Sony julkaisi eilen kaksi uutta puhelinta

aeaeaeae

8

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteaja

samaa nuo on kuin kaikilla muillakin.

• enpävaihda

xperia XA ja X äänentoisto ei ole hyvä olen katsonut,kuunnellut YT testaaja kokemuksia. Nyt käytän M" ja siinä onkin leveä kaiutin aukko alaosassa ja äänentoisto todella hyvä YT videoissa. Käytän eniten musiikin kuunteluun. XZ hinta on liian korkea, vaikka laite vaikuttaa hyvältä.

• kelpuuttaja-

kännykän kokoisesta laitteesta ei voi saada hyvää äänentoistoa. Toki, jos ei ole paremmasta tietoa, niin kelpaahan se sitten

• ilmanvikoja3vuosi

Sony Xperia M2 on erittäin hyvä äänentoisto. Kuvan laatukin hyvä.

• Pettynyt_sonyyn

Eipä tullut tästäkään (x compact) z1 compactille korvaajaa, kun jättivät tuon vedenpitävyyden siitä pois. Saivat sentään sen typerän lasisen takakuoren poistettua.

• hotton

Kalleimmat Sonyt ovat edelleen markkinoiden helpoimmin rikkoutuvia puhelimia ja todella kalliita korjata. Ne myös kuumenevat käytössä todella pahasti. Palovaara on suuri.

• palovamma

mun z3 compact ei ainakaan vielä ole syttynyt palamaan, eikä ole mennyt muutenkaan rikki. saa nähdä mitä aika tuo mukanaan

• voi_sitä_tuskaa

Tos katsoin operaattoreitten sivuja ja puhelimia, nii jotenkin tullut mielukuva, että Sonylla ei ole enää edullisia puhelimia eikä edes keskihintaisia. Ei siinä mitää, mutta kun puhelin maksaa 500 ja se kuitenkin vaihtuu jo kahdenvuoden päästä, nii aika kallista...

Itse hankin vuosi sitten xperia M5:n ja hinta oli 350e nii kipeetä teki.... Hyvä puhelin se on on, mutta sormet ristissä nyt eletään, että neljä vuotta se olis vielä toimiva... V oli aktiivi käytössä pikkasen alle kaksi vuotta, jä sitä ennen lumia 710 puolitoista vuotta. Kahdenkymmenvuoden aikana ei ole yhtään puhelinta rikkoutumisen takia mennyt uusiksi, vaikka luureja on ollut 15 erilaista.

Ja voi sitä tuskaa, kun vajaa 20v sitten oli Nokia 5110 ja se maksoi silloin 1900e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3287
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1879
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1723
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1571
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1433
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      94
      1355
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1351
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1304
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe