Ikäero 16-60

Jos 16-vuotias tyttö harrastaa seksiä 60-vuotiaan miehen kanssa. Kumpikin on mukana omasta vapaasta tahdosta eikä kumpikaan ole ope tai vastaava niin syyllistyykö jompikumpi rikokseen lain edessä.
Ei siis moralisointia.

12

130

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laillista.on

      On aivan laillista, eli ei mitään rikosta.

    • poavo

      Laillista voi olla mutta ehdottomasti sairasta.

    • Minä oen 43vee "mies" ja haluan kyllä seksiä kuusitoista kesäiseltä tytöltä..mutten vain kykene siihen.Pippelini kelpaa vain tytöille naurettavaksi..

    • Laillista mutta täysin sairasta

      • Kumpi toisiaan himoitsevasta kaksikosta on pahemmin sairas?


      • Minä olen pervo, ikää minulla yli 40 ja himoitsen 16 tai 17 vee teinityttöjä. En kyllä kykene seksiin heidän kanssaan, olen teinibildeä himoitseva ikineitsyt..Olen joitakin kertoja vatkannut veltto pippeliäni 17vee tytön edessä tytön nauraessa hysteerisesti ja muutaman kerrran ihana teinityttö on pissannut kasvoilleni..En pidä itseäni sairaana, turhautuneena kylläkin.


      • ihmeheppe
        toinenmarianne kirjoitti:

        Minä olen pervo, ikää minulla yli 40 ja himoitsen 16 tai 17 vee teinityttöjä. En kyllä kykene seksiin heidän kanssaan, olen teinibildeä himoitseva ikineitsyt..Olen joitakin kertoja vatkannut veltto pippeliäni 17vee tytön edessä tytön nauraessa hysteerisesti ja muutaman kerrran ihana teinityttö on pissannut kasvoilleni..En pidä itseäni sairaana, turhautuneena kylläkin.

        Mitä sitten tekisit niillä tytöillä jos et kykene tyydyttämään?


      • Totuus555

        Täysin luonnollista.


    • HUPSISHUPSIS

      Ei tuossa juridisesti mitään ongelmaa ole.

      Pidän normaalimpana sitä, että 16v poika harrastaa seksiä 14v kanssa, kun että keski-ikäinen harrastaisi samaa 16 kanssa.

      Itse korkkasin tytön ensikertaa hänen ollessa 16v.

    • lyllis

      Mikähän siinä on, jos miehelle tulee ilävuosia enemmän, niin sitä pidetään jonkillaisena pervona, tai pedona, sitä enemmän, mitä enemmän vuosia on. 6 kymppinenkin voi olla käytökseltään fiksu ja ulkonäöltäänkin parempi, kuin joku 2 vitonen alkoholisoitunut pössöttelijä.

    • AntaaPalaa

      Olen itse myös sitä mieltä, että jos kummatkin haluavat toisiaan vapaasta tahdosta, niin sitä vaan. Ei se muille kuuluu ja vielä vähemmän oikeutta tuomita jotain normaalia toimintaa sairaaksi. Myönnän toki, että se on harvinaista, mutta kuuluu täysin yksilöoikeuteen päättää omista haluistaan. Lykkyä tykö.

      • Tunkkapussi__

        Myönnän, katselen mielellään kauppaopiston tyttöjen pierettimiä.
        Tykkään kovasti Emma Watsonista. Katson Harry Pottereita vain hänen takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe