Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

563

  1. Sukelluskurssille?

    Olin jostain syystä uima-altaan luona, jossa pidettiin jotain sukelluskurssia (minulle oikeassa elämässä täysin vieras a
    Unien tulkinta
    3
    34
  2. Ihana enkeliuni

    Näin muutama yö sitten aivan ihanaa unta ja kirjoitin siitä tänne: http://www.astro.fi/blog/readBlog/user_name/cherryki
    Unien tulkinta
    0
    56
  3. Ihana enkeliuni

    Näin vähän aikaa sitten ihanan unen ja kirjoitin siitä tänne: http://www.astro.fi/blog/readBlog/user_name/cherrykirsikk
    Enkelit
    0
    69
  4. Avaimet kadonneet!

    Minulta on pudonnut todennäköisesti Jyväskylässä avaimet, joissa on valkoinen avaimenperä, johon on tikkukirjaimilla kir
    Henkilökohtaiset
    0
    84
  5. Silmät ja hampaat

    Kukahan osaisi tulkita / kertoa, mitä voisi merkitä kun samassa unessa, mutta eri kohdassa huomasin, että minulla oli en
    1
    93
  6. Uutisvuoto-veikkaus

    Peter Nyman jättää Uutisvuodon - kuka tulee tilalle, onko ehdotuksia? Miten olisi esim. Simo Frangén...?!?!
    Tv-sarjat
    4
    242
  7. Erakkonaiselle

    Hei, huomaan Sinun tulkitsevan kortteja lämmöllä ja ymmärryksellä :-) Lähestynen jälleen elämässäni tienhaaraa - näkyyk
    Uskonnot ja uskomukset
    2
    209
  8. Jättihyttysiä

    Osaako kukaan kertoa, mitä jättihyttyset unessa merkitsevät? En muista näkemästäni unesta muuta, kuin että jossakin talo
    Unien tulkinta
    1
    241
  9. Siniselle Siivelle

    Hei! Pyysin ja sainkin tuossa jo aiemmin -qi-:ltä riimun koskien tulevaa työ-/kotielämääni, mutta vielä kyselisin Sinult
    Tarot-tulkinnat
    5
    395
  10. -qi-:lle

    Lueskelin tulkintojasi kiinnostuneena, riimut ovat minulle uutta. Katsoisitko mitä ne näyttävät minulle työ-/arkielämän
    Tarot-tulkinnat
    2
    146
  11. Uni mummostani

    Näin unta mummostani, joka on kuollut vuosikausia sitten. Unessa hän oli elossa mutta erittäin huonossa kunnossa. Joku s
    11
    2662
  12. Puolikuuro kielikorva?

    Kirjoittelin sattuneesta syystä migreenipalstalle käyttäen automaattisesti itsestäni termiä 'migreenikkö' (vrt. sihteeri
    Kielet ja käännökset
    7
    511
  13. Yle Teema: Kosketuksessa

    Näitä konsertteja on ollut ilo katsella aina maanantaisin toisen korkeatasoisen silmänilon, ykkösen Kotikatsomon jälkeen
    Yle
    3
    279
  14. Kultainen noutaja

    Olipa ihastuttava kotimainen minisarja, etenkin viimeisen jakson loppu Ukon monologeineen jätti jälkeensä hyvän mielen,
    Tv-sarjat
    0
    327
  15. Kiitos- ja ylistysketju

    Oletko tänään muistanut myös kiittää Herraasi? Tässä voit sen tehdä, ja toki rukoillakin.. :) Kiitos Jeesus kun aina au
    Rukoukset
    1
    189
  16. Natriumglutamaatti?

    Onko tällä palstalla liikkuvilla kokemusta natriumglutamaatin ym. lisäaineiden vaikutuksesta migreeniin? En ole aiemmin
    Migreeni
    14
    6343
  17. Provinssirock -07

    Upean keikan heitti Apulanta jälleen Provinssissa, vaikka Toni kieltämättä lauloikin välillä aika pahasti väärin - no, s
    Apulanta
    3
    539
  18. Tietääkö kukaan mikä kukka?

    Sain pääsiäislahjaksi ruukkukukan, jossa on pienet keltaiset kukat 'ryppäinä' ja paksut sileäpintaiset lehdet. Mikähän k
    Huonekasvit
    6
    470