Älä maksa ainakaaan peltipoliisin kautta tulleita sakkoja vapaaehtoisesti. Jos et maksa, vouti perii sen kyllä aikanaan eikä sakkoon lisätä perintäkuluja eikä viivästysmaksuja. Ja kaiken lisäksi, kaikki se työ joka perintään liittyy, lisää suomalaisen työtä eikä se mene esim. mamujen täysylläpitoon. Työölisyyshän on jopa haalituksemme yksi päähanke, kanna näin oma kortesi kekoon.
Ja koska sakko on suoraan perintäkelpoinen ilman oikeuden päätöstä, siitä ei tule maksuhäiriömerkintää paitsi jos summaa ei saa perittyä. Menettelyllä saa helposti puolikin vuotta korotonta maksuaikaa.
Erittäin hyödyllistä olisi, jos kukaan ei maksaisi niitä sakkoja vapaaehtoisesti, jolloin perintäjärjestelmä saattaisi jopa tukkeutua kokonaan ja sakot vanhenisivat.
Kehoitan kaikkia, jotka kokevat peltipoliisin olevan nykyään liikenneturvallisuus-nimisellä keppihevosella kulkeva rahastusautomaatti, jättämään sakot voudin perittäväksi.
Minä olen tehnyt niin niiden kahden ylinopeussakon kanssa jonka olen pari miljoonaa kilometeriä ajettuani sattunut saamaan. Ne eivät taatusti ole tehneet minusta turvallisempaa kuskia vaan vaikutus on ollut ihan päinvastainen.
Tue suomalasita työtä: älä maksa sakkoja
älä.maksa
0
68
Luetuimmat keskustelut
- 77958
- 73822
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26481
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132472- 45439