netissä levitetään perätöntä huhua kirjoittajan olevan mielenterveydeltään häiriintynyt, mutta siinä ovatkin avainasemassa ne kirjoittajat jotka joissakin nettiyhteisöissä kirjoittavat, että itse ymmärtävät mitä netissä saa ihmisistä väittää ja mitä ei. Jos asiattomasti jossakin palstoilla on huhuja asuinpaikkaa myöten ihmisten mielenterveydestä tai muusta tunnistettavasti, asialla eivät ole silloin asialliset nettitoimijat. Se joku joka täällä nimittelee minua "Pötköpölvästiksi", sellainen on vainoaja ja erityisen paha vainoaja tai herjaaja juuri siksi, että yrittää väittää minun kirjoittamakseni ajatuksia ja tekstejä joita en ole kirjoittanut ja motiivistaan tehdä niin netissä en tiedä... Jos en olisi vainottu, miksi juuri aina samalle keskustelupalstalle kanssani tulee tuntemattomia, jotka haluavat tahallisesti vääristellä nimetöntä Suomi24- keskustelupalstakirjoittelua ja osallistaa jostakin sairaasta syystä minua sellaiseen...
- iufaghsjdvkbf
"Jos en olisi vainottu, miksi juuri aina samalle keskustelupalstalle kanssani tulee tuntemattomia, jotka haluavat tahallisesti vääristellä nimetöntä Suomi24- keskustelupalstakirjoittelua ja osallistaa jostakin sairaasta syystä minua sellaiseen..."
"Asperger!"- kdfhgjhthtu
Ai että asperger- häiriö vai kyseessä? No mitäs häiriöitä netin rikollisilla nettikiusaajilla on, jotka ei tajua, että ei mulla herjatulla ole someprofiilia missään netissä toimieni kautta, kai sellaisellekin tahalliselle joukkonettiusaaamiselle pelottelulle nettikiusaamiselle jokin mielenterveystermi on! Ihan varmasti mun tekstit näyttää skitsoilta, jos niitä rikolliset postaa jonnekin akateemisten someyhteisöihin valehdellen, että kiusaamansa nimi tai sairaimmissa nettikiusaajien tapauksissa muka naama & nimimerkki kirjoittaa... Sen sijaan tekstini eivät ole yhtään skitsoja, jos tajutaan että ne on kirjoitettu ja kirjoitan nimettömällä keskustelupalstalla ei- yhteisösidonnaisena tuntemattomien pelottelijoiden ja huonosti netissä käyttätyvien anonyymien teksteihin kommentteja. Sanomattakin selvää, että akateemiset ei alennu netissä joukolla pilkkaamaan ja nettikiusaamaan ketään. Jotkut nuoret voi tehdä sellaista tyhmyyttään, mutta eivät aikana ennen sosiaalista mediaa syntyneet minkäänlaiset tavikset, lukuunottamatta rikollisia. Ja mikä kusipää laittoi Suomi24 "Köyhyys"- aiheen palstalle aloituksen https- osoitteesta Kortepohjan asunnoista - ei mikään akateeminen ihminen, eikä etenkään mikään akateeminen joka ei edes asu Kortepohjassa...
- taloa_myöten_tiedossa
Kortepohjan luteet:
http://www.ksml.fi/kotimaa/Luteet-valtasivat-opiskelijakerrostalon-Jyväskylässä/818984
http://www.radiokompassi.fi/uutiset/ksml-kortepohjan-ylioppilaskylassa-luteita
https://www.kortepohja.fi/fi/asukkaalle/tiedotteet-asukkaille/huhujen-mukaan-jossakin-oli-ollut-luteita/- sejgfrufthhtugty
No mikähän on Köyhyys- aiheen palstalle postaillut ja mikä kiusaaja keskustelunaloituksen koska en ainakaan minä ja sen mä haluaisin poliisin selvitetettäväksi, koska itse en ainakaan laadi koskaan tänne Suomi24- Köyhyys- aiheen keskustelupalstalle aloituksia Jyväskylän Kortepohjan asukkaista, tämä sattuu olemaan sama palsta missä minua on herjattu nimettöyyden takaa pakkohoitopotilaaksi ja mielenterveysongelmaiseksi mainettani loukkaavilla herjaavilla nettilevitysjutuilla. Tottakai on hyvä, jos ludeongelmat selvitetään jos tuhyönteisiä on, mutta yksittäisiä asukkaita sellaisesta on turhaa syyttää, koska sattuu olemaan opiskelijatalo jota ei ole peruskorjattu sen rakentamisen 1970-luvulla jälkeen ollenkaan ja jossa asuu useita satoja asukkaita, ja itse esimerkiksi kun muutin em. paikkaan kauan sitten, sain viisi päivää siivota LEVÄÄ wc-pytystä... Teki silloin jo mieli sanoa, että stanan kova vuokra suhteessa huoneen kuntoon ja sanoinkin sen silloin asuntotoimistolle laittamassani ilmoituksessa. Varmaan natsit yhdistelis tollaisia asioita että jos jossakin tuhohyönteisiä jo Yle:n niihinkin uutisiin, missä oli kamaongelmaisten ja alkkisten kämppiä, mutta rikossyyte tulee kyllä sitten, jos saan sellaista tietooni, että ihmisistä yksittäisistä minusta (tai kenestäkään jostakin mistään) olisi netissä todella muuallakin kuin täällä väitetty sitä herjausta mitä olen joutunut lukemaan. Ja olen kurkkuani myöten täynnä pelottelua. ETENKIN syystä, etten edes kirjoita netin yhteisöissä missään jäsenenä tekstejäni.
- ksdhfrugthg
sejgfrufthhtugty kirjoitti:
No mikähän on Köyhyys- aiheen palstalle postaillut ja mikä kiusaaja keskustelunaloituksen koska en ainakaan minä ja sen mä haluaisin poliisin selvitetettäväksi, koska itse en ainakaan laadi koskaan tänne Suomi24- Köyhyys- aiheen keskustelupalstalle aloituksia Jyväskylän Kortepohjan asukkaista, tämä sattuu olemaan sama palsta missä minua on herjattu nimettöyyden takaa pakkohoitopotilaaksi ja mielenterveysongelmaiseksi mainettani loukkaavilla herjaavilla nettilevitysjutuilla. Tottakai on hyvä, jos ludeongelmat selvitetään jos tuhyönteisiä on, mutta yksittäisiä asukkaita sellaisesta on turhaa syyttää, koska sattuu olemaan opiskelijatalo jota ei ole peruskorjattu sen rakentamisen 1970-luvulla jälkeen ollenkaan ja jossa asuu useita satoja asukkaita, ja itse esimerkiksi kun muutin em. paikkaan kauan sitten, sain viisi päivää siivota LEVÄÄ wc-pytystä... Teki silloin jo mieli sanoa, että stanan kova vuokra suhteessa huoneen kuntoon ja sanoinkin sen silloin asuntotoimistolle laittamassani ilmoituksessa. Varmaan natsit yhdistelis tollaisia asioita että jos jossakin tuhohyönteisiä jo Yle:n niihinkin uutisiin, missä oli kamaongelmaisten ja alkkisten kämppiä, mutta rikossyyte tulee kyllä sitten, jos saan sellaista tietooni, että ihmisistä yksittäisistä minusta (tai kenestäkään jostakin mistään) olisi netissä todella muuallakin kuin täällä väitetty sitä herjausta mitä olen joutunut lukemaan. Ja olen kurkkuani myöten täynnä pelottelua. ETENKIN syystä, etten edes kirjoita netin yhteisöissä missään jäsenenä tekstejäni.
Ja kommentoin omaan tekstiini korjauksen siksi, että kirjoittajaidentiteettini on ainoastaan rikolliksesti "Pötköpölvästiksi" minua solvaavan rikollisen
internetherjaajan hallussa joka valitettavasti pystyy muokkaamaan ainakin tekstejäni ja laittamaan niitä vääriin paikoihin laittomasti ja itse en pysty mitään tänne kirjoittamaani myöhemmin muokkaamaan: niin siis korjaus, että itse aikoinaan kun muutin, jo silloin kerroin kuinka huonossa kunnossa huoneisto oli asuntotoimistoon ja että lattiat oli reikäiset ja levää piti siivota wc-pytystä, jos Kortepohjan "ludetalosta" kyse, mutta vuokran olen aina maksanut asiallisesti kuten pitääkin, siivoan säännöllisesti, enkä usko että jos on tuhohyönteisongelmaa, että sellainenkaan asia on mikään suuren luokan megauutinen muille kuin internetissä toimiville herjaajille...Ainakaan keskustelunaloituksen postaajan pahantahtoinen ja ilkeä käytös ei liity aiheeseen yhteiskunnallinen köyhyys yhteiskunnassa yhtään mitenkään. - TISKISTA
ksdhfrugthg kirjoitti:
Ja kommentoin omaan tekstiini korjauksen siksi, että kirjoittajaidentiteettini on ainoastaan rikolliksesti "Pötköpölvästiksi" minua solvaavan rikollisen
internetherjaajan hallussa joka valitettavasti pystyy muokkaamaan ainakin tekstejäni ja laittamaan niitä vääriin paikoihin laittomasti ja itse en pysty mitään tänne kirjoittamaani myöhemmin muokkaamaan: niin siis korjaus, että itse aikoinaan kun muutin, jo silloin kerroin kuinka huonossa kunnossa huoneisto oli asuntotoimistoon ja että lattiat oli reikäiset ja levää piti siivota wc-pytystä, jos Kortepohjan "ludetalosta" kyse, mutta vuokran olen aina maksanut asiallisesti kuten pitääkin, siivoan säännöllisesti, enkä usko että jos on tuhohyönteisongelmaa, että sellainenkaan asia on mikään suuren luokan megauutinen muille kuin internetissä toimiville herjaajille...Ainakaan keskustelunaloituksen postaajan pahantahtoinen ja ilkeä käytös ei liity aiheeseen yhteiskunnallinen köyhyys yhteiskunnassa yhtään mitenkään.Ja täten, yllä olevaan viitaten, on todistettu, että kyseessä ei missään nimessä ole mielenterveyspotilas.
- wesufherugfty
TISKISTA kirjoitti:
Ja täten, yllä olevaan viitaten, on todistettu, että kyseessä ei missään nimessä ole mielenterveyspotilas.
Fakta on, että en ole mielenterveyspotilas. Ette laita kommentointilinkkiä herjauksiinne ja poistatatte niihin vastausmahdollisuuden, joten pakko pistää tähän. En ole osallinen ainakaan Kortepohjan yliopiston opiskelijoiden mahdollisiin laittomuuksiin enkä mihinkään laittomaan missään ja voin vannoa, että enää ikinä en täällä puhu kenellekään tuntemattomalle tai hae seuraa pubeissa puhualla tuntemattomille. Jotkut käyttäytyy oudosti: mä en pidä siitä, että kun olen hieno nainen ja koskaan en netissä ketään ihmistä kohtaan kiusaa harjoita, niin viimeinen asia olisi se, että jotkut yhdistelisi arkielämääni sosiaaliseen mediaan. Terkuin: pakkohoitopotilaaksi, ludesyöpäläiseksi, rikolliseksi, huumeongelmaiseksi, lapsiperheiden ja jonkun helvetin vankien solvaajaksi ( vittu elämässäni tuntenut rikollisia yhtäkään ketään!) solvattu tavallinen yliopisto-opiskelija, jolla sattumoisin ei ole talousognelmiakaan, mistä syystä luultavasti mua täällä Kortepohjassa on rikolliset herjanneetkin, koska rikollisillahan aina on sellaisia ongelmia uhkailemisiin asti.... Sun mielestä siis immunosupressiivihoidot ei ole vakava sairaus, vaan vai siis mielenterveysongelma ihmisellä siis on ,jos ihminen on vähän kalpea tai naama turpea? Kaljaakaan ei sais juoda, vai väitetäänkä psykootikoksi siitä syystä? Kovat kolmoishoidot tarkoittaa sitä, että ihminen on maannut letkuissa sairaalassa useaan otteeseen vakavan fyysisen sairauden vuoksi ja pakko sanoa, etten kovin helvetisti tykkäisi, jos joku sika oisi sinäkin aikana ollut esiintymässä Facebookissa muka sympatiaa kerjäävänä mielenterveyspotilaana: katsos, kun vakavissa sairauksissa ei kaipaa siihen päälle vielä internetherjaajia. Haluan vielä jonakin päivänä nähdä sen Facebook- profiilin mikä mulla muka on!
- Tex_Aller
wesufherugfty kirjoitti:
Fakta on, että en ole mielenterveyspotilas. Ette laita kommentointilinkkiä herjauksiinne ja poistatatte niihin vastausmahdollisuuden, joten pakko pistää tähän. En ole osallinen ainakaan Kortepohjan yliopiston opiskelijoiden mahdollisiin laittomuuksiin enkä mihinkään laittomaan missään ja voin vannoa, että enää ikinä en täällä puhu kenellekään tuntemattomalle tai hae seuraa pubeissa puhualla tuntemattomille. Jotkut käyttäytyy oudosti: mä en pidä siitä, että kun olen hieno nainen ja koskaan en netissä ketään ihmistä kohtaan kiusaa harjoita, niin viimeinen asia olisi se, että jotkut yhdistelisi arkielämääni sosiaaliseen mediaan. Terkuin: pakkohoitopotilaaksi, ludesyöpäläiseksi, rikolliseksi, huumeongelmaiseksi, lapsiperheiden ja jonkun helvetin vankien solvaajaksi ( vittu elämässäni tuntenut rikollisia yhtäkään ketään!) solvattu tavallinen yliopisto-opiskelija, jolla sattumoisin ei ole talousognelmiakaan, mistä syystä luultavasti mua täällä Kortepohjassa on rikolliset herjanneetkin, koska rikollisillahan aina on sellaisia ongelmia uhkailemisiin asti.... Sun mielestä siis immunosupressiivihoidot ei ole vakava sairaus, vaan vai siis mielenterveysongelma ihmisellä siis on ,jos ihminen on vähän kalpea tai naama turpea? Kaljaakaan ei sais juoda, vai väitetäänkä psykootikoksi siitä syystä? Kovat kolmoishoidot tarkoittaa sitä, että ihminen on maannut letkuissa sairaalassa useaan otteeseen vakavan fyysisen sairauden vuoksi ja pakko sanoa, etten kovin helvetisti tykkäisi, jos joku sika oisi sinäkin aikana ollut esiintymässä Facebookissa muka sympatiaa kerjäävänä mielenterveyspotilaana: katsos, kun vakavissa sairauksissa ei kaipaa siihen päälle vielä internetherjaajia. Haluan vielä jonakin päivänä nähdä sen Facebook- profiilin mikä mulla muka on!
Kommentointilinkin ilmaantuminen ei ole ymmärtääkseni meistä kirjoittajista kiinni. Se liittyy sivujen toimintaan/automatiikkaan tai johonkin. Jos olen väärässä, voisitko kertoa miten se sitten tänne lisätään. Tekstisi taas tyystin tolkutonta.
- khfrughtuyhuh
Tex_Aller kirjoitti:
Kommentointilinkin ilmaantuminen ei ole ymmärtääkseni meistä kirjoittajista kiinni. Se liittyy sivujen toimintaan/automatiikkaan tai johonkin. Jos olen väärässä, voisitko kertoa miten se sitten tänne lisätään. Tekstisi taas tyystin tolkutonta.
Ja voitte uskoa, että arvomaailmaltani minä en kirjoittaisi teille! Olette kovia poistamattamaan faktoja, joissa yritän kertoa syitä nettikiusaamiselleni. Kun arvomaailma on punavihreys, suvaitsevaisuus, rauha ja rakkaus ja ennen kaikkea sivistyksen arvostaminen, olette internetin herjaajat suurinta sontaa maan päällä! Tehkää edes se, että annatte mun kommentoida tekstejä joissa käytetään mun tekstiä.
- mitenmiten
"kirjoittajaidentiteettini on ainoastaan rikolliksesti "Pötköpölvästiksi" minua solvaavan rikollisen internetherjaajan hallussa joka valitettavasti pystyy muokkaamaan ainakin tekstejäni ja laittamaan niitä vääriin paikoihin laittomasti ja itse en pysty mitään tänne kirjoittamaani myöhemmin muokkaamaan"
Miten tuo internetherjaaja on saanut kirjoittajaidentiteettisi haltuunsa?- eufhrugh
Jälleen kerran kommentointimahdollisuus on estetty viestiin jossa kysellään tekstistä lainatusta tekstinpätkästä. Ei ole tietoa, en syytä ketään. En ole internetrikollinen en rikollinen, mutta herjaajien on helppoa netissä yhdistellä erilaisilta palstoilta tietoa ja laatia herjaprofiileja, missä vastaavanlaiselta käytökseltä tavallista ihmistä estää moraali ja etiikka solvaamasta. Onko Allerillakin se sama Janitskin, joka on ostanut ihmisten identiteetteja lupaa kysymättä herjaamiseen? En usko, että tavis olisi ollut kyseessä, joka vuonna 2008 Suomi24- palstalla uhkasi tuhoavansa maineeni kaikkialla internetissä, mistä lähtien olenkin pelännyt. Hänellä kaltaisineen tosin on ollut hieman hankalaa, kun en ole edes Facebookin enkä minkäänlaisten somemedioiden jäsen herjaamisessaan, mutta mikäli myöhemmin kuulen sosiaalisessa mediassa missään olleen "tirskuntaa" minusta nauramisen mielessä ilkeästi, voitte arvata mitä siinä tapauksessa ajattelen kirjoittajien persoonista. Voin kertoa, että akateeminen opiskelija joka ei ole someihminen edes Facebookissa, kokis aika ikävänä herjaamisen joka kohdistuisi opintojensa etenemiseen, sukulaisiinsa tai ystäviin.
- Tex_Aller
eufhrugh kirjoitti:
Jälleen kerran kommentointimahdollisuus on estetty viestiin jossa kysellään tekstistä lainatusta tekstinpätkästä. Ei ole tietoa, en syytä ketään. En ole internetrikollinen en rikollinen, mutta herjaajien on helppoa netissä yhdistellä erilaisilta palstoilta tietoa ja laatia herjaprofiileja, missä vastaavanlaiselta käytökseltä tavallista ihmistä estää moraali ja etiikka solvaamasta. Onko Allerillakin se sama Janitskin, joka on ostanut ihmisten identiteetteja lupaa kysymättä herjaamiseen? En usko, että tavis olisi ollut kyseessä, joka vuonna 2008 Suomi24- palstalla uhkasi tuhoavansa maineeni kaikkialla internetissä, mistä lähtien olenkin pelännyt. Hänellä kaltaisineen tosin on ollut hieman hankalaa, kun en ole edes Facebookin enkä minkäänlaisten somemedioiden jäsen herjaamisessaan, mutta mikäli myöhemmin kuulen sosiaalisessa mediassa missään olleen "tirskuntaa" minusta nauramisen mielessä ilkeästi, voitte arvata mitä siinä tapauksessa ajattelen kirjoittajien persoonista. Voin kertoa, että akateeminen opiskelija joka ei ole someihminen edes Facebookissa, kokis aika ikävänä herjaamisen joka kohdistuisi opintojensa etenemiseen, sukulaisiinsa tai ystäviin.
Kyllä tuota tarkoittamaasi viestiä voi kommentoida, joten mitä oikein soperrat. Et nähtävästi ymmärrä itsekän ymmärrä kirjoituksiasi, ei tosin kukaan muukaan.
- Tex_Aller
Tex_Aller kirjoitti:
Kyllä tuota tarkoittamaasi viestiä voi kommentoida, joten mitä oikein soperrat. Et nähtävästi ymmärrä itsekän ymmärrä kirjoituksiasi, ei tosin kukaan muukaan.
Kommentoin kommenttiani. Lienenkö Janitskin tai äärioikeistonatsi? Po. "nähtävästi ymmärrä itsekään". Ei pitäisi puoliunisena Pötkiksen horinoita kommentoida.
- mars_mars
Jos tuntee olonsa uhatuksi, herjatuksi, identiteettinsä kaapatuksi, koneensa rikotuksi, tekstinsä muokatuksi ja olevansa kaikenlaisen laittomuuden uhrina, niin mitä tekee lainkuuliainen rehellinen kansalainen?
Menee tietenkin poliisin juttusille.
Me muut sikanatsikriminaalit jäämme odottamaan poliisin toimenpiteitä.- djfghfgktjhth
Onko minulla syytä mennä poliisille? Tähän ikään kun ehtii, niin muuta ei pelkää kuin rikollisia ja rikollisuutta... Voinhan minä näitä keskustelupalstajuttuja yrittää esimerkiksi tulostaa, mutta jos ja mikäli jos kriminaalit toimivat joissakin Kortepohjan sisäisissä verkoissa sieltä solvauksia ja pelottelua ja pilkkaa postaillen, niin eipä mulla tässä muuta tietoa ole kuin se, että olen kymmenisen vuotta vaihtelevasti ollut nettipalstavainottu ja peloteltu Jyväskylän yliopiston opiskelija ja Kortepohjassa asuva sellainen pelkästään siksi, että käsitykseni mukaan kirjoitan nimettömiä kirjoituksia Suomi24- keskustelupalstojen nimettömiin keskusteluihin... Onko syytä mennä poliisille, jos & kun kokemani nettivaino, pilkka ja pelottelu on laajennettu jo koskemaan koko asuinpiiriäni siten, että olen melkein vainoharhaisena siitä, että vainoaako minua joku oman taloni asukas vaiko joku muu joka asiatta tietää kuka olen? On minua asuinympäristössänikin joskus peloteltu, joten ei ole aina niin kiva ja idyllinen paikka asua Jyväskylän Kortepohja, kuin jotkut ehkä luulee... Omassa asuintalossani asuu käsittääkseni yli 200 tai jotakin sitä luokkaa ihmistä ja vielä monta tuhatta enemmän lähitaloissa ja kaikki käyttävät samaa opiskelijaverkkoa. Ketä siis lähtisin syyttelemään, kun tietystikin haluan, että pelottelu ja nolaaminen loppuvat? En ole halunnut keskustella Jyväskylän Kortepohjan asukkaista tai asunnoista enkä ikinä mistään ihmisistä. Perässäni Suomi24-foorumilla on vaan roikuttu, enkä tietenkään tiedä keitä roikkujat ovat. Voin kertoa, että pelottelun kohteena oleminen ei ole mukavaa ja vaikea, todella vaikea, olisi uskoa, että kukaan akateeminen ihminen olisi pelottelijani. Tietysti nettikiusaajia on monenlaisia: esimerkiks kaikki ne, jotka on koonneeet mun nimetöntä kirjoitteluani Suomi24- palstoilla ja seurailleet asiatta minua pilkkaillen, jolla ei ole edes mitään profiilia internetissä. Millaisia on ihmiset, jotka pelottelee taviksia? Ja ketkä luulee, että minua kiinnostaisi lukea nettipalstalta huhuja huumekaupasta tai sellaisista aiheista? Ja onhan sekin kai rikollista, mikäli jos jotkut lavastaa netissä nettihäiriköiksikään taviksia, jollainen itse olen. Enkä tunne rikollisia.... Enkä todellakaan halua lukea tällaisilta palstoilta tuntemattomilta nettiherjaajapelottelijoilta ohjeita kämppäni siivoamiseen syystä, että talossa on normaali ludetarkistus. Enkä etenkään halua lukea netin palstalta olevani muka pakkohoitopotilas tai mielenterveysongelmainen.
- kdrhgtughtuh
Identiteeteillä kirjoittavien kannattaisi edes sitä odottaa, että josko herjaamansa koskaan itse olisi sosiaalisessa mediassa ennen kuin herjaavat ja ylipäätään olla herjaamatta ollenkaan... Mutta eihän se narsisteille sovi. Sosiaalisen median aikakaudella varmaan tyhmänkin on helppo esittää älykästä jos on nettinarsisti ja jos on sosiaalisten medioiden jäsen. Sopii silti se tietää, että rikosilmoitusta saattaa tulla perään, jos on herjattu ihmistä joka todellisuudessa itse ei edes ole Facebookin tai minkään sosiaalisen median jäsen..etenkin jos herjataan ludesyöpäläiseksi ja mielenterveyspotilaaksi kansalaista yliopisto-opiskelijaa, joka asuu Kortepohjan vanhoissa taloissa ja joka kirjoittaa käsityksensä mukaan nimettömästi ainoastaan keskustelupalstalla suomi24.fi.
Muuten, en minä siitä ole loukkaantunut,että jonkun Kortepohjassa asuvan mielestä olen persjalkainen harmaanaamainen ja ruma nainen, joka "en hoida itseäni", koska ainoastaan sairas tapaus kirjoittaa sellaista luettavakseni julkiseen nettiin tähän, mutta siitä loukkaantuisin ja tekisin rikosilmoituksen, jos sellaista väitettäis nimestäni ja naamastani netissä asuinpaikka mukaan lukien ja jos näkööni tulisi sellaista herjausta. Olen varmaan kaikenlaisten friikkien kanssa ajansaatossa vaihtanut muutaman sanan, mutta ymmärrän nyt, että niin ei pidä tehdä, koska friikeille sosiaalinen media on ainoa käsitys ihmisyydestä. - poliisi_on_ystävämme
"Onko Allerillakin se sama Janitskin, joka on ostanut ihmisten identiteetteja lupaa kysymättä herjaamiseen?"
Nyt äkkiä poliisille tuon tärkeän kysymyksen kanssa!!!- kdjfghtgtghyjhyu
Kyllä, poliisi on rehellisten tavallisten ihmisten ystävä aina. En tunne herra Janitskinia ja käsitykseni hänestä(kin) perustuvat ainoastaan ja ihan Yleisradion ohjelmissa jne. julkituotuun: Ylen jossakin kai ohjelmassa tai jossakin joskus kunnollisessa mediassa jossakin kerrottiin, että herra Janitskinin tyyli on varastaa muista medioista juttuja ja vainota erimielisiä ja lisäksi taitaa olla tuomittu ja aika kovan luokan rikollistaustainenkin, pääosin medioineen vainoaa kai yleensä vasemmistolaisia ja vihreitä, joten Suomi24- saitin julkaisutyyli vaan vaikuttaa pelottavan paljon samanlaiselta ja eipä näy Suomi24- saitinkaan tiedoissa yhdenkään vastuullisen ylläpitäjän nimeä, eikä saitin omistustiedoistakaan mitään edes, että onko suomalaisten omistuksessa vaiko ei, koko Suomi24. Lisäksi onhan jollakin hallussaan kaikki mun Suomi24- palstoille ajansaatossa kirjoittamani todellakin nimettömät ja tulkinnalliset "taidetekstit" joita nettiherjaaja sitten rpääpinyt ja muokkaillut, joten tuskin rehelliset ihmiset ihan sellaista intoa ja kiinnostusta kokee kaltaisiani nimettömiä keskustelupalstakirjoittajataviksia kohtaan... Jos mulla ei muka jossakin selkäni takana ole laitonta nettiprofiilia.
On sanottava, että asuinympäristössään haluaa olla ja elää rauhassa ilman esimerkiksi someihmisten pelottelua. Minua Jyväskylän Kortepohjassa asuvaa peloteltua yliopisto-opiskelijaa kohtaan ei yhdelläkään ole syytä olla aggressiivinen, eikä eritoten ketään minun elämäni ihmistä kohtaan tietenkään. En ole hämärähommissa mukana, missään. Lisäksi jos yksikään oikeasti tuntemani ihminen minun kirjoituksiani tulkitsisi, arvaisi varsin hyvin, että tekstit joita olen nimettömästi kirjoittanut Suomi24- keskustelupalstoille, yhdessäkään niistä ei ole haluttu ottaa kantaa mihinkään ihmisiin. Myöskään en koskaan ole opiskelemisestani internetissä missään julkisissa someyhteisöissä missään keskustellut en elämäni aikana missään, joten sikälikin tällaisten anpnyyminettien ylimieliset pilkkaajat voisivat vähän pitää suutaan soukemmalla, ennen kuin harjoittavat minulle typerää nettipilkkakäytöstään " pötköpölvästiksi" joka muka " tuottamattoman laitoksen työtön joita plää plää koulutetaan" ja joka muka "olisi ollut pakkohoidossa": akateemiset ei keskustele siten etenkään internetissä julkisilla palstoilla.
- poliisi_on_ystävämme
Siellä ne sikanatsikriminaalit odottalee, milloin poliisin erikoisjoukot tekevät rynnistyksen heidän koteihinsa. Kun on sentään kyseessä 10 vuotta jatkunut perustuslain vastainen toiminta, niin luulisi poliisin ottavan nyt kovat keinot käyttöönsä.
- drybdyd
Poliisin iskujoukot ovat käyneet läpi koko ylioppilaskylän etsiessään sitä suurrikollista, joka Pötköä vainoaa.
- Tex_Aller
drybdyd kirjoitti:
Poliisin iskujoukot ovat käyneet läpi koko ylioppilaskylän etsiessään sitä suurrikollista, joka Pötköä vainoaa.
En asu lähelläkään mokomaa paikkaa, mutta olen varoiksi piileskellyt sängyn alla iskujoukkojen varalta. Tuleekohan ensin kyynelkaasua ikkunasta?
- ksjdfhkjghfgjthg
Kenen harrastus on ollut pelotella minua kutsumalla minua "Pötköpölvästiksi" tässä keskustelupalstalla suurinpiirtein koko kesän, lukuunottamatta sitä aikaa kun en ollut pitkiin aikoihin missään tekemisissä nettipalstalle kirjoittamisen kanssa? Millaiset ihmiset vainoaa Jyväskylän yliopiston opiskelijaboksiin herjauksilla nimettömästi ihmistä joka ei ole edes sosiaalisen median jäsen? Kuka on se valehtelija, joka valehtelee herjatessaan minun keskustelevan esimerkiksi omien lähisukulaisteni mukamas internetin keskustelupalstoilla? Kuka on se idiootti, joka ei kunnioita toisen ihmisen yksityisyyttä, vaan ilman naamaa ja nimeä sättii että olisin muka mielenterveyspotilas ja joka julistaa, että kämppäni olisi sotkuinen netissä ja joka haluaa vailla mitään parempaa tietoa sotkea kaltaisiani tavallisia ihmisiä johonkin outoon? Kysyn vaan, kun harrastuksiini ei todellakaan kuulu olla kiinnostunut tuntemattomien ihmisten yksityisyydestä, eikä Kortepohja ja Jyväskylä tai mikään suomalainen paikkakunta liity tällaiseen palstaan mitenkään. Jos kyse on rasismin torjunnasta, sille rasisminvastaiselle toiminnalle on kaikki tukeni sellaiselle toiminnalle jos on lainmukaista, mutta tuntemattomien ihmisten syytteleminen esimerkiksi rasismin harjoittajiksi tai rikollisiksi pelkän nimettömän normaalin nettipalstalle kirjoittamisen perusteella on rikos, jos vihjailu tapahtuu asuinpaikkoja myöten ja jopa siten, että kiusan kohde voisi olla tunnistettavissa ja jos kimpussa on porukka ihmisiä pelottelemassa ja sättimässä. En ole elämässäni kirjoittanut asuinpaikkani asukaskeskustelupalstoille. Ja se joka tuon aloituksen postasi palstalle, tietää se nettikiusaaja sen varmasti oikein hyvin. Myöskään jos opiskelijataloyhtiön asunnoista löytyy luteita, tuskin sellainenkaan on mikään internetissä julistamisen arvoinen asia. Mielenterveysongelmaisiksikaan ei kandeis herjata normaalin todellisuudentajun omaavia tavallisia kansalaisia, puhumattakaan että jos joitakin oikeasti mielenterveysongelmaisia kiusataan.... Mulla on vahva itsetunto, mutta sitä en tiedä että kestäisikö edes minun itsetuntoni horjumatta, jos netissä olisi levitetty herjaa että olen muka mielenterveysongelmainen. Rikollisia ne on, jotka jotakin pakkohoitoa on mulle uhkailleet, vai kenen mielestä muka on laillista touhua INTERNETISSÄ ihmisen selän takana levittää paskapuheita?
Oliskin kiva nähdä, että saanko mä tulostettua esimerkiksi tän keskusteluketjun... Olis vaan parempaakin tekemistä, kuin miettiä että pitääkö mennä poliisille tuntemattomien nettiuhkailijoiden ja paskanjauhajien vuoksi tai yrittää tulostella herjakeskusteluita ja tuntemattomien pelotteluita tällaiselta anonyymilta keskustelupalstalta...- dnkutb
Sinun kutsumisesi Pötköpölvästiksi ei ole pelottelua, vaan kettuilua. Poliisi tosin viis veisaa kummastakaan, mutta käy toki kertomassa poliisisedälle kaikki... hän sitten arvioi, riittääkö tulosteidesi heittäminen ö-mappiin, vai täytyykö lisäksi toimittaa sinut lääkärin kautta pakkohoitoon.
- kdjfghtrjghtjhyu
dnkutb kirjoitti:
Sinun kutsumisesi Pötköpölvästiksi ei ole pelottelua, vaan kettuilua. Poliisi tosin viis veisaa kummastakaan, mutta käy toki kertomassa poliisisedälle kaikki... hän sitten arvioi, riittääkö tulosteidesi heittäminen ö-mappiin, vai täytyykö lisäksi toimittaa sinut lääkärin kautta pakkohoitoon.
Oletko ihan varma, että poliisia ei kiinnostaisi, että mulle tuntemattomat te toimitte viattoman tai viattomien ihmisten ip-osoitteen kautta ja että ihan täällä Jyväskylän yliopiston opiskelija-asuntolassa ja paikassa jossa ihmisten ovissa ei ole nimiä ja mulle vainotulle esimerkiksi naapurini nimiltä tuntemattomia, että täällä joku nettikiusaajaporukka seurailee kirjoitteluani ja uhkailee ja pelottelee? Laillista sellainen sinusta vai? Yleensä korkeintaan rikolliset on valmiita uhkailemaan mielenterveyspakkohoidolla netin nimettömällä palstalla itselleen tuntematonta joka kertoo pelostaan ja kokemastaan nettihäirinnästä ainoastaan nimettömällä nettipalstalla... Enkä usko, että sellaista lääkäriä tässä maassa vielä on keksitty, joka psyykeltään terveen pakkohoitoon laittaa - ainakaan nettikirjoittelun perusteella tai netissä lukevien asioiden perusteella. Inhottaa se, miten kaltaisillesi nettihäiritsijöille on helppoa anonyymiuden kautta solvata ja kiusata ja pelotella... Tollaset on just sellaisia, joilla varmaan kaikilla on oikein sokerinen julkikuva itsestään jossakin vajakeissa Facebookeissa ja jokaisessa mahdollisessa sosiaalisessa mediassa narsismin vuoksi ja nettikiusaa ja uhkaa ja pelottelua teette netissä vain kaltaisilleni taviksille, jotka ei osaa erityisen hyvin käyttää tietokoneita ja jotka luottaa ihmisiin syystä, että koskaan aiemmin ainakaan ei ole ollut syytä olla luottamatta, kun rikollisiakaan ei ole tuntenut tai tunne... Ykskään ei nimillä kirjoittamisen sosiaalisissa medioissa uskaltais riekkua herjaamassa minua "sotkuiseksi Pötköpölvästiksi" tai "mielenterveysongelmaiseksi" mun naamalla ja nimellä jos jossakin olisin naamalla ja nimellä, kato kun siitä teille nettivalehtelijoille heti tulis se poliisisetä kylään, jos niin toimisitte. Kovasti teitä tuntuu kiinnostavan Jyväskylän yliopiston taloissa asuvat herjaamisen ja pelottelun mielessä... Enkä mä ole tummaihoisen naamakuvaketta enkä mitään kuvaketta valinnut tekstini oheen, kun en ole koskaan edes rekisteröitynyt tälle foorumille. Sen sortin kohtelua mitä olen kokenut, tietenkään tuskin kohtaisin missään muualla kuin tällaisessa nimettömässä netissä, käsitykseni mukaan keskustelupalstalla www. suomi24.fi on kaikki kokemani uhkailu, valehtelu ja pelottelu ja herjaaminen tapahtunut... Toivon mukaan ei vielä lisäksi muissakin sosiaalisissa medioissa, ettei tarvitse poliisien pakeille koskaan ihan todella mennä. Ja tuliko pötköön kirjoitettua tekstiä - ihan tarkoituksella...
- Tex_Aller
kdjfghtrjghtjhyu kirjoitti:
Oletko ihan varma, että poliisia ei kiinnostaisi, että mulle tuntemattomat te toimitte viattoman tai viattomien ihmisten ip-osoitteen kautta ja että ihan täällä Jyväskylän yliopiston opiskelija-asuntolassa ja paikassa jossa ihmisten ovissa ei ole nimiä ja mulle vainotulle esimerkiksi naapurini nimiltä tuntemattomia, että täällä joku nettikiusaajaporukka seurailee kirjoitteluani ja uhkailee ja pelottelee? Laillista sellainen sinusta vai? Yleensä korkeintaan rikolliset on valmiita uhkailemaan mielenterveyspakkohoidolla netin nimettömällä palstalla itselleen tuntematonta joka kertoo pelostaan ja kokemastaan nettihäirinnästä ainoastaan nimettömällä nettipalstalla... Enkä usko, että sellaista lääkäriä tässä maassa vielä on keksitty, joka psyykeltään terveen pakkohoitoon laittaa - ainakaan nettikirjoittelun perusteella tai netissä lukevien asioiden perusteella. Inhottaa se, miten kaltaisillesi nettihäiritsijöille on helppoa anonyymiuden kautta solvata ja kiusata ja pelotella... Tollaset on just sellaisia, joilla varmaan kaikilla on oikein sokerinen julkikuva itsestään jossakin vajakeissa Facebookeissa ja jokaisessa mahdollisessa sosiaalisessa mediassa narsismin vuoksi ja nettikiusaa ja uhkaa ja pelottelua teette netissä vain kaltaisilleni taviksille, jotka ei osaa erityisen hyvin käyttää tietokoneita ja jotka luottaa ihmisiin syystä, että koskaan aiemmin ainakaan ei ole ollut syytä olla luottamatta, kun rikollisiakaan ei ole tuntenut tai tunne... Ykskään ei nimillä kirjoittamisen sosiaalisissa medioissa uskaltais riekkua herjaamassa minua "sotkuiseksi Pötköpölvästiksi" tai "mielenterveysongelmaiseksi" mun naamalla ja nimellä jos jossakin olisin naamalla ja nimellä, kato kun siitä teille nettivalehtelijoille heti tulis se poliisisetä kylään, jos niin toimisitte. Kovasti teitä tuntuu kiinnostavan Jyväskylän yliopiston taloissa asuvat herjaamisen ja pelottelun mielessä... Enkä mä ole tummaihoisen naamakuvaketta enkä mitään kuvaketta valinnut tekstini oheen, kun en ole koskaan edes rekisteröitynyt tälle foorumille. Sen sortin kohtelua mitä olen kokenut, tietenkään tuskin kohtaisin missään muualla kuin tällaisessa nimettömässä netissä, käsitykseni mukaan keskustelupalstalla www. suomi24.fi on kaikki kokemani uhkailu, valehtelu ja pelottelu ja herjaaminen tapahtunut... Toivon mukaan ei vielä lisäksi muissakin sosiaalisissa medioissa, ettei tarvitse poliisien pakeille koskaan ihan todella mennä. Ja tuliko pötköön kirjoitettua tekstiä - ihan tarkoituksella...
Poliisisedälle voi olla aikamoinen haaste saapua oikeaan osoitteeseen. Lupaan kyllä keittää kahvit, jos sattuu pistäytymään.
- ogirsdfchjxb
Pötköpölvästi valehtelee taas: "En ole elämässäni kirjoittanut asuinpaikkani asukaskeskustelupalstoille."
Pötköpölvästi on itse kertonut asuvansa Kortepohjan ludetalossa.- kseuhferufhrufh
Nettirikollinen valehtelee taas, se joka solvaa minua julkisella palstalla pilkkatermillä "Pötköpölvästi". Poliisi käsittääkseni poistatti jo kolme neljä vuotta sitten keskustelun, missä nimettömänä kirjoittaessani mainitsin yhden ainoan kerran opiskelijavuokratalon oman asuinosoitteeni kerran, että tulisivat mieluummin vainoamaan minua minun opiskelijayksiööni jos muka on pakko pelotella ketään, kun olin aika peloissani suomi24.fi- palstalta näkemästäni uhkaavasta lukemastani - tietenkin toivomatta että todella tulisivat kun rikollisista kyse, kuin että uhkaatte ihmishenkiä, kun oli kovasti vastaan kommunisteja ja kaikkia vasemmistolaisia tai edes vähänkin vasemmalle ja vihreisiin suuntaan olevia ja erityisesti jotakin jossakin mielenosoituksessa kumiluodin silmäänsä saanutta ja hengenmenolla uhattua tuntematonta vasemmistolaispoikaa tämän suomi24.fi-foorumin rikolliset nettiuhkailijat uhkaili... Äärioikeistolaisia anarkisteja sen sijaan en ole nähnyt uhattavan missään, mutta jos sellaisiakin on anarkisteissa tms. hihhuleissa, ehkä olisi poliisillakin vähän syytä katsoa, että mitä sellaiset nuoret hörhöt puuhaavat ja mitä netissä väitteensä ovat, etenkin jos ovat yliopisto- opiskelijoita...
En ole kertonut missä asun tai kuka olen koskaan missään internetin keskustelupalstalla ja ääriryhmien käytökseen tai rikollisuuteen ei minulla eikä kenelläkään tuntemallani ole osaa eikä arpaa. Ja turha vääntää valheeksi: en ole todellakaan internetissä kertonut asuintaloni asioista - syystä, että asia mikä minua kaikkein vähiten kiinnostaa on tämän typerän vanhan vuokratalon arki, kunhan vaan esimerkiksi kauhuskenaariota kuten prostituutiota, huumekauppaa tai asunnottomien majoittamista ei tapahdu paikassa, jossa minä asun ja joka on yliopiston opiskelijoiden asuinpaikka laillisesti vuokralaisena. Vainotuiksi itse uskon kaikki vasemmistolaiset opiskelijat: tiedoksi, että sellaiset "puhdistukset" eivät kuitenkaan tässä maassa tule koskaan onnistumaan, että yliopisto-opiskelijoihin saataisiin vain lapsitehtailijoita nuorina lapsia pynkäämään alkavia, savuttomia ja alkottomia sunnuntaisin rukousseuroissa käyviä, jotka juoksee maratonia ja kyttää naapureitaan jossakin typerässä vuokrakolhoosissakin.:) Ja ikävä kertoa, että oikeasti sekään kuinka kauan ihmisen opinnot kestää, ei ole peruste rasismiin. Eikä edes se, että jos jollakin olisi ollut tai ei ole ollut mielenterveysongelmia eikä edes siksi, että itselläni ei sellaisia ole aikuisiässä mitään vakavia ollut koskaan, vaan jos olen psykologeillekin joskus jutellut, ihan vapaasta valinnastani. Vakavasti ja oikeasti mielenterveysongelmaisille; mikäli sellaisiakin jossakin muka on, varmaankin tietysti pitää olla toisentyyppiset paikat asua kuin opiskelija-asunnot, mutta en suosittelisi ulkonäön tai nettihuhujen tai netissä kiusaajien väittämien perusteella tekemään päätelmiä kenenkään psyykkisestä hyvinvoinnista julkisessa internetissä, jos ette kaipaa poliisisetiä visiitille. Etenkään en suosittelisi leimaamaan mielenterveysongelmaiseksi ketään yksilöiden siksi, että jos asuintalossa sattuu olemaan luteita. Tykkäisittekö itse, että teidän kotiin yhtäkkiä tulis joku koiran kanssa nuuskimaan kalsareitanne ja ruokapakkauksianne? Minulle se sopii, jos mahdollisten tuhohyönteisten torjunnasta on kyse, eikä uteliaisuudesta, joka on saanut alkunsa nettihuhuista. Poliisikoiran kanssa jos tullaan yhtäkkiä yksityisasuntoihin, sitten pitää olla asukkaan asianomaisen lupa, mutta ludekoira tietysti eri asia.
- Tex_Aller
Et ole kertonut missä asut, mutta kuitenkin "poliisi oli poistanut viestisi", kun olit kertonut missä asut. Huomaatko kertomuksessasi mitään ristiriitaista?
- kghtughuhggyu
Nimettömästi kun nimettömälle Suomi24- keskustelupalstalle kirjoittaa, mitä kertomista mikään tekstisisältö on? Itse en ainakaan jos näkisin nimettömässä keskustelussa nimettömän yksittäisen keskusteluun osaa ottavan olevan pelästynyt ja siksi yksittäisen kerran harkitsemattomasti kehottavan uhkailijoita mieluummin uhkailemaan vaikka itseään kuin ketään muuta, en ajattelisi sellaisesta että ihminen kertoo asioita, kun nimettömän keskustelupalstan viestikentässä ei kirjoittajien nimiä koskaan ole. En ole ihmisten asuinpaikkoja netissä julkistellut ja ainoastaan omani opiskelijaosoiteeni kerran nimettömästi, kun yritin yhdessä keskustelussa saada uhkailijoiden rikollisten hullujen nettikirjoittajien huomion muualle siitä, että Suomi24- foorumin ylläpidon mielestä laillisesti kirjoittavat rikolliset kirjoittavat pelottelua, ja siitäkin soitin poliisille, jotta heti poistattaisi. Ehkä poliisin pitäisi tutkia sellaisia, jotka jakaa kirjoituksia nimettömiltä keskustelupalstoilta sosiaaliseen mediaan... Sellaiseen käytökseen eivät ole syypäitä kansalaiset, joiden ainoa käsitys ja osaaminen sosiaalisesta mediasta on satunnainen kirjoittelu nimettömille Suomi24- keskustelupalstoille ilman somejäsenyyksiä. Joukolla vainoaminen on ainoastaan erittäin taitavien somen käyttäjien harrastus, samaten kuin nettikiusaaminen ja nettirikollisuus. Ja sä olet yksi niistä pelottelijoista. Suomi24- keskustelupalstojen kirjoittajat saa kiiittää Luojaansa, etten tiedä henkilöitä.
- Tex_Aller
kghtughuhggyu kirjoitti:
Nimettömästi kun nimettömälle Suomi24- keskustelupalstalle kirjoittaa, mitä kertomista mikään tekstisisältö on? Itse en ainakaan jos näkisin nimettömässä keskustelussa nimettömän yksittäisen keskusteluun osaa ottavan olevan pelästynyt ja siksi yksittäisen kerran harkitsemattomasti kehottavan uhkailijoita mieluummin uhkailemaan vaikka itseään kuin ketään muuta, en ajattelisi sellaisesta että ihminen kertoo asioita, kun nimettömän keskustelupalstan viestikentässä ei kirjoittajien nimiä koskaan ole. En ole ihmisten asuinpaikkoja netissä julkistellut ja ainoastaan omani opiskelijaosoiteeni kerran nimettömästi, kun yritin yhdessä keskustelussa saada uhkailijoiden rikollisten hullujen nettikirjoittajien huomion muualle siitä, että Suomi24- foorumin ylläpidon mielestä laillisesti kirjoittavat rikolliset kirjoittavat pelottelua, ja siitäkin soitin poliisille, jotta heti poistattaisi. Ehkä poliisin pitäisi tutkia sellaisia, jotka jakaa kirjoituksia nimettömiltä keskustelupalstoilta sosiaaliseen mediaan... Sellaiseen käytökseen eivät ole syypäitä kansalaiset, joiden ainoa käsitys ja osaaminen sosiaalisesta mediasta on satunnainen kirjoittelu nimettömille Suomi24- keskustelupalstoille ilman somejäsenyyksiä. Joukolla vainoaminen on ainoastaan erittäin taitavien somen käyttäjien harrastus, samaten kuin nettikiusaaminen ja nettirikollisuus. Ja sä olet yksi niistä pelottelijoista. Suomi24- keskustelupalstojen kirjoittajat saa kiiittää Luojaansa, etten tiedä henkilöitä.
Mistä ihmeen Luojasta oikein selität? Nähtävästi lääkityksesi ei ole vieläkään kohdallaan.
- kfhrughtuygh
Tex_Aller kirjoitti:
Mistä ihmeen Luojasta oikein selität? Nähtävästi lääkityksesi ei ole vieläkään kohdallaan.
"Lääkitykseni" on kiitos vain nettiherjaajarikollinen oikein hyvin kunnossa että kyllä syön pakolliset sytostaattini, mutta sinun nettiherjaajan lääkitys ehkä ei, jos netissä valehdellaan kaltaistes identiteettivalehtelijoiden toimesta mun olevan mielenterveyspotilas. Kova herjaus kohdistettuna ujolle ja lääkärin todistuksellakin kolmoissupressiivihoidoista akateemisten opiskeluiden viivästymää kokeneelle olleet kiusaajien valheet keskustelupalstalla mielenterveyspotilaaksi, kun kohdistuu ihmiseen joka ei netissä levittele ei omiaan eikä kenenkään terveystietoja eikä yksityistietoja tai mitään luuloja tai uskomuksia asioista. Uskonnollinen ihminen en ole sori vaan ja ei mitään niitäkään vastaan mutta hihhuliuskonnollisia vastaan mulla voiskin olla kyllä jotakin ja tuskin idioottien nettikiusaajien sitäkään kaksi päivää kestänyttä anoreksiasta johtunutta psyykeni vikatilaa alaikäisenä kokemaani kannattaa netissä hirveesti levitellä omina totuuksinaan ja käsityksinään viattomien nettivihaajien ilkeiden kusipäiden, koska mun rakkaalle perheelleni se aiheutti kauheasti huolta...Psyykepotilaista jos haluatte puhua, niin puhukaa vaikka nelikytvuotiaista eläkeläisistä, jotka pämppää viinaa tai huumeita työkseen tai rikollisparoista hyypiöistä, jotka kiusaa ja kyttää vaikka opiskelijataloympäristöissä ketä tahansa syrjäytyneisyyttään niille kerrankin puhumaan erehtyneitä lähinnä netin mahdollistaman kiusanteon vuoksi.
- crohn_et_colitis
kfhrughtuygh kirjoitti:
"Lääkitykseni" on kiitos vain nettiherjaajarikollinen oikein hyvin kunnossa että kyllä syön pakolliset sytostaattini, mutta sinun nettiherjaajan lääkitys ehkä ei, jos netissä valehdellaan kaltaistes identiteettivalehtelijoiden toimesta mun olevan mielenterveyspotilas. Kova herjaus kohdistettuna ujolle ja lääkärin todistuksellakin kolmoissupressiivihoidoista akateemisten opiskeluiden viivästymää kokeneelle olleet kiusaajien valheet keskustelupalstalla mielenterveyspotilaaksi, kun kohdistuu ihmiseen joka ei netissä levittele ei omiaan eikä kenenkään terveystietoja eikä yksityistietoja tai mitään luuloja tai uskomuksia asioista. Uskonnollinen ihminen en ole sori vaan ja ei mitään niitäkään vastaan mutta hihhuliuskonnollisia vastaan mulla voiskin olla kyllä jotakin ja tuskin idioottien nettikiusaajien sitäkään kaksi päivää kestänyttä anoreksiasta johtunutta psyykeni vikatilaa alaikäisenä kokemaani kannattaa netissä hirveesti levitellä omina totuuksinaan ja käsityksinään viattomien nettivihaajien ilkeiden kusipäiden, koska mun rakkaalle perheelleni se aiheutti kauheasti huolta...Psyykepotilaista jos haluatte puhua, niin puhukaa vaikka nelikytvuotiaista eläkeläisistä, jotka pämppää viinaa tai huumeita työkseen tai rikollisparoista hyypiöistä, jotka kiusaa ja kyttää vaikka opiskelijataloympäristöissä ketä tahansa syrjäytyneisyyttään niille kerrankin puhumaan erehtyneitä lähinnä netin mahdollistaman kiusanteon vuoksi.
Pötkis:
"kohdistuu ihmiseen joka ei netissä levittele ei omiaan eikä kenenkään terveystietoja eikä yksityistietoja tai mitään luuloja tai uskomuksia asioista."
"kaksi päivää kestänyttä anoreksiasta johtunutta psyykeni vikatilaa "
"kyllä syön pakolliset sytostaattini"
"lääkärin todistuksellakin kolmoissupressiivihoidoista akateemisten opiskeluiden viivästymää kokeneelle "
- on_itse_kertonut
Pötköpölvästin tekstejä tästä ketjusta:
29.8. "Ainoa mikä noissa teksteissä huvittaa, on se fakta, että Kortepohjassa opiskelijakämpissä todellakin on kylmä: talvisin niin kylmä opiskelijakämpissä, että sisäsämpötila on 16 astetta ja silti pyynnöistä huolimatta että korjaisivat kämpän patterin aina vetoavat siihen, että muka ikkunoiden vetoisuus aiheuttaa kylmyyden. V*ttu kun ikkunankin vielä saisi kiinni, eikä yhtään enää lisää talvea tarvis täällä enää kestää kylmästä hytisten kämpässsä, mutta onneksi muutan täältä ensi keväänä....
Itse kysyin just PUHELIMESSA EN NETISSÄ yhdetä rakkaalta sukulaiselta, että mitä vittua kun en satu olemaan paikalla kun jonkun firman kanssa tunkevat lutikkakoiran kanssa sisään, koska talossa on sellaisia havaittu ja mistä tuli lapulla vaan ilmoitus, että pitääkä mun ottaa kahdessa matkalaukussa mun kaikki yksityiset asiapaperit mukaan, ettei mene yksityistietoa muiden tietoon.. tämä kun on sen sortin asuinpaikka kämppien korkeista vuokrista huolimatta, että kuka tahansa saattaa kävellä omasta ovesta sisään parin päivän varoitusajalla: mutta hienoa tietysti, jos siivoavat luteet, koska ilmeisesti osa opiskelijoista ei peseydy.
Kiitti tietysti vinkistä, aina sitä vois siivota paremminkin, joskaan huonokuntoista kahdenkymmenen neliön vuokrakopperoa joka oli samantasoisessa kunnossa jo muuttaessa olisi erittäin vaikeaa laittaa viihtyisäksi, mistä syystä esimerkiksi reikäisistä huonoista lattioista jo muuttaessanikin aikoinaan asuntotoimistoon kerroin."
30.8. "Kun kerran tällä palstalla väärinperustein kuitenkin aloitus Jyväskylän Kortepohjassa asumisesta on, niin voin sattumoisin Kortepohjassa asuvana kertoa olevani sen verran kyllästynyt, että kentiespä muutan aika pian täältä Kortepohjasta pois"- kshfurghtuhgtuh
Ei kukaan yliopisto-opiskelja tahi mikään tutkinnon suomalaisesta yliopistosta saanut ole "pölvästi". "Pölvästit" nykyiset ikäiseni kaksi- kolmi-nelikymppiset herjaajat ei itse selviytyis edes laudatur- vaiheesta maisteriopinnoissa edes graduvaiheeseen asti suomalaisessa yliopistossa, vaikkakaan se asia että milloin joku haluaa tehdä tai tekee gradunsa, ei suuremmin liity enää samassa tilanteessa ihmisiin jotka nauttii opintotukea, jos joku on melkein kymmenen vuotta opintotukien päättymisen jälkeen elänyt ILMAN sosiaaliturvaa, ennen kuin pääsee sitten onneksi tekemään gradun viimeinkin jopa sosiaaliturvalla! Uskon että Suomessa on oikeustaju, mutta sosiaaliturva on olematon lapsettomilla yksinasuvilla, tai mistä syystä muuten internetin toimettomat herjaajaimbesillit netissä änkeäis kiusaamaan Kortepohjan ylioppilaskylän vanhempia opiskelijoita? Luuleeko ne, että pitkään opiskelleet on voineet elää yhteiskunnan sosiaaliturvalla koko ajan? Ottakoot omat opintolainansa niin kuin minunkin polvi teki ja määkykööt vasta sen jälkeen, koska ei mun polven opiskelijoita hyysätä millään opintolainahyvityksillä nopeasta valmistumisesta kuten nykyisia, jos kateutta on sitä asiaa kohtaan, että opintoaikarajoitukset ei koske ennen vuotta 2005 aloittaneita. Terkuin: noin kymppitonnin kohta valtiontakaamaa opintolainaa lyhentänyt ja toinen mokoma edessä ja rehellisin omin rahoin.
- oikea_diagnoosi
"Psyyken vikatilan" hoito tapahtuu psykiatrisessa osastohoidossa.
http://www.syomishairioliitto.fi/salt-hanke/2015/09/09/syomishairion-taustalla-autismin-kirjon-hairio/
"”Hoitooni tulleet tytöt ja naiset ovat aiemmin saaneet mm. seuraavia diagnooseja: ahdistuneisuushäiriö, ADHD, unihäiriö, paniikkihäiriö, pakko-oireinen häiriö, masennus, kaksisuuntainen mielialahäiriö, rajatilapersoonallisuus, skitsofrenia ja syömishäiriö”, kirjoittaa aiheeseen erikoistunut australialainen psykologi Tania Marshall. " - oikea_diagnoosi
Pötkis: "Törkeitä kirjoittajatapauksia täällä Suomi24:ssa: mulle on täällä kerrottu, että olisin asperger- häiriöinen"
Pötkis: "Minusta sanottiin jo pentuna että olen leuhka ja hieno nainen"
Marshall: "Asperger-lapset ja nuoret tulevat helposti syrjityiksi ja kiusatuiksi erikoisen käyttäytymisensä, ”outoutensa” vuoksi...mustavalkoinen ajattelu ja suhteellisuudentajun puute... ajattelun ja käyttäytymisen jäykkyys.... rajoittunut sosiaalinen ymmärrys... erityispiirteet saattavat aiheuttaa ongelmia opiskelu-, työ- ja ihmissuhdeasioissa... "
Marshall: "Anoreksian ja Aspergerin syndrooman välillä saattaa olla geneettinen yhteys, ja että kaikkia syömishäiriötä sairastavia kannattaisi tutkia myös mahdollisen autismin kirjon häiriön näkökulmasta. Synnynnäinen neurologinen poikkeavuus ei poistu hoitamalla, vaikka syömishäiriö parantuisikin."- sjfhutfhtuhu
Haluaisin ne psykiatrit minäkin osastohoitoon, joiden mielestä normaaleja puhuva on sairas. En ota kantaa tuohon herjaukseen, mutta itsestäni oli kuvottavaa, että hain aikoinaan psykologista keskusteluapua ja käsitykseni mukaan joku YTHS ei määritä mielisairauksia ihmisille ainakaan asianosaisten selkien takana, tai ainakaan toivonmukaan ei, koska sinne ei muuten kukaan menisi keskustelemaankaan. Minusta oli kauhean sairasta, että joku YTHS- lääkäri yritti pakottaa syömään psyykelääkkeitä tilanteessa, jossa olin jo ollut vuosia kestävässä keskussairaalakontrollissa erittäin vakavan fyysisen sairauden vuoksi ja rähjäsi siitä, etten halua hänen lääkefirmojensa lääkkeitä alkaa syödä ja samaan aikaan oli lähisukulaisella syöpä ja itsellä todella vaikea elämäntilanne muutenkin... Luultavasti jonkun vajakin kenelle tahansa psyykelääkeitä määräävän lääkärin mielestä kolmoissupressiivihoidot eli erikoislääkärien hengen pelastaminen keskussairaalassa ja harvinaisen fyysisen sairauden löytyminen ei ole yhtään mitään, vaan siihen vielä pitäis päälle paukaista niiden omia joitakin mielenterveysdiagnooseja ja lääkkeitä, jos ihminen ulkonäöltä näyttää voivan hyvin. Anoreksiaa en ole aikuisiällä enää omannut ja nuoruuden anoreksiaanikin oli syynä vain lehtimediat ja lehtien sairaat naisihanteet: siitä sairaudesta opin ainakin sen, että jos on ruokaa kuten mulla aina oli yllin kyllin lapsuudessani ja on vieläkin, ruokaa pitää syödä olematta ronkeli, koska kun ruoan syöminen sattuu ilman sytostaatteja, kyllä aivan muut asiat kiinnostaa ihmisissä kuin ulkomuoto.
En ole mikään "Pötkis" enkä "Pötköpölvästi", vaan ihminen. Arvatkaas, miten aukoisin naamaani, jos näkisin teidän herjaajien naamat? Satun olemaan aika teräväkielinen ja erityisesti ilkeille. - udkutn
Ei sinun Pötkö tarvitse jatkuvasti toistaa sitä, että sinun on todettu olevan psyykelääkityksen tarpeessa. Sen kyllä jokainen huomaa muutenkin.
- hfgutjghtug
udkutn kirjoitti:
Ei sinun Pötkö tarvitse jatkuvasti toistaa sitä, että sinun on todettu olevan psyykelääkityksen tarpeessa. Sen kyllä jokainen huomaa muutenkin.
Erikoista, kun minun mielestäni psyykelääkityksen tarpeessa olisi rikolliset, kun ei ole ihan normaalia alkaa nettipalstalla vainota ketään yliopiston opiskelijaa. En tiedä viittaatko termillä "Pötkö" ulkonäkööni(?), mutta solvausta ja pelotteluahan tuo on.
- ASPERGER_takuulla
sjfhutfhtuhu kirjoitti:
Haluaisin ne psykiatrit minäkin osastohoitoon, joiden mielestä normaaleja puhuva on sairas. En ota kantaa tuohon herjaukseen, mutta itsestäni oli kuvottavaa, että hain aikoinaan psykologista keskusteluapua ja käsitykseni mukaan joku YTHS ei määritä mielisairauksia ihmisille ainakaan asianosaisten selkien takana, tai ainakaan toivonmukaan ei, koska sinne ei muuten kukaan menisi keskustelemaankaan. Minusta oli kauhean sairasta, että joku YTHS- lääkäri yritti pakottaa syömään psyykelääkkeitä tilanteessa, jossa olin jo ollut vuosia kestävässä keskussairaalakontrollissa erittäin vakavan fyysisen sairauden vuoksi ja rähjäsi siitä, etten halua hänen lääkefirmojensa lääkkeitä alkaa syödä ja samaan aikaan oli lähisukulaisella syöpä ja itsellä todella vaikea elämäntilanne muutenkin... Luultavasti jonkun vajakin kenelle tahansa psyykelääkeitä määräävän lääkärin mielestä kolmoissupressiivihoidot eli erikoislääkärien hengen pelastaminen keskussairaalassa ja harvinaisen fyysisen sairauden löytyminen ei ole yhtään mitään, vaan siihen vielä pitäis päälle paukaista niiden omia joitakin mielenterveysdiagnooseja ja lääkkeitä, jos ihminen ulkonäöltä näyttää voivan hyvin. Anoreksiaa en ole aikuisiällä enää omannut ja nuoruuden anoreksiaanikin oli syynä vain lehtimediat ja lehtien sairaat naisihanteet: siitä sairaudesta opin ainakin sen, että jos on ruokaa kuten mulla aina oli yllin kyllin lapsuudessani ja on vieläkin, ruokaa pitää syödä olematta ronkeli, koska kun ruoan syöminen sattuu ilman sytostaatteja, kyllä aivan muut asiat kiinnostaa ihmisissä kuin ulkomuoto.
En ole mikään "Pötkis" enkä "Pötköpölvästi", vaan ihminen. Arvatkaas, miten aukoisin naamaani, jos näkisin teidän herjaajien naamat? Satun olemaan aika teräväkielinen ja erityisesti ilkeille.Pötköpölvästin tekstejä tästä ketjusta:
"kohdistuu ihmiseen joka ei netissä levittele ei omiaan eikä kenenkään terveystietoja eikä yksityistietoja tai mitään luuloja tai uskomuksia asioista."
"itsestäni oli kuvottavaa, että hain aikoinaan psykologista keskusteluapua ja käsitykseni mukaan joku YTHS ei määritä mielisairauksia ihmisille ainakaan asianosaisten selkien takana, tai ainakaan toivonmukaan ei, koska sinne ei muuten kukaan menisi keskustelemaankaan. Minusta oli kauhean sairasta, että joku YTHS- lääkäri yritti pakottaa syömään psyykelääkkeitä tilanteessa, jossa olin jo ollut ..." - sni7sb
hfgutjghtug kirjoitti:
Erikoista, kun minun mielestäni psyykelääkityksen tarpeessa olisi rikolliset, kun ei ole ihan normaalia alkaa nettipalstalla vainota ketään yliopiston opiskelijaa. En tiedä viittaatko termillä "Pötkö" ulkonäkööni(?), mutta solvausta ja pelotteluahan tuo on.
Taidat nauttia solvauksesta ja pelottelusta, kun kiirehdit aina uudestaan tänne niitä saamaan. Hehhehee...
- skhfgtughtugt
ASPERGER_takuulla kirjoitti:
Pötköpölvästin tekstejä tästä ketjusta:
"itsestäni oli kuvottavaa, että hain aikoinaan psykologista keskusteluapua ja käsitykseni mukaan joku YTHS ei määritä mielisairauksia ihmisille ainakaan asianosaisten selkien takana, tai ainakaan toivonmukaan ei, koska sinne ei muuten kukaan menisi keskustelemaankaan. Minusta oli kauhean sairasta, että joku YTHS- lääkäri yritti pakottaa syömään psyykelääkkeitä tilanteessa, jossa olin jo ollut ..."Huono kohta sulla herjaajalla leikata herjaamas mun teksti- ja lauseyhteys. En muista miten koneelta otetaan sitaatti en muista miten se tehdään koska en koskaan keskustelupalstalla kirjoita kuin omin sanoin, enkä itse jaa tekstejä enkä lainaa muiden tekstejä, mutta katkaisit tekstini sitaatissa juuri väärässä kohdassa ja herjaavasti. Miksi olet erityisen kiinnostunut YTHS- potilaista, eihän se ole edes terveydenhuoltoa, vaan terveysasema? Ymmärrän, ymmärrän, että sinä pakkomielteisesti haluat väittää ja valehdella mun olevan mielisairas, mutta MIKSI? Tsiisus sen kaiken vaikean päälle mitä olen saanut elämässäni kestää, että reippaasti alta kolkytvuotiaana sairastua elinikäiseen vakavaan fyysiseen sairauteen ja kantaa se kärsien kivuista, niin JOKU SAIRAS HALUAA internetissä vielä väittää mun olevan mielenterveydeltä häiriintynyt...
- Tex_Aller
skhfgtughtugt kirjoitti:
Huono kohta sulla herjaajalla leikata herjaamas mun teksti- ja lauseyhteys. En muista miten koneelta otetaan sitaatti en muista miten se tehdään koska en koskaan keskustelupalstalla kirjoita kuin omin sanoin, enkä itse jaa tekstejä enkä lainaa muiden tekstejä, mutta katkaisit tekstini sitaatissa juuri väärässä kohdassa ja herjaavasti. Miksi olet erityisen kiinnostunut YTHS- potilaista, eihän se ole edes terveydenhuoltoa, vaan terveysasema? Ymmärrän, ymmärrän, että sinä pakkomielteisesti haluat väittää ja valehdella mun olevan mielisairas, mutta MIKSI? Tsiisus sen kaiken vaikean päälle mitä olen saanut elämässäni kestää, että reippaasti alta kolkytvuotiaana sairastua elinikäiseen vakavaan fyysiseen sairauteen ja kantaa se kärsien kivuista, niin JOKU SAIRAS HALUAA internetissä vielä väittää mun olevan mielenterveydeltä häiriintynyt...
Vaikutelman mielenterveysongelmastasi annat ihan itse noilla kirjoituksillasi.
- ole_hyvä
Suuntaa antava testi:
http://xestia.net/testit/asperger.php- ole_hyvä
Tepee testi!
- nyt_on_sekin_tiedossa
Pötköpölvästin toisessa ketjussa kertomaa omasta yksityiselämästään:
"Itse kun neitsyytenikin menetin 24- vuotiaana..." - pötköneitsythienonainen
Pötkökö se siellä tehtailee minuutin välein kommentteja toisin ketjuihin, jotta tämä ketju unohtuisi kauas etusivulta?
- kyselijäK
Teitkö jo testin?
- kysymys_asetettu
Millainen tulos testistä tuli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006