Miten mies kokee sen, jos kiihottuu seksuaalisesti sellaisen henkilön läheisyydessä, josta ei sinänsä ole kiinnostunut? Siis on vain seksuaalisesti jotenkin alitajuisesti kiinnostunut. Kuinka mies voi 'toimia' niin epäloogisesti? Häpeäähän asian pitää aiheuttaa.
seksuaalinen kiihottuminen
asiallisiavast
3
273
Vastaukset
- Näintämämiesvastaa
Onhan se kiusallinen tilanne, kun alkaa yht`äkkiä jököttämään kesken juttelun. Varsinkin jos pitää jopa laittaa kädet tai lehti eteen, ettei nainen sitä huomaa. Kiihottuuhan naisetkin ihan samalla tavalla. Heistä vain ei huomaa sitä konkreettisesti. Minusta tämä ei ole häpeän asia vaan luonnollinen ilmiö, josta nyt ei sinänsä tarvi huolestua.
- asiallisiavastau
Mutta miksi alkaa..........?
En tiedä että mistä johtuu, mutta mä en voi sille mitään, että ajattelen aina seksiä naisten seurassa. Katse vaeltelee rinnoilla, huulilla, silmäripsissä... ja sit alkaakin jo jöpöttäå ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013