Oliko joku teistä Dingon tietääkseni ainoalla (??) Riihimäen keikalla 1985 Urheilutalolla? Olisi kiva lukea muistoja sieltä. Esiintyivät muistaakseni myös Riutanharjulla samana vuonna tai 86, mutta se ei varsinaisesti ole Riksussa.
Vastaukset 7
- Nollapilli
Olin. Olin myös Lahden Suurhallissa katsomassa bussikuljetuksella. (Vuosi?) Olikohan joku nuopparin järjestämä tai jotain... Kuitenkin, kun keikka oli ohi ja istuttiin bussissa lähdössä kotiinpäin, niin joku tuli kysymään että sopiiko meille jos DINGO tulisi meidän kyydissä Riksuun asemalle?!!
Aika uskomaton tilanne sillä hetkellä, no siinähän Dingon pojilla kossu pullo kiersi ja kivaa oli. Nimmareita ja pusuja jakoivat. Pyörtyneitä ei muistaakseni ollut. Asemalle jäivät pois, en muista enään minne olivat matkalla... - kotiseutuani
Onhan Riutanharjukin Riksua!
- järkkärinä
Urheilutalon keikain jälkeen 13 v likat huuteli Neumannille; päästäkää mut pukuhuoneeseen, mä annan pillua!
Kuka tunnistaa itsensä;) - Antipunikki1
Oikeesti? Huuteli noin? ! 😀
- Antipunikki1
Oikeesti?
Olin katsomassa Riksun urheilutalossa, ikää oli 15. Nuoret likat pyörtyili jo ennen keikkaa, eikai ne olleet syöneet viikkoon.. ihana keikka oli fanille.. :)
- Kristiina2073
Todellakin olin urheilutalon keikalla! Oli niin siistiä! Mulla on muutama hieno valokuvakin sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291344
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39519
- 40507
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506