Kuka on Kankaanpään paras yksityinen hammaslääkäri? Tanskanen,Niemi,Mattila?Nimenomaan yksityistä kyselen.
Hammaslääkäri
35
11927
Vastaukset
- hammaspeikko
Tanskanen Jari jk,mut se tahtoo juopotella vast,apulaanen sanoo et on peruttu ajat kun on sairastunu .////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
- Anonyymi
kerrostalo torikatu..siellä on paras..en muista nimeä
- Juupelisjuu1
Itse olen käynyt Tanskasella,ottaa asiakkaan hyvin huomioon (pelko,särky jne). Käyn jatkossakin.
- Jöijje
Itse kävisin Mattilalla tai Harjulla.
- nenaksnat
Tanskanen ;)
- Teutroni
Pitkänen.
- Kukkatuomo
Mattilan Pirjo
- Harvahamms
Ei ikinä Tanskasta, suu täynnä mokia sen jäljiltä koko perheellä Täällä! Moni muu valittaa samaa.
- cecotto
Vähän kaipaisin enemmän kokemus kommentteja näistä yksityispuolen hammaslääkäreistä. Kiitos
- Jöijje
Ei kenelläkään tämän palstan kävijällä ole varaa käydä yksityisellä. Suosittelen käymään Lempussa kysymässä
- 553567ihgfjii
Jöijje kirjoitti:
Ei kenelläkään tämän palstan kävijällä ole varaa käydä yksityisellä. Suosittelen käymään Lempussa kysymässä
Ai s*****tana! Tää oli kyllä päivän paras!! Hah!
- Anonyymi
553567ihgfjii kirjoitti:
Ai s*****tana! Tää oli kyllä päivän paras!! Hah!
En tiä kpääs mut mut porin teljäntorilla Raitala.. Tekee myös nukutukses
- Anonyymi
Jöijje kirjoitti:
puhut omiasi..
- Kosette
Pirjo Mattila.
Yksityiset halvempia versus kunnallisiin. - hannuhanhias
Virtanen on paras.
- Anonyymi
Kiveä ovenrakoon niin pysyy vastaanoton ovi varmasti auki.
- Luti
Tanskanen on hyvä hammaslääkäri. Kunnon maalaishammaslääkäri. Tehokas, rationaalinen ja nopeasti tekee työnsä. Hinta-laatusuhde on parasta mitä olen saanut. Hammaslääkäripelon myöshuomioi tosi hyvin!
- karies.3
Aki Rantanen on paras ei käytä poraa ja kivuton.
- ollipecca
Tuula harju ehdottomasti. On lavian ylihammaslääkäri ja ottaa myös kpäässä potilaita. Ystävällinen ja pätevä.
- JaPyh
Jaa ystävällinen? Sen rehvempää hammaslääkäriä saa hakea.
- Kankaanpääläinen
Tanskanen!paras on, käyn aina siellä kun saan aikoja
- kokemustaonon
Olen käynyt Tuula Harjulla. Hyvä ja pätevä hammaslääkäri.
- Anonyymi
kokemustaonon kirjoitti:
Olen käynyt Tuula Harjulla. Hyvä ja pätevä hammaslääkäri.
Hyvä on kun katkaisee neulan juurikanavaan.
- Valviravalvoo
Valviran sivuilla on, että Tanskasen ammatinharjoittamisoikeutta on rajoitettu.
- Anonyymi
Mielestäni kannattaa käydä Virtasella. On edullisin.
- Anonyymi
Hyvää hoitoa saa kun menee yksityiselle. Kerta ei riitä.
- Anonyymi
Onko Tanskanen lopettanut hammaslääkärin hommat?
- Anonyymi
Aivan sama, kunhan ei piikitä tuolissa istuvaa asiakasta ikeneen sairaanhoitopiirin johdon käskystä millään muulla kuin puuduttamiseen tarkoitetulla aineella, kuten eräillä alan lääkäreillä on tapana.
- Anonyymi
Vahva suositus Pirjo Mattilalle! Osaava, ystävällinen ja hintalaatusuhde on kunnossa :)
- Anonyymi
Paras olen minä. Kyllä hampaita irtoo!
- Anonyymi
Lapsellista
- Anonyymi
Tanskanen ei enään hoida hampaita. Mattilalla aika paljon potilaita. En tiedä ottaako uusia, kysyä voi silti. On hyvä ja perusteellinen hammaslääkäri. Niemisestä ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Minulla ei ole kokemuksia hyvistä hammaslääkäreistä.
- Anonyymi
JAA
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702372Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641335Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1401072Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 120978
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969