Oliko joku teistä Dingon tietääkseni ainoalla (??) Riihimäen keikalla 1985 Urheilutalolla? Olisi kiva lukea muistoja sieltä. Esiintyivät muistaakseni myös Riutanharjulla samana vuonna tai 86, mutta se ei varsinaisesti ole Riksussa.
Dingo Riihimäellä 85
7
895
Vastaukset
- Nollapilli
Olin. Olin myös Lahden Suurhallissa katsomassa bussikuljetuksella. (Vuosi?) Olikohan joku nuopparin järjestämä tai jotain... Kuitenkin, kun keikka oli ohi ja istuttiin bussissa lähdössä kotiinpäin, niin joku tuli kysymään että sopiiko meille jos DINGO tulisi meidän kyydissä Riksuun asemalle?!!
Aika uskomaton tilanne sillä hetkellä, no siinähän Dingon pojilla kossu pullo kiersi ja kivaa oli. Nimmareita ja pusuja jakoivat. Pyörtyneitä ei muistaakseni ollut. Asemalle jäivät pois, en muista enään minne olivat matkalla... - kotiseutuani
Onhan Riutanharjukin Riksua!
- järkkärinä
Urheilutalon keikain jälkeen 13 v likat huuteli Neumannille; päästäkää mut pukuhuoneeseen, mä annan pillua!
Kuka tunnistaa itsensä;) - Antipunikki1
Oikeesti? Huuteli noin? ! 😀
- Antipunikki1
Oikeesti?
Olin katsomassa Riksun urheilutalossa, ikää oli 15. Nuoret likat pyörtyili jo ennen keikkaa, eikai ne olleet syöneet viikkoon.. ihana keikka oli fanille.. :)
- Kristiina2073
Todellakin olin urheilutalon keikalla! Oli niin siistiä! Mulla on muutama hieno valokuvakin sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433050Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n402271Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari612180Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa882052Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh591768Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä191636Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr701520Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441305Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1321246Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1631007