Vanhat naiset puutteessa

nahkanuijaa

Mikkelissä on valtavastee vanhoja yli 50 v naisia puutteessa. Mistä apua?

71

2233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toosatkiinnijaulos
    • Kesälavatkutsuu
      • Perjantainmenot

        Olipas komiat avajaiset Hiihtomäellä !
        Mukava meno jatkuu onhan PNP soittamassa :-)
        https://youtu.be/RXzKtLmJiAI
        Pe 4.5.2018 20:00--00:30, 14 euroa
        Pekkaniskan Pojat

        Virreitä Miehiä odotetaan tanssi-iltaan lämpöiseen ...
        Naistenhaku 22--23


    • täältäapua

      Mä voin auttaa :)

      • Temponpaukut

        Hyvä se on täällä huudella jos ei uskalla tansseihin :-)
        TAPAHTUMAT INFO
        Kari Vepsä ja orkesteri Onnenmaa tanssittavat
        Kulttuuritalo Tempossa
        lauantaina 5.5.2018 klo 20.00 – 01.00.
        https://youtu.be/0X0nSdMaM5A
        Kari Vepsä tunnetaan parhaiten kappaleesta Onnenmaa, joka kuultiin vuonna 1996 Syksyn Sävel-laulukilpailussa.

        Liput 14 €/hlö. Lipunmyynti aukeaa Tempon ala-aulassa klo 19.30.

        Lämpimästi tervetuloa !

        Naisia iltaan sillä siellä ne Miehet on ;)


    • Eilieppo62ta

      Jos ne rumia niinkö lieppo niin ei kiitos m.

    • litlinkassa

      Outtako muuten huomanna jotta seppo kävelee ku naeset? onkohan siltä leikattu pallit poikeen?

      • tohtorhuu

        On huomattu. Eepä taija pallit reisiä hinkata ennee.


    • voiettäku

      voi että ku en ole vielä yli 50 vee, ja kuitenkin olen kauhees puuttees. mistäs mulle sitte apuja????????

      • apuvaaaaaaaaaa

        Ekotorilta!


    • Täältä löytyy.

      • Ikinuori

        Jos ensikseksi tavattaisiin :-)
        Mistä mies löytää perjantai iltana Mlistä naisia ?
        Täältä löytyy kesälava http://tanssi.net/fi/p/203.html
        Hiihtomäen lava , Pursiala
        Pe 18.5.2018 20:00--00:30, 14 euroa
        Hulvaton menoa tarjoaa upea
        Nina Åkerman & June Band
        https://youtu.be/Z_u1an-peR8

        Helluntai pukkaa päälle eikä heilaa ....
        Suurin osa suomalaisista kuitenkin tuntee sen ennen kaikkea sanonnan ”jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä” kautta.
        Jos ei heilaa helluntaina, niin...
        Joskus tunnettu sanonta on käännetty myös niin, että jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena jono tai jomotus :-)


    • Näinhänsemenee

      Jos ei heilaa helluntaina niin ei kuppaa kuusijuhlassa..

      • suvetsin

        Seppo, tuo kaeken kokenna.


    • muistakeekans

      Muistakee sihten pestä ihtenne ennen kuin menette tyrkylle . Hampaat olis myös hyvä pestä muulloinkin kuin rillutteluun lähettäessä . Ne rasvaimuiset hiukset täytyisi myös kuosittaa. Eläkäkään naiset sitten alottanut sitä keskustelua aina samalla virrellä kuinka huono mies teillä oli. On se ainakin kelvannut teille ,kunnes väsyi teidän kanssanne ja lähti.

      • Hiihtomäki

      • Vastakaikua

      • IhanaUros

      • Perjantainmenot

        Onpas Hiihtomäellä ollut kuumaa... Ihanaa kun ilma jo viileni
        jaksaa lavallakin jo paremmin tansahdella.
        Miehiä on kivasti ollut lavalla se on hyvä :-)
        Hiihtomäellä
        Pe 8.6.2018 20:00--00:30, 14 euroa
        Finlanders
        https://youtu.be/YlitFGPAkCA

        Naistenhaku 22--23
        ps, Virkeitä miehiä paikalle :-)
        Mikkelin miehet tänne pääsee hyvin taxilla tai jalan/pyörällä
        http://tanssi.net/fi/p/203.html

        Lavoilta virikettä ...
        https://youtu.be/Q7Jdv4XIBqU


      • Massaanmukaan
        Perjantainmenot kirjoitti:

        Onpas Hiihtomäellä ollut kuumaa... Ihanaa kun ilma jo viileni
        jaksaa lavallakin jo paremmin tansahdella.
        Miehiä on kivasti ollut lavalla se on hyvä :-)
        Hiihtomäellä
        Pe 8.6.2018 20:00--00:30, 14 euroa
        Finlanders
        https://youtu.be/YlitFGPAkCA

        Naistenhaku 22--23
        ps, Virkeitä miehiä paikalle :-)
        Mikkelin miehet tänne pääsee hyvin taxilla tai jalan/pyörällä
        http://tanssi.net/fi/p/203.html

        Lavoilta virikettä ...
        https://youtu.be/Q7Jdv4XIBqU

        No sinne tullaan tanssimaan :-)
        Mä metsän polkua kuljen
        kesä-illalla aatteissain
        ja riemusta rintani paisuu
        ja mä laulelen, laulelen vain.

        Tuoll´lehdossa vaaran alla
        oli kummia äskettäin,
        niin vienoa, ihmeellistä
        all´lehvien vehreäin.

        Minä miekkonen vain sen tiedän,
        minä vain sekä muuan muu
        ja lehdon lempivä kerttu
        ja tuoksuva tuomipuu.
        Hiihtomäellä
        Pe 8.6.2018 20:00--00:30, 14 euroa
        Finlanders
        https://youtu.be/MbH-T2V0vuA


    • lothartyydyttääkaikki

      Mikkelin misut jonoon vaan..

    • MyrkynLykkäs

      Mäntyharjulaiset saatana soikoon ovat tunkeneet Mikkelin sivuille! Eikö siellä Mäntyharjulla ole riittävästi niitä myrkky ja vaikka homo-juttuja!

      • AntaaMestarinAuttaa

        Mihin koskee?


    • palstahullu

      Oi mistä saisin vapaan muurarin???

    • Anonyymi00032

      Ei yli 50 ole vanha.

      • Anonyymi00033

        puoli vuosisataa sitten syntyny ja edellisellä vuosituhannella. vanha on kyllä.


    • Anonyymi00034

      Kyllä mie joudan livauttamaan soossit römpsään, vaikka kahteen kertaan. 😉

      • Anonyymi00035

        Mikkelin arabit on hyviä rakastelijoita. Helliä ja kestäviä. Ei voi ees verrata suomimieheen.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mikkelin arabit on hyviä rakastelijoita. Helliä ja kestäviä. Ei voi ees verrata suomimieheen.

        Kovasti niillä sånkykamarisilmien omaavilla miehillä näyttää pää pyörivän vaikka on nainen messissä, joten aktiivisia varmasti ovat.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Mikkelin arabit on hyviä rakastelijoita. Helliä ja kestäviä. Ei voi ees verrata suomimieheen.

        Jääkö siitä arabista mitään näkyviin kun siihen keskiverto mikkelinainen istuu päälle? Tai ehkä jääkö vielä mahdollisuus selviytyä hengissä?


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Jääkö siitä arabista mitään näkyviin kun siihen keskiverto mikkelinainen istuu päälle? Tai ehkä jääkö vielä mahdollisuus selviytyä hengissä?

        mikä idea mikkelin naisilla syödä itsensä tolkuttoman kokoisiksi. no, ehkä lohtusyöjiä monetkin ovat, miehisen elimen puutteessaan. ei vaan ymmärretä, että se on ikävä kierre: entistä harvempi mies viitsii edes vilkaista hylkeen muotoon itsensä syönyttä naisoletettua.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        mikä idea mikkelin naisilla syödä itsensä tolkuttoman kokoisiksi. no, ehkä lohtusyöjiä monetkin ovat, miehisen elimen puutteessaan. ei vaan ymmärretä, että se on ikävä kierre: entistä harvempi mies viitsii edes vilkaista hylkeen muotoon itsensä syönyttä naisoletettua.

        Heh he. Tutkimuksien mukaan miehistä 75% on lihavia, naisista puolet joten kierre on kyllä toisin päin. Ei mikään ihme että naisetkin lihoo kun he katselevat miestarjontaa.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Heh he. Tutkimuksien mukaan miehistä 75% on lihavia, naisista puolet joten kierre on kyllä toisin päin. Ei mikään ihme että naisetkin lihoo kun he katselevat miestarjontaa.

        Vanhoissa naisissa on selkeä ylitarjonta suhteessa saman ikäluokan miehiin. Siksi heidän tulee olla suhteellisesti paljon edustavampia, jos aikovat edes suht kelvollisen miehen itselleen saada. Tämä on totuus.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Vanhoissa naisissa on selkeä ylitarjonta suhteessa saman ikäluokan miehiin. Siksi heidän tulee olla suhteellisesti paljon edustavampia, jos aikovat edes suht kelvollisen miehen itselleen saada. Tämä on totuus.

        Tämä on totta, kun mennään yli 50v iän, niin mies onkin yllättäen se joka pääsee tinderissä swaippaamaan. Jos on yhtään sen näköinen että ei kiinnosta, niin nextiä vaan, Pitkkoja riittää! Aika hurjaa!


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        mikä idea mikkelin naisilla syödä itsensä tolkuttoman kokoisiksi. no, ehkä lohtusyöjiä monetkin ovat, miehisen elimen puutteessaan. ei vaan ymmärretä, että se on ikävä kierre: entistä harvempi mies viitsii edes vilkaista hylkeen muotoon itsensä syönyttä naisoletettua.

        Joo, kyllä ne arabit ja miehet ylipäätänsä tarvii tiimalasivartalon jotta on mielekästä eikä satu vahinkoja. Ei miehistä toinna mittaa ottaa vaikka kuinka muistuttaisi hieromasauvaa, kuka semmoista viitsii käyttää.


    • Anonyymi00043

      Onkohan tilanne edelleen sama. Nythän nämä aloituksen naiset ovat yli 60 vuotiaita

      • Anonyymi00044

        Ihania ovat, parhaassa iässä.


      • Anonyymi00045

        Niin olet sinäkin, puutteessa oleva äijänköriläs. Et ole kymmeneen vuoteen saanut sitten.


    • Anonyymi00046

      No pitäs jonkun käydä panemassa, vaan kun on parempaakin tekemistä.

      • Anonyymi00047

        Sulla on kiire sossun kautta lähikauppaan, sitten jääkaapin ja telkkarin välillä taukojen aikana kaljan ja siinisen lenkin kera.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Sulla on kiire sossun kautta lähikauppaan, sitten jääkaapin ja telkkarin välillä taukojen aikana kaljan ja siinisen lenkin kera.

        No ei, mutta tuokin on parempaa tekemistä, kun jyystää jotakin jokinorsua jolla on parasta ennen leima mennyt vanhaksi jo yli 20v sitten.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        No ei, mutta tuokin on parempaa tekemistä, kun jyystää jotakin jokinorsua jolla on parasta ennen leima mennyt vanhaksi jo yli 20v sitten.

        Sinä et oo poikaparka oikeeta naista saanu ikinä.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Sinä et oo poikaparka oikeeta naista saanu ikinä.

        120 kg, parta ja lyhyt tukka, tiäkkö jätän väliin vaikka olisikin pillu alapäässä.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        No ei, mutta tuokin on parempaa tekemistä, kun jyystää jotakin jokinorsua jolla on parasta ennen leima mennyt vanhaksi jo yli 20v sitten.

        Hyvä on pysyä omanlaisensa "lajiyksilön" seurassa ettei vahingoitu tms. Mihinköhän jokinorsu on kärsänsä työntänyt ollessaan jyystettävänä... oisko jonkinsortin päivätyn lihapiirakan välissä, josta leima löytyy.


    • Anonyymi00050

      Ihania nuo ulkomaalaiset nuoret miehet.
      60kymppistäkin panee kuin mieheni nuorena. Siistijä hyvä tuoksusija.
      Ei tartte Mikkelissä puutteessa elää.

      • Anonyymi00052

        Huh huh, kaikkea sitä pitää elannon eteen tehdä. Ei käy poikia kateeksi, mutta hyvä että joku muu tekee nuo saastaisemmatkin hommat.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Huh huh, kaikkea sitä pitää elannon eteen tehdä. Ei käy poikia kateeksi, mutta hyvä että joku muu tekee nuo saastaisemmatkin hommat.

        Tiijätkö, vanhan ja lihavan naisen nussiminen on kuin ehtoollisella kävis, yhtä kuivaa ja pahanmakuista. Pysy vaan vähemmän saastaisten parissa.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Tiijätkö, vanhan ja lihavan naisen nussiminen on kuin ehtoollisella kävis, yhtä kuivaa ja pahanmakuista. Pysy vaan vähemmän saastaisten parissa.

        Eipä se herätä naisiakaan jos ukonköriläällä alushousut eestä keltaset ja takaanta ruskeat ja valtava pötsi vielä välissä.


    • Anonyymi00059
      • Anonyymi00060

        Olen lapsena asunut Ristiinassa jonkin aikaa!


    • Anonyymi00061

      Puutteessa olevat elättää KELA. Myös ruokakassien jakelu voi helpottaa tilannetta jonkin verran.

      • Anonyymi00062

        Kerro millaostabon olla KELA elättinä ja syödä ilmaosta vanhentunutta ruokaa? Itse syön punaista naudanlihaa, mutta kelaelätillä se on harmaata, jos joskus ruoka-avusta nautaa saa?


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Kerro millaostabon olla KELA elättinä ja syödä ilmaosta vanhentunutta ruokaa? Itse syön punaista naudanlihaa, mutta kelaelätillä se on harmaata, jos joskus ruoka-avusta nautaa saa?

        harmaa liha on parasta, sillä ainahan se on harmaata.ainaki viadialla.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Kerro millaostabon olla KELA elättinä ja syödä ilmaosta vanhentunutta ruokaa? Itse syön punaista naudanlihaa, mutta kelaelätillä se on harmaata, jos joskus ruoka-avusta nautaa saa?

        Johan tuo tuli pääpiirteittäin tossa kerrottua? Kerro vielä kuka maksaa pierukuutiosi vuokran ja olitko mökillä juhannuksena grillaamassa punaista lihaa.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        harmaa liha on parasta, sillä ainahan se on harmaata.ainaki viadialla.

        ...mutta ruskeaa piliä ei kukaan nainen halua. Unohdit kertoa sen.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Johan tuo tuli pääpiirteittäin tossa kerrottua? Kerro vielä kuka maksaa pierukuutiosi vuokran ja olitko mökillä juhannuksena grillaamassa punaista lihaa.

        ihime kyselyaika elämästä syrjäytyneellä yksilöllä. ihe sitä vuokran maksaa 100% ja olen edelleen mökillä. tosin grillattavana enää wilhelmiä, kanan siipiä ja grillijuustoa. lisukkeina SUOMALAISTA uutta perunaa, kartanon silliä jne normaalia mökkiruokaa. tännään tosin käytävä ostamassa lisää nautaa grilliin sekä juomista myös.

        sitä itse myös tuli ilmoitus tehtyä kokon poltosta. täällä mökillä on mukavata olla, mutta off-kierukoita tartteis lisää. oisko siellä syrjäytyneellä kela-elätillä myydä niitä? tosin en rahaa anna vaan käyn ostamassa sulle kaupasta tuoretta ruokaa, jotta näet millaista lihan tulee olla. ei vanhentunutta harmaata ja haisevaa.


        Käykö katteeksi? 😂


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        ihime kyselyaika elämästä syrjäytyneellä yksilöllä. ihe sitä vuokran maksaa 100% ja olen edelleen mökillä. tosin grillattavana enää wilhelmiä, kanan siipiä ja grillijuustoa. lisukkeina SUOMALAISTA uutta perunaa, kartanon silliä jne normaalia mökkiruokaa. tännään tosin käytävä ostamassa lisää nautaa grilliin sekä juomista myös.

        sitä itse myös tuli ilmoitus tehtyä kokon poltosta. täällä mökillä on mukavata olla, mutta off-kierukoita tartteis lisää. oisko siellä syrjäytyneellä kela-elätillä myydä niitä? tosin en rahaa anna vaan käyn ostamassa sulle kaupasta tuoretta ruokaa, jotta näet millaista lihan tulee olla. ei vanhentunutta harmaata ja haisevaa.


        Käykö katteeksi? 😂

        asun siis vuokralla. mökit ovat omia.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        ihime kyselyaika elämästä syrjäytyneellä yksilöllä. ihe sitä vuokran maksaa 100% ja olen edelleen mökillä. tosin grillattavana enää wilhelmiä, kanan siipiä ja grillijuustoa. lisukkeina SUOMALAISTA uutta perunaa, kartanon silliä jne normaalia mökkiruokaa. tännään tosin käytävä ostamassa lisää nautaa grilliin sekä juomista myös.

        sitä itse myös tuli ilmoitus tehtyä kokon poltosta. täällä mökillä on mukavata olla, mutta off-kierukoita tartteis lisää. oisko siellä syrjäytyneellä kela-elätillä myydä niitä? tosin en rahaa anna vaan käyn ostamassa sulle kaupasta tuoretta ruokaa, jotta näet millaista lihan tulee olla. ei vanhentunutta harmaata ja haisevaa.


        Käykö katteeksi? 😂

        Unta näät. Oot katellu lotlin lehtee. Sotä ei pitäs persaukisille jakaa ollenkaan.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Unta näät. Oot katellu lotlin lehtee. Sotä ei pitäs persaukisille jakaa ollenkaan.

        NIIN? Onko niitö off-savuja myydä vai ei? En ymmärrrä mitä selität.
        Eikö kelpaa kaupasta ostettu tuore ruoka? Hä?


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Unta näät. Oot katellu lotlin lehtee. Sotä ei pitäs persaukisille jakaa ollenkaan.

        Tarkoitatko mökkiläisille jaettavaa lehtistä? Ei, en ole sitä vielä nähnyt, koska se lähetetään KOTIOSOITTEESEEN ja kesällä aika menee MÖKILLÄ, ei kotona.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Tarkoitatko mökkiläisille jaettavaa lehtistä? Ei, en ole sitä vielä nähnyt, koska se lähetetään KOTIOSOITTEESEEN ja kesällä aika menee MÖKILLÄ, ei kotona.

        Mökin mummoille ja muille köyhille haja-asutusalueilla ei kannata lidlin lehtiä kiikutella. Ei ne rollaattoreilla ja fillareilla pääse lidliin.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Mökin mummoille ja muille köyhille haja-asutusalueilla ei kannata lidlin lehtiä kiikutella. Ei ne rollaattoreilla ja fillareilla pääse lidliin.

        Tässä tuli vastaus. Et omista mökkiä.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Tässä tuli vastaus. Et omista mökkiä.

        Tuskinpa sinäkään. Eiköhän "sinunkin" mökkisi ole vanhempiesi tai jonkun muun rahoilla hankittu. Ei sossurotalla rahat omistamiseen riittäisi.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Tuskinpa sinäkään. Eiköhän "sinunkin" mökkisi ole vanhempiesi tai jonkun muun rahoilla hankittu. Ei sossurotalla rahat omistamiseen riittäisi.

        Käsitinkö oikein nlusta muosta keskusteluista, että joku säälittävä nisti Lammelta ryösti sut hUUme kauppojen yhteydessä?

        Älä itke heikko-osaisuuttasi täällä, syyttämällä kaikkia kaltaiseksesi alimmaksi sakaksi.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Käsitinkö oikein nlusta muosta keskusteluista, että joku säälittävä nisti Lammelta ryösti sut hUUme kauppojen yhteydessä?

        Älä itke heikko-osaisuuttasi täällä, syyttämällä kaikkia kaltaiseksesi alimmaksi sakaksi.

        Kohta joudutaan kaikki möllykälle laastaria painamaan, hys.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Kohta joudutaan kaikki möllykälle laastaria painamaan, hys.

        Voi voi. Älä sovi tuntemattomien kanssa huumekauppoja siellä lammella, ni ei tartte täällä itkeä kaikki paikat kivuliaina ryöstön jälkeen. 🤣

        Ps. Huumeisen ostaminen on rikos, kuin niiden käyttäminenkin.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Voi voi. Älä sovi tuntemattomien kanssa huumekauppoja siellä lammella, ni ei tartte täällä itkeä kaikki paikat kivuliaina ryöstön jälkeen. 🤣

        Ps. Huumeisen ostaminen on rikos, kuin niiden käyttäminenkin.

        Ihana poika!


    • Anonyymi00077

      Multa tulee

      • Anonyymi00078

        Kyllä oksu vähemmästäkin tulee. Vaikka ei olisi edes herkkä.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Kyllä oksu vähemmästäkin tulee. Vaikka ei olisi edes herkkä.

        Katoit siis peilistä


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe