Halpaakin halvempi

Tainuli59

Minulla on 3 euron metalinen vihkisormus, sellainen rihkamakoru. Miehellä samanlainen. Sormus on sileä ja kapea hopean värinen. Olemme avioituneet kahdesti, ensin v. 1990 jolloin kylläkin 90 mk kullattu kapea sormus mutta erosimme ja menimme uudelleen naimisiin v 2012 ja mieheni sanoi ettei tarvita mitään hienoja sormuksia kun on jo kerran oltukin naimisissa. Olisin kyllä itse toivonut esim. kultasormusta.

9

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VieläEhtiiHassu

      Jos uusitte valanne joku kaunis päivä, niin voitte samalla ostaa sinulle uuden sormuksen mihin olisit tyytyväisempi. Eihän jokaisella parilla ole täsmälleen samanlaisia, saati laatuisia sormuksia muutenkaan.

    • Katariina1984

      Kyllä miehen olisi luullut sen verran arvostavan sinua,että olisi antanut kunnon sormuksen.

    • Lena1998

      On sulla huono tuuri.

    • Lena1998

      Kylläpä sulle tullut huono Tuuri

    • <<Minulla on 3 euron metalinen vihkisormus, sellainen rihkamakoru.>>

      Vihkisormus ei ole rihkamaa, vaikka muut samanlaiset olisivatkin. Vihkisormuksen arvo ei tule siitä, että se on kalliista metallista ja ehkä jalokivillä koristettu, vaan ainoastaan siitä, että sitä on käytetty vihittässä.

    • Tanja30v

      Kyllä kunnon sormus pitää olla 😄

    • Näinkin

      Miksei terässormusta? Edullisia ja kestäviä.

    • Tpuujalka

      Mitä merkitystä sillä sormuksen rahallisella arvolla? Ei rakkautta määritetä eikä osoiteta rahallisena arvona. Minulle kelpaisi vaikka rautarengas, mutta vain pakanallisesti merkkinä yhteenkuuluvuudesta, ilman kirkon tai yhteiskunnan merkintöjä suhteemme laatuun.

    • Onnittelen

      Älä huoli sormuksen laadusta/ hinnasta. Tärkeämpää on rakkauden laatu. Jos se on aitoa ja kestävää, vain sillä on merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe