Oliko joku teistä Dingon tietääkseni ainoalla (??) Riihimäen keikalla 1985 Urheilutalolla? Olisi kiva lukea muistoja sieltä. Esiintyivät muistaakseni myös Riutanharjulla samana vuonna tai 86, mutta se ei varsinaisesti ole Riksussa.
Dingo Riihimäellä 85
7
483
Vastaukset
- Nollapilli
Olin. Olin myös Lahden Suurhallissa katsomassa bussikuljetuksella. (Vuosi?) Olikohan joku nuopparin järjestämä tai jotain... Kuitenkin, kun keikka oli ohi ja istuttiin bussissa lähdössä kotiinpäin, niin joku tuli kysymään että sopiiko meille jos DINGO tulisi meidän kyydissä Riksuun asemalle?!!
Aika uskomaton tilanne sillä hetkellä, no siinähän Dingon pojilla kossu pullo kiersi ja kivaa oli. Nimmareita ja pusuja jakoivat. Pyörtyneitä ei muistaakseni ollut. Asemalle jäivät pois, en muista enään minne olivat matkalla... - kotiseutuani
Onhan Riutanharjukin Riksua!
- järkkärinä
Urheilutalon keikain jälkeen 13 v likat huuteli Neumannille; päästäkää mut pukuhuoneeseen, mä annan pillua!
Kuka tunnistaa itsensä;) - Antipunikki1
Oikeesti? Huuteli noin? ! 😀
- Antipunikki1
Oikeesti?
Olin katsomassa Riksun urheilutalossa, ikää oli 15. Nuoret likat pyörtyili jo ennen keikkaa, eikai ne olleet syöneet viikkoon.. ihana keikka oli fanille.. :)
- Kristiina2073
Todellakin olin urheilutalon keikalla! Oli niin siistiä! Mulla on muutama hieno valokuvakin sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768792Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 382664
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629