Kokemusta vakoilusta?

teija_lm

Miten siitä pääsee eroon? Windows on tietokoneeni. Hiiri on lokiteck.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeutuukin

      Eroon pääsee kun vaihdat sen windowsin vakoilettomaan linuxiin, Esim Ubuntuun!

      Mikä on vakoilematon? sellainen joka on pääpaikka juridisessa mielessä maassa, jossa ei pakoteta vakoilua.
      Eli Usa ainakin pakottaa vakoilemaan, joten suse ja redhat ym oraclen räpellykset out!

      Irlantai Mint, Britannia Ubuntu.. Ei vakoilua! Takeena täysin avoin lähdekoodi!

      • PaniikkinappulaBush

        Meillä töissä kokeiltiin kymppiä, sinne asetettiin syöttejä.
        ja kyllähän se vakoilu ne syötit vei! Joten Yritysmailmassa windows on nyt out!
        kun vakoilu laajennettiin kasiin ja seiskaankin!

        Tilanne on katastrofi! Suomen hallitus käyttää edelleen vakoilevaa windowsia!


    • zyz1

      woi wit*u teitä trolleja

    • vakoilulle_ei

      Tee ubuntu asennustikku ja boottaat kokeilemaan. Avaa Levyt ohjelma ja ota wintousin kiintolevyltä osiolevykuvat, jos haluat myöhemmin palata vakoilun pariin. Sitten vaan asennat ubuntun koko kiintolevylle ja asennuksessa valitset salattavaksi koko kiintolevyn. Salaukselle annat tieten niin vahvan salasanan, että sitä ei pysty mikään taho murtamaan. Voit myös lisäksi salata Kotikansiosi ja siihen laitat myös todella vahvan salasanan, sellaisen joka ei merkitse mitään ja sisältää erikoismerkkejä.

    • poistoon_moinen

      Poista koko windows.

    • WakawaUhka

      kymppi vakoilua aiheutti minulle piraatti kirjeen, joku kuokki salatussa wlanissani.
      Itse en warettanut!
      Loki kertoi että siellä oli kone joka ei mulle kuulunut, sen pin kertoi että se on windows 10.
      Win kymppi jakaa wlan tunnuksia naapureille!

    • Kaikkilähtee

      Enterprise erityisen kiinostunut cat kuvista, sekä taulukoista.
      taviksilta katsotaan selaushistoriaa ja kuvia. seurataan mikilla ja kameralla.
      Verkossa windows yrittää urkkia käyttäjä oikeuksia ja korruptoida laitteiden firmwareja.

      Vakoilu on kattavaa!

    • Paljon-turhaa

      Mitähän kaikkea minä jään paitsi kun tälläkin sivulla Domain Blocker näyttää tältä

      Sallitut Domainit:
      - keskustelu.suomi24.fi

      Estetyt Domainit:
      - amfi.nuggad.net
      - b.scorecardresearch.com
      - cdn.optimizely.com
      - connect.facebook.net
      - d39y56lapz8qvn.cloudfront.net
      - dnn506yrbagrg.cloudfront.net
      - eu-gmtdmp.gd1.mookie1.com
      - platform.twitter.com
      - pro.aller.fi
      - rtax.criteo.com
      - s3.amazonaws.com
      - www.google-analytics.com
      - www.googletagservices.com

      • Tunkkapussi__

        Kiitos vinkistä. Kokeilen ko. ohjelmaa illalla.


      • myös_ghostery
        Tunkkapussi__ kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Kokeilen ko. ohjelmaa illalla.

        NoScript Firefoxiin ja et saa turhia skriptejä.


    • Vaino-Harhanen-täältä

      Meitähän ne kaikki vakoilee kun me ollaan niin tärkeitä ja meillä on noita suuria salaisuuksia joita me jaetaan feispuukissa hyvin pienelle suljetulle kaveripiirille.
      NSA:lla on palkkalistoilla yhtä monta vakoojaa kuin on maailmalla tietokoneita.
      Toivottavasti heille maksetaan kunnon palkkaa! Varsinkin niille muutamalle miljoonalle jotka on vaivautunut opiskelemaan suomenkielen.
      Nyt mun tarttee lopettaa, päähän sattuu. Mun foliohattuun on tullu varmaan reikä ja se falskaa.

      • ei_näin_tosiaankaan

        Et sitten ole tekoälystä kuullut, tai automaattisesta tietojenkäsittelystä ylipäänsä? Voi vutti mikä lammas.


    • Helpponakki11

      On maailman helpoin asia päästä eroon vakoilusta: Otat tietokoneestasi verkkojohdon tai mokkulan irti, etkä milloinkaan kytke sitä takaisin. Kaikki tietosi säilyvät takuuvarmasti sinulla itselläsi. Poikkeuksen tekee vain asuntomurto jossa tietokoneesi viedään tai supo käy kopsaamassa koneesi kovalevyjen tiedot.

    • Suurin osa vakoilusta poistuu kun lopetat Windowsin ja Microsoftin palveluiden käytön, Googlen palveluiden käytön ja Facebookin.

      • yhgt


      • doubleclick.off

        Kannattaa asentaa NoScript lisäosa ja estää turhat vakoilusivustot.


    • äläkerroettäminäkerroin
      • allekirjoita_vakoilu

        Tuoltako sait apua windowsin EULA:n hyväksymiseen? Normaalit eivät sitä hyväksy.


    • Hauka.piilossa

      Kyllä on kokemusta vakoilusta. Stalkkerini sädetti minua, kun trollasin liikaa. Nyt hän uhkaa paljastaa kaiken stalkatun tiedon ns. kylmislandiassa, eli alkoholipalstalla.

      Mitä minä nyt teen?

    • itsepalvelumaksajaksiko

      Se nyt on vaan niin, että muutamille on syvälle iskostunut pakkomielle maailmanlaajuisen "vapaaehtoisen" tietotekniikkaveron maksamiseen Ameriikalle.

      Minkäpä sille voi. Hitaasti älynväläykset leviävät, varsinkin täällä kotoSuomessa, koska "kukaan ei ole profeetta omalla maallaan".

      On niitä masokistejakin. Ja silmälappuja hevoisille.

    • KGB_CIA

      Kylmän sodan aikaan oli vakoilu yleistä USA:n ja Neuvostoliiton välillä, tosin on sitä vieläkin. Minulla ei ole kokemusta vakoilusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe