Kuka on Kankaanpään paras yksityinen hammaslääkäri? Tanskanen,Niemi,Mattila?Nimenomaan yksityistä kyselen.
Hammaslääkäri
35
12141
Vastaukset
- hammaspeikko
Tanskanen Jari jk,mut se tahtoo juopotella vast,apulaanen sanoo et on peruttu ajat kun on sairastunu .////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
- Anonyymi
kerrostalo torikatu..siellä on paras..en muista nimeä
- Juupelisjuu1
Itse olen käynyt Tanskasella,ottaa asiakkaan hyvin huomioon (pelko,särky jne). Käyn jatkossakin.
- Jöijje
Itse kävisin Mattilalla tai Harjulla.
- nenaksnat
Tanskanen ;)
- Teutroni
Pitkänen.
- Kukkatuomo
Mattilan Pirjo
- Harvahamms
Ei ikinä Tanskasta, suu täynnä mokia sen jäljiltä koko perheellä Täällä! Moni muu valittaa samaa.
- cecotto
Vähän kaipaisin enemmän kokemus kommentteja näistä yksityispuolen hammaslääkäreistä. Kiitos
- Jöijje
Ei kenelläkään tämän palstan kävijällä ole varaa käydä yksityisellä. Suosittelen käymään Lempussa kysymässä
- 553567ihgfjii
Jöijje kirjoitti:
Ei kenelläkään tämän palstan kävijällä ole varaa käydä yksityisellä. Suosittelen käymään Lempussa kysymässä
Ai s*****tana! Tää oli kyllä päivän paras!! Hah!
- Anonyymi
553567ihgfjii kirjoitti:
Ai s*****tana! Tää oli kyllä päivän paras!! Hah!
En tiä kpääs mut mut porin teljäntorilla Raitala.. Tekee myös nukutukses
- Anonyymi
Jöijje kirjoitti:
puhut omiasi..
- Kosette
Pirjo Mattila.
Yksityiset halvempia versus kunnallisiin. - hannuhanhias
Virtanen on paras.
- Anonyymi
Kiveä ovenrakoon niin pysyy vastaanoton ovi varmasti auki.
- Luti
Tanskanen on hyvä hammaslääkäri. Kunnon maalaishammaslääkäri. Tehokas, rationaalinen ja nopeasti tekee työnsä. Hinta-laatusuhde on parasta mitä olen saanut. Hammaslääkäripelon myöshuomioi tosi hyvin!
- karies.3
Aki Rantanen on paras ei käytä poraa ja kivuton.
- ollipecca
Tuula harju ehdottomasti. On lavian ylihammaslääkäri ja ottaa myös kpäässä potilaita. Ystävällinen ja pätevä.
- JaPyh
Jaa ystävällinen? Sen rehvempää hammaslääkäriä saa hakea.
- Kankaanpääläinen
Tanskanen!paras on, käyn aina siellä kun saan aikoja
- kokemustaonon
Olen käynyt Tuula Harjulla. Hyvä ja pätevä hammaslääkäri.
- Anonyymi
kokemustaonon kirjoitti:
Olen käynyt Tuula Harjulla. Hyvä ja pätevä hammaslääkäri.
Hyvä on kun katkaisee neulan juurikanavaan.
- Valviravalvoo
Valviran sivuilla on, että Tanskasen ammatinharjoittamisoikeutta on rajoitettu.
- Anonyymi
Mielestäni kannattaa käydä Virtasella. On edullisin.
- Anonyymi
Hyvää hoitoa saa kun menee yksityiselle. Kerta ei riitä.
- Anonyymi
Onko Tanskanen lopettanut hammaslääkärin hommat?
- Anonyymi
Aivan sama, kunhan ei piikitä tuolissa istuvaa asiakasta ikeneen sairaanhoitopiirin johdon käskystä millään muulla kuin puuduttamiseen tarkoitetulla aineella, kuten eräillä alan lääkäreillä on tapana.
- Anonyymi
Vahva suositus Pirjo Mattilalle! Osaava, ystävällinen ja hintalaatusuhde on kunnossa :)
- Anonyymi
Paras olen minä. Kyllä hampaita irtoo!
- Anonyymi
Lapsellista
- Anonyymi
Tanskanen ei enään hoida hampaita. Mattilalla aika paljon potilaita. En tiedä ottaako uusia, kysyä voi silti. On hyvä ja perusteellinen hammaslääkäri. Niemisestä ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Minulla ei ole kokemuksia hyvistä hammaslääkäreistä.
- Anonyymi
JAA
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693