Kellään kokemuksia? Minkälaisia fiiliksiä/muistoja tuosta koulusta ja alasta? :)
Lapin amk kuvataide?
5
368
Vastaukset
- ihmettelijä97
Up up up... Mäkin kuulisin mielelläni Lapin amk:ista. Kuvataide kiinnostaa, mutta ei oo mitään käryä kyseisestä koulusta. Miltä tuntuu asua Torniossa (tosi pieni paikkakunta), miten opinnot sujui? Risuja ruusuja?
- godtieroikkari
työttömäksihän tuolta valmistuu. huutista
- ari_zwag
...ihmisille jotka seuraavat sielunsa ääntä.
- ari_zwag
Kannattaa tsekata myös Kankaanpään AMK, siellä on myös esitystaide :)
- Anonyymi
Opiskelu ensimmäisen vuoden jälkeen pääosin etänä, joten opintolaina valuu kalliiseen vuokraan, sillä välin kun lehtorin ovat lähinnä kiinnostuneita lomistaan. Hyviä opettajia vaikea pitää paikassa, kahnaavat keskenään. Joidenkin opettajien käytös kyseenalaista ja itsekeskeistä, tyypillistä tietysti taidealalle. Opiskelijat lähinnä harrastelijoita, jotka jatkavat normitöihin. Pienet piirit, paljon erityisherkkiä, vähän tavoitteita, eikä paljoa vaadita näyttöjä tai laadukkuutta. Opintolaina näistä papereista ei välttämättä kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984