Tässä selviää FBI;n kautta VAARALLISIMMAT MERKIT!

MrJuha82outolintu

Tässä linkki, olkaa hyvä(älkää kuitenkaan hermostuko, jos merkkinne on kärkipäässä, koska jos tunnutte olevan itse tasapainoinen) ;

www.astrawoman.com/dangerous-zodiac-signs-according-fbi-data/02/

Mun aurinkomerkki on toiseksi vaarallisin.
Toivottavasti ette järkyty tuloksista.

Mun oma suhtautuminen hankalissa tilanteissa on aika neutraali, etten kiihkoile liikoja tai suutu silmin nähden, että oisin vaarallinen.
Mun kuumerkki on kauris(tasapainoinen, jopa viileä, kuu kauriissa on paljon mm sarjamurhaajia hui hui heh), nouseva jousimies, venus oinas, merkurius kaksonen(tän vuoksi nousee esille rauhaton puoleni puhelias puoleni mm) ja mars vaaka(tän vuoksi en meinaa saada mitään aikaan oikein elämässäni aurinkomerkkini härkä kuvataan LAISKAKSI) ja aurinko härkä(kuvataan yleensä rauhalliseksi merkiksi, mutta FBI-tietojen mukaan temperamentti on KOVIN härillä)

25

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

      Mun mielestä asia ilkeyden ja pahuuden suhteen ei oo mustavalkoinen ja yksiselitteinen.
      Jos ajatellaan esim minkä takia kolme tappajamerkkiä tappavat?
      Mikä on syy siihen?
      Onko heitä kenties kiusattu/provosoitu?
      Mahdollisesti! Vaikea tietää.
      Ois kiva tietää syvemmin tutkimuksesta.

      Yleensä kun puhutaan pahuudesta, mainitaan ekana tappaminen, mutta liian usein unohtuu se henkinen väkivalta, joka on jopa tappamista pahempaa tai yhtä pahaa.
      Tämän mielipiteen kanssa en ole yksin.

      En oo niin fiksu, että voisin listata pahimman kiusaajamerkit, mutta FBI-tilastojen mukaan 5 kärkeen kuuluu rapu, härkä, jouskari, oinas ja kalat, jotka tekee henkirikoksia/rikoksia eniten.

      Voimme olettaa, että rapu suuttuu, koska on tunteikas ja herkkä ja tappaa sen vuoksi.
      Voimme olettaa, että esim leijona tai kaksonen ois kiusannut sitä.
      Tosin olettamuksia vain.

      Härällä on pitkä pinna, ei suutu kovin helposti, näin kuvaillaan härkää useimmiten, mutta FBI-raportissa todetaan "härkä on kaikkein temperamenttisin merkki, minkä takia syyllistyneet toiseksi eniten rikoksiin/tappoihin".

      • MrJuha82outolintu

        Voimme olettaa, että härkäraukkoja on usein kiusattu historian aikana ja sen vuoksi tappaneet sen.
        En tiedä sitten.

        Voihan olla, että härkämerkissä on useimmiten vain simppelisti pahimmat tyypit, onhan siellä nmähty Hitleriä, Husseinia jne.
        Ravut tilaston mukaan tappavat eniten, härkä tokana jne jne.........
        ..............

        Itse tosin härkänä en oo tommonen pahis ollenkaan.
        Täysin päinvastainen luonne/ihminen.

        Voimme myös pohtia, onko astrologia/horoskoopit edes totta?
        Selittyykö nämä tilastot puhtaasti sattuman kauttA????????
        Voisimme toivoa niin periaatteessa.


      • MrJuha82outolintu

        Pahimmillaan horoskooppipohtimiset voi vaikuttaa kielteisesti tunnepuoleen/mielenterveyteen.

        Onko astrologia vain valhetta/puppua?
        Miten sen voi todistaa todeksi?


      • Anonyymi
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Voimme olettaa, että härkäraukkoja on usein kiusattu historian aikana ja sen vuoksi tappaneet sen.
        En tiedä sitten.

        Voihan olla, että härkämerkissä on useimmiten vain simppelisti pahimmat tyypit, onhan siellä nmähty Hitleriä, Husseinia jne.
        Ravut tilaston mukaan tappavat eniten, härkä tokana jne jne.........
        ..............

        Itse tosin härkänä en oo tommonen pahis ollenkaan.
        Täysin päinvastainen luonne/ihminen.

        Voimme myös pohtia, onko astrologia/horoskoopit edes totta?
        Selittyykö nämä tilastot puhtaasti sattuman kauttA????????
        Voisimme toivoa niin periaatteessa.

        Horoskooppit ovat totta..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horoskooppit ovat totta..?

        Eikö se muka raamatusta ilmene, ja eikö tuolla eläinrata ole?


    • MrJuha82outolintu

      Astrologian voi nähdä myös pahana SILLOIN, kun tuomitaan eri horoskooppimerkkejä.
      Ois kiva tietää, mitä itse astrologit vastaisivat minulle?

      Esim minkä takia en oo niin temperamenttinen kuin härkä?
      Miksi en oo semmone, että suuttuisin ja tappaisin heti?
      Mikä selittää veriteot?
      Onko se vain ainoastaan horoskooppikartta?
      Miksi rapu ja härkä ovat kärjessä tossa tilastossa?
      Kertooko merkki siitä pahuudesta mitään?
      Onko kaikissa merkeissä hyvät ja huonot puolensa?
      Voiko mitään merkkiä tuomita pahimmaksi tai parhaaksi?
      Eikö se ole aika ilkeää ja tuomitsevaa silloin?

      Mikä selittää sen, että oon paljon kotona, laiskahko, saamaton, energiat vähissä, hermosto väsynyt.

      Mun kartta on tämmönen=
      aurinko härkä
      venus oinas
      mars vaaka
      merkurius kaksonen
      kuu kauris
      nouseva jouskari
      kartallani on paljon vaakaa, vähän/jonkun verran skorppionia ja vesimiestä.
      En muista mihin nämä merkit sijoittuvat... Ovatko joitain huonejuttuja tai saturnus/pluto jne???

      • Anonyymi

        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.

        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Ja:

        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.

        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: mausteet, kana, lammas, kahvi, (valko-)sipuli, kurpitsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.

        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Ja:

        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.

        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: mausteet, kana, lammas, kahvi, (valko-)sipuli, kurpitsa.

        Olen nykyään hoikassa kunnossa kun aloin kuntoilla kovemmin. Liekkö mun äitini kartan jousimiespainotteisuus siihen vaikuttaa ja mun oman karttani nouseva neitsyt merkki sillä neitsyt tunnetaan siitä että on täydellisyyden tavoittelija ja ryhtyy toimeen halutessaan/heti. =)

        Nää on tosi mielenkiintoisia lukea. En ole omasta mielestäni väkivaltainen sillä jos sitä perustelee sillä että en ole koskaan ollut poliisien kanssa tekemisissä enkä lyönyt juuri koskaan ketään jne. Enkä sekoillut päihteiden kanssa. Joskus tosin mulla oli elämässäni isompi kriisi sosiaalisessa mediassa jossa riitelin ihmisten kanssa eli tuli varmaan sanottua hankalasti liian usein kun suutuin jollekin joka kiusasi minua. Silloin sanoin suoraan. Piti hommata apua ja sain siihen työkalut jotka ammensin käytäntöön eli jäsensin asiat parempaan jamaan. Tuttua on minulla pakko-oireet mm ja yliajattelu sekä vahva tunnepuoli (erityisesti eläimiä kohtaan ja heikossa asemassa olevia ihmisiä kohtaan). Itsepäisyys ei ole mulla kaikkein suurinta, mut kyllä sekin välillä tulee ilmi minulla, mutta yleensä sovittelen asioita ja joustan asioissa.

        Unettomuus ei oo vaivannut mua ikinä mutta siitä en oo varma, että onko unenlaatuni välttämättä parasta sillä en oo tutkinu sitä koskaan mutta kai sitä jonkun tieteellisen tutkimusken kautta sekin selviäisi.

        Oon kyllä nopea suuttumaan. Se on jotaki ADHD juttua ja mun hermostorakenne on heikko(syntymästi asti) että oon yliherkkä ihminen. Mulla on varmasti erityisherkkä persoona. Lisäksi on todettu mulla myöhemmällä iällä aspergerin syndrooma.

        En ole työelämässä vaan takuueläkkeellä(henkisten ja synnynnäisten ongelmian takia mulle psykiatri kirjoitti eläkepaperit).

        Olen sama henkilö kuin tuo jolle vastasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.

        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Ja:

        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.

        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: mausteet, kana, lammas, kahvi, (valko-)sipuli, kurpitsa.

        mun oma tarina (elämäntarina) menee lyhyesti näin; syntymästi asti kipuillut, eli kun synnyin tähän maailmaan niin jotakin meni pieleen hieman eli syntymästä asti ollut erilaisia henkisiä ja synnynnäisiä ongelmia/vikoja. Heti kouluissa moni huomasi erilaisuuteni ja alkoi kiusata mua. Ei mua koskaan lyöty vaan henkisesti kiusattiin. Henkistä väkivaltaa. Ne kiusasi minua koko ajan , joka päivä, ja ne kiusasi myös sen takia kun ne tiesi etten koskaan sano takaisin enkä koskaan lyö. Eräs janne käytti hyväkseni arkuuttani ja kiltteyttäni kun pakotti kyyditsemään hänet kotiin. Ja minä tein niin. Sitten eräs antti (vaaka aurinkomerkiltään) kiusasi minua koko yläaste ajan tosi rankasti (joka päivä). Lauri myös kiusasi mua melkein koko ajan ala &yläasteella. Hän on aurinko rapu. Molemmat pääkiusaajat oli julmia luonteeltaan. Ainakin silloin. En tiedä ovatko muuttuneet ja voiko ihminen muuttua ylipäänsä kovin paljoa, osaatko tähän antaa vastauksen? Nimittäin se antti sanoi minulle että hän on nykyään eri ihminen ettei oo enää semmonen kiusaajatyyppi. Juttelin kerran siis antin kanssa ruokakaupassa ja facebookissa. olen erityisherkkä omasta mielestäni ja mulla todettu aspergerin syndrooma. Heti syntymästä asti koin että sieluni on jotenkin jollakin tapaa haavoittunut vakavasti(ennen sitä aikaa kun mua alettiin kiusata). Heti pikkupoikana tunsin ettei kaikki ole ihan ok. Aloin höpistä erikoisia kommentteja naapurin lapsille. Se voisi liittyä juuri aspergerin syndroomaan ja ehkä touretteen. Olen aika yliviisaan oloinen joissakin asioissa mutta joissakin asioissa oon melko yksinkertainen. Älykkyystasoni siis vaihtelevaa. Koen että olen hitaiden energioiden vallassa oleva ihminen. Saan kyllä myös aikaiseksi asioita tapahtuvan. Kotona olen lähinnä koko ajan. Ihmiskontaktit kaveripiiri olematon. Käyn toki kauppaostoksilla ja pystyn jutteleen ihmisten kanssa etten ole ihan 100% autisti /puhumaton, mutta välillä voi yhtäkkiä iskeä semmonen tilanne että en puhu mitään ja kärsin siitä henkisesti valtavan paljon. Tämä ongelma oli muun muassa silloin kun tein noin 7 vuoden ajan isäni kanssa yhtä työtä. Eli olin lähinnä mykkä kun kohdattiin asiakkaita ja isäni hoiti puhumisen. Se vain tuntui pahalta henkisesti. Enää en jaksaisi lähteä siihen työhön. Mulla on takuueläkepaperit jotka psykiatri kirjoitti minulle eri ongelmien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.

        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Ja:

        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.

        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: mausteet, kana, lammas, kahvi, (valko-)sipuli, kurpitsa.

        Kerhoaikoina kerhotädit oli erittäin huolissaan minusta. Ne ois halunneet siirtää kai minut erityiskouluun tai lykätä kouluun menoa yhdellä vuodella. Olin kerhossa lähinnä mykkä. Siitä kerho opettajat oli huolissaan. Tunsin itsekin silloin ettei kaikki ole ok.Sama juttu kun menin ala-asteelle niin tunsin etten kuulu sinne joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.

        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Ja:

        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.

        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: mausteet, kana, lammas, kahvi, (valko-)sipuli, kurpitsa.

        riippuvuudet on tuttua(ei tosin ole mitään alkoholi, tupakki ja huumeriippuvuutta), apatia on tutta, samoin vaikea istua paikallaan(adhd tyylistä käyttäytymistä).

        Ruoka aineksista käytän paljon kanaa ja kalaa sekä kasviksia. Ostan usein kirsikkatomaatteja, tuorekurkkua ja jäävuorisalaattia. Sopii hyvin esim kalan kanssa. Tumma a makaroonia syömme usein ja juodaan noin 6 kuppia kahvia. Asun siis isäni kanssa. Lampaasta sen lihasta en oikein tykkä mutta poron liha on parempaa ja kaikkein parasta on naudanliha tai kana. Mausteet ei sovi aina vatsalle. Maitotuotteet on tuttuja ja käytämme välillä jopa liikaa maitotuotteita. Käytän rasvatonta maitoa yleensä.

        Venyttely on tuttua ja omanlaista joogaa on se kun asetun sänkyyn lepäämään ja suljen silmät tai kuuntelen musaa. Sitten huomaakin että keho tarvii myös liikettä. Lähdenkin pitkälle kävelylenkille tai teen lumityöt tai vaikkapa nostelen puntteja tai juoksen spurttivetoja(mulla on taustaa pikajuoksija eli juoksin pikamatkoja 2000 luvulla ihan kilpatasolla) ja uintia harrastin 2000 luvulla mutta sen jälkeen on jäänyt. Sählypelistä tykkään paljon mutta mä oon huono menemään mihinkään ryhmiin jossa on paljon ihmisporukkaa. Mun entinen psykologi yritti kehoittaa mua menemään ryhmäterapiaan pelaamaan sählyä ja mä kävin pari kertaa pelaamassa mutta kokemukset oli sen verran vaikeita että jännitin niin paljon että masennus iski kehoon&mieleen.Oon pääosin yksin harrastanut liikuntaa, mutta tuolla ammattikoulun salilla oon muutaman kerran jopa yllättäen uskaltautunut juttelemaan aika rohkeasti erään janin kanssa. Tosin viime kerralla huomasin että alkoi hieman sosiaalisesti kangerralla janin kanssa. Saattoi jani ehkä huomata sen, en tiedä.

        Työkuvioita on kokeiltu erilaisia. Nuoruusvuosina kävin tehdastyössä vieraspaikkakunnalla. Noin vähän yli vuoden olin siellä duunissa. Suoraan sanoen tuskallista aikaa oli henkisesti&sosiaalisesti. Ihme että pystyin olemaan sen yhden vuoden siellä. Isän kanssa oli yksi duuni jota ilman isääni en ois voinu tehdä päivääkään . Joskus isän kanssa olen ihan palkkatyössä käynyt maatalouslomitusduunissa ja metsurin duunissa. Yhden päivän ajan olin kerran vanhushoiva alalla kun työvoimatoimisto ohjasi minut sinne. Otin vastaan työn mutta ekan työpäivän jälkeen menin ihan paniikkiin enkä voinut enää tehdä sitä duunia. Kerran työttömänä työnhakijana hain paikkaa kirjastoon siivoajaksi, mutta paikka oli täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.

        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Ja:

        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.

        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: mausteet, kana, lammas, kahvi, (valko-)sipuli, kurpitsa.

        Siis nouseva merkkini ei ole jouskari vaan se on neitsyt. Otin asiasta selvää ja oon 100% varma, että nouseva merkkini on neitsyt. Kartallani oli vaakaa ja jousimiestä eniten jos nyt edes muistan oikein.


    • Anonyymi

      Tutkimus: Tähtimerkit tärkeä syy autokolareihin (Julkaistu 15.12.2006)

      Tähtimerkit ovat tuoreen tutkimuksen mukaan myös tärkeä syy autokolareihin. Tutkimuksen teki nettisivusto InsuranceHotline.com, joka seuraa autovakuutuksia ja kolareita. Selvitys kattaa 100.000 amerikkalaisen autokuskin tiedot 6:n vuoden ajalta.
      Lopputuloksista ilmenee, että tähtimerkeistä Vaaka ja Vesimies ovat autoilijalle kaikkein vaarallisimmat, kun taas Leijona ja Kaksoset ovat suht turvalliset. Selvityksen kokosi Torontossa toimivan InsuranceHotline.comin johtaja Lee Romanov. Hän kertoo halunneensa pitää hauskaa vertailemalla tähtimerkkejä ja alttiutta tieturmiin. Hän ei kuitenkaan odottanut löytävänsä mitään näin mielenkiintoista.
      "Olin tutkimuksen tuloksista täysin järkyttynyt", Romanov tunnustaa.

      En ihmettele, että Putinilla on oma autokuski - hän on luonteeltaan vaaka-lohari. Ja lohikäärme on mm. altis ylilyönneille.

    • Anonyymi

      Horoskoopit ovat höpöhöpöä, ei niihin kannata uskoa.

      • Anonyymi

        Olen avauspostaaja. Mulle sattui elämässä yksi tapaus josta kerron kohta. Tiedemiehistä osa ei usko ns epätieteisiin mutta osa uskoo, mutta suurin osa muistaakseni ei usko. Ei tieteenhaaroihin kuuluvat mm uskonnot, ennustukset ja horoskoopit. Mä en ole siis missään uskonlahkossa mutta väitän melkein 100%:lla varmuudella että kun kuolemme niin todellisuudessa emme kuole koska meidän sielu ei kuole koskaan sillä minulla on yksi kokemus jota en nyt perinpohjin kerro mutta on kokemus siitä kun eräs poistui keskuudestamme lähipiirissä niin sen sielu on koko ajan mun lähellä . Mä tunnen sen selvästi. Siitä oon lähes 100% varma, mutta en toki laita päätäni ihan pantiksi, mutta siis käytännössä periaatteessa voisin laittaa jopa pääni pantiksi. Mitä tulee esim kaukoparantajaan(tiedän yhden joka auttanut isääni) niin ainakin tämä kaukoparantaja on onnistunut parantamaan isääni.

        Ennustajaan oli isäni viimeksi yhteydessä silloin kun lähipiirissämme oli se kuolemantapaus niin ennustaja sanoi että noin parin viikon kuluttua tulette huomaamaan että sen sielu tulee poikasi juhan äärelle sillä heillä on ollut kaunis ja koskettava tarina(ikuisia ystäviä ikuisesti) ja se ennustaja kertoi että sen sielun pystytte aistimaan tuulen henkäyksenä ja raskaana tai lämpinä tuulen henkäyksenä ja joskus kun sen sielu tekee isomman liikkeen lähellänne niin se tuulen voima/puhallus voi olla niin suuri että sen tuntee voimakkaammin.

        Mitä tulee horoskooppitieteisiin niin se on hyvin monimutkainen kuvio jota ei välttämättä osaa vähemmän fiksu ihminen hahmottaa koska sen ymmärtäminen vaatii isot aivot ja paljon siihen paneutumista eikä silloinkaan kaikki välttämättä hahmota sitä, koska horoskoopit ei ole yksiselitteinen juttu eli siis meihin ihmisiin vaikuttaa myös muutkin tekijät kuin pelkkä horoskooppi ja horoskoopeissa on niin paljon erilaisia pointteja että tavallinen tavis yleensä putoaa ensi metreillä kärryiltä. Siitä en ole 100% varma onko horoskoopit totta. Mutta enemmänkin olen 100% varma siitä että emme kuole koskaan sillä sielu ei kuole koskaan.


      • Anonyymi

        Uskon alkuräjähdysteoriaan eli mun mielestäni maailmankaikkeus sai alkunsa alkuräjähdyksestä enkä usko mihinkään Jumalan olemassaoloon. Olen kuitenkin lähes 100% varma tuosta kokemuksestani minkä kerroin ja en ole tosiaankaan ainoa ihminen tässä maailmassa jolla on tällainen kokemus. Monet akateemikot/korkeakoulutetut myös uskovat näihin asioihin koska ovat kokeneet jotakin sellaista todennäköisesti jonka seurauksesta ovat lähes 100% varmoja tai osa onkin ihan satavarma siitä että sielu ei kuole koskaan. Tunsin erään korkeakoulutetun(hän on kuollut) jolla oli tällainen samanlainen kokemus kuin minulla. Mitä tulee uskontoihin, niin aika monesti ne ovat ongelmallisia jos uskovaiset lukevat kuin piru raamattua eli ei raamatun tekstejä pidä eikä ole viisastakaan ottaa kirjaimellisesti. On totta että esim uskonnot on aiheuttaneet sotia. Eikä ole uskonnoissa viisasta se jos esimerkiksi syrjitään homoja ja lesboja.


      • Anonyymi

        Minun ei tarvi uskoa, kun tiedän, että ne toimii.


    • Anonyymi

      Voimme myös pohtia tappaja ja murhaajamerkkejä että kumpi on pahempi, tappaja vaiko murhaaja? Kyllä tietääkseni suurin osa ihmisistä pitää murhaajia pahimpina.

      Tappajamerkkien kärjessä ovat härkä, rapu ja jouskari.
      Murhaajamerkkien kärjessä ovat kauris, skorpioni ja vaaka.
      Voi olla että muistan väärin.

      • Anonyymi

        Mutta tuossa kerrotaan vain kuukausiluonne. Entä vuosiluonne? Minä puhun luonneidentiteetin käyttöjärjestelmäsarjasta.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009816988.html

        Iästä päätellen tuo tyyppi on syntynyt joko -62 (vesitiikeri) tai -63 (vesikissa). Mutta ylitse ampuva (tiikerin liioittelualttius) mustasukkaisuus ja omistamisen halu viittaisi kk luonteen puolesta mm. härkään. Toisaalta otettava huomioon onko tyypin syntymäpäivä jo ollut, vai onko se vasta tulossa.


    • Anonyymi

      ööh siis halusin vielä tulla kommentoimaan omaa julkaisuani eli siis tuo kyseinen tutkimustulos horoskooppimerkien väkivaltaisuuksista oli kieltämättä tosi outo ja hämmentävä tulosten mukaan koska tulokset kertoo että tappolistalla kärjessä ovat rapu ja härkä jotka molemmat kuvataan feminiinisinä eli pehmeinä merkkeinä joten tulos on kieltämättä todella hämmentävän erikoinen koska voisi olettaa että feminiiniset merkit ei tapa niin usein kuin maskuliiniset merkit. Tuon tuloksen takia moni voi pitää ehkäpä astrologiaa valheellisena johtuen esimerkiksi vaikkapa tuon tuloksen epäloogisuudesta. Ehkä tuon härän ja ravun tappamisvimman selittää sitten enemmänkin heikkopäisyys kuin joku muu juttu?? Että kun kauan on otettu herjaa osakseen niin lopulta se pää sekoaa? En tiedä sanoa. Mutta kyllä siis tosiaankin itseäni kummastutti kun aikoinaan näin tuon kyseisen tutkimustuloksen. Hämmensi tosi paljon! Tutkimustuloksessa ilmeni myös murhaajamerkit eli merkit jotka murhanneet eniten ja en muista nyt tarkkaan oliko se tuossa linkissä ne tilastot murhamerkeistä mutta jossakin näin murhaajamerkit ja kärjessä olivat kauris, skorpioni ja vaaka. Kerran näin tällä palstalla(muistaakseni) datatietoa tutkimustulosta eri merkeistä erilaisissa väkivaltajutuissa kuten tapot, murhat, seksuaalirikokset, katuväkivalta, talousrikokset jne niin niissä ilmeni minulle sellainen seikka että jakaantui aikalailla eri horoskoopeissa ne jutut sillä esim härkä oli tappolistan kärjessä mutta esim murhalistalla viimeisenä ja seksuaalirikoslistan alapäähän sijoittui.

      • Anonyymi

        Luonneidentiteetti koostuu useasta eri tekijästä. Ei riitä, että puhutaan vain kk luonteesta Otettava huomioon pääluonteet ja nousevat, elementit, sekä planeettojen sijainti eläinradan merkissä (ja huoneessa).
        Kuten tiedetään, merkeillä on oma polariteetti, yin tai yang. Jos siis joku on vahvasti yksinomaan yin tai yang polarisoitunut (esim. pääluonteet ja nousevat), se vaikuttaa luonteeseen ja mieltymyksiin.

        Yin: kuolema, tuhoaminen, kuu, pimeys, femiinisyys, vesi, musta, passiivisuus, negatiivisuus, yö, tyhjä, kylmyys, kieltävä, vasen, vaaka viivoitus, etelä, normaalipaino tai hoikka, lyhyt, mieltymys voimakkaisiin väreihin, herkkä terveys, vastaanottavainen, yliluonnolliset kyvyt, mietiskelevä, älykäs, riippumaton, henkinen, keskikohta, kapinoiva, ei materialistisuutta, sulkeutunut, puhuu ennenkun miettii, havumetsä.
        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.
        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: kana, lammas, kahvi (ei vahvoille yinieille), (valko-)sipuli, kurpitsa.

        Yang: elämä, luominen, aurinko, valo, maskuliinisuus, tuli, valkoinen, aktiivisuus, positiivisuus, päivä, täysi, kuuma, myöntävä, oikea, pohjoinen, voi olla pyylevä, pitkä, vakavuus, itsekeskeinen, tunteikas, sosiaalinen, vieraanvarainen, intohimoinen, aktiivinen, ryhmähenkinen, materialistinen, ei keskikohtaa, epävakaa, epäonnistumisen pelko, epäluuloinen, itsevarma, lehtimetsä
        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.
        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Mutta onhan työllistävää vaikutusta edistävät ongelmat tärkeämpiä? Ja lehtiä luetaan enemmän, jos joku meni ja sai aikaan hässäkän.
        Miksikä tätä voisi kutsua? Teräskauden luonteenomainen kivikausi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonneidentiteetti koostuu useasta eri tekijästä. Ei riitä, että puhutaan vain kk luonteesta Otettava huomioon pääluonteet ja nousevat, elementit, sekä planeettojen sijainti eläinradan merkissä (ja huoneessa).
        Kuten tiedetään, merkeillä on oma polariteetti, yin tai yang. Jos siis joku on vahvasti yksinomaan yin tai yang polarisoitunut (esim. pääluonteet ja nousevat), se vaikuttaa luonteeseen ja mieltymyksiin.

        Yin: kuolema, tuhoaminen, kuu, pimeys, femiinisyys, vesi, musta, passiivisuus, negatiivisuus, yö, tyhjä, kylmyys, kieltävä, vasen, vaaka viivoitus, etelä, normaalipaino tai hoikka, lyhyt, mieltymys voimakkaisiin väreihin, herkkä terveys, vastaanottavainen, yliluonnolliset kyvyt, mietiskelevä, älykäs, riippumaton, henkinen, keskikohta, kapinoiva, ei materialistisuutta, sulkeutunut, puhuu ennenkun miettii, havumetsä.
        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.
        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: kana, lammas, kahvi (ei vahvoille yinieille), (valko-)sipuli, kurpitsa.

        Yang: elämä, luominen, aurinko, valo, maskuliinisuus, tuli, valkoinen, aktiivisuus, positiivisuus, päivä, täysi, kuuma, myöntävä, oikea, pohjoinen, voi olla pyylevä, pitkä, vakavuus, itsekeskeinen, tunteikas, sosiaalinen, vieraanvarainen, intohimoinen, aktiivinen, ryhmähenkinen, materialistinen, ei keskikohtaa, epävakaa, epäonnistumisen pelko, epäluuloinen, itsevarma, lehtimetsä
        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.
        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Mutta onhan työllistävää vaikutusta edistävät ongelmat tärkeämpiä? Ja lehtiä luetaan enemmän, jos joku meni ja sai aikaan hässäkän.
        Miksikä tätä voisi kutsua? Teräskauden luonteenomainen kivikausi?

        No mää en oo noin paljoa perehtynyt astrologiaan ja kun luin tuon pitkän tekstisi niin huomio kiinnittyi siihen että sulla on ainakin tietoa paljon että oot perehtynyt asiaan =)
        Mun oma elämä on vaihtelevaa luonnepuolella ja toimintataso on myös vaihtelevaa eli saatan lähteä vaikkapa 10km;n kävelylenkille mutta voin myös jumittua sisätiloihin tai se tuo kuvio on koko ajan sitä samaa ollut monta vuotta että heitetään se kympin kävelylenkki melkein joka päivän(säännöllistä liikuntaa ja pääosin kävelyä) ja sitten kotona neljän seinän sisällä + pakolliset kauppakäynnit. Siinäpä se oikeastaan onkin ja tietenkin kotona osallistun kotitöihin kuten ruoanlaitto ja lattian moppaus esim nuo. Ja musan kuuntelu. Kirjojakin tulee luettua. Kai mä aikalailla jos katsoo astrologiaan niin kai mä aikalailla enempi olen joku härkä-skorpioni-rapu tyyppinen ja pienet jousimies vivahteet eli spontaaniuttakin löytyy ja kipinää eli tulielementtiä ja spontaaniudessa tarkoitan esim tuota kävely harrastusta.

        Vastaus tuohon onhan työllistävää vaikutusta edistävät ongelmat tärkeämpiä niin en osaa vastata edes tuohon eli mulle iski yhtäkkiä ikäänkuin joku "lukihäiriötila" eli en osaa ymmärtää tuota kysymystä, mutta siis voin sannoo että kyllä mä teen asioita ja liikun eli laiska en ainakaan kai tietääkseni ole. En vain ole aina ollut palkkatyössä, mutta liikun kyllä ja teen asioita, saan aikaiseksi ja oon tällä hetkellä isäni kanssa tehnyt yhtä työtä keväästä asti ja se työ on tosin niin pientä ettei sitä oikein välttämättä työksi voisi sanoa, mutta on se kuitenkin työtä ja sopii kai minulle kun olen takuueläkeläinen(sain takuueläkkeen henkisten ja synnynnäisten vikojen takia eli näin käsittäisin että noiden seikkojen takia sain takuueläkkeen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonneidentiteetti koostuu useasta eri tekijästä. Ei riitä, että puhutaan vain kk luonteesta Otettava huomioon pääluonteet ja nousevat, elementit, sekä planeettojen sijainti eläinradan merkissä (ja huoneessa).
        Kuten tiedetään, merkeillä on oma polariteetti, yin tai yang. Jos siis joku on vahvasti yksinomaan yin tai yang polarisoitunut (esim. pääluonteet ja nousevat), se vaikuttaa luonteeseen ja mieltymyksiin.

        Yin: kuolema, tuhoaminen, kuu, pimeys, femiinisyys, vesi, musta, passiivisuus, negatiivisuus, yö, tyhjä, kylmyys, kieltävä, vasen, vaaka viivoitus, etelä, normaalipaino tai hoikka, lyhyt, mieltymys voimakkaisiin väreihin, herkkä terveys, vastaanottavainen, yliluonnolliset kyvyt, mietiskelevä, älykäs, riippumaton, henkinen, keskikohta, kapinoiva, ei materialistisuutta, sulkeutunut, puhuu ennenkun miettii, havumetsä.
        Liikaa yiniä: ylinukkuminen, yliajatteleminen, hidas ajattelu, hitaus, laiskuus, pakko-oireinen käytös, motivaation puute, apatia, ylensyöminen, painonnousu.
        Auttaa yang aktiviteetit: sydän, kuten lenkkeily, juoksu, pyöräily, uinti, nopea tanssi(ei vahvolle yineille), vaellus, paini, mitä tahansa seikkailua, tavoitteiden asettaminen, työsitoumukset.
        Yang ruuat: kana, lammas, kahvi (ei vahvoille yinieille), (valko-)sipuli, kurpitsa.

        Yang: elämä, luominen, aurinko, valo, maskuliinisuus, tuli, valkoinen, aktiivisuus, positiivisuus, päivä, täysi, kuuma, myöntävä, oikea, pohjoinen, voi olla pyylevä, pitkä, vakavuus, itsekeskeinen, tunteikas, sosiaalinen, vieraanvarainen, intohimoinen, aktiivinen, ryhmähenkinen, materialistinen, ei keskikohtaa, epävakaa, epäonnistumisen pelko, epäluuloinen, itsevarma, lehtimetsä
        Liikaa Yangia: suuttumus, levottomuus, turhautuminen, väkivalta, kyvyttömyys rentoutua ja päästää irti, säännölliset päänsäryt, unettomuus, vaikea istua paikallaan, riippuvuudet, jatkuvan stimuloinnin tarve.
        Auttaa yin ruuat: lehmänmaito, lehmänjuusto, raakoja vihanneksia (etenkin salaattia ja kurkkua), jjogurtti, kalat, naudanlihaa.
        Auttaa yin aktiviteetit: jooga, qi gong, Taiji, venyttely, painonnosto, golf, hidas kävely, kalastus.

        Mutta onhan työllistävää vaikutusta edistävät ongelmat tärkeämpiä? Ja lehtiä luetaan enemmän, jos joku meni ja sai aikaan hässäkän.
        Miksikä tätä voisi kutsua? Teräskauden luonteenomainen kivikausi?

        Ei kai sais kehua itseä koskaan mut voin sanua että tuskinpa nyt olen laiska, koska ei varmaankaan laiska ihminen pysty tekemään säännöllisiä 7-10 km kävelylenkkejä lähes joka päivä eikä laiska ihminen juuri koskaan moppaa lattioita tai vaikka poimi pihlajanmarjoja pihlajapuusta eikä laiska ihminen pysty tekemään 14-18km pyörälenkkiä. Mulla on myös jonkun verran tuota pyöräilyäkin muttei kovin paljoa ja välillä punttia nostelen, mutta enimmäkseen siis tuota kävelyä ja voin ottaa kävelyn lomassa juoksuvetospurtteja.


    • Anonyymi

      Miten tosta edes pääsee mihinkään linkkiin kun mä klikkazin sitä ainakin 7 kertaa mitään ei tapahdu?!!!!!

      • Anonyymi

        En kyllä valehtele eli oon nähäny tuon paikan mutta ilmeisesti tossa on käyny siten että mun osoite on mennyt väärin joten siksi et pääse sinne paikkaan tai sitten se julkaisu on vanhentunut tai poistettu. No toivottavasti kuitenkin uskot minua tai no ei ole pakkoa uskoa. =)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe