Kanyylin paikka

Uudelleensynnyttäjä

Te jotka olette viime vuosina synnyttäneet, mihin kohtaan teillä laitettiin kanyyli? Ulkomailla asuessani mulle laitettiin aina kanyyli kyynärvarteen n. 15 cm kämmenselästä ylöspäin. Ei sattunut ollenkaan. Suomessa se on aina tuikattu kämmenselkään tai siihen verinäytteen ottokohtaan, ja ihan hirveä kipu. Pahempi kuin synnytyksessä.

4

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivän_surkein_provo

"tuikattu kämmenselkään tai siihen verinäytteen ottokohtaan, ja ihan hirveä kipu. Pahempi kuin synnytyksessä."

siinä tapauksessa sinulla on ollut koko maailmanhistorian helpoin ja kivuttomin synnytys!

• Uudelleensynnyttäjä

Siis kestihän se synnytyskipu pidempään, mutta ei silmissä sumennut kivusta niin kuin kanyylia laitettaessa. Synnytyskivuista ei jäänyt pelkoa, kanyylistä jäi.

Mutta oliskos siis vastausta mun kysymykseen?

• Ihanvarmastiniin

Ei kukaan mene näin huonoon..

• hentoonen

Minulle on laitettu kanyyli aina käsivarteen, koska suoneni on ohuet ja "vetää" huonosti. Synnytyksissä kanyylia ei ole laitettu koskaan, operaatioissa kyllä. Kanyylin laiton koen epämiellyttävänä, synnytyskivut taas on täysin toisen tyyppiset. Kumpiakaan en pelkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      595
      4740
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      562
      4328
    3. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2122
    4. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1634
    5. 65
      1565
    6. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1171
    7. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      609
      1143
    8. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      95
      1035
    9. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      55
      938
    Aihe