Ei taaskaan tullut päiväposti enkä asu missään syrjäkylällä vaan Haukiputaan keskustassa. Rantapohjanki saa varmemmin ilmestymispäivänä R- kioskilta. Eihän se jakajien vika ole jos ei ehdi eikä kukaan hullu nyt työajan ulkopuolella ala postia jakamaan kun siitä ei makseta. Viisainta on perua kaikki lehdet ja ostaa ne kaupasta. Kyllä ärsyttää!!!
Posti on paska!
14
244
Vastaukset
- LOOPISKO
MONONKUVA PERSEESEEN KAIKILLE POSTILAISILLE.
- riitup
Kyllä tänne Martinniemeen tulee posti ihan normi aikaan, klo 11- 12.00 välillä, myös tilatut lehdet...
- Missäkusti
Ei näkynyt maanantaina meilläkään postinjakajaa.
- Eikustienäänpolje
Maanantai olikin ikean kirjahyllyn kokoamispäivä ja tiistai on ruohonleikkuu päivä.Palveluja joita et tilannut!
- Kustieipolje
Tiistain postikin jäi vain haaveeksi...
- Kustipolki
Tuli sittenkin, kello 17.00.
- luuseriSantaholomasta
Kyllä joutas lopettaa koko posti.
Potkut kaikille postilaisille.
Minäkin jaan postit paremmin ku nuo postinjakajat.
Kuhan vaan jaksan aamusta ensin herätä...
Joo ja jos oisin selevinpäin, mutta ku oon työtön niin on aikaa pämpätä ja ootella rantapohojaa....
Joo ja laskut ja karhukirjeet ja ulosottoviraston kirijeet tullee paperisena, mutta en jaksa aina niitä aukasta , mutta postia ootan kovasti. - EnmaksaEn
Paska on posti.Kantaa laatikkoon laskuja.
- Anonyymi
Pyydä laskut NettiPankkiin E-laskuna.
Eipä tule laskuja postilaatikkoon.
- Merzu
Nyt oli toinen kerta kun torstain posti tuli myöhään perjantai iltapäivänä. Olisi kiva lukea perjantai ja viikonloppu tarjoukset torstaina niin pystyisi suunnittelemaan viikonlopun ostokset.
- Tuulisaaviedämennessään
Mitä paskaa postissa on? Tulleehan tuo silloin tällöin,enkä minä niitä laskuja kaipaakkaan.
- halloooota
Eihän se työntekijöiden vika ole.
- Anonyymi
Ne on jatkuvasti lakossa.
- Anonyymi
Eipä ole mitään ongelmaa.
Postin jakelu ja palvelu hidastuu.
Onneksi sentään postimaksut nousevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302986- 2192933
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761522Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991031
- 112945
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853