Katkeran ihmisen käytös

Lintupienivain

Miten katkera ihminen käyttäytyy? Haukkuen ja halveksuen muita, vähätellen?Jopa lapsellisesti ottaen itse nokkiinsa joistain asioista...Kuulostaako siltä että katkera ihminen haluaa sotkea myös ihmissuhteita?

16

3335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • presiis

Se on suojakuori pettymysten kohdatessaan. Myös anteeksiantamattomuutta ja itsensä tuomitsemista.
      Tuskin katkera jaksaa sotkea kenenkään ihmissuhteita, omiaankaan.

• BerkeleenNimimerkki

Vittu noi asiakkaat on perseestä, no kohtahan niille käy....hupsista:DDDDDD

• Kakkosenjonkatiedän

Kiusaa ja vittuilee ja hämmentää. Näinhän se toimii tuo katkera kakkonen. Nähty on ja kuultu. Molemmat olemme saaneet tämän kokea. Näytämme nyt toisillemme mitä viestejä siltä saamme ja nauramme kuinka tyhmä voi olla. Katkerahan se on todella.

• Vakuuttivielä

Miehes on valehdellu että on sinkku. Ei oo sormusta. Ottaa sen pois ku lähtee kotoa. Vokottelee nuorempia naisia.
        Revi siitä sellanen mies sulla.

• TUNTEMATON16

Miksi miehet .Käyttää . Naista hyväkseen.

• Kakkosenjonkakuulin

Voisi kuvata ukkoani kun kertoi salasuhteestaan. Ne syyt siihen olivat lähes täysin tuon toisen. Heittikö tuo toinen nainen pois ja siksi uskalsi kertoa vanhasta jutusta. Ohi oli jo ja tarina uskomaton. Miettinyt olen itsekin oliko ukkoni katkeruus tuota toista kohtaan kun laittoi lähes kaiken syyn sen niskaan. Toki myönsi itse osuutensa asiaan. Tätä epäilen että käynyt näin ja katkerana halusi jollekin kertoa. Tiesi minun suhtautumisen asiaan joten uskalsi tunnustaa. Ollutta ja mennyttä. Virheithän me ihmiset tehdään suhteessamme. Mutta kuvaat kyllä samaa kuinka katkera ihminen käyttäytyy.

• NauraaKuollakseen

Vitun daiju syö pääs. Mä oon paras. mä sain matikan kokeessa 8 ooks kade. vitun mammanpoika. Rauno Repomies. Lääkkeet. Sperma maistuu hyvälle. Olen varastonut sitä 8 litraa. Olen ihan normaali.

• VallanKäytöstähän

Armeijassa muistu mieleen toi : paska valuu aina ylhäältä alas
      Kun esimiestä vituttaa, se keksii aina jotain paskempaa alaisilleen jotka taas pistää sen alaisilleen jotta kaikki menisi oikein ja järjestyksessä. Siinä se. :)

• PelastakaaHänet

Katkeruus käy meidän kaikkien päässä joskus. Toisílle se vain näyttää jääneen pysyväksi vieraaksi. Sen näkee käytöksestä, ilmeistä, vartalon liikkeistä. Siitä tulisi jokaisen siihen juuttuneen pyrkiä mahdollisimman pian eroon. Se on sielun syöpä luin jostain. Omasta elämästä tulisi rakentaan sellainen että siinä ei olisi katkeruudella sijaa. Oppia rakastamaan itseään ja muita. Antaa anteeksi vaikka anteeksiantoa ei ole ansaittu mutta vain itsensä vuoksi. Tämä muuten on vapauttava tunne, tuon kokeneena, kun antaa anteeksi kiusaajalleen tms. huomaa hänen olevan henkisesti epäkypsä joten mitään ei voi hänen auttamisekseen tehdä.
      Mikään ei ole niin puistattava näky kuin katkera vanha ihminen. Katkeruus lisää vuosia ja kurttuja.

• ikärasistia

Miten luokittelet vanhan?

• Lman

Ei ihminen rakenna pohjimmiltaan juuri koskaan omaa elämäänsä sellaiseksi, kuin haluaa, se katkeruuden tunteen ydin on, että oikeastaan ei voi vaikuttaa asioihin itse kuitenkaan yhtään. Ne joilla on rahaa ja statusta voivat valtansa kautta ainoastaan vaikuttaa elämäänsä joissakin rajoissa sen verran, että voivat kokea edes rakentaneensa elämästään pienen osan elämästään toivomansa kaltaiseksi, jos ovat onnettaren suosiossa

• pahis-hyvis

Katkera ihminen? On katkera mistä?
      Katkera ihminen voi olla katkera laajasti tai suppeasti katkera. Voi olla katkera jostain yksittäisestä seikasta. Voi olla katkera jollekin tietylle ihmiselle yksittäisestä asiasta. Voi olla paljon katkera tai vain ihan vähän katkera.

Toiset peittävät katkeruutensa, millä ei ole mitään merkitystä, jos katkeruus on jotain normaalia katkeruutta. Uskon, että joka ikinen on katkera jostain.
      Sitten voi olla tietenkin kovastikin katkera, ja yrittää peittää sen vaikka minkälaisin konstein.

Miksi katkeruus yritetään laittaa yhteen muottiin luettelemalla joukko epämukavia piirteitä jollekin tietylle ihmistyypille?

Eikö ole rehellistäkin nostaa oma katkeruutensa pöydälle kaikkien nähtäväksi. Joskus katkeruuteen voi olla paljonkin aihetta ja kun sen on nostanut esiin, sille voidaan tehdä jotain. Onnellisimmissa tapauksissa jokin epäkohta voidaan jopa korjata.

Miksi katkeruuteen kohdistuu intohimoja nähdä se mustavalkoisesti tunteiden pahiksena, jonka aiheuttaja on se "katkera paha ihminen itse"?

Eikö katkeruus voisi yhtä hyvin olla tunteiden hyvis, joka saa aikaan korjauksia?

• Katkera-Ei-Rakenna

Katkera ihminen leikkii marttyyriä ja estää kaikin tavoin jokun toisen onnistumasta jossakin asiassa johon tämä muutoin pystyisi, tässä nyt eräs määritelmä.

• Uyouhoöj

Useimmat katkerat ihmiset ovat joutuneet kiusaajahenkien kiusattavaksi vuosikymmenestä toiseen. Vain hyväksyvät ja rakkaudelliset ihmiset ja heidän toimintansa kiusatun hyväksi voivat parantaa syvät haavat, samalla häipyy myös katkeruus.

• KatkeruudenVarjo
        Uyouhoöj kirjoitti:

Useimmat katkerat ihmiset ovat joutuneet kiusaajahenkien kiusattavaksi vuosikymmenestä toiseen. Vain hyväksyvät ja rakkaudelliset ihmiset ja heidän toimintansa kiusatun hyväksi voivat parantaa syvät haavat, samalla häipyy myös katkeruus.

Hyväksyvät ja rakkaudelliset ihmiset? Toivottavasti saavat palkkansa parantamistyöstään. Muutenhan siihen voisi mennä ikä ja näkö.
        Tai sitten mallilla: kukin aikansa. Mutta varokaa, jos jätätte kesken työnne kun se vuosikymmenien myötä joidenkin kohdalla niin käy, niin voitte saada niskaanne kurat kun olette vihdoin uupuneena selkänne kääntäneet.
        Joillakin on persoonallisuushäiriö, jonkalainen ihminen ei muutu. Jollakin toisella jotain muuta vaikeaa.
        Toivon toki omalle katkeralle tutulleni kaikkea hyvää, mutta se pelkkä toivominen ei taida riittää. Sitten toivoisin, ettei käyttäisi mahdollisia kertyviä voimiaan minun sättimiseeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe