Mulla oli lapsena joku ihmeen pakko-mielle kävellä varpaillaan siis ihan kokoajan, seisoin myös varpailla. Mulle huomautettiin siitä aina ja kiellettiin se mut se vaan jatku vaikka halusin lopettaa sen. Se jotenkin loppu sit. Muistan tosiaan että se oli jo itsellekin häiritsevä tapa jota en pystynyt heti lopettamaan. Noh nyt, 14vuotta myöhemmin TÄÄ ALKO TAAS!! Siis oikeesti tajusin vasta kun kaveri huomautti et kävelen varpaillaan että mitä ihmettä teen.... mä en vaan tajuu, vaikka kuin oon sillee itelleni että kävele nyt perkele normaalisti jo niin silti havahdun jossain vaiheessa siihen että taas oon varpasilleen.... en oikeen tiiä mitä tekisin asian kans ku ei se kai mitekään vaarallista oo (päkiöihin sattuu kylläki) mut onha se noloo 19v kuljeksii ympäriinsä kokoajan varpaillaan...
Varpaillaan kävely
Ankkajalat
2
488
Vastaukset
- Puukengät
Mulla on sama ongelma! Itsekin kävelin pienempänä aina varpailla ja nyt 18 vuotiiaana alkoi uudestaan. Vanhempani sanoivat, että varpisteluni loppui kun pidin jalassani koko ajan sellaisia kenkiä, joilla ei voi varpistaa. Tätä täytyy kokeilla uudestaan...
- Ankkajalat
Mutta mikä kumma ton voi aiheuttaa?? Voiko stressi aiheuttaa vai oonks mää vaa päästäny sekasi ja kuvittelen sen olevan joteki hienoa... tää vaa jatkuu ja jatkuu ihan sama vaikka vannon itselleni että pystyn kävelemään täysin normaalisti, niin ei... ja oon siis tuo ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092718
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521916Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4191548Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531493Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661412Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251276Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141216- 601058
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948