Moi,, mua pelottaa ihan sikana! tärisen kun kirjoitan tätä! Kaveri on ihan v*tun kalpea, ei pidä auringosta, on ihan s**tanan hiljainen eikä tullut tänääjn koulukuvaukssiin ??? mitä v*ttua?
KAVERI VAMPYYRI?
18
564
Vastaukset
- DieSonne
Sinä saatana...
- Zumii
Kysy siltä leikkimielellä, jos kerta olette kavereita.
- DieSonne
No kuole pois
- DieSonne
Miten meinasit ku et ees uskalla kysyä siltä sitä et onko se vamppyyri..?
- DieSonne
Janoan vastausta
- DieSonne
Eli meinaat tappaa mut muutaman sanan/Lauseen takia? Pidä hauskaa
- SotkamonSika
Imetkö, pelle?
- kananenkarvakasa
ok :)
- duunarismies
Minusta tuntuu että minun pomoni on vampyyri. Ainakin se on hemmetinmoinen verenimijä.
nhyt se muutti mut ja mä oon vammpyyri kanssa
vittu että on kivaa olla vamppyyri kun oon niin nopea
Luultavasti kaverillasi kasvaa myös karvaa kämmenissään.
Kuvaamasi oireet eivät selity vampyyriydellä vaan ne johtuvat pollutsioonista, josta nykyisin käytetään myös nimitystä liiallinen itsetyydytys.- Choster
Jos joku vetää sinun peittoasi sängyn alta yöllä ja hengittää rahisevalla äänellä, se ei ole naapurin koira. Kuuntele tarkkaan kuuluuko yöllä sängyn alta ääniä ja tunnustele, josko peittosi liikkuu itsestään... ja sitten jos vielä tuolit alkavat liikahdella itsestään... Sitten eivät kaikki asiat ole hallinnassasi. Uskallatko vielä nukahtaa yksin?
- Choster
Vampyyrit eivät tosin nuku sängyn alla. Ainakaan jos ei ole täysi kuu, ukonilma ja rankkasade. )
- Haluanvampyyriksi
Tää tulee tosi myöhässä mut onko sillä sun kaverilla varjoa?
Ei oo! Mä vielä olin ite silleen että mulla näky varjo ja kaikilla muilla näky mutta sillä ei. Kuumottaa ihan saatanasti!!! Mitä jos se syö lapsia?!??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525260- 793816
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212248Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661902Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171778Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain541332Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172