Tavalliset ihmiset tuntevat usein jonkinlaista (lievää) katetutta supersuosittujen ja äärimmäisen varakkaiden julkkisten rinnalla. Nuo menestyksen valokeilassa paistattelevat superonnistujat kärsivät kuitenkin yhä enenevässä määrin vakavista sairauksista, joten ainakin tässä mielessä kadehdinta on turhaa. Tavallisilla ihmisillä on tavalliset taudit, superjulkimoilla on supertaudit.
Jussi69 (ei oikea nimi) valitteli keuhkojensa täyttyneen itsestään vedellä. Tavallisella ihmisellä tällaista tapahtuu vain painajaisunessa kun kuvittelee hukkuvansa. Painajaisunen näkemistä diagnosoidaan tavallisella ihmisellä taudiksi erittäin harvoin, tuskin koskaan.
Suvi Pitkäsellä on salaperäinen tauti joka saa rasvaprosentin nousemaan. Tauti on tavallisen ihmisen korvissa erikoiselta kuulostava "hiiva veressä". Tavallisella ihmisellä vastaava oireilu johtuu ylensyönti-nimisestä oireilusta, jossa kysymys on siitä, että nenän ja leuan välissä olevasta aukosta työnnetään sisään enemmän kaloreita kuin mitä keho polttaa. Tavalliset ihmiset eivät edes pidä tätä varsinaisen tautina, vaan elämän suhteellisen tavallisena ilmiönä.
Amanda Harkimolla on kuulemma jatkuvasti "stressistä aiheutuvaa kutinaa" jalkovälissä. Taviksella sama kutina diagnosoidaan usein sukupuolitaudiksi ilman, että siihen liittyisi vaarallista stressiä, joka tekee herpeksestä erityisen vakavan.
Antti Tuisku peruutti hiljattain keikan, koska hänellä oli poikkeuksellisen vakavasti kurkku kipeänä. Demotakseen taudin aiheuttamat oireet koko kansalle, Antti postasi nähtäväksemme kuvan, jossa hän kärsii taudista silmälaput silmillä. Rivikansalaisella vastaava töiden yhtäkkinen peruuttaminen ja sängyssä makaaminen diagnosoidaan vain vähäpätöiseksi lorvikatarriksi - tuttavallisemmin rokuliksi.
Benjamin Peltonen peruutti viikonloppuna erittäin merkittävän keikan Espanjassa. Benjamin kertoi huolestuneelle Suomen kansalle, että häntä on kohdannut vakava sairastuminen ja hän joutuu valitettavasti laittamaan oman terveytensä merkittävän keikan edelle. Vakava sairaus osoittautui vaaralliseksi ja salakavalaksi nielutulehdukseksi, joka hoitamattomana voisi olla jopa fataali. Tavallisella ihmisellä sama tauti olisi joko esiintymiskammo, tai sitten ns. avonaisen pepun oireyhtymä, joka ei mahdollista matkustamista Espanjaan hyvä jos Tukholmaan tai Tallinnaan.
Suomalaisjulkkisten oudot sairaudet
8
193
Vastaukset
- Bemmibae
Mua harmittaa toi benjamin peltonen :-(
:'( :'( :'( :'(
Onkohan parantunut jo? - varmaanmatojapäässä
Aloittajalla on sairaus, johon lääketiede ei osaa vastata.
- lorvikatarri.vaivaa
Martinalla on mykoplasma, joka estää työnteon.
- Bjkkj
Oisko jussi69 ryypännyt kunnolla. Eikö alkkiksilla tuu tätä nesteet kertyy. Meinaan ei oo normii että 15 l kertyy nesteitä
- Satutätinä
Ja Martina, jolla on mykoplasmat kavereineen, saa taudista kätevästi selityksen surkeilla urheilusuorituksilleen
- mun_kisa_mun_mykoplasma
Rakastettu juontaja-yrittäjämme Martina kärsii supernopeasta lihaskasvusta:
"Kuukaudessa rasvaprosentti on tippunut huimasti, painoa tullut hiukan lisää ja lihasmassa tullut 1 kg lisää eli ihan huikean hyvää kehittymistä näin lyhyessä ajassa." Lähde: http://blogbook.fi/martinaaitolehti/
"Vaikka naiset harjoittelisivat todella tehokkaasti, lihasmassan kasvu on silti yleensä maksimissaan 0,5 kg kuukaudessa (ks. yllä oleva kuvio). 3 kg vuodessa on jo erittäin kova saavutus edes treenaamisen alussa, jolloin kehittyminen on suurinta. Harva pääsee tähän kasvuun useiden vuosien harjoittelun seurauksenakaan eli vaihtelu on jopa miehiä suurempaa."
Lähde: https://lihastohtori.wordpress.com/2012/09/17/lihaskasvunopeus/ - JulkimotPoteeNarsismista
Taitaa olla niin että narsistiset julkimot ovat sekaisin omasta narsismistaan ja silloin keksivät itselleen tiloja ja tauteja joita ei ole olemassakaan, ainakaan lääketieteelisellä määrityksellä.
Se julkimoiden potema yleisnarsismi kun on laadultaan sellaista, että se myös tekee tyhmäksi ja harhaiseksi! - Poxpox
Tankki Tukiaisella onkin puhjennut kilpirauhanen, että repikää siitä...
"... Olen myös ollut sairaslomalla vajaat 2kk, kovan väsymyksen takia joka osittain johtuu juuri puhjenneesta kilpirauhasesta!..." FB 12.8.2016
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760