mistäköhän voisi johtua näönsumentuminen muutamaksi sekunniksi jonka jälkeen alkaaa kauhea väsymys ja voimattomuuden tunne?
apuaaa??????????
4
59
Vastaukset
- heikottaako
kertoisitko tarkemmin? nopea liike ylösnoustessa voi aiheuttaa moisen tunteen,mut monta muuta syytä tuohon on,kertoisitko tarkemmin?
- pelokas1234531
En noussut nopeasti ylös hiuksia harjatessa vaan yhtäkkiä näkö sumentui muutamaksi sekunniksi. Nyt on eilisestä asti ollut outo väsynyt ja vähän poissaoleva olo. Illalla sitten tuli vasempaan silmään pistelyä joka kesti noin 30 min
- josvaivajatkuunilääkäril
onko mahdollista,että sinulla olisi niska/hartiat jumissa?sekin voi aih.kys.oireet.eli jos kipua ei ole missään erikoisemmin,niin kannattaisiko kokeilla niskan/takaaivon kevyttä hierontaa sormienpäillä.mieluummin joku toinen kuin itse alussa hieromaan.
- hupsis2
siis takaraivon,anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3492481Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944222420- 1121381
- 421104
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo66863- 56823
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26821Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117742En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30719