Katsoisitkö mitä tulevaisuus tuo tullessaan? Olen eron läpi käynnyt nainen ja kuljen vapaana nykyisin (pitemmän aikaa jo).
Tuleeko vierelle uutta kulkijaa vaan jatkanko tätä kulkemistani vielä vuosia yksin? Luopunut olen etsinnästä, koska uskon kohtalooni siinä, että kun aika on kypsä kulkijakin vierelle löytyy, etsimättäkin. :)
Hyvää alkanutta vuotta sinulle ja kiitos jos näkisit jotain muutosta parempaan.
T. Tellu
Cherry
1
135
Vastaukset
Hei Tellu! Tulevaisuutesi kuten nykypäiväsikin on taloudellisesti turvattu, mutta henkisesti tunnet jonkinlaista tyhjyyttä elämässäsi. Vielä pari vuotta taitaa mennä, ennen kuin se oikea kanssakulkija vierellesi löytyy. Käytä tämä 'odotteluaika' itsesi kehittämiseen ja toisten auttamiseen, älä vain jää surkuttelemaan omaa yksinäisyyttäsi sillä siihen ei ole aihetta.
Sinulla on paljon annettavaa ympärillesi ja runsaasti toimivia ihmissuhteita, vaikkei sitä omaa kainaloista ihan vielä olekaan - mutta hänenkin aikansa tulee vielä :) Liity johonkin vapaaehtoistyötä tekevään porukkaan ellet jo sellaisessa olekin, sen kaltaisista ympyröistä näkisin tulevaisuuden kultasi ja sielunsukulaisesi löytyvän. Ja aivan oikeassa olet tuossa, että hän kyllä tupsahtaa elämääsi sen enempää etsimättä sitten kun sen aika on :) Oikein hyvää alkanutta vuotta Sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333