Te jotka olette viime vuosina synnyttäneet, mihin kohtaan teillä laitettiin kanyyli? Ulkomailla asuessani mulle laitettiin aina kanyyli kyynärvarteen n. 15 cm kämmenselästä ylöspäin. Ei sattunut ollenkaan. Suomessa se on aina tuikattu kämmenselkään tai siihen verinäytteen ottokohtaan, ja ihan hirveä kipu. Pahempi kuin synnytyksessä.
Kanyylin paikka
4
163
Vastaukset
- päivän_surkein_provo
"tuikattu kämmenselkään tai siihen verinäytteen ottokohtaan, ja ihan hirveä kipu. Pahempi kuin synnytyksessä."
siinä tapauksessa sinulla on ollut koko maailmanhistorian helpoin ja kivuttomin synnytys!- Uudelleensynnyttäjä
Siis kestihän se synnytyskipu pidempään, mutta ei silmissä sumennut kivusta niin kuin kanyylia laitettaessa. Synnytyskivuista ei jäänyt pelkoa, kanyylistä jäi.
Mutta oliskos siis vastausta mun kysymykseen? - Ihanvarmastiniin
Ei kukaan mene näin huonoon..
- hentoonen
Minulle on laitettu kanyyli aina käsivarteen, koska suoneni on ohuet ja "vetää" huonosti. Synnytyksissä kanyylia ei ole laitettu koskaan, operaatioissa kyllä. Kanyylin laiton koen epämiellyttävänä, synnytyskivut taas on täysin toisen tyyppiset. Kumpiakaan en pelkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254337
- 1012185
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961458Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721398- 601254
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561125Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2031084- 47993
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193964- 61952