Mikähän voisi olla kun autostickillä vaihtaa vaihdetta niin se aina nykäisee rajusti?
Sebring 2003 LE Autostick
5
75
Vastaukset
- sebe2002
Minkäväriset ovat automaatin öljyt? Nykäiseekö ihan kaikilla vaihteilla? Omassa 1 ja 2 vaihtuvat hieman rajummin. 3 ja 4 silkinpehmeästi...
- automaattionparas
Kahden sebringin kokemuksella voin sanoa, että turha käyttää sitä autostickiä. Tuo nykäiseminen on sen ominaisuus. Niinhän se nykäisee normaali manuaalilootakin, kun joutuu vaihdetta käsin vaihtamaan. Aivan turha ominaisuus koko lootassa. Käytä vain suosiolla sitä automaattiasentoa ja nauti matkanteosta tai osta sitten ihan pelkkä manuaalivaihteinen ja rääkkää niskanikamiasi.
- sebe2002
Autostick on hyvä talvella. Voi lähtee liikkeelle jopa 3 vaihteella niin ei sudita turhaan liukkaalla kelillä. myös keskustan ruuhkissa kätevä keksintö.
- automaattionparas
Jaa, kyllä minä ole sebringillä ja muillakin automaateilla päässyt liukkaalta ihan normaali D-asennolla matkaan. Oikea automaattihan alkaa jo jalan jarrulta ottaessa ryömimään, eikä kunnon renkailla tuo ryömiminen aiheuta vielä sutimista. Pitää myös osata annostella sitä kaasua maltillisesti oikealla jalalla.
- sebe2002
toki mutta pidän siitä kun voi surutta survasta kaasua eikä pito irtoa tiestä niin herkästi.. kaipa se säästää hieman nastojakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882