Miten on,kukahan nuo Luvian (suuret) pienyrittäjät elättää, yhteiskunta vai elelevätkö säästöillä. Jostakin niitä euroja tulee kun elellään leveesti ja arvostellaan työssäkäyviä kansalaisia, oman firman (vilunkifirman) pimee kirjanpito on maksanut yhteiskunnalle maltaita. Siittä huolimatta tälläiset henkilöt yrittävät ajaa Luvialaisten veronmaksjien asioita. Toivotaan että nämä salaiset tiedot ei ole tosia,toisaalta tälläisiä yrittäjiä on kuulemma edelleen pesiytynyt Luvialle toivotaan että tämäkin tieto on kateelisten Luvialaisten panettelua.
Kuka elättää....
Tietoa.janoava
3
256
Vastaukset
- Gorillakinnas
Ku jollain on vähän massia päällä, ni heti rupee joku läski vinkuu.
- vauvankasvone
Voi teitä kateellisia menkää jo stl kuuntelemaan uusimmat pankkitili saldot.
- Aivoruoska
Tosi yrittäjä käy jokapäivä raskaalla kalustolla kahviossa joku ulkopaikkakuntalainen voi jopa luulla etä on töihin menossa tai tulossa. Nii ja sil sotaveteraanil on varmaa helsinkis miehet firmaa pyöritämäs,nii ja verokirjal tietenki,vai onko se veteraanieläkkeel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006