Jos pääaine on rahoitus tai laskentatoimi niin kannattaako sivuaineeksi ottaa johtaminen? Usein puhutaan johtamisesta ja sen tärkeydestä ja että suomalaisen työelämän ongelma on huono johtaminen. Eli johtaminen sivuaineeksi mieluummin kuin markkinointi?
Johtaminen hyvä sivuaine?
6
277
Vastaukset
- liian_suppeaa
Ammattikorkeakoulussa kannattaisi keskittyä siihen pääaineeseen, tässä tapauksessa rahoitukseen.
- Gennn
Se ei ole kuka olet; se mitä teet, joka määrittää te; Tunnistin suuruutta Mr. Alain Gouband kautta rahoitusapua se antoi minulle, koska he ovat aloittaneet rahaa lainan tarjous investointiin tai velkojen vähentämiseen 1000 euroa 30.000.000 euroa korolla 3% vuodessa. Takaisinmaksuaika on 1-25 vuotta, määrästä riippuen.
Mail: [email protected] - Sipuliasilmään
Lähetään siitä, että mitä yritystä tradenomi voisi johtaa? Teknologiaa? Ei, sosiaalialaa? Ei, hotelli ja ravintola-alaa? Restoja pilvin pimein. Pankkiala? No melkein, mutta sielläkin tulee isopaha ktm.
- ainaai
Ajattelit siis pelastaa Suomen huonon johtamiskulttuurin tradenomina? Se on aika paljon ajateltu.
- Mikäkiinnostaa
Johtaminen on ihan hyvä, tai projektijohtajuus. Ihan riippuu siotä mihin tähtäät työelämässä. Esimiesasemaan pyrkiessä siitä ei ainakaan haittaa ole.
Johtamiskulttuureista en tiedä isommin mitään. Saahan niitä johtamiskursseja käydä, ja itseänsä sivistää johtajuudessa (ihmiset,asiat,management,leadership,strategiat yms.).
Toisaalta. Eikös ihan vaan yksinkertaisesti ajatellen riitä,
että "kohteleen ihmisiä ihmisinä ja oikein. Myös alaisia." Sen kun kirjoitat pahvilapulle(esim. lompakkoon) ja joka päivä luet useampaan otteeseen, ja toteutat vilpittömästi pahvilapun sanoman, niin se riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984