Ketterän maine

Eikoskaanenää

Sivusta seurasin kun Ketterän päävalmentaja edusti Imatran yössä. Ei enää sponsori avustuksia tulevaisuudessa jos tämä herra mukana toiminnassa.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjhuhu

      hui kamalaa

    • samanlaistasaipassa

      Nämä pikku kaupunkin alasarjojen puuhapelimiehet luulee olevan kovempiakin pelimiehiä kylän yössä, mut ne on niin tyhmiä ettei tajua tekevänsä itsestään täyspellejä.

    • sjsjsjsjiw

      mitäs siellä yöelämässä on tapahtunut????

      • pellemikäpelle

        En edes kehtaa sanoa, niin ala arvoista toimintaa


    • lipari

      Vetikö käteen

      • älämeneshinne

        Kärkikynällä oli päässyt eukoltaa läpiajoon oc baariin ja laukoi kuulema lastit ylä mummon ala nurkkaan ilmaveivillä, ihmetellen taivas varjele mitä sieltä tulee.


    • 6666665

      Kauluksessa on kuulemma ollut kiinni

    • 190972

      Sama valmentaja ollut myös omien pelaajien riveleissä kiinni menneinä vuosina.. Varmasta lähteestä kuultuna...

    • ekssaipa

      Jos se vaan otti homman haltuun?

    • Jukkaseppo

      Täältäpäin loppuu myös Ketterän tukeminen jos moinen henkilö jatkaa vielä seuran toiminnassa mukana!

    • saanauraa

      uittakaa se vastapalloon............. !

    • hahahhahah

      Ketterän maine???? Etkö raflaavampaa otsikkoa enää keksinyt? Voin hyvin kuvitella kuinka olet nurkassa kytännyt ja käsiä yhteen hieroen hekumoinut, että nyt kyllä tulee koko suomea ravisuttavaa matskua jahka tästä pääsen koneen ääreen!

      Ei helvetti, sallikaa mun nauraa tälle aloitukselle :D

      • juupaseipäsjoo

        Itse en ole ollut paikalla, kuullut kyllä monenlaista illan tapahtumista. Tosin sinä taidat hyväksyä kirjoituksesi perusteella kyseisen käyttäytymisen. Helposti menee tai on jo mennyt asia muidenkin kuin Imatralaisten tietoon.

        Tosin ainoa kärsijä on herra valmentaja itse, jos meinaa vielä tulevaisuudessa valmentaa, eipä tuossa Ketterän maine ole mihinkään mennyt, niinkuin aloittaja kirjoitti.

        Ja jos asiat lakaistaan maton alle, ongelmia tulee olemaan jatkossakin. Tsemppiä kuitenkin seuralle joka tekee tällä hetkellä loistavaa työtä, mätämunat pitää vaan saada tunkiolle


      • hahahhahah
        juupaseipäsjoo kirjoitti:

        Itse en ole ollut paikalla, kuullut kyllä monenlaista illan tapahtumista. Tosin sinä taidat hyväksyä kirjoituksesi perusteella kyseisen käyttäytymisen. Helposti menee tai on jo mennyt asia muidenkin kuin Imatralaisten tietoon.

        Tosin ainoa kärsijä on herra valmentaja itse, jos meinaa vielä tulevaisuudessa valmentaa, eipä tuossa Ketterän maine ole mihinkään mennyt, niinkuin aloittaja kirjoitti.

        Ja jos asiat lakaistaan maton alle, ongelmia tulee olemaan jatkossakin. Tsemppiä kuitenkin seuralle joka tekee tällä hetkellä loistavaa työtä, mätämunat pitää vaan saada tunkiolle

        "Tosin sinä taidat hyväksyä kirjoituksesi perusteella kyseisen käyttäytymisen."

        Sinä sanoit tuon, en minä. Edelleen, yksittäisen illan tapahtuma, josta ollaan nyt tekemässä elämää suurempaa.


      • opettele
        juupaseipäsjoo kirjoitti:

        Itse en ole ollut paikalla, kuullut kyllä monenlaista illan tapahtumista. Tosin sinä taidat hyväksyä kirjoituksesi perusteella kyseisen käyttäytymisen. Helposti menee tai on jo mennyt asia muidenkin kuin Imatralaisten tietoon.

        Tosin ainoa kärsijä on herra valmentaja itse, jos meinaa vielä tulevaisuudessa valmentaa, eipä tuossa Ketterän maine ole mihinkään mennyt, niinkuin aloittaja kirjoitti.

        Ja jos asiat lakaistaan maton alle, ongelmia tulee olemaan jatkossakin. Tsemppiä kuitenkin seuralle joka tekee tällä hetkellä loistavaa työtä, mätämunat pitää vaan saada tunkiolle

        Oikea kirjoitumuoto olisi ollut "imatralaisten". Siis pienellä alkukirjaimella. Myös muita kirjoitusvirheitä oli viestissäsi.


      • omaannilkkaan
        opettele kirjoitti:

        Oikea kirjoitumuoto olisi ollut "imatralaisten". Siis pienellä alkukirjaimella. Myös muita kirjoitusvirheitä oli viestissäsi.

        Tsekkaa sanajärjestysopasta, viestisi perusteella et ole sinäkään mikään kynäniekka.


      • niinniinsiejust
        omaannilkkaan kirjoitti:

        Tsekkaa sanajärjestysopasta, viestisi perusteella et ole sinäkään mikään kynäniekka.

        paska haista vai haista paska


    • barbarim

      Lapsoset ketterät kotihaasta koivusta vihdan taittaa, itselleen.

    • kelpaakotämä

      mutaa ja munasarjaa uusi tv-formaatti suoraan ukonlinnan yöstä heheheheheheh

    • pariton_pariline

      miksi hemmetissä ketterä ei anonut villiäkorttia silloin samalla kun tää espoon united sai sarjapaikkansa ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      539
      3949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3070
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2362
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2220
    6. 227
      1678
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1319
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      96
      1309
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe