Onko kenelläkään kokemuksia jelppi yrittäjän palveluista ? Matkailuauton fiksaamisesta olisi kysymys.Millaiset laitteet,tilat,ym ?
Autonsiivous yritys
9
257
Vastaukset
- Takaluukkutaunus
Hyvät oli pelit ja pensseli,sopi mun takaluukkuuni oivallisesti.
- Ulvilan-olli
Ajappa siitä toimipisteen ohi niin se kertoo paljon.
- Autokorjaajaaja
Autojerry.fi sivuilla kertoo vakuuttavasti yrityksestään.Toki firmasta saisi hieman uskottavamman kuvan jos ei yritysesittelyssä olisi kirjoitusvirheitä : (
- cleaner
No joo,eipä kovin edustavaa kuvaa kyllä anna.
- Karmanlakimies
Hyvin tuntuu pyyhkivän kun nyt jo protestilistalla,Taitaa olla vahapullon hankitakin vaikeaa jos 103 euron takia nimi menee .Että semmonen jelppi.
- Söhköpalvelin.nauriskäki
Pistää tässäkin paremmaks.
Taitaa 120 tonttuu olla piiiiitkäs piikis ja piankos sitä lisääkin voi tulla? - Ritaluoma
On kuulemma saanut isomman sopimuksen,siivoaa nykyään kaikki rintajoupin myyntiin tulevat ajoneuvot ja on palkkaamassa nakkilan toimipisteeseen n.35 henkilöä töihin.Sinne aloitetaan myös rakentamaan 4000 m2 teollisuushallia ensikuun alussa.
- JoOnJutut
Eikös ne tissi-joupin autot jo tuollaisella matkalla kurastu uudelleen
että 35 henkilöä? hahahahahahahahahhahhahahah
4000 neliötä? ahahahahahahaha
vähentäkää viinan juantia
- pitkääkinpidemmästä
Aikaa hyvä talousuutinen nakkimaassa.
Edellinen oli kun Suominen sano et kokomustien mustan kullin himo on aika niinko huono juttu pidemmällä tähtäimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184