näkyykö ottelu joltain viasatin sport kanavalta to 1.9 klo 12.30 ?
amur vs redstar kunlun
7
59
Vastaukset
- Katso.itse
Asia selviää katsomalla Viasatin ohjelmatietoja. Täällä tuskin kukaan on vaivautunut opettelemaan Viasatin ohjelmatietoja ulkoa.
- redstarkunlun
ja arvaa onko katsottu,mutta on sellainen kutina että voisivat ottelun näyttää jollain voi olla tietoa TOOPE
- Katso.itse
Moi älykkö!
Järkeilysi mukaan siis Viasat esittää ottelun jollakin kanavistaan, vaikka sitä ei ilmoiteta kanavien ohjelmatiedoissa, ja joku tietää asian paremmin kuin Viasat itse! :o) - redstarkunlun
Katso.itse kirjoitti:
Moi älykkö!
Järkeilysi mukaan siis Viasat esittää ottelun jollakin kanavistaan, vaikka sitä ei ilmoiteta kanavien ohjelmatiedoissa, ja joku tietää asian paremmin kuin Viasat itse! :o)”Tutkimattomat ovat Herran tiet.” ;)
- näinkin
Katso.itse kirjoitti:
Moi älykkö!
Järkeilysi mukaan siis Viasat esittää ottelun jollakin kanavistaan, vaikka sitä ei ilmoiteta kanavien ohjelmatiedoissa, ja joku tietää asian paremmin kuin Viasat itse! :o)Vielä tänään aamupäivällä oli Viasatin ohjematiedoissa, to. 1.9.2016 yhdellä sporttikanavalla aamupäivän osalta ilmoitus "ilmoitetaan myöhemmin"
Nyt ilmoitettiin eikä tule Amurin matsi. Netistä löytyy ainakin sadasta paikasta,alkaa 11:30. - CKJJSKC
To 1.9 klo 12.30 Amur - Red Star Kunlun suomenaikaa? olen kummiskin valmiina jos tulee on viasatin ohjelmatiedot sekavat joka paikassa
- näinkin_voi_käydä
CKJJSKC kirjoitti:
To 1.9 klo 12.30 Amur - Red Star Kunlun suomenaikaa? olen kummiskin valmiina jos tulee on viasatin ohjelmatiedot sekavat joka paikassa
Joo,klo:12:30
KHL:n sivuilla klo 12:30 Moskovan aikaa,joka on toistaiseksi sama kuin Suomen aika:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279