toimittaja. Putinin toimittajen hautausmaalla on jo yli 300 toimittaja murhattu putinin aikakaudellakaikki olivat putinin arvostelijat. Putinelle ei riittää tappa omia jornalistia, hä taaa ulkomaillakin.
Kiovassa on murhattu jo toinen Putinin arvostelija
5
148
Vastaukset
- Abrahamm
Kuinka monta murhattu Poroshenkon vastustajaa ja poliitikkoa, laske ensin ne. Porsoshenkon aloittan sotareken jäljitä lötyi siviilen joukkohata (400),josta kuvassa naisen pää ja pitkätukka maanpinnalla.
Etyjiä ei tällainen kiinnostanut, ainakaan Kanervaa ?- ValehtelevaVenäjä
Kun kaikki venäjän feikkit paljastettu toinen toisesta perään olen laiska työntämään sun namaan tätäkin feikistä totta. Mutta on todettu kun venäjän propaganda tartuu pelkä raka todellisuus voi muutta näkökulmasi. Venäjän trollitehtaitta teki tuhansia feikkia tunnetuin feikki Slavänskin kaupugissa teurastettu pojasta.
- tsetseeni
Putin ei lopeta ukrainan valtaamista krimiin ja muutamaan maakuntaan tavoiteena on koko maa ja sitten päitä tippuu on jäänyt jo senverran hampaankoloon . Ukraina on jäänyt yksin venäjää vastaan toisin kuin paltit ja euroopan entiset varsovanliiton maat jotka livahtivat naton suojaan . Onnea ja jaksamista ihmisille sinne ajatukset on teidän puolella auttaa en voi
Mielenkiintoinen näkökulma: maat haluavat liittyä NATOon, jottei niiden tarvitsisi sotia Venäjän kanssa. Siis ei siksi, että vastustaisivat Venäjää ja haluaisivat sotilaallista konfliktia. Kannattaisikohan...
- ValehtelevaVenäjä
Totus aina yksinkertainen, Putin hyökkä pelkkä pieniin ja liittomaton maaihin. Yksinkertainen liike Baltian maaista liittyä Naton pelasti heitä Georgian ja Ukrainan kohtalosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175