Dingo Riihimäellä 85

RiksustaKajahtaa

Oliko joku teistä Dingon tietääkseni ainoalla (??) Riihimäen keikalla 1985 Urheilutalolla? Olisi kiva lukea muistoja sieltä. Esiintyivät muistaakseni myös Riutanharjulla samana vuonna tai 86, mutta se ei varsinaisesti ole Riksussa.

7

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nollapilli

Olin. Olin myös Lahden Suurhallissa katsomassa bussikuljetuksella. (Vuosi?) Olikohan joku nuopparin järjestämä tai jotain... Kuitenkin, kun keikka oli ohi ja istuttiin bussissa lähdössä kotiinpäin, niin joku tuli kysymään että sopiiko meille jos DINGO tulisi meidän kyydissä Riksuun asemalle?!!

Aika uskomaton tilanne sillä hetkellä, no siinähän Dingon pojilla kossu pullo kiersi ja kivaa oli. Nimmareita ja pusuja jakoivat. Pyörtyneitä ei muistaakseni ollut. Asemalle jäivät pois, en muista enään minne olivat matkalla...

• kotiseutuani

Onhan Riutanharjukin Riksua!

• järkkärinä

Urheilutalon keikain jälkeen 13 v likat huuteli Neumannille; päästäkää mut pukuhuoneeseen, mä annan pillua!

Kuka tunnistaa itsensä;)

• Antipunikki1

Oikeesti? Huuteli noin? ! 😀

• Antipunikki1

Oikeesti?

• Olin katsomassa Riksun urheilutalossa, ikää oli 15. Nuoret likat pyörtyili jo ennen keikkaa, eikai ne olleet syöneet viikkoon.. ihana keikka oli fanille.. :)

• Kristiina2073

Todellakin olin urheilutalon keikalla! Oli niin siistiä! Mulla on muutama hieno valokuvakin sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      26
      1819
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1535
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1138
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe