koko juttu. Mitään lisäämättä tai poistamatta.
Harkinassa kertoa M miehelle
13
57
Vastaukset
- Vähemmänsitä
Jos kertoisit.? Haluaisitko kuulla hänenkin version asiasta?.
Kerro koko juttu, niin ehkä voitte yhdessä nauraa tai sadatella jos ikävempi monimutkainen juttu.
- Mitäänkerrottavaa
Mitä sä sille kertoisit?
- Mitäänkerrottavaa
Niin ja oletko mies vai nainen?
- Kunmitääneiole
Mitä sä sille kertoisit, kerro jo!? :D
- minkäpäsillevoisin
Sana on vapaa. Motiivi kiinnostaisi, että miksi sen tekisit?
- laitankoviestin
Kerro ihmeessä. Varmaan odottaa vesi kielellä.
- Ämmältä
Älä. Ei kiinnosta. Ei enää.
- Kysymyskuuluu
Mutta kuka sinä olet?
- Pistäppä
Harhaista huttua tulemaan!
- YksAnainen
Joo mäkin oon vähän kuullut. Miten raiskasit sen, sen jälkeen kun juotit sen pään ensin täyteen. ym mies häpeä.
- Eijäätähän
Tuu kertoon vedän sua kuonoon mies niin että et enää nouse.
Olimme naimisissa ja sinä rikoit avioliittomme, senkin saasta sairas ihminen.- Sinunshabbatshälomisi
Ja Hallelujaa Jeesus elää. Mene jakamaan niitä trakuja mamuilles saatanan palvelija joka oikeasti olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956