KAVERI VAMPYYRI?

Moi,, mua pelottaa ihan sikana! tärisen kun kirjoitan tätä! Kaveri on ihan v*tun kalpea, ei pidä auringosta, on ihan s**tanan hiljainen eikä tullut tänääjn koulukuvaukssiin ??? mitä v*ttua?

18

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DieSonne

Sinä saatana...

• Zumii

Kysy siltä leikkimielellä, jos kerta olette kavereita.

• v*ttu en todellakaan se tappaa mut ja juo mun verta!

• DieSonne

No kuole pois

• DieSonne

Miten meinasit ku et ees uskalla kysyä siltä sitä et onko se vamppyyri..?

• DieSonne

Janoan vastausta

• DieSonne

Eli meinaat tappaa mut muutaman sanan/Lauseen takia? Pidä hauskaa

• SotkamonSika

Imetkö, pelle?

• kananenkarvakasa

ok :)

• duunarismies

Minusta tuntuu että minun pomoni on vampyyri. Ainakin se on hemmetinmoinen verenimijä.

• nhyt se muutti mut ja mä oon vammpyyri kanssa

• vittu että on kivaa olla vamppyyri kun oon niin nopea

• Luultavasti kaverillasi kasvaa myös karvaa kämmenissään.

Kuvaamasi oireet eivät selity vampyyriydellä vaan ne johtuvat pollutsioonista, josta nykyisin käytetään myös nimitystä liiallinen itsetyydytys.

• Choster

Jos joku vetää sinun peittoasi sängyn alta yöllä ja hengittää rahisevalla äänellä, se ei ole naapurin koira. Kuuntele tarkkaan kuuluuko yöllä sängyn alta ääniä ja tunnustele, josko peittosi liikkuu itsestään... ja sitten jos vielä tuolit alkavat liikahdella itsestään... Sitten eivät kaikki asiat ole hallinnassasi. Uskallatko vielä nukahtaa yksin?

• Choster

Vampyyrit eivät tosin nuku sängyn alla. Ainakaan jos ei ole täysi kuu, ukonilma ja rankkasade. )

• Haluanvampyyriksi

Tää tulee tosi myöhässä mut onko sillä sun kaverilla varjoa?

• Ei oo! Mä vielä olin ite silleen että mulla näky varjo ja kaikilla muilla näky mutta sillä ei. Kuumottaa ihan saatanasti!!! Mitä jos se syö lapsia?!??

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      118
      2099
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      246
      1403
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1273
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1031
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      955
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      896
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      834
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      826
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      238
      801
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      33
      786
    Aihe