Mielenterveysongelmaisten miesten ulkonäkö

MThoitaja

Mistä johtuu, että 99% etenkin skitsofreniaa sairastavista miehistä on niin rumia? Enkä nyt tarkoita esim. vahvan lääkityksen aiheuttamaa turvotusta, vaan yleisesti rumia kasvoja, epäsiisteyttä, karvaisuutta, täydellistä tyylitajuttomuutta yms. Olen työskennellyt psykiatrisessa sairaalassa useita vuosia, ja ulkoisesti viehättävät miespuoliset skitsofreenikot voi laskea yhden käden sormilla. Vai aiheuttaako tämä syntymälahjana saatu rumuus, epäsiisteys ja paha haju skitsofreniaa?

44

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghjklkjhg

Karvaisuus ? Miten se tähän liittyy ?

• lkkklllkk

Ehkä voit kysyä potilailta itseltään. Tai antaa heille höyliä ja ihonhoito-, hiustenlaitto ja pukeutumisvinkkejä. Jos he ovat liian huonossa jamassa henkisesti eivätkä jaksa huolehtia itsestään niin jospa annat heille pussin jonka he voivat vetää päähänsä ettei heidän rumuutensa häiritse työtäsi tai vaivaa liikaa pikku päätäsi. Täytyy toivoa, että sun osastolle tulee kivannäkösempii skitsofreenikkomiehiä jatkossa.

Jos joskus jatkokouluttaudut, voit tehdä kysymyksestäsi päättötyösi tutkimusaiheen! Toivon mukaan tosin harkitset jotain muuta alaa, ehkä jotain muodin ja kauneudenhoidon parista kenties, koska ihmiset joilla on paha olla eivät tarvitse sinunlaisia lähelleen.

• MThoit

Hmm..... mahtaakohan kirjoittaja olla epämiellyttävän näköinen henkilö, jolla on paha olla?

• röllihoitaja

Entäpä "hoitsu". Sun sisäinen rumuus vasta rumaa onkin

• hthtte

Koska sunlaiset kapeakatseiset idarit pyörittävät mielurisysteemiä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, eikä koiteta tappaa niitä neurolepteillä.

• Tyttö31

Olen huomannut saman asian, että osa sairastuneista miehistä on "pöllähtäneitä'". Epäsiistit miehet ovat kroonikkoja. Mulla on erilaistumaton skitsofrenia.

• htehehe

Älä sitten katso niihin päin. Ei tarvii kiusata niitä.

• MTpotilas

Onpas mielenkiintoinen teoria sulla, MThoitaja, että rumuus, epäsiisteys ja paha haju aiheuttaisi skitsofreniaa. :) Miten olet tällaiseen hypoteesiin päätynyt? Ja kuinka tärkeää mielestäsi on yleensäkin ihmisten ulkonäkö? Entä sairaiden ihmisten ulkonäkö? Oletan, että haluat hoitaa mieluiten hyvännäköisiä ja tyylikkäästi pukeutuneita ihmisiä. Suosittelen siis minäkin alanvaihtoa vaikkapa kauneudenhoidon pariin. Saattaisit soveltua myös vaatekaupan myyjäksi.
      Itse olin ennen psykoosia muidenkin ihmisten mielestä hyvännäköinen. Lääkityksen ja sen myötä tulleiden 20 kilon jälkeen tilanne on ulkonäön osalta vähän huonompi.
      Uskoisin, että pahasti sairailla ihmisillä ei pyöri pukeutumis- ja tyyliasiat kovin paljon mielessä, siis ne eivät ole ykkösprioriteetti.
      Kuinka vanha olet, MThoitaja? Arvelisin, että 20-25 v., olenko oikeassa?

• Tyttö31

Mie oon 31-vuotias skitsofreenikko ja kaipaisin ulkonäön uudistusta:)

• jaames

Lääkitys lihottaa ja rumentaa ihmistä. En ole saanut lääkkeillä edes nautintoa kuntosalista. Lääkkeet tekee ihmisestä apaattisen ja väsyneen huolehtimaan itsestään.

• katsojan-mielipide

Skitsofreenikot sun muut kylähullut voitasi in viedä kaatopaikalle terveitä ihmisiä häiritsemästä.

• MTpotilas

Sinä häiritset sairaita ihmisiä. Pitäisiköhän sinutkin viedä johonkin?

• katsojan-mielipide

Minä olen kykeneväinen huolehtimaan itsestäni eli voin päättää mihin menen ja mistä tuun.

• MTpotilas

Ehkä et aina tule olemaan sellainen. Ja sittenkö sinut pitäisi viedä jonnekin kaatopaikalle?

• katsojan-mielipide

Mene sinä muiden kaltaistesi joukkoon kaatopaikalle TERVEMENOA VAAN!

• MTpotilas

Et vastannut kysymykseeni. Mitä toivoisit, mitä itsellesi tehtäisiin, jos sairastut tai joudut muuten heikoille?

• JeesusSiunaa

Näitä konnia asuu mm.ämmäs suolla kaatopaikalla espoossa oikeesti. Myös jäteastioissa . Demonit . Kristityt uskovat vie niille ruokaa . Niinkuin pelastusarmeijakin jakaa leipää vaatetta . Viikonloppuyöllä rautatieasemilla . Alamaailma asunnottomat . Niillekin viedään ruokaa . Demonit . Raamatussa puhutaan saastaisista hengistä jotka Jeesus ajoi pois . Mm.magdalan mariasta 7 demonia. Miehestä joka runteli itseään kivillä . Tuli täysjäkiseksi. Kun siitä lähti legio demoneja . Dereen Irwine Olin NOITA. Kertoo demoneista . Riivaajat riivaa ihmistä . Voi olla syntiä ja huumeita . Silti Ne on ihmisiä. . Monet ryöstetty ja raiskattu . Petettyjä . Konkurssin tehneitä . Prostituoituja . Noitia . Sutenöörejä kulkee ... alaspäin on helppo mennä. Ylöspäin pitää pyytää voimaa. Asunnottomia prostituoituja venäläisiä thaimaalaisia on saanut sossun asunnon ja leipäjonon ruokaa . Ompa tullut uskoonkin. Veneen alle itsensä ryypänneitä rosvoja . On uskoontulon kautta pelastunut. Juopoille on koteja missä voi kristillisesti toipua . Mm.Hursti kuljetti näille teltoissa asuville avustusruokaa mitä kauppiailta sai . Kirkon työntekijät vie ruokaa romanian romaneille jotka varastaa rikollisia lapsivaimoja . Ne on silti ihmisiä . Ihmisarvo . Venäläisiä huumehörhöjä käy syömässä diakonian ruokia prostituoituja varkaita . Gambian huoria on koulutettu ammattiin ja päässeet asuntoon. Ihmisiä silti. 21jälkeen rautatieaseman alatunneliin voimennä jakamaan ruokaa ....annoin kerran lapaset huumenuorelle 21 asteen pakkasella . Käteni ihan kuumotti koko kotimatkan eikä koskaan oo lapasia puuttunut eikä palellut käsiä . Saatoin olla evankelioimassa ...

• asia.selvä

Okei.

• MTpotilas

Mites sitten suu pannaan, jos itse sairastutte, hyvät katsojan-mielipide ja oikeamielinen?

• Kauha-Guru_

Hulluuten voi itse vaikuttta uskomatta ääniin ja harhoihin.

• herätkäänyt

Demonit puhuu . Kun joku puhuu itsekseen voikin olla että puhuu kielillä . Taivaallisilla kielillä . Lapsikin voi puhua kielillä taivaallisesti . Apostolien t. Hengelliset on hengellisiä . Maalliset maallisia . Enkelitkin puhuu laulaa auttaa. Rukouskielet .

• MTpotilas

Jos sairastut johonkin mielen sairauteen. Ajattelusi muistuttaa huolestuttavan paljon natsismia. Ja miten natseille kävikään? Niin joo. Huonosti.

• MTpotilas

Hahahaa. "Oikeamielisen" natsimielipiteet on poistettu sääntöjen vastaisina! Natsille kävi taas huonosti! Ei siis kannata olla natsi.

• Kauha-Guru_

Hyvä että hullut tunnistetaan ulkonäön perusteella niin vältytään sekaannuksilta ja samalla helpottaa poliisien toimia etsiä karkulaiset laitoksista.

• nlllllk

Ne on rumia koska näet ne rumina.. rumuus ja kauneus on katsojan silmässä.

• MTpotilas

Tehdäänkö niin, että diagnosoidaan ihmiset pelkän ulkonäön perusteella? Jos ihminen on ruma, niin viedään sairaalaan, jos nätti, niin potkitaan sairaalasta ulos. Näinhän ne asiat hoituisi. ;)

• noituuspois

Monta Ns.mielenterveysihmistä on muotietoisia kauniita terveitä muuten puhtaita käyvät uimahalleissa vaihtavat vaatteita eivätkä kaikki polta eikä oo väkivaltaisiakaan vaan alaspainettuja . Tiettehän Jobin kirjan . Ja jumalakin lyö joskus hulluudella . Myös kuningas David teeskenteli hullua pelastuakseen vainoojiltaan . Toisaalta sana rististä on joillekin hullutus . Joskus pitää tulla hulluksi pelastuakseen . Riivaajat huumeet lähtee Jeesuksella vaikka sitä syytetään ihmisten pahuudesta . Jeesus sovitti synnin ristillä . Ihmiset tekee pahoja . Demonit on pahoja henkiä . Joku ihminen voi olla pahan vallassa kokonaan joitakin ne kiusaa. Syntien sovitus ristillä tuo rauhan . Risti sovittaa synti erottaa . Rukoilkaa vainoajienne puolesta . Muistakaa köyhiä . Alkakaa antaa anteeksi . Polttakaa noitakalut . Voi olla hennaa amulettia polttakaa noitakalut . Lennot Jerusalem golgata 300€ menopaluu jos epäusko riivaa . Betlehemin bussit lyhyt matka. Leipäjonojen leipä on vanhenevaa mutta syötävää vielä. Viekää ruokaa köyhille . Juopoille.

• hallelujahjeesus

Kaikki hullut herätys. Nyt sellaiset joilla on parturin koulutus äkkiä leikkaamaan skitsojen partoja nenäkarvoja ja hiuksia sekä naisten säärikarvoja . Juoppojen karvat järjestykseen . Nehän juo rahansa . Ilmaiseksi . Samoin kynsien leikkaajat liikkeelle. On yleisiä saunoja joita voi varata saunotukseen . Täi shampoota . Vaatteita voi kerätä lahjoituksena ja vaihtaa . Katsokaas nyt ympärille . Jos näkyy lapsia ilman hanskoja kun lumi tulee . Käytte ostaan ostarilta hanskoja niille . Samoin pipoja sukkia. Jotkut liikkuu kesätennareissa lumessa . Toppakenkiä voi ostaa kaupasta . Myyjä saa palkan kengätön kengät. Näille voi ostaa lahjakortteja heseen tai mcdonalsiin. Kaatopaikan asukeille voi viedä makkaraa sinappia huopia sukkia ja maitoa sekä kaasugrillejä. Verkkahousuja . Myös jossain asuntoloissa on vaatejakelussa pulaa talvivaatteista miesten. Älkää heittäkö roskiin kun näihin asuntoloiden jakeluun . Myös vanhat sakset ja putkikassit.

• Tyttö31

Joka ikinen ihminen tietää, että rumuus ei aiheuta skitsofreniaa! Minä kannan pilalle menneitä geenei.

• ughmugh

Mistä tiedät että sinulla on vialliset geenit?

• katso-peiliin

Hoitajana nyt yli 30 vuotta olleena, haluan sanoa sanani minäkin.
      Skitsofreniaa on eri asteista, toiset pärjää työelämässä ja sosiaalisesti hyvin.
      Sitten on näitä syvemmin sairastuneita, joita itse kohtaan. Yhteistä heille on usein tavaton ihmisarkuus. Hygienian ylläpitoon joutuu usein patistamaan. Pukeutumisen perään saa katsoa. Toden näköisesti arkuudesta ja huonosta itsetunnosta johtuu huono kumara ryhti, torjuva ilme ja katseen välttely.
      En voi sanoa että he ovat yhtään sen rumempia kuin ns. terveetkään. Jos alkaisit itse käyttäytyä samalla tavalla, kuinka "kaunis" olisit? Nämä ovat usein hyvin herkkiä ja hienoja ihmisiä, vetäytyviä.
      Oman lisänsä tekee lääkkeet, apatiaa, hitautta jne.
      Aloittaja itse on varsin ruma ihminen, niin päältä kuin varsinkin sisältä. Sinulla on itsellä jotain käsittelemättömiä traumoja sisälläsi, katkeruutta ja typeryyttä. Ei tasapainoinen ihminen päästele suustaan tuota mitä sinä teit. Sinulla on paha olla, ja olet ruma.

• NauraaKuollakseen

Minulla on hyvä olla ja sinulla on paha olla. Minä olen hyvä matikassa.

• RunkkaavatRuohosipulit

Minä olen hullu.

• Tyttö31

Mulla on geeneissä mutaatio.

• bsdgdrgrdgergargrehgreha

Neandertalilaisen geenejä. Juu-u.

• Tyttö31

Oletko ketjun aloittaja skitsoja parempi? Ovatko lääkärit ja hoitajat Jumalia? Lääkäreillä on suuri päätösvalta...

• Mielisairaspotilas

Tapa ittes ,jos osaat.

• Idiotisminvihaaja

Et voi olla tosissasi. Tiesitkö, että suomen perustuslaissa on tälläinen ns. Syrjinnänkieltolaki? Se käsittelee asioita, että mm. Ihmisiä ei saa syrjiä työpaikoilla (tai missään)sukupuolen, rodun, uskonnon yms takia ja vammaisillekkin pitää olla yhtä hyvät vessat, rampit ja hissitkin suomessa. Sen takia, KOSKA IHMISEN USKONNOLLA, KARVAISUUDELLA TAI NAAMAVÄRLILLÄ OLE MERKITYSTÄ. Eli, tämä ajatus tekee sinusta automaattisesti älyllisesti vajavaisen. Varsinkin kun sanoit, että paremmankin näköisiä löytyy. Et ole nähnyt kaikkia mielenhäiriöpotilaita.

• Tyttö31

Täällä Oulussa on komeitakin potilaita=)

• dasfdasf

Ja tälle ammattiryhmälle pitäisi saada palkankorotus. Mieluummin saunan taakse...

• siitäkö.se.alkoi

Ovatko kaikki rumat sitten vastaavasti todennäköisiä skitsofreenikoita mielenterveysuskovaisten mielestä? Oliko rumuuteni oikeastaan se alkuperäinen syy sille vihalle ja kiusaamiselle, jota en aikoinaan voinut ymmärtää, mutta josta sitten vuosia myöhemmin trollasin tuhansia gangstalking-viestejä nettiin?

• Tälläisiä me kaikki ollaan, onttoja, minun mielipiteeni, muoviukkoja, joille joku muu on piirtänyt tussilla kasvonpiirteet. Joku taho on ohjelmoinut sen mitä me näemme, eihän täällä netissä oikeasti näe oikeaa itseä ollenkaan. Se onkin hyvä, sillä kuka tämmöisen kumiukon tarkat piirteet haluaa nähdä on ihan hullu. Tää on hei suomi vaan.

• Ja toisekseen.. Hoitajana näet vain miehet kaikkein pahimmillaan, kasvot menevät mielisairaalassa hukkaan. Pystymme muuttamaan elimemme ja kasvojen välistä aluetta niin että toinen ei näe meitä vaan näkee sen minkä haluaakin nähdä. Riippuu siis aika paljon siitäkin kuinka iso elin miehellä on.. Nainen ei välttämättä edes huomaa koko naamaa, vaan pelkän elimen. Hän pettyy kun ei saa nähdä useammin elintä joka oli kiinnostavan näköinen vaan näkeekin vain elimiä jotka eivät kiinnosta häntä yhtään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4082
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      14
      3080
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2355
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2337
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162