onko kellää tullut pistelevää kutinaa estrogeelistä , mulla on kamala kutina ensin pistelee ja sit kutiaa ja nousee näppylöitä ja oire on pahin yöllä :(
estrogeeli
3
144
Vastaukset
- Olisiko_selitys
Ainakin iho kuivuu tehokkaasti koska geeli sisältää aika paljon alkoholia.
- 56www
Käytän samaa tuotetta, ja aluksi tuntui minustakin oudolta. Vaihda paikkaa välillä olkavarsiin esim.ja kuori ja rasvaa lepopäivänä reisiä, jos yleensä laitat sen reisiin.
Vai olisikohan määrällä tekemistä asian kanssa, montako annosta kerralla laitat geeliä..?
Olen kuullut ,että kliogest aiheuttaa samankaltaista oireilua ja kutinaa. Sekin on estrogeeni , mutta tablettimuodossa. Toivottavasti olosi helpottaa pian. - MonipuolisetOireet
Itselläni on tosi iso annostus estrogeeliä ja iho kuivuu hurjasti. Ei voi vaihdella kovin paljon paikkaa, kun on pienikokoinen ja geeliä menee yhdelläkin kerralla aina reisiin, peppuun, vatsaan ja käsivarsiin.
Välillä laitan sitä pohkeisiin ja olkavarsiin myös. Laitan geeliä aamuin illoin. Toivottavasti pian oireet helpottaisi edes sen verran, että voisi puolittaa annoksen vaikka 2.5 mg:aan päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747484Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342420
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72060Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto311996- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579