Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen asuntoloukusssa

asuntoloukussa

Musta tuntuu, että mä olen pahassa asuntoloukussa tukiviidakossa. Teen osa-aikaisesti töitä viikottain. Joudun laskemaan viikottain, etten tekisi enempää töitä kuin saa tehdä ettei asumistukea peritä takaisin. Ei ole mitään järkeä tehdä töitä ja maksaa saman verran tai enemmän saatua asumistukea takaisin Kelalle. Sitten mun rakas ei voi muuttaa asumaan samaan asuntoon mun kanssa, koska taas mun asumistukea leikattaisiin. Vuokra-asuntoa en voi vaihtaa, koska mulla ei ole niin suurta summaa säästössä, että rahat riittäisi sinänsä kenteis edullisempaan vuokra-asuntoon, johon vaaditaan kahden kuukauden vuokravakuutta. Mun nykyisessä vuorka-asunnossa vuorkavakuus on vain pari sataa. Vaikka mulla on katto pään päällä ja tulen kituutellen toimeen, en pääse tästä vuokra-asuntoloukusta mihinkään. Mä olen asuntoloukussa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffffffff45

      Lakeja pitäisi muuttaa. Tyhmää, ettet voi ottaa vastaan töitä kun menetät saman verran asumistukea. Sekin on tyhmää, jos ette voi muuttaa yhteen tukien menettämisen takia.

      • härski_meininki

        Tyhmää on sekin, että ihmiset pyrkivät maksimoimaan tuet = yhteiskunnalta = muilta veronmaksajilta kupattavat rahat.

        Esimerkkinä just tällaiset asutaan (ehkä vaan nimellisesti) eri osoitteissa, jotta saadaan maksimimäärä tukea.


      • jepjoojepjoo
        härski_meininki kirjoitti:

        Tyhmää on sekin, että ihmiset pyrkivät maksimoimaan tuet = yhteiskunnalta = muilta veronmaksajilta kupattavat rahat.

        Esimerkkinä just tällaiset asutaan (ehkä vaan nimellisesti) eri osoitteissa, jotta saadaan maksimimäärä tukea.

        Sellaisia nämä ihmiset on. Aina ensimmäisenä ajatellaan omaa suuta. Töitäkään ei voi tehdä, kun menettää tukiaisia.


    • 11335896555

      hanki luottokortti isolla rajalla.. tai muu laina, jotta saat sen 2kk vakuuden. nykyään vuokravakuus on puolet osto asunnon käsi rahasta. mitä jos ostaisitte halvan asunnon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe