Onko mahdollista Laureassa valita kaikki kurssit eri kampuksesta. Esim. Tikkurila--->Otanniemi?
Vastatkaa pain :)
Laurea ammattikorkeakoulu
2
363
Vastaukset
- yaass
Itse olen ollut siinä ymmärryksessä, että näitä kursseja voi ottaa mistä tahansa kampuksesta, jos ei muuten niin ainakin verkko-opintoina :)
- HannaSa
Joo on se näin. Ei oo rajoitettu että montako kurssia saa suorittaa toiselle kampukselle.
Kurssille on kyllä etusijalla aina se oman kampuksen saapumisryhmä, jonka lukkariin k.o. kurssi kuuluu. Eli voi olla että aina ei mahdu kaikki muilta kampuksilta tulevat. Joka kurssille kumminkin joku muualta tulevakin mahtuu, joten kun ilmoittautuu ajoissa, niin kyllä mä ainakin oon aina päässyt niihin mihin oon ilmoittautunut.
Kun on tehnyt ekan lukukauden opinnot, niin voi hakea Laurean sisällä siirtoa toiselle kampukselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701