Miten saan boxin päivitettyä?
Oon yrittäny muistitikulla mutta näyttää aina Block CRC Error.
Tietokoneessa Windows 8.
Topfield CRC-1400 päivitys
6
311
Vastaukset
- TikustaAsiaa
Arja, en muista oliko sama ilmoitus, mutta en saanut myöskään onnistumaan ennenkuin alustin tikun Fat-muotoon ennen päivityksen lataamista.
Mikä ohjelmistoversio Topparissa on nyt? 1.15.01 tuotti minulla jotain hankaluuksia, joten pidin edelleen 1.14.02:n, kun 15 on ilmeisesti vain juutuubin korjaukseen. - arja88
Kiitos. Nyt on versio 1.14.02. Kuvassa hyvin usein pikselimössöä ja kuva
pysähtelee. Valmistajan sivuilla oli että päivitys korjaisi tilanteen. - TikustaAsiaa
Jos viat on tulleet parin kk sisään, niin syy ei nähdäkseni ole ohjelmistoversiossa.
Lähtisin kokeilemaan ensin muista syistä tässä järjestyksessä.
5 min boxi irti sähköverkosta, jotta kondensaattorit tyhjenee.
Antenniliitosten irrotus/kiinnitys pyöritys.
Tehdasasetusten palautus ja kanavien haku ( asetukset kannattaa tallentaa ensin, ajastusasetukset katoaa, tallennetut ohjelmat säilyy ).
( Nykyään näköjään Dropboxin sivulla päivitysohjeessa on korjattu tuo tikun alustus ). - TikustaAsiaa
https://www.dropbox.com/sh/q28s2eqjvzhek9t/AACYEr2Io9gc8qZAkwr0p5S2a/2. Ohjelmistopäivitykset?dl=0
Tuohon päivitysohjeeseen on toinenkin keino. Muuten sama, mutta tikku kiinni boxiin ja valitset Menu -> Asennus. Siihen tulee lisärivi "Ohjelmistoversion päivitys" tjsp. -> OK ja boxi päivittyy. Mielestäni varmempi keino kuin tähdätä näppäilyhetkeen. - arja88
Kiitos TikustaAsiaa. Kokeilen näitä ennenkun rupean päivittämään.
Mitä hankaluuksia uusi versio aiheutti ?- TikustaAsiaa
En enää muista mitä häikkää se aiheutti. Latasin sen silloin, kun se oli juuri ilmestynyt. Päivän parin päästä sen koko oli muuttunut eli nähtävästi jotain korjauksia siihen oli tehty. En välittänyt enää äheltää uudestaan kuvioita vaan annoin olla, kun laite toimii täysin mallikkaasti ilman.
Vieläkään ei Topparilla rohkeus ole riittänyt kertomaan päivityksen 1.15.01 "lue minut" mitä päivitys muuttaa/korjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732