Mikkelissä on valtavastee vanhoja yli 50 v naisia puutteessa. Mistä apua?
Vanhat naiset puutteessa
71
2233
Vastaukset
- Toosatkiinnijaulos
Oiskohan niin, että vappaat miehet sulkisivat sen netin ja lähtisivät
ihka oikeesti naisiin . Ulos viihteelle - siellä ne naiset on !
Menoja vkonloppuna
perjantaina Mikkelin Hiihtomäki http://tanssi.net/fi/p/203.html
lauantaina Kangasniemi Syvälahti https://www.facebook.com/Syvälahden-Tanssilava-202539666440327/
sunnuntaina Ristiinan Metsälinna https://fi-fi.facebook.com/Metsalinna/
https://www.youtube.com/watch?v=DitPuuqNWHI - Kesälavatkutsuu
Iloista Vappua !
https://youtu.be/K6d5rYKE2lQ
Lavakausi alkaa tänään vappuna
ja lavat kutsuu ulos viihteelle :-)
Mikkelin hiihtomäen lava, Pursiala
Ma 30.4.2018 vapunaatto 20:00--00:30, 14 euroa
Sinitaivas
https://youtu.be/3zsOg0Y16I8
Virreitä Miehiä odotetaan tanssi-iltaan lämpöiseen ...
Naistenhaku 22--23
http://tanssi.net/fi/p/203.html
Pe 4.5.2018 20:00--00:30, 14 euroa
Pekkaniskan Pojat- Perjantainmenot
Olipas komiat avajaiset Hiihtomäellä !
Mukava meno jatkuu onhan PNP soittamassa :-)
https://youtu.be/RXzKtLmJiAI
Pe 4.5.2018 20:00--00:30, 14 euroa
Pekkaniskan Pojat
Virreitä Miehiä odotetaan tanssi-iltaan lämpöiseen ...
Naistenhaku 22--23
- täältäapua
Mä voin auttaa :)
- Temponpaukut
Hyvä se on täällä huudella jos ei uskalla tansseihin :-)
TAPAHTUMAT INFO
Kari Vepsä ja orkesteri Onnenmaa tanssittavat
Kulttuuritalo Tempossa
lauantaina 5.5.2018 klo 20.00 – 01.00.
https://youtu.be/0X0nSdMaM5A
Kari Vepsä tunnetaan parhaiten kappaleesta Onnenmaa, joka kuultiin vuonna 1996 Syksyn Sävel-laulukilpailussa.
Liput 14 €/hlö. Lipunmyynti aukeaa Tempon ala-aulassa klo 19.30.
Lämpimästi tervetuloa !
Naisia iltaan sillä siellä ne Miehet on ;)
- Eilieppo62ta
Jos ne rumia niinkö lieppo niin ei kiitos m.
- litlinkassa
Outtako muuten huomanna jotta seppo kävelee ku naeset? onkohan siltä leikattu pallit poikeen?
- tohtorhuu
On huomattu. Eepä taija pallit reisiä hinkata ennee.
- voiettäku
voi että ku en ole vielä yli 50 vee, ja kuitenkin olen kauhees puuttees. mistäs mulle sitte apuja????????
- apuvaaaaaaaaaa
Ekotorilta!
Täältä löytyy.
- Ikinuori
Jos ensikseksi tavattaisiin :-)
Mistä mies löytää perjantai iltana Mlistä naisia ?
Täältä löytyy kesälava http://tanssi.net/fi/p/203.html
Hiihtomäen lava , Pursiala
Pe 18.5.2018 20:00--00:30, 14 euroa
Hulvaton menoa tarjoaa upea
Nina Åkerman & June Band
https://youtu.be/Z_u1an-peR8
Helluntai pukkaa päälle eikä heilaa ....
Suurin osa suomalaisista kuitenkin tuntee sen ennen kaikkea sanonnan ”jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä” kautta.
Jos ei heilaa helluntaina, niin...
Joskus tunnettu sanonta on käännetty myös niin, että jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena jono tai jomotus :-)
- Näinhänsemenee
Jos ei heilaa helluntaina niin ei kuppaa kuusijuhlassa..
- suvetsin
Seppo, tuo kaeken kokenna.
- muistakeekans
Muistakee sihten pestä ihtenne ennen kuin menette tyrkylle . Hampaat olis myös hyvä pestä muulloinkin kuin rillutteluun lähettäessä . Ne rasvaimuiset hiukset täytyisi myös kuosittaa. Eläkäkään naiset sitten alottanut sitä keskustelua aina samalla virrellä kuinka huono mies teillä oli. On se ainakin kelvannut teille ,kunnes väsyi teidän kanssanne ja lähti.
- Hiihtomäki
Pe 1.6.2018 20:00--00:30, 14 euroa
Tommi Soidinmäki, Vastakaiku
https://youtu.be/4srAL0vE4xc - Vastakaikua
Hiihtomäki kirjoitti:
Pe 1.6.2018 20:00--00:30, 14 euroa
Tommi Soidinmäki, Vastakaiku
https://youtu.be/4srAL0vE4xcApuva ....
Mies , iso kourainen ... Lähtisitkö jatkoille.
Kovavartaloni kaipaa ihan oikeesti hierontaa :-)
https://youtu.be/Nmt_94Sovnw - Perjantainmenot
Onpas Hiihtomäellä ollut kuumaa... Ihanaa kun ilma jo viileni
jaksaa lavallakin jo paremmin tansahdella.
Miehiä on kivasti ollut lavalla se on hyvä :-)
Hiihtomäellä
Pe 8.6.2018 20:00--00:30, 14 euroa
Finlanders
https://youtu.be/YlitFGPAkCA
Naistenhaku 22--23
ps, Virkeitä miehiä paikalle :-)
Mikkelin miehet tänne pääsee hyvin taxilla tai jalan/pyörällä
http://tanssi.net/fi/p/203.html
Lavoilta virikettä ...
https://youtu.be/Q7Jdv4XIBqU - Massaanmukaan
Perjantainmenot kirjoitti:
Onpas Hiihtomäellä ollut kuumaa... Ihanaa kun ilma jo viileni
jaksaa lavallakin jo paremmin tansahdella.
Miehiä on kivasti ollut lavalla se on hyvä :-)
Hiihtomäellä
Pe 8.6.2018 20:00--00:30, 14 euroa
Finlanders
https://youtu.be/YlitFGPAkCA
Naistenhaku 22--23
ps, Virkeitä miehiä paikalle :-)
Mikkelin miehet tänne pääsee hyvin taxilla tai jalan/pyörällä
http://tanssi.net/fi/p/203.html
Lavoilta virikettä ...
https://youtu.be/Q7Jdv4XIBqUNo sinne tullaan tanssimaan :-)
Mä metsän polkua kuljen
kesä-illalla aatteissain
ja riemusta rintani paisuu
ja mä laulelen, laulelen vain.
Tuoll´lehdossa vaaran alla
oli kummia äskettäin,
niin vienoa, ihmeellistä
all´lehvien vehreäin.
Minä miekkonen vain sen tiedän,
minä vain sekä muuan muu
ja lehdon lempivä kerttu
ja tuoksuva tuomipuu.
Hiihtomäellä
Pe 8.6.2018 20:00--00:30, 14 euroa
Finlanders
https://youtu.be/MbH-T2V0vuA
- lothartyydyttääkaikki
Mikkelin misut jonoon vaan..
- MyrkynLykkäs
Mäntyharjulaiset saatana soikoon ovat tunkeneet Mikkelin sivuille! Eikö siellä Mäntyharjulla ole riittävästi niitä myrkky ja vaikka homo-juttuja!
- AntaaMestarinAuttaa
Mihin koskee?
- palstahullu
Oi mistä saisin vapaan muurarin???
- Anonyymi00032
Ei yli 50 ole vanha.
- Anonyymi00033
puoli vuosisataa sitten syntyny ja edellisellä vuosituhannella. vanha on kyllä.
- Anonyymi00034
Kyllä mie joudan livauttamaan soossit römpsään, vaikka kahteen kertaan. 😉
- Anonyymi00035
Mikkelin arabit on hyviä rakastelijoita. Helliä ja kestäviä. Ei voi ees verrata suomimieheen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikkelin arabit on hyviä rakastelijoita. Helliä ja kestäviä. Ei voi ees verrata suomimieheen.
Kovasti niillä sånkykamarisilmien omaavilla miehillä näyttää pää pyörivän vaikka on nainen messissä, joten aktiivisia varmasti ovat.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikkelin arabit on hyviä rakastelijoita. Helliä ja kestäviä. Ei voi ees verrata suomimieheen.
Jääkö siitä arabista mitään näkyviin kun siihen keskiverto mikkelinainen istuu päälle? Tai ehkä jääkö vielä mahdollisuus selviytyä hengissä?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jääkö siitä arabista mitään näkyviin kun siihen keskiverto mikkelinainen istuu päälle? Tai ehkä jääkö vielä mahdollisuus selviytyä hengissä?
mikä idea mikkelin naisilla syödä itsensä tolkuttoman kokoisiksi. no, ehkä lohtusyöjiä monetkin ovat, miehisen elimen puutteessaan. ei vaan ymmärretä, että se on ikävä kierre: entistä harvempi mies viitsii edes vilkaista hylkeen muotoon itsensä syönyttä naisoletettua.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
mikä idea mikkelin naisilla syödä itsensä tolkuttoman kokoisiksi. no, ehkä lohtusyöjiä monetkin ovat, miehisen elimen puutteessaan. ei vaan ymmärretä, että se on ikävä kierre: entistä harvempi mies viitsii edes vilkaista hylkeen muotoon itsensä syönyttä naisoletettua.
Heh he. Tutkimuksien mukaan miehistä 75% on lihavia, naisista puolet joten kierre on kyllä toisin päin. Ei mikään ihme että naisetkin lihoo kun he katselevat miestarjontaa.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Heh he. Tutkimuksien mukaan miehistä 75% on lihavia, naisista puolet joten kierre on kyllä toisin päin. Ei mikään ihme että naisetkin lihoo kun he katselevat miestarjontaa.
Vanhoissa naisissa on selkeä ylitarjonta suhteessa saman ikäluokan miehiin. Siksi heidän tulee olla suhteellisesti paljon edustavampia, jos aikovat edes suht kelvollisen miehen itselleen saada. Tämä on totuus.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Vanhoissa naisissa on selkeä ylitarjonta suhteessa saman ikäluokan miehiin. Siksi heidän tulee olla suhteellisesti paljon edustavampia, jos aikovat edes suht kelvollisen miehen itselleen saada. Tämä on totuus.
Tämä on totta, kun mennään yli 50v iän, niin mies onkin yllättäen se joka pääsee tinderissä swaippaamaan. Jos on yhtään sen näköinen että ei kiinnosta, niin nextiä vaan, Pitkkoja riittää! Aika hurjaa!
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
mikä idea mikkelin naisilla syödä itsensä tolkuttoman kokoisiksi. no, ehkä lohtusyöjiä monetkin ovat, miehisen elimen puutteessaan. ei vaan ymmärretä, että se on ikävä kierre: entistä harvempi mies viitsii edes vilkaista hylkeen muotoon itsensä syönyttä naisoletettua.
Joo, kyllä ne arabit ja miehet ylipäätänsä tarvii tiimalasivartalon jotta on mielekästä eikä satu vahinkoja. Ei miehistä toinna mittaa ottaa vaikka kuinka muistuttaisi hieromasauvaa, kuka semmoista viitsii käyttää.
- Anonyymi00043
Onkohan tilanne edelleen sama. Nythän nämä aloituksen naiset ovat yli 60 vuotiaita
- Anonyymi00044
Ihania ovat, parhaassa iässä.
- Anonyymi00045
Niin olet sinäkin, puutteessa oleva äijänköriläs. Et ole kymmeneen vuoteen saanut sitten.
- Anonyymi00046
No pitäs jonkun käydä panemassa, vaan kun on parempaakin tekemistä.
- Anonyymi00047
Sulla on kiire sossun kautta lähikauppaan, sitten jääkaapin ja telkkarin välillä taukojen aikana kaljan ja siinisen lenkin kera.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sulla on kiire sossun kautta lähikauppaan, sitten jääkaapin ja telkkarin välillä taukojen aikana kaljan ja siinisen lenkin kera.
No ei, mutta tuokin on parempaa tekemistä, kun jyystää jotakin jokinorsua jolla on parasta ennen leima mennyt vanhaksi jo yli 20v sitten.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
No ei, mutta tuokin on parempaa tekemistä, kun jyystää jotakin jokinorsua jolla on parasta ennen leima mennyt vanhaksi jo yli 20v sitten.
Sinä et oo poikaparka oikeeta naista saanu ikinä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sinä et oo poikaparka oikeeta naista saanu ikinä.
120 kg, parta ja lyhyt tukka, tiäkkö jätän väliin vaikka olisikin pillu alapäässä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
No ei, mutta tuokin on parempaa tekemistä, kun jyystää jotakin jokinorsua jolla on parasta ennen leima mennyt vanhaksi jo yli 20v sitten.
Hyvä on pysyä omanlaisensa "lajiyksilön" seurassa ettei vahingoitu tms. Mihinköhän jokinorsu on kärsänsä työntänyt ollessaan jyystettävänä... oisko jonkinsortin päivätyn lihapiirakan välissä, josta leima löytyy.
- Anonyymi00050
Ihania nuo ulkomaalaiset nuoret miehet.
60kymppistäkin panee kuin mieheni nuorena. Siistijä hyvä tuoksusija.
Ei tartte Mikkelissä puutteessa elää.- Anonyymi00052
Huh huh, kaikkea sitä pitää elannon eteen tehdä. Ei käy poikia kateeksi, mutta hyvä että joku muu tekee nuo saastaisemmatkin hommat.
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Huh huh, kaikkea sitä pitää elannon eteen tehdä. Ei käy poikia kateeksi, mutta hyvä että joku muu tekee nuo saastaisemmatkin hommat.
Tiijätkö, vanhan ja lihavan naisen nussiminen on kuin ehtoollisella kävis, yhtä kuivaa ja pahanmakuista. Pysy vaan vähemmän saastaisten parissa.
- Anonyymi00058
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tiijätkö, vanhan ja lihavan naisen nussiminen on kuin ehtoollisella kävis, yhtä kuivaa ja pahanmakuista. Pysy vaan vähemmän saastaisten parissa.
Eipä se herätä naisiakaan jos ukonköriläällä alushousut eestä keltaset ja takaanta ruskeat ja valtava pötsi vielä välissä.
- Anonyymi00059
Sunnuntai
Tanssit Metsälinna
Klo 18 - 22
🔥
https://youtu.be/BGEDk35Y3f4?si=lM4IX22oX7xrziuh
Käy Viihteelle 😁- Anonyymi00060
Olen lapsena asunut Ristiinassa jonkin aikaa!
- Anonyymi00061
Puutteessa olevat elättää KELA. Myös ruokakassien jakelu voi helpottaa tilannetta jonkin verran.
- Anonyymi00062
Kerro millaostabon olla KELA elättinä ja syödä ilmaosta vanhentunutta ruokaa? Itse syön punaista naudanlihaa, mutta kelaelätillä se on harmaata, jos joskus ruoka-avusta nautaa saa?
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kerro millaostabon olla KELA elättinä ja syödä ilmaosta vanhentunutta ruokaa? Itse syön punaista naudanlihaa, mutta kelaelätillä se on harmaata, jos joskus ruoka-avusta nautaa saa?
harmaa liha on parasta, sillä ainahan se on harmaata.ainaki viadialla.
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kerro millaostabon olla KELA elättinä ja syödä ilmaosta vanhentunutta ruokaa? Itse syön punaista naudanlihaa, mutta kelaelätillä se on harmaata, jos joskus ruoka-avusta nautaa saa?
Johan tuo tuli pääpiirteittäin tossa kerrottua? Kerro vielä kuka maksaa pierukuutiosi vuokran ja olitko mökillä juhannuksena grillaamassa punaista lihaa.
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
harmaa liha on parasta, sillä ainahan se on harmaata.ainaki viadialla.
...mutta ruskeaa piliä ei kukaan nainen halua. Unohdit kertoa sen.
- Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
Johan tuo tuli pääpiirteittäin tossa kerrottua? Kerro vielä kuka maksaa pierukuutiosi vuokran ja olitko mökillä juhannuksena grillaamassa punaista lihaa.
ihime kyselyaika elämästä syrjäytyneellä yksilöllä. ihe sitä vuokran maksaa 100% ja olen edelleen mökillä. tosin grillattavana enää wilhelmiä, kanan siipiä ja grillijuustoa. lisukkeina SUOMALAISTA uutta perunaa, kartanon silliä jne normaalia mökkiruokaa. tännään tosin käytävä ostamassa lisää nautaa grilliin sekä juomista myös.
sitä itse myös tuli ilmoitus tehtyä kokon poltosta. täällä mökillä on mukavata olla, mutta off-kierukoita tartteis lisää. oisko siellä syrjäytyneellä kela-elätillä myydä niitä? tosin en rahaa anna vaan käyn ostamassa sulle kaupasta tuoretta ruokaa, jotta näet millaista lihan tulee olla. ei vanhentunutta harmaata ja haisevaa.
Käykö katteeksi? 😂 - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
ihime kyselyaika elämästä syrjäytyneellä yksilöllä. ihe sitä vuokran maksaa 100% ja olen edelleen mökillä. tosin grillattavana enää wilhelmiä, kanan siipiä ja grillijuustoa. lisukkeina SUOMALAISTA uutta perunaa, kartanon silliä jne normaalia mökkiruokaa. tännään tosin käytävä ostamassa lisää nautaa grilliin sekä juomista myös.
sitä itse myös tuli ilmoitus tehtyä kokon poltosta. täällä mökillä on mukavata olla, mutta off-kierukoita tartteis lisää. oisko siellä syrjäytyneellä kela-elätillä myydä niitä? tosin en rahaa anna vaan käyn ostamassa sulle kaupasta tuoretta ruokaa, jotta näet millaista lihan tulee olla. ei vanhentunutta harmaata ja haisevaa.
Käykö katteeksi? 😂asun siis vuokralla. mökit ovat omia.
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
ihime kyselyaika elämästä syrjäytyneellä yksilöllä. ihe sitä vuokran maksaa 100% ja olen edelleen mökillä. tosin grillattavana enää wilhelmiä, kanan siipiä ja grillijuustoa. lisukkeina SUOMALAISTA uutta perunaa, kartanon silliä jne normaalia mökkiruokaa. tännään tosin käytävä ostamassa lisää nautaa grilliin sekä juomista myös.
sitä itse myös tuli ilmoitus tehtyä kokon poltosta. täällä mökillä on mukavata olla, mutta off-kierukoita tartteis lisää. oisko siellä syrjäytyneellä kela-elätillä myydä niitä? tosin en rahaa anna vaan käyn ostamassa sulle kaupasta tuoretta ruokaa, jotta näet millaista lihan tulee olla. ei vanhentunutta harmaata ja haisevaa.
Käykö katteeksi? 😂Unta näät. Oot katellu lotlin lehtee. Sotä ei pitäs persaukisille jakaa ollenkaan.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Unta näät. Oot katellu lotlin lehtee. Sotä ei pitäs persaukisille jakaa ollenkaan.
NIIN? Onko niitö off-savuja myydä vai ei? En ymmärrrä mitä selität.
Eikö kelpaa kaupasta ostettu tuore ruoka? Hä? - Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Unta näät. Oot katellu lotlin lehtee. Sotä ei pitäs persaukisille jakaa ollenkaan.
Tarkoitatko mökkiläisille jaettavaa lehtistä? Ei, en ole sitä vielä nähnyt, koska se lähetetään KOTIOSOITTEESEEN ja kesällä aika menee MÖKILLÄ, ei kotona.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Tarkoitatko mökkiläisille jaettavaa lehtistä? Ei, en ole sitä vielä nähnyt, koska se lähetetään KOTIOSOITTEESEEN ja kesällä aika menee MÖKILLÄ, ei kotona.
Mökin mummoille ja muille köyhille haja-asutusalueilla ei kannata lidlin lehtiä kiikutella. Ei ne rollaattoreilla ja fillareilla pääse lidliin.
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Mökin mummoille ja muille köyhille haja-asutusalueilla ei kannata lidlin lehtiä kiikutella. Ei ne rollaattoreilla ja fillareilla pääse lidliin.
Tässä tuli vastaus. Et omista mökkiä.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Tässä tuli vastaus. Et omista mökkiä.
Tuskinpa sinäkään. Eiköhän "sinunkin" mökkisi ole vanhempiesi tai jonkun muun rahoilla hankittu. Ei sossurotalla rahat omistamiseen riittäisi.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Tuskinpa sinäkään. Eiköhän "sinunkin" mökkisi ole vanhempiesi tai jonkun muun rahoilla hankittu. Ei sossurotalla rahat omistamiseen riittäisi.
Käsitinkö oikein nlusta muosta keskusteluista, että joku säälittävä nisti Lammelta ryösti sut hUUme kauppojen yhteydessä?
Älä itke heikko-osaisuuttasi täällä, syyttämällä kaikkia kaltaiseksesi alimmaksi sakaksi. - Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Käsitinkö oikein nlusta muosta keskusteluista, että joku säälittävä nisti Lammelta ryösti sut hUUme kauppojen yhteydessä?
Älä itke heikko-osaisuuttasi täällä, syyttämällä kaikkia kaltaiseksesi alimmaksi sakaksi.Kohta joudutaan kaikki möllykälle laastaria painamaan, hys.
- Anonyymi00080
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kohta joudutaan kaikki möllykälle laastaria painamaan, hys.
Voi voi. Älä sovi tuntemattomien kanssa huumekauppoja siellä lammella, ni ei tartte täällä itkeä kaikki paikat kivuliaina ryöstön jälkeen. 🤣
Ps. Huumeisen ostaminen on rikos, kuin niiden käyttäminenkin. - Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Voi voi. Älä sovi tuntemattomien kanssa huumekauppoja siellä lammella, ni ei tartte täällä itkeä kaikki paikat kivuliaina ryöstön jälkeen. 🤣
Ps. Huumeisen ostaminen on rikos, kuin niiden käyttäminenkin.Ihana poika!
- Anonyymi00077
Multa tulee
- Anonyymi00078
Kyllä oksu vähemmästäkin tulee. Vaikka ei olisi edes herkkä.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kyllä oksu vähemmästäkin tulee. Vaikka ei olisi edes herkkä.
Katoit siis peilistä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483