Onko Bull Mentula kenenkään mielestä oikeasti seksikäs?. Onko koskaan jäänyt kiinni kielletyistä aineista?.
Onko Bull Mentula kenenkään mielestä oikeasti
15
243
Vastaukset
- Heihou
Entä mikä on Tapen tilanne, onko yhä edelleen vangittuna?
- terveydentuhoaja
Toivottavasti Tapen horkkakaupat nyt loppuvat.
- mediavalehtelee
Bull Mentulaa ei tietääksei ole koskaan edes testattu kun kehonrakennukseen ei testit kuulu. Ja moni ei edes tiedä ettei Bull ole mikään ammattikehonrakentaja.
Vuonna 2007 voitti sm:n kun lavalla oli ainoastaan 4 osanottajaa. Ja sen jälkeen on Bullin maha turvonnut liikaa ja selkä on huono niin se 2007 oli Bullin uran kohokohta.- roidgut
Toi Mentulan steroidipötsi on kyllä pahan näköinen ja kertoo hevosannoksista hormoneja. Milloinkohan sillä alkaa sisäelimet piiputtaa? Siinä on sitten hyvä dialyysissa neuvoa ihmisiä terveellisen elämän saloihin. Jokohan sitten mediakin äkkäisi ettei tämä kaveri ole mikään hyvä esikuva tai terveyden mannekiini.
- hyväSeiska
Mentulan pötsi on tosiaan aika karmeen näköinen. Seiska ei paljon hormonien haittapuolista kirjoittele. Tape ja Bull ovat Seiskan kultapoikia.
- plööööö
no eihän se missään mr suomi kisoissa kilpailekaan. miksi pitää ruotia ulkonäköä??
- turhajulkku-shitmentula
Shit Mentula ei oikeasti kiinnosta ketään! Ajellun gorillan näköinen analfabeetti.
- fdsafsdafa
Mätisäkki mikä mätisäkki.
- juoksemallakuntoon
No eipä kai... Sopusuhtainen on aina paremman näkönen. Mutta minä haluaisin tietää, mikä on Mentulan tulos Cooperin testissä? Sitä on aina pidetty yhtenä kunnon mittarina, mutta onko se sitä näille bodareille? Hyvä kunto ei tarkota ainoastaan valtavia lihaksia.
- Cardinale
Säälittää ko. tyyppi. Maalainen jöntikkä, aivan kaamee tapaus En katsois lähelläni vaikka maltita maksettais. Hyiiii!
- jarinkaveri
Voi hyvää päivää! Hänen urheilulajinsa on kehonrakennus ja vielä raskaan sarjan sellainen. Ei varmasti ole suurimman osan silmään kaunista katseltavaa, mutta sellaista se vain on, siis lajin vaatimukset. Googlettakaa vaikka Ronnie Coleman tai Roelly Winklaar, ovat vastaavan sarjan kilpailijoita ja ulkonäkö on mitä on. Ei ole kyseessä missikisa vaan kovan treenin tulosten esittely joita tietyin kriteerein arvostellaan. Joten tuskin ihan hirveästi häntä kiinnostaa diggaako joku lähiön liisa ulkonäöstä vai ei :D. Ja mediavalehtelee nimimerkille tiedoksi että hän kyllä on maailman suurimman liiton, IFBB:n, ammattilaiskehonrakentaja.
- personal_gainer
Onko Mentula muuten puhunut julkisuudessa avoimesti siitä, mitä muuta raskaan sarjan kehonrakennuksessa pärjääminen edellyttää kuin lujaa treeniä ja raakaa dieettiä? Mainitseeko kirjassaan asiaa? Tarkoitan sitä, että mieshän on paitsi kaappi, myös lääkekaappi. Olisi ihan hyvä kertoa niille narukätisille teineillekin, mitä king kong joutuu sisäänsä laittamaan ja mitä terveydellisiä seurauksia roinaamisella on. Se olisi julkkis-Mentulalta vastuullista toimintaa. En siis tiedä, onko hän puhunut asiasta. Hienoa, jos on. Selkärangatonta, jos ei.
- huonoesimerkki
Nimimerkki jarinkaveri voi laittaa googlen kuvahakuun bull Mentula maha ja sen jälkeen tulla kertomaan lisää siitä ammattilais kehonrakennuksesta.
Mentulan ulkonäköön en ota kantaa, se on makuasia mistä kukin tykkää, mutta se Mentulan roid gut on hirveän näköinen ja hyvä varoitus nuorille aineiden vaaroista.
- Emänäätä
No, tuskin kukaan Mentulaa pitää seksikkäänä, mutta ymmärtääkseni on naisgenre, jotka rakastaa ylikokoisia lihaksia. Itse en pidä, enkä tunne ketään, mutta kyllä noikin naisia saa, että joku niistä tykkää kuitenkin.
Mentula tehköön elämällään, mitä haluaa, mutta nauratti vanhoissa Jutta-jaksoissa, kun tää paheksui pulleroita sairaannäköisiksi. En muista ohjelmassa olleen yhtään niin lihavaa, että näyttäisi sairaammalta kuin Mentula itse.- ugauga
Sepä se... Tuollaiset steroidimyllyt haukkuu normaaleja ihmisiä. Mentula voisi mennä itseensä ja miettiä omaa olemustaan... Ehkä se sitten tajuaisi tehdä lopullisen päätöksen! Helvetin gorillan ja ihmisen risteytyksen näköinen vätys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275