Oliko joku teistä Dingon tietääkseni ainoalla (??) Riihimäen keikalla 1985 Urheilutalolla? Olisi kiva lukea muistoja sieltä. Esiintyivät muistaakseni myös Riutanharjulla samana vuonna tai 86, mutta se ei varsinaisesti ole Riksussa.
Dingo Riihimäellä 85
7
688
Vastaukset
- Nollapilli
Olin. Olin myös Lahden Suurhallissa katsomassa bussikuljetuksella. (Vuosi?) Olikohan joku nuopparin järjestämä tai jotain... Kuitenkin, kun keikka oli ohi ja istuttiin bussissa lähdössä kotiinpäin, niin joku tuli kysymään että sopiiko meille jos DINGO tulisi meidän kyydissä Riksuun asemalle?!!
Aika uskomaton tilanne sillä hetkellä, no siinähän Dingon pojilla kossu pullo kiersi ja kivaa oli. Nimmareita ja pusuja jakoivat. Pyörtyneitä ei muistaakseni ollut. Asemalle jäivät pois, en muista enään minne olivat matkalla... - kotiseutuani
Onhan Riutanharjukin Riksua!
- järkkärinä
Urheilutalon keikain jälkeen 13 v likat huuteli Neumannille; päästäkää mut pukuhuoneeseen, mä annan pillua!
Kuka tunnistaa itsensä;) - Antipunikki1
Oikeesti? Huuteli noin? ! 😀
- Antipunikki1
Oikeesti?
Olin katsomassa Riksun urheilutalossa, ikää oli 15. Nuoret likat pyörtyili jo ennen keikkaa, eikai ne olleet syöneet viikkoon.. ihana keikka oli fanille.. :)
- Kristiina2073
Todellakin olin urheilutalon keikalla! Oli niin siistiä! Mulla on muutama hieno valokuvakin sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841666Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691571Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2761317Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57895
- 66864
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841- 42838
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44801