Väkivallalla mässäily palstalla

kura.pyllystä

Luin huolestuneena seur. viestin palstalta:



Saat.pataan.kun.tavataan

30.8.2016 23:13
Uusi
Masturbaatiofriikki voisi kunnioittaa muita keskustelijoita ja pysyä aiheessa. Hoikkalan grillipelleily ja pesäpallomailahyökkäys on jo loppuunkaluttu vitsi. Samoin idioottimaiset profiilit.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullut.pois

      Vajakki ja rouva kun ovat poissa palstalta niin tämä
      alkaa muistuttaa asiallista palstaa.

    • Väkivalta ei ole milloinkaan ratkaisu palstan ongelmiin. Jarmon profiilikuvissa ei ole mitään vikaa.

      • kaarinan.potkaisut

        Rouva alkaa pelätä koska noin kouhottaa sininimmareillaan.


    • Kakkospesällä

      Anaaliväkivalta on hyvästä ja pesäpallomaila on siihen hyvä peliväline.

    • Saat.pataan.kun.tavataan

      Mitä väkivaltaa viestissä oli? Nimimerkki on nimimerkki eikä se viestiä pahenna. Ääliöt.

      • Seksuaalivähemmistöihin liittyvät uhkailut ovat laittomia.


    • Matlockki

      Ketä on uhattu? Miten ja koska? IP-numero esiin ja rikosilmoitus poliisille kuinka kuvitteellista nimimerkkiä on uhattu.

      Valitettava totuus on, että tämän yhden miehen mukana tulee aina väkivalta.

      • En voi sille mitään että elän väkivallan keskiössä.


      • Matlockki

        Susta kukaan mitään ole sanonutkaan. Pysy poissa. Et sinä ole maailman napa... tai siis anus.


      • lapsi.astialla
        Matlockki kirjoitti:

        Susta kukaan mitään ole sanonutkaan. Pysy poissa. Et sinä ole maailman napa... tai siis anus.

        Vajakki siinä taas tekee itsekseen vuoropuhelua.


      • Matlockki kirjoitti:

        Susta kukaan mitään ole sanonutkaan. Pysy poissa. Et sinä ole maailman napa... tai siis anus.

        Haluaisin olla iso anus johon laatukundit työntyvät.


      • Pistolero

        Sinähän olet jo persereikä


    • Ykköspesällä

      Moni ihminen tarvitsisi kunnon pesäpallomaila rassauksen toipuakseen homosexuaalisuudestaan.

      • Pesäpallomailaa on jo kokeiltu eikä se auttanut. Homona vaeltelen yhä maailman raitteja.


      • ääiiiteeepyyyhkiiin
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Pesäpallomailaa on jo kokeiltu eikä se auttanut. Homona vaeltelen yhä maailman raitteja.

        On siinä sitten hilsulla ongelma.


      • äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Pesäpallomailaa on jo kokeiltu eikä se auttanut. Homona vaeltelen yhä maailman raitteja.

        Mailasta olen minäkin otsaani saanut. Se ei ole kivaa.


    • Valmentajakuisma

      Mailan pitää olla vanha puinen. Päästään rikkinäinen ja tikkuinen. Sitten se auttaa!

    • Kers.Spurdo

      Besäballo on saanud monia asbekteja sodasta ja armeijasda; Balo, gualema, haava, syögsyminen.

      Besäballoa minägin seuraan isänmaallisena miehenä.

    • Villegallee

      PesäPallo on todellakin hieno laji ja parantanut monta homppelia ikuisesti.

    • Väkivalta ja päihteet ovat osa Ikaalisten normaalia elämää.

      • sosiaalisopalla.elää

        Te vajakit olette siinä pääosassa.


    • Rautamaila

      Pesäpallomaila käännytys ei ole väkivaltaa! Se on lääkärin määräämä annos tervettä järkeä.

      • Tarkoitatko että nuijanukutuksella saadaan ryöstön kohde helpommin kaappiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe