ruotsin maahanmuutto..!!

työntekijä

Ruotsi tarjoaa jopa 30 000 kruunua eli runsaat 4 100 euroa yksittäiselle hakijalle,

tai enimmillään 75 000 kruunua eli reilut 10 000 euroa koko perheelle,

jos nämä peruvat turvapaikkahakemuksensa ja palaavat lähtömaihinsa.

Ruotsi on ollut yksi Euroopan suosituimmista maista turvapaikanhakijoille,

ja vuonna 2015 maa vastaanotti yli 160 000 turvapaikkahakemusta.

Viime vuonna saapuneille turvapaikanhakijoille Ruotsi on kuitenkin osoittautunut pettymykseksi.


Olemme saaneet viestejä siitä, että turvapaikanhakijat ovat kyllästyneet pitkiin käsittelyaikoihin ja siihen, että asiat eivät ole järjestyneet Ruotsissa niin kuin he olettivat,

maahanmuuttoviraston asiantuntija Kristina Ränner selittää.

Viime vuonna Ruotsiin saapuneista turvapaikanhakijoista alle 500 ihmistä on onnistunut saada töitä.

AIKA HYVIN OVAT TÖITÄ SAANEET.. ILMANKOS RUOTSI MAKSAA NÄILLE RAHAA ETTÄ PAINUVAT KOTIIN.. PAREMPI MAKSAA KUN PITÄÄ 150000 IHMISTÄ TYÖTTÖMÄNÄ. VUOSI KAUSIA :)

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työntekijä

      SUOMESSA OLLUT AIKA VIIKONLOPPU...!!

      Turussa hurja viikonloppu: Kaksi raiskausepäilyä, ahdisteluja ja pahoinpitelyjä

      Tänään klo 11:09 (muokattu klo 11:14)

      Lounais-Suomen poliisin piirissä kirjattiin viikonloppuna monia rikoksia.

      Viikonloppuna Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueelta hälytystehtävärekisteriin kirjattiin yhteensä noin 1000 erilaista tehtävää.

      Monessa rikoksessa tekijöiksi epäillään ulkomaalaistaustaisia.

      Poliisilla oli kiireinen viikonloppu Turussa. 

      Ulkomaalaistaustaiset ovat epäiltyinä tekijöinä monessa viikonlopun pahoinpitelytapauksessa.

      Rikosylikomisario Jussi Helesvirta sanoo, etteivät tapaukset liity toisiinsa.

      Hän kertoo poliisin selvittävän, kirjattiinko viikonloppuna poikkeuksellisen paljon väkivaltarikoksia.

      Turun Halisista sekä Turun yliopistollisen keskussairaalan ympäristöstä poliisi sai ilmoitukset tummaihoisesta miehestä, joka oli

      ahdistellut ja kourinut naisia.

      Asiaa tutkitaan seksuaalisena ahdisteluna.

      Ulkomaalaistaustaiset olivat pahoinpidelleet kantasuomalaisia ainakin Turussa ja Raumalla.

      Molemmissa tapauksissa yhdistäviä tekijöitä olivat ulkomaalaisten liikkuminen ryhmässä,

      pahoinpidellyn henkilön voimakas humalatila ja edeltävä sananvaihto asianosaisten kesken.

      Molemmissa tapauksissa pahoinpitelyn jälkeen epäilyt ovat juosseet eri suuntiin.

      Asioita tutkitaan pahoinpitelynä ja törkeänä pahoinpitelynä. Kummassakaan tapauksessa epäillyistä ei ole vielä saatu tarkempia tietoja tai tuntomerkkejä.

      Turun Runosmäessä ulkomaalaistaustainen mies oli pahoinpidellyt naista metsikössä.

      Teko oli keskeytynyt, kun asianomistaja oli ilmoittanut poliisin olevan tulossa paikalle.

      Myös Turun Pernossa epäillään tapahtuneen raiskaus.

      Sivullinen oli puuttunut raiskaukseen.

      Lähistöltä pusikosta makaamasta otettiin kiinni ulkomaalaistaustainen mies, ja häntä epäillään teosta.!!!

    • Exchange

      En tiedä minkä kurssin mukaan sinä lasket mutta 1 SEK on noin 0,1053 Euroa Kauppalehden kurssin mukaan eli 30.000 on 3159 Euroa.

      • työntekijä

    • hyysärisuvakkien

      Rakkaus taatusti pehmittää paatuneimmankin raiskaajamurhaajan lutuiseksi kansalaiseksi..saattaa jopa päätyä SDP tahi muun kommunistisen perinneseuran kunniajäseneksi.......ja joka muuta epäillä tohtii on rasistinen koira.

      • työntekijä

        JOKO SITÄ SÄÄSTÖÄ RUPEE TULEMAAN..:)

        Maahanmuuttovirasto suunnittelee esimerkiksi vähentävänsä vastaanottokeskusten turvallisuusjärjestelyjä.

        Käännyttämispäätöksen saaneilta vastaanottopalvelut voivat loppua aiempaa helpommin.

        Maahanmuuttovirasto suunnittelee muutoksia turvanpaikanhakijoiden vastaanottoon muun muassa kohonneiden kustannusten takia.

        Sisäministeriö kiinnitti huomiota kustannuksiin virastossa tekemässään sisäisessä tarkastuksessa.

        Maahanmuuttovirasto suunnittelee supistavansa vastaanottotoimintaa ensisijaisesti lakkauttamalla kokonaisia vastaanottokeskuksia majoituspaikkojen vähentämisen sijaan.

        Säästöjä haetaan myös muun muassa vähentämällä keskusten turvallisuusjärjestelyjä,

        joiden virasto katsoo olevan mahdollisesti ylimitoitettuja.

        Turvallisuusjärjestelyillä tarkoitetaan mm. keskusten vartiointia.

        Maahanmuuttovirasto tarkastelee myös kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden vastaanottopalvelujen

        lakkaamista.

        Viraston vastaanottoyksikön vastaava johtaja Pekka Nuutinen kertoo, että

        toimenpiteet koskisivat vastaanottolaissa tarkoitettuja henkilöitä,

        jotka ovat saaneet kielteisen päätöksen,

        ja joilla on toimeenpanokelpoinen käännyttämispäätös.

        Mikäli poliisi toteaa, ettei henkilöä voida pakolla palauttaa, niin vastaanottopalvelut voivat kestää enintään

        30 päivää.

         Jos henkilö ei vapaaehtoisesti lähde,

        niin sitten vastaanottopalvelut lakkaavat, Nuutinen selventää.

        Lakkaamista koskeva muutos tuli voimaan jo viime vuoden heinäkuussa,

        mutta Nuutisen mukaan sitä ryhdytään mahdollisesti soveltamaan enemmän nyt, kun

        käännytettäviä henkilöitä on enemmän.


    • mä3

      Sä1 on näemmä vaihtanut nimimerkkinsä. Vaihtelu virkistää, olis voinut vaihtaa aihettakin.

      • työntekijä

        KYLLÄ.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      116
      1682
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1021
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      880
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe