Mielipiteitä punk-tyylistä?

hOmOpOiKaAa

Jooh elikkäs oon ysiluokkalainen jätkä joka pukeutuu revittyihin farkkuihin ja bändipaitoihin. Farkuista roikkuu pari ketjua ja vähän isommat reiät ei lerpata, kunhan on pari hakaneulaa. Nahkatakin olilla muutama niitti ja liivissä pari kangasmerkkiä. Bändipaitojen kunnolla ei ole väliä kunhan vaan ilmoittaa parhaat bändit (niin ja kuuntelen siis mm. Misfits, Sex Pistols, Ramones, Black Flag, Nirvana, Green Day, Billy Talent... ja sit jotain emopaskaa mitä alotin jo vaahtosammuttimena kuuntelee, kuten My Chemical Romance, Fall Out Boy, Pierce The Veil, Panic! At The Disco, mahtavia bändejä vieläki, tykkään, tykkään...) niin ja sitten niittirannekoruja ja vaikka pari niittikaulapantaa ja muutama kaulakoru löytyy. Hiukset värjätty aika radikaalisti, sanotaan nyt vaikka että sellanen, punanen/vihree/juurikasvu irokeesi. Maiharit on ehdoton kyllä. Niin ja sitten emo-ajoilta jääny sellane tapa kun rajauskynä. MIELIPITEITÄ??

11

116

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukiossa hyväksytään sitten erilaisuus helpommin, yläasteella tollasesta tulee vielä hintti kommentteja aika reippaasti.. Se tykkää joka tykkää.

• hOmOpOiKaAa

Paras asia tässähän on se että satun olemaan hintti

• Ei siinä mitään, erilaisuutta vain. :) nämä kaksi asiaa liittynee jotenkin toisiinsa ja mielleltään samaksi, joten mielipiteitä on kaksia. Hyväksyy, tai ei

• Vaikka mitäs minä nyt sinua olen neuvomaan :'D

• punkemo

kuulostaa iha rennolt tyylilt kyl eikä kyl yhtää homomaiselt mikää keesi ym punkkari meno. lökötäks farkkui?

• hOmOpOiKaAa

Noh, jos vyö unohtuu.

• punkemo

Haluaisitko kuvia mun ajellusta alapäästä?

• hOmOpOiKaAa

Enpä taida :'D

• Punk musiikki on ihan ok. mutta kaikki anarkisti valkoroskat, yhteiskunnan vihaajat yms on säälittävää porukkaa.

• Kauha-Guru_

Punk musiikki on säälittävää soittotaidottomien rämpystä paskaisella rääkynällä lisättynä.

• hOmOpOiKaAa

Anarkisti valkoroskat, yhteiskunnan vihaajat on syöpää. Itte en vihaa mutta en kyllä hallituksesta niin tykkää. Musiikki on nyt miten kukin tykkää. Punk on pääosin niin että punkkareille ei oo sääntöjä. Itte kunnioitan kaikkee mitä nyt voi kunnioittaa, oon hyvien ihmisten puolella, ja puolustan kiusattua, jos nään et jotain tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe