Luultavasti ADHD

Kummajainen89

Mulla on tulossa ehkä ADHD kun kyselyt on tehty ja lääkäri tapaaminen on edessä. Elämä on ollut kaaosta ylivarojen elämistä, luottotiedot menneet, velkoja, kouluja oon saanut käytyä yksi ammatti ja YO tutkinto mut se on vaatinut paljon, myöhästelyä, tavaroiden hukkumista, asioiden edelle menoa, keskittymisvaikeudet, impulsiivisuus, epäolennaiseen keskittyminen mm. Mulla on avaimet jäänyt kotiin, lompakko portaille, kirjastokortti kirjastoon ja sellainen hajamielisyys on yleistä. Mulla on ollut sekavia mieskuvioita ja naispuolisia kavereita on vähän. Olen nopea liikkeissä ja sählään, rikon tavaroita. Mulla on ollut vaikeaa koulussa lukiossa ja myöhemmin näytöissä. Nyt opiskelen tarjoilijaksi 27 vuotias nuori nainen. Asun yksin kahden kanin kanssa. Teksti on sekavaa kuten elämäni. Päihteet joskus auttaa rööki ja alkoholi, syömisongelmia, mulla on myös masennus ja epävakaa persoonallisuus ja terapiaa ja lääkitystä on.

En oo hyväksnyt itseä ja mulla on pitkä syömishäiriö ja viiltely tausta ja kaikki pitää laittaa ylös, puhua ääneen, hälinä sotkee mun tekemisiä. Lapsuudessa on isän alkoholin käyttöä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, koulukiusas ja epäonnistumiset kouluissa aikuisiällä, yksinäisyys ja niitä pitää terapissa käsitellä. Oon myös luova, energinen, nopea reagointikyky, ongelmanratkaisu, oma-aloitteisuus ja reippaus Sosiaalinen olen myös. Olenko teistä ADHD Mulle käy usein kaikkea, kolhin itseä ja tavarat menee rikki, en huomaa yksityskohtia ja ajan kulua.

2

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemustaOnJaVitutaEi

      Uskoisin et on ,vaikken oo mikää lääkäri ,mut ku vertaan itteeni niin samoja piirteitä löytyy .En kyl käytä päihteitä ,sillä olen vasta 14-vuotias tyttö .Ja ärsyttää tosi paljon toi unohtelu .Hukkaan kaikkea ,ja unohtelen asioita .Ja elämä masentaa ,vaikkei oo masennusta ,ja koko ajan pitäis laihuttaa jne.
      Koulussaki yks kaveri kysy ,miksen oo käyny ruokalas ja toinen kekkas : "Sil on dieetti "

    • elintavatkuntoonn

      Lasten normaaleista ongelmista tehdään sairauksia, joihin syötetään lääkkeitä, vaikka ongelmat olisivat ratkaistavissa muutoinkin.

      Psykiatriassa istutaan suljetussa huoneessa ja äänestetään uusia sairauksia usein kädennostolla. Mitään näin syntyneistä "sairauksista" ei voida testata tai havaita objektiivisesti. Ainoa asia jonka mukaan edetään, on käyttäytyminen.

      He kutsuvat tätä häiriöksi, mutta tarkoittavat sairautta. Miltei kaikkea on sitten nykypäivänä hoidettava lääkkeillä.

      Kun kyse on tarkkaavaisuus- ja ylivilkkaushäiriöksi määritellystä ADHD diagnoosista, niin siihen riittää jos lapsi liikuttelee käsiä ja jalkoja, ei kuuntele, puhuu paljon, ei leiki hiljaa, keskeyttää muita ja vielä jotain muuta, sopii se jo puoleen väestöstä.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm#ADHD_ja_ADD_sairauksien_ravitsemushoito

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe