Katsoisitkö mitä tulevaisuus tuo tullessaan? Olen eron läpi käynnyt nainen ja kuljen vapaana nykyisin (pitemmän aikaa jo).
Tuleeko vierelle uutta kulkijaa vaan jatkanko tätä kulkemistani vielä vuosia yksin? Luopunut olen etsinnästä, koska uskon kohtalooni siinä, että kun aika on kypsä kulkijakin vierelle löytyy, etsimättäkin. :)
Hyvää alkanutta vuotta sinulle ja kiitos jos näkisit jotain muutosta parempaan.
T. Tellu
Cherry
1
122
Vastaukset
Hei Tellu! Tulevaisuutesi kuten nykypäiväsikin on taloudellisesti turvattu, mutta henkisesti tunnet jonkinlaista tyhjyyttä elämässäsi. Vielä pari vuotta taitaa mennä, ennen kuin se oikea kanssakulkija vierellesi löytyy. Käytä tämä 'odotteluaika' itsesi kehittämiseen ja toisten auttamiseen, älä vain jää surkuttelemaan omaa yksinäisyyttäsi sillä siihen ei ole aihetta.
Sinulla on paljon annettavaa ympärillesi ja runsaasti toimivia ihmissuhteita, vaikkei sitä omaa kainaloista ihan vielä olekaan - mutta hänenkin aikansa tulee vielä :) Liity johonkin vapaaehtoistyötä tekevään porukkaan ellet jo sellaisessa olekin, sen kaltaisista ympyröistä näkisin tulevaisuuden kultasi ja sielunsukulaisesi löytyvän. Ja aivan oikeassa olet tuossa, että hän kyllä tupsahtaa elämääsi sen enempää etsimättä sitten kun sen aika on :) Oikein hyvää alkanutta vuotta Sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070