Liivi- ja alusasufetissi

VanhaTV

Minulla on ollut liivi- ja alusasufetissi ihan lapsesta saakka. Se alkoi varmasti siitä, kun yh-äitini tepasteli jatkuvasti alusasuissaan asunnossamme. Elettiin 60-luvun alkua ja useimmat naiset käyttivät vielä silloin erilaisia sukkanauhaliivejä. Jotkut sellaisia elastisia vyötäröliivejä, jotkut korsetteja ja korseletteja joissa oli sukkanauhat ja aika suosittuja olivat myös sukkanauhoilla varustetut pitkälahkeiset housuliivit.
Jotenkin ihastuin niihin asuihin ja aina kun äiti oli poissa kotoa, minä hiiviskelin hänen kaappejaan ja laatikoitaan tutkiskelemaan.
Hänen rintaliivinsä ja pikkuhousunsa olivat jo jännittäviä hypistellä, mutta juuri vyötäröliivit antoivat minulle ihanimman tunteen. Pelkästään se, kun sain rullata nailonit sääriini ja kiinnittää ne sukkanauhoilla, antoi minulle sanoinkuvaamattoman hyvänolon tunteen.

Ihan ensimmäiset liivit mitkä otin käteeni olivat aika jäykät. Niissä oli elastiset sivukaistaleet, mutta myös luut jäykistämässä niitä. Olin silloin kai siinä kahdentoista ikäinen kun ensimmäisen kerran vedin ne jalkaani. Liivit olivat sen verran tiukat, että sain vähän ähkiä ja pyörittää peppua, kuten olin äidinkin nähnyt tekevän, että sain ne hyvin paikaleen vyötärölleni. Pikkuhousuja olin kokeillut jo kauan. Jo ennen kouluikää. Usein vedin äidin pikkarit aamulla jalkaani alushousuiksi ja niitä sitten koulussa taskun kautta sitten hivelin. Pidin valtavasti nailonkankaiden kiiltävästä ja liukkaasta pinnasta.

Sain heti kovan erektion ja siitä saakka runkkasin useamman kerran viikossa puettuna äidin alusasuihin. Usein ajattelin, että mitähän se äiti sanoisi, jos tietäisi asioiden oikean laidan… No asiathan ovat niin, että harva äiti on niin sokea, etteikö huomaisi vaatteitaan käytetyn, eikä sellainen ollut minunkaan äitini. Erään kerran, kun tulin koulusta hän oli jo kotona ja halusi keskustella kanssani ’tärkeästä’ asiasta. Arvasin heti mistä on kysymys ja häpeissäni istuin alas. Hän oli löytänyt pikkuhousunsa patjani alta siivotessaan. Siinä tilanteessa ei auttanut mikään muu kuin kertoa totuus hänelle, sillä eihän kodissamme ollut muita mahdollisia ’syyllisiä’.

Äiti kuunteli hymyillen juttuani ja sanoi tienneensä asian jo kauan aikaa, mutta odotti, että minä joko lopettaisin sen vanhetessani, tai kertoisin asian oma-aloitteesti hänelle. Kerroin tarkkaan, sen miten paljon niitä asuja rakastin ja hän sanoi ymmärtävänsä asian. Viimeisen vuoden aikana äiti oli hieman pyöristynyt ja hän sanoi etsivänsä minulle joitakin, aavistuksen pieneksi käyneitä asujaan ja niin sain lopulta aika kasan niitä, eikä vain alusasuja, mutta myös pari mekkoa, hameita ja puseroita. Sovimme, että pukeudun vain kotona, enkä menisi ulos sellaisena, vaikka joskus mieli tekikin tehdä niin. Kun koulu loppui perjantaisin, vaihdoin heti kotona äidin asuihin ja leikin tyttöä kaikki viikonloput. Äiti jopa laittoi minulle meikinkin ja olin todella onnellinen mekoissani ja liiveissäni.
Koko elämäni ajan olen niitä käyttänyt, mutta juuri se ensimmäinen kerta kun vedin liivit vyötärölleni on voimakkaammin mielessäni. Alusasuina olen käyttänyt aina naisten erilaisia ja kauniita ihon myötäisiä luomuksia, eikä minulla miesten alkkareita olekaan, muuta kuin silloin, kun menen kylään saunomaan, tai lääkärille. Vieläkin, kun on ikää karttunut, nautin niistä yhtä paljon kuin silloin lapsenakin.

8

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis ja mielenkiintoinen kertomus. tiedän tunteen, kun muistelee milloin minkäkin "uuden" asun kohalla sen ensimmäisen kerran =)

    • Oli.kivaa

      Todellinen aarre löytyi n. 30v sitten, kun Aholaita myi erän kuminauhalahkeellisia naisten alushousuja.

    • tyttöilijätyttö

      Oli kivaa lukea tarinasi, hienoa. Kukapa meistä ei olisi kiinnostunut liiveistä ja alusasuista. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo. Erityinen hienous liiveissä on juuri se, että haarakappaleen voi avata neppareista tai hienommin hakasistaan. Kun ei enää kestä olla hyväilemättä itseään tai kumppania, niin avaamalla hakaset, leikki voi jatkua eikä tarvitse riisua mitään.

      • xxx58

        Pikkupöksy ja liivifetissi itellä. Kiihottaa näitä kun lukee.


    • Oli.kivaa.käydä

      Lantioliivien osto naistenvaateliikkeestä oli samanaikaisesti jännittävä, alentava ja kiihoittava tapahtuma. Toinen naismyyjistä naureskeli ja toinen katseli inhoten. Olen jonkun kerran.paennut liivikaupasta. Yhden naisen kanssa voisi asioida, mutta niitä ilmestyy muitakin paikalle. Jos pienen liikkeen omistaja on myymässä, on palvelu kiitettävää, raha kelpaa. Sodankylässä muistan tällaisen liikkeen. En kyennyt pysähtymättä ajamaan ohitse. Tuli mukaan pitkää sukkaa ja vanhanaikaista housua.

    • Ei.ahdasta

      Muuten hyvä, mutta 12 vuotiaalle pojalle eivät äidin liivit ole ahtaat lantiolta. Tilaa on

    • finfungi

      Aivan ihana kertomus "VanhaTV":ltä varhaisiän eroottisista kokemuksista. Kunpa osaisin nyt itse kirjoittaa samanlaisen. Toivoisin kovasti muittenkin kirjoittelevan kaikenlaisista varhaisista seksikokemuksistaan, vaikka lyhyestikin. Niitä olisi tosi mukava lukea, ja sitä paitsi saisi tietoa siitä, miten varhaisimmat seksikokemukset ovat vaikuttaneet myöhemmän ajan elämään.
      Elettiin vuotta 1953 tai 54, jolloin olin jotain 16 vuotias. Olin tosi ujo, enkä silloin ottanut mitään kontaktia tyttöihin. Jostain syystä hoikkavyötäröiset tytöt miellyttivät minua, joten muistan, kuinka kuljin koulun käytävillä patellavöisten tyttöjen perässä. Siihen aikaan tytöillä oli vielä pönkkäalushameet käytössä, jotka nekin kiihottivat.
      Jonain päivänä kolusin äitini kaappeja ja löysin korsetin. Se oli kolmessa osassa, koska äitini ilmeisesti käytti sitä tukiliivinä selkävaivoihin. Otin siitä yhden osan pois ja aloin sovitella ja nyörittää sitä päälleni. Olin silloin tosi laiha, suorastaan alipainoinen, ja minua nimitettiinkin koulussa ensin "luihuksi" sitten "huiluksi". Sitä mukaa, kun kiristin nöyrejä ylhäältä alas, tunsin kiihottuvani. Se oli kyllä kummallinen tunne silloin. Sain vyötäröni tosi kapeaksi ja ihailin itseäni peilistä. Jotenkin tuli samalla semmoinen häpeän tunne tavallaan oudosta asiasta.
      Sitten löysin kaapeista semmoisen 50-luvun pusakan, jossa oli vyötäröllä kuminauhakuja. Ne olivat silloin todella tavallisia käyttövaatteita. Meillä oli silloin käytössä Singerin ompelukone, joka nostettiin pystyyn luukun alta käyttöön. Poljin sillä puseroon neljä-viisi kerrosta lisää kuminauhakujia ja pujottelin niihin kuminauhat hakaneulan avulla. Minulla oli oma huone asuntomme päädyssä, ja kun vanhempani nukkuivat, puin ylleni tuunaamani puseron. Olin tietysti kiristänyt jo vyötäröni kapeaksi. Lähdin sitten iltamyöhällä kaupungille pusero päälläni vähän sydän pamppaillen. Muistan, että ihmisiä liikui hyvin vähän, ehkä yksi tai kaksi. Joka tapauksessa sain sillä reissulla elämäni ensimmäiset lastini housuihini. Sehän oli tosi mieleenjäävä kokemus, enkä oikein silloin edes ymmärtänyt mistä oli kysymys.
      Piilottelin sekä puseroa että korsettia sängyn alla tai missä milloinkin, mutta en muista, että äitini koskaan olisi ottanut edes esille tätä asiaa. Aivan varma on, että asia on huomattu, mutta näin jälkeenpäin kunnioitan äitiäni, että hän ei lähtetenyt tekemään tästä minkäänlaista numeroa. Sittemmin aika kului, menin opiskelemaan, armeijaan ja lopulta naimisiin. Vasta aivan monien vuosien päästä ostin seksikaupasta valkoisen korsetin. Kiihotuin silloinkin, kun nyöritin sitä päälleni, tosin nurinpäin, mutta mitä sillä oli väliä. Otin valokuvankin siitä: http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/02840033-vi.html
      Nyt vanhemmiten asiat ovat jääneet vain nostalgisiksi muistoiksi, mutta aina minua kiinnostaa, miten ihka ensimmäiset seksuaaliset kokemukset ovat vaikuttaneet myöhemmän ajan elämään, varsinkin jos ne ovat vähänkään erikoisempia. "VanhaTV":n kokemukset olivat 12 vuotiaan. Tiedän dokumenteista, että ne ovat täyttä totta, vaikkeivät olekaan sanan varsinaisessa merkityksessä seksuaalisia. Pyytäisin lisää tällaisia kertomuksia.

    • jrunkkari

      Itse kanssa tykään joskus pukea rintaliivit pääälle tai muita naisten hepeneitä kun pesen pyykkiä mökillä pulsaattorikoneella. Näihin hepeneisiin on mukava vetäistä spermat.Viimeksi runkkasin näihin naisten hepeneisiin kun oli pyykissä kun pesin pyykiä pulsaattorikoneella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe