Jooh elikkäs oon ysiluokkalainen jätkä joka pukeutuu revittyihin farkkuihin ja bändipaitoihin. Farkuista roikkuu pari ketjua ja vähän isommat reiät ei lerpata, kunhan on pari hakaneulaa. Nahkatakin olilla muutama niitti ja liivissä pari kangasmerkkiä. Bändipaitojen kunnolla ei ole väliä kunhan vaan ilmoittaa parhaat bändit (niin ja kuuntelen siis mm. Misfits, Sex Pistols, Ramones, Black Flag, Nirvana, Green Day, Billy Talent... ja sit jotain emopaskaa mitä alotin jo vaahtosammuttimena kuuntelee, kuten My Chemical Romance, Fall Out Boy, Pierce The Veil, Panic! At The Disco, mahtavia bändejä vieläki, tykkään, tykkään...) niin ja sitten niittirannekoruja ja vaikka pari niittikaulapantaa ja muutama kaulakoru löytyy. Hiukset värjätty aika radikaalisti, sanotaan nyt vaikka että sellanen, punanen/vihree/juurikasvu irokeesi. Maiharit on ehdoton kyllä. Niin ja sitten emo-ajoilta jääny sellane tapa kun rajauskynä. MIELIPITEITÄ??
Mielipiteitä punk-tyylistä?
11
116
Vastaukset
Lukiossa hyväksytään sitten erilaisuus helpommin, yläasteella tollasesta tulee vielä hintti kommentteja aika reippaasti.. Se tykkää joka tykkää.
- hOmOpOiKaAa
Paras asia tässähän on se että satun olemaan hintti
Ei siinä mitään, erilaisuutta vain. :) nämä kaksi asiaa liittynee jotenkin toisiinsa ja mielleltään samaksi, joten mielipiteitä on kaksia. Hyväksyy, tai ei
- punkemo
kuulostaa iha rennolt tyylilt kyl eikä kyl yhtää homomaiselt mikää keesi ym punkkari meno. lökötäks farkkui?
- hOmOpOiKaAa
Noh, jos vyö unohtuu.
- punkemo
Haluaisitko kuvia mun ajellusta alapäästä?
- hOmOpOiKaAa
Enpä taida :'D
Punk musiikki on ihan ok. mutta kaikki anarkisti valkoroskat, yhteiskunnan vihaajat yms on säälittävää porukkaa.
- Kauha-Guru_
Punk musiikki on säälittävää soittotaidottomien rämpystä paskaisella rääkynällä lisättynä.
- hOmOpOiKaAa
Anarkisti valkoroskat, yhteiskunnan vihaajat on syöpää. Itte en vihaa mutta en kyllä hallituksesta niin tykkää. Musiikki on nyt miten kukin tykkää. Punk on pääosin niin että punkkareille ei oo sääntöjä. Itte kunnioitan kaikkee mitä nyt voi kunnioittaa, oon hyvien ihmisten puolella, ja puolustan kiusattua, jos nään et jotain tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277