feromonit villitsee

mietinvain21

Naisten feromoni on nimeltään kopuliini, jota erittyy vaginassa. Olisiko sitten halvinta ja helpointa sivellä sitä kiimalimaa kaulaan kuin ostaa kalliita synteettisiä feromonisuihkeita?

7

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnteeksiHäiriöPoistun

      Jatka vain ihan rauhassa miettimistä...

    • neuvokasta

      Voithan ehdottaa sitä tyttökaverillesi, jos sinulla sellainen on. Jos hän suostuu, haistele sitten hänen kaulaansa ja tarkkaile reaktioitasi. Jos alkaa panettaa, aine tosiaan toimii.

    • tehotuoksu

      Minua naisen tuoksuista villitsee vain ovulaation tuoksu. Se iskee aina kuin halolla päähän. Toiseksi tehokkain on puhtaan pimpin tuoksu silloin kun nainen ei käytä housuja.
      Jos kaula haisee pimpille niin jossain on paha vika.

    • UteliasKysyy

      Millaiselta tuoksuu ovulaatio?

    • kaulailua

      Kiitos vinkistä, toimii ;)

    • Lärvis55

      Aloittaja ei näköjään ole koskaan ollut naisten kanssa? Kyllä se on kuule mätä paska mikä siellä naisten alapäässä haisee.. Kun tutustu näihin naisiin niin tulet huomaamaan hyvin nopeasti, että nainen on koko evoluution surkein esitys. Katsoppa sinne paskalooraan niin luulen että eiköhän nämä kuraperseitten halut häviä.

    • Anonyymi

      mistä saa tuota pillutoksua kopuliinia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe