Mikäs joukkotappelu oikein ollu

Hiiohoix

kirkkopuistossa viikonloppuna?

Suur-Jyväskylän lehdessä luki että useita.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olikomatujakyseessävai

      Oliko uusia kaupungin haalimia rikkauksia kyseessä?

      • Elisiis

        Niillä niitä muualla ollut, onko täälläkin.


    • raiskarimamuihin.väsynyt

      Matut siellä hakkaa suomalaisia....suvaitkaa.

    • wdwdwdw

      Aikoinaan 90-luvulla kun asustelin nuorena niin wannabe skinejä vain pyöri uhoilemassa ja öykkäröimässä porukalla ja ainakun tuli muutama vain vastaan niin vedeltiin takasin päin pari vuotta siinä meni ja kilju skinit kasvo ja pilotit vaihtu verkkatakkeihin nyt sit tulossa uus aalto aivottomia lobotomia sankareita ihan ulkomailta asti onnea vaan jkl ei sen puoleen että täällä pk-seudulla menis sen paremmin tällä ollut jo vuosia arki päivää maahanmuutaja jengit jotka hakaa nuoria suomalaisia huvikseen.

      • ewewefewf

        Jaa ihan työssäkäyvä olen narkkaa en ja alkoholiakin käytän harvakseltaan taidat olla niitä 90-luvun wannabe kilju skinejä kun noin koville otti? Sun ulinasta tuli heti vanhat jkl ajat mieleen heh karjalalipikset siis vilisee verkkatakit kohisee ja kiljua kuluu hahha mikään ei ole näköjään muuttunut mikään siis hyvä jyppiläiset pitäkää tuo.


      • hrhdfghfg

        Taitaa niillä entisillä jkl wannabe skineillä olla nykyään kokovartalo verkkarit tehostettuna erilaisilla urheiluvitamiineilla dublee ketjuilla.


      • cxfggghh

        Ja sulla kokovartalo löylykauha prrseessä


      • wrf332rr
        hrhdfghfg kirjoitti:

        Taitaa niillä entisillä jkl wannabe skineillä olla nykyään kokovartalo verkkarit tehostettuna erilaisilla urheiluvitamiineilla dublee ketjuilla.

        Kyllä ja homoläppää näyttävän heittävän vieläkin niinkuin jo 90-luvulla hahha hyvä jyskylän pojat keep on going.


      • Hähähähähäähäh

        Mulle ainakin oli pienoinen kylttyyrishokki kun joitakin vuosia sitten näin näitä viime vuosikymmenen wannabe skinejä kikkelibaarissa (Gigglin Marley) tanssimassa. Oli siinä nauramista kun puhtaan suomen rodun puolustajat vetävät tranceä gangstasormet (etusormi ja keskari) ojossa :D Tai sitten mä vaan olen kalkkis ja tyhmä.


    • nahkapäätäasfaltiin

      hyvä wdwdwdw, samaa käsittelyä näille nyky paskoille

    • Kylläse

      Uutinen oisi että kirkkopuistossa ei ole ollut tappelua, eikä se että siellä on.

      Matut on enempi Kuokkalassa, sen ostoskeskusta kannattaa välttää päiväaikaankin. Valvontaa ei lainkaan siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe