Kolmas kerta toden sanoo;)

Näpäytä Ariel nimmaria;)

146

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EntinenKittiechihunen

      Näpäytänkö siihen "Asiatonta sisältöä" painikkeeseesn ja kirjoitan sinne, että sinun asiattomia viestejä massapostittavan profiili pitää heti bannata ja poistaa, sitä varmaan tarkoitit?

    • ota_vuoronumero

      Et sää sitä saa ees unissasi, ei se mitään tavista huoli. On niin ylimielisen oloinen livenäkin ettei ympärilleen nää. Jatkuvasti on joku pokkuroimassa ympärillä ja äijää riittää lääppimässä jonoksi asti.

      • sotkeutuu-nokkeluuteensa

        Taisi saada aikoinaan lentävän lähdön facesta miesseikkailujensa takia kun yksi jos toinen jätkä oli toistensa kurkussa kiinni..


      • Hyvännäköinen_pimatsu
        sotkeutuu-nokkeluuteensa kirjoitti:

        Taisi saada aikoinaan lentävän lähdön facesta miesseikkailujensa takia kun yksi jos toinen jätkä oli toistensa kurkussa kiinni..

        No täällä tuli ainakin kylmää kyytiä Toljanterilta. Olisi kannattanut laittaa oma naama profiilikuvaksi, niin olisi saattanut vastapuoli heltyä.


      • monikaan tyttö ei viihtis tulla auttamaan tämmöstä jäbän näköstä korstoa noihin navetta hommiin kuunaan päivänä et etsikääpä ne ylimielisen sorttiset ja miesseikkailijat sitte jostain muualta..


      • silmätpäässä
        temmirauta kirjoitti:

        monikaan tyttö ei viihtis tulla auttamaan tämmöstä jäbän näköstä korstoa noihin navetta hommiin kuunaan päivänä et etsikääpä ne ylimielisen sorttiset ja miesseikkailijat sitte jostain muualta..

        Paskapuheista on turha välittää.


      • Naismakunsa_kullakin
        Hyvännäköinen_pimatsu kirjoitti:

        No täällä tuli ainakin kylmää kyytiä Toljanterilta. Olisi kannattanut laittaa oma naama profiilikuvaksi, niin olisi saattanut vastapuoli heltyä.

        Joku tykkää tuollaisesta villistä, perään katottavasta ja toinen on sitten enemmän tasapaksun pirttihirmun miehiä. Pään saa harmaaksi molempien kanssa.


      • näin-on-näreet
        Naismakunsa_kullakin kirjoitti:

        Joku tykkää tuollaisesta villistä, perään katottavasta ja toinen on sitten enemmän tasapaksun pirttihirmun miehiä. Pään saa harmaaksi molempien kanssa.

        Turkoosin pikkupimun kanssa yläpään ja Kitichenin kanssa alapään. :D :D :D


      • näin-on-näreet kirjoitti:

        Turkoosin pikkupimun kanssa yläpään ja Kitichenin kanssa alapään. :D :D :D

        En ole mikään pirttihirmu, palstan miehillä on aivoton näkemys naisia kohtaan..


      • temmirauta kirjoitti:

        monikaan tyttö ei viihtis tulla auttamaan tämmöstä jäbän näköstä korstoa noihin navetta hommiin kuunaan päivänä et etsikääpä ne ylimielisen sorttiset ja miesseikkailijat sitte jostain muualta..

        Täältäpä tulee puolestaan kysymys silläkin uhalla, että teen itsestäni naurettavan: Onkos sillä suunnalla kaikki kunnossa? Pitkä hiljaisuus pohdituttaa...:(


      • miljoonandollarinneuvo
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Täältäpä tulee puolestaan kysymys silläkin uhalla, että teen itsestäni naurettavan: Onkos sillä suunnalla kaikki kunnossa? Pitkä hiljaisuus pohdituttaa...:(

        Miksi et esitä asiaasi sähköpostin välityksellä? Monesti on ollut esillä että hänellä on suomi24-osoite.


      • Hieraise_rähmät_silmistä
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Täältäpä tulee puolestaan kysymys silläkin uhalla, että teen itsestäni naurettavan: Onkos sillä suunnalla kaikki kunnossa? Pitkä hiljaisuus pohdituttaa...:(

        Vittu millainen urpo. Jos se kuukausikaupalla oli lääpällään turkoosiin äijään, rakas sitä ja rakas tätä, ei kai se kasvojen menettämisen pelossa palaa. Saat olla millainen adonis hyvänsä. Vitun raukkamainen temppu sitä kohtaan oli että hakee kyllä palstahistoriassa vertaistaan.


      • näin-on-näreet
        miljoonandollarinneuvo kirjoitti:

        Miksi et esitä asiaasi sähköpostin välityksellä? Monesti on ollut esillä että hänellä on suomi24-osoite.

        Tykittää tietysti etusormi verillä mutta ei saa vastausta. :D :D


      • Vaarallista_peliä
        Hieraise_rähmät_silmistä kirjoitti:

        Vittu millainen urpo. Jos se kuukausikaupalla oli lääpällään turkoosiin äijään, rakas sitä ja rakas tätä, ei kai se kasvojen menettämisen pelossa palaa. Saat olla millainen adonis hyvänsä. Vitun raukkamainen temppu sitä kohtaan oli että hakee kyllä palstahistoriassa vertaistaan.

        Yrittikö se ajaa sen pimatsun kiikkuun?


    • YrittänyttäEiLaiteta

      Seuraamme mielenkiinnolla tilanteen edistymistä. Nostoista veloitamme 10 euroa kerralta;)

    • ...tai läimi ympäri korvia. Odottelen täällä uskollisesti;)

      • hyväneuvo

        Upota pilisi jäihin.


      • on-jo-nähty

        No odota pois vain, ei se ketään kauaa katso.


    • puolikuollut-palsta

      Pidetään sut Ariel pumpuleissa kun vaan palaat..

      • moraalisaarna

        Se taitaakin pelätä tuota Kiticheniä ettei tohdi. :D :D


      • moraalisaarna kirjoitti:

        Se taitaakin pelätä tuota Kiticheniä ettei tohdi. :D :D

        Olettes kyllä aika kakaroita...


      • rekkaamaton

        Uudet luottokamut löytyy.


    • yksi-uimaripoitsu-vaan

      Täällä edelleen...;)

    • Puolukassako

      Nuori porukka on hävinnyt kuin maan nielaisemana, puolukkaanko ovat menneet?

      • etusivultalöytyy

        Joku niistä selitti miksi maito maistuu paskalta.


      • Uskollinen_fanittaja

        Näpsäkkä pikkupimu törmäsi Toljanteriin että höyhenet vaan pölähtivät. Sisuksista kouraisi lukea sitä epätoivoa, toivotaan kumminkin että on ok ja hyvissä voimissa.


      • se on vaan toi whatsappi..


    • Näköjään olen huonon ajoituksen mestari, kerta kerran jälkeen:(

    • klan-komein-uros
    • Tsemppiä

      Reippaana tyttönä takaisin pikkulikka! Ei saa näyttää että kävi kipeää kun muutkin jatkaa pelehtimistään. ;)

      • lopettakaa-jo

        Älkää nyt vitussa sitä sillä enää kiusatko.


      • parempiettäpysyypoissa

        Ihminen on julma elukka.


      • parempiettäpysyypoissa kirjoitti:

        Ihminen on julma elukka.

        Ihmisissä on eroja, henkilökohtaisesti sen pidän minkä lupaan. Olen sanani mittainen mies, en petä, en hylkää.


      • vuoronumeroautomaatti
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Ihmisissä on eroja, henkilökohtaisesti sen pidän minkä lupaan. Olen sanani mittainen mies, en petä, en hylkää.

        Jonon jatkoksi vaan. :D :D


    • Eskari-ikäisten netinkäyttöä pitäisi valvoa tarkemmin...

      • Mmmm... K-e-r-r-o m-u-l-l-e, e-t-t-ä a-l-k-a-a-k-o s-u-n e-t-u-n-i-m-i A-a-l-l-a??? M-u-a h-u-v-i-t-t-a-i-s-i E-H-K-Ä t-i-e-t-ä-ä... ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... K-e-r-r-o m-u-l-l-e, e-t-t-ä a-l-k-a-a-k-o s-u-n e-t-u-n-i-m-i A-a-l-l-a??? M-u-a h-u-v-i-t-t-a-i-s-i E-H-K-Ä t-i-e-t-ä-ä... ;))

        Piti oikein hieraista silmiä, että näenkö sut vai harhaa. Miten sellaista epäilet, tässähän nousee syke;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Piti oikein hieraista silmiä, että näenkö sut vai harhaa. Miten sellaista epäilet, tässähän nousee syke;)

        Hahaha ;)) Mulla tuli vain YKSI TODELLA SUPERJÄNNITTÄVÄ juttu mieleen ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) Mulla tuli vain YKSI TODELLA SUPERJÄNNITTÄVÄ juttu mieleen ;))

        No sanohan tarkemmin, olen pelkkänä korvana tai silmänä oikeammin?;) Nimi alkaa, no sanotaanko että C:llä;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No sanohan tarkemmin, olen pelkkänä korvana tai silmänä oikeammin?;) Nimi alkaa, no sanotaanko että C:llä;)

        Siis nyt kyllä valehtelet mulle mokoma kakkiainen ;)) Oikeasti kenenkään nimi ei ala Ceellä, ellei sun nimi ole Cedric, hahaha ;)) Eihän...?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis nyt kyllä valehtelet mulle mokoma kakkiainen ;)) Oikeasti kenenkään nimi ei ala Ceellä, ellei sun nimi ole Cedric, hahaha ;)) Eihän...?

        Voit luottaa kuin muuriin, tarkoitan siis nimen suhteen;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Voit luottaa kuin muuriin, tarkoitan siis nimen suhteen;)

        Ja mun nimi on sitten Cinderella. Usko mua, jooko ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja mun nimi on sitten Cinderella. Usko mua, jooko ;))

        No se saattaisi pitääkin paikkaansa, eikös se ollut Tuhkimo vai Ruusunen? Kauniita Disney-prinsessoja kuitenkin;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja mun nimi on sitten Cinderella. Usko mua, jooko ;))

        No? Tunnelma alkoi vasta lämmetä;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja mun nimi on sitten Cinderella. Usko mua, jooko ;))

        Tule takaisin ja heti;) Tämä on käsky!;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... K-e-r-r-o m-u-l-l-e, e-t-t-ä a-l-k-a-a-k-o s-u-n e-t-u-n-i-m-i A-a-l-l-a??? M-u-a h-u-v-i-t-t-a-i-s-i E-H-K-Ä t-i-e-t-ä-ä... ;))

        Tota noin muru... Jos sä toisel kädel whatsappaat mun kaa ja sit sil toisel touhuut tääl nii se naisel nostaa lämpötilan pään sisäs vaarallisiin lukemiin niinku sä kai ny jo huomasitki ;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tule takaisin ja heti;) Tämä on käsky!;)

        Klo 21:43 alkaen oli sit mielenkiintoisempaa juttuseuraa tarjol. Et sori ;)


      • rekkaamaton
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... K-e-r-r-o m-u-l-l-e, e-t-t-ä a-l-k-a-a-k-o s-u-n e-t-u-n-i-m-i A-a-l-l-a??? M-u-a h-u-v-i-t-t-a-i-s-i E-H-K-Ä t-i-e-t-ä-ä... ;))

        Kiva 'nähdä' pitkästä aikaa.



      • yhdenroska-toisenaarre

        Meneppä poika lakki kourassa kiittämään Toljanteria kun noin mukavasti lykästi.


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin muru... Jos sä toisel kädel whatsappaat mun kaa ja sit sil toisel touhuut tääl nii se naisel nostaa lämpötilan pään sisäs vaarallisiin lukemiin niinku sä kai ny jo huomasitki ;)

        Hahaha ;)) Ä-l-ä p-a-l-j-a-s-t-a m-u-n s-a-l-a-l-i-i-t-t-o-t-e-o-r-i-o-i-t-a, ettei mun pää poksahda...



      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis T-Ä-H?!! Miten muka voit tietää mun kengännumeron?!! Not true... (⊙_☉ ❀)

        Tuolta pohjasta vaan katsoin, ei vaatinut ihmeellisempää rakettifysiikkaa;) Kaunis kenkä sirosta jalasta:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tuolta pohjasta vaan katsoin, ei vaatinut ihmeellisempää rakettifysiikkaa;) Kaunis kenkä sirosta jalasta:)

        Hahaha ;)) En usko enää sun VesiVeijari-juttua. Siis en alkuunkaan. Hmmm... Olitko EHKÄ mun Halloween-juhlissa viime marraskuussa??? K-e-r-r-o m-u-l-l-e n-y-t i-h-a-n r-e-h-e-l-l-i-s-e-s-t-i, j-o-o-k-o...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) En usko enää sun VesiVeijari-juttua. Siis en alkuunkaan. Hmmm... Olitko EHKÄ mun Halloween-juhlissa viime marraskuussa??? K-e-r-r-o m-u-l-l-e n-y-t i-h-a-n r-e-h-e-l-l-i-s-e-s-t-i, j-o-o-k-o...

        No kutsua ei tullut 'harmaalle eminenssille';) Tiedän toki, että olit pukeutunut erittäin silmiähivelevään Punahilkka-mekkoon ja valkoisiin sukkiin, semmoista syötävän kaunista miehen näkövinkkelistä katsottuna;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No kutsua ei tullut 'harmaalle eminenssille';) Tiedän toki, että olit pukeutunut erittäin silmiähivelevään Punahilkka-mekkoon ja valkoisiin sukkiin, semmoista syötävän kaunista miehen näkövinkkelistä katsottuna;)

        Juksaat mua senkin kakkiainen... Siis olet aivan tsiljardimiljardiprosenttisen varmasti SE Ressu, joka valitti NIIN koko illan, että on saanut itselleen jotain toooooooooooooodella kiusallista Hoolla alkavaa, hahaha ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Juksaat mua senkin kakkiainen... Siis olet aivan tsiljardimiljardiprosenttisen varmasti SE Ressu, joka valitti NIIN koko illan, että on saanut itselleen jotain toooooooooooooodella kiusallista Hoolla alkavaa, hahaha ;))

        Väärin menee, pysyttele vaan siellä VesiVeijarissa;) Komea poitsu, siniset Arenan lasit ja uimalakki;) Saattoi olla jotain silmäpeliä kanssasi vielä ulkosallakin, vaikutit ihastuneelta muhun, no hetken aikaa jos ei pitempään;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Väärin menee, pysyttele vaan siellä VesiVeijarissa;) Komea poitsu, siniset Arenan lasit ja uimalakki;) Saattoi olla jotain silmäpeliä kanssasi vielä ulkosallakin, vaikutit ihastuneelta muhun, no hetken aikaa jos ei pitempään;)

        TA-DAA!!! Case solved :)) Luulet mua joksikin toiseksi. Ja sulla on muuten melko itserakas luonne, jos sulle kukaan ei ole sitä ennen kertonut...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        TA-DAA!!! Case solved :)) Luulet mua joksikin toiseksi. Ja sulla on muuten melko itserakas luonne, jos sulle kukaan ei ole sitä ennen kertonut...

        Semmoista erehdystä en tee;) Selitin tapahtuneen perin juurin lähettämissäni noin kymmenessä viestissä, mutta et taida osatakaan käyttää sähköpostia?;) Muuten et vaikuttaisi noin tietämättömältä;)

        No olen etäältä ihastunut suhun, pitää sen vuoksi esittää;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        TA-DAA!!! Case solved :)) Luulet mua joksikin toiseksi. Ja sulla on muuten melko itserakas luonne, jos sulle kukaan ei ole sitä ennen kertonut...

        Väsyitkö muhun?;)


      • tavisnaisetkunniaan
        yhdenroska-toisenaarre kirjoitti:

        Meneppä poika lakki kourassa kiittämään Toljanteria kun noin mukavasti lykästi.

        Järkevä mies jättää näppinsä polttamatta tuollaisten seireenien kanssa.


      • joku_on_aina_liikaa
        tavisnaisetkunniaan kirjoitti:

        Järkevä mies jättää näppinsä polttamatta tuollaisten seireenien kanssa.

        Eiköhän tässä ole kysymys siitä että kolmen naisen porukka ei vaan toimi käytännössä. Tuossa tilanteessa täytyi valita kaksi mieluisinta ja tehdä se kolmannelle kerralla selväksi.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        TA-DAA!!! Case solved :)) Luulet mua joksikin toiseksi. Ja sulla on muuten melko itserakas luonne, jos sulle kukaan ei ole sitä ennen kertonut...

        Oletko tänään täällä? Ethän vain loukkaantunut tuosta lopusta eilen?:( Kiireellä piti kehittää jotakin mukamas 'fiksua' sanottavaa ennen kuin ehdit kadota;) Katsoitko postit?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) Ä-l-ä p-a-l-j-a-s-t-a m-u-n s-a-l-a-l-i-i-t-t-o-t-e-o-r-i-o-i-t-a, ettei mun pää poksahda...

        No sori murusein ku mä taas sillai unohdin et sun pääs ei sit ookaan enää aitoo vaan silkkaa kumii ;) Muista sit kuule vetää syvään ilmaa sisääs et muodot säilyy mut ei kuiteskaan liikoi et turpoot tai halkeet. Nii ja jos sä heliumii käytät nii varo et tuuli ei sieppaa matkaan. Voi vitsit... Ny ei kyl sit enää pystyis painii sun kaa ;D


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Oletko tänään täällä? Ethän vain loukkaantunut tuosta lopusta eilen?:( Kiireellä piti kehittää jotakin mukamas 'fiksua' sanottavaa ennen kuin ehdit kadota;) Katsoitko postit?

        No ei mut mä oon. Laitetaas arpoen et sä et oo ikäin ees häntä nähnyt eikä päinvastoin. Osuikos nappiin? Ku noi tiedot on jokainen tarkkanäköinen voinut ajan oloon bongata. Sit on suht helppoo väittää et on joku 'uimahallituttu' ku harrastus on ollu tapetil miltei kymmenii kertoi. 'Puolituttuudest' on myöski se etu et on heti jokin yhteinen juttu mistä lähtee eteneen. Sit ku viel tarjoutuu magee tilaisuus nii miksei tosissaan koettais onnee ku vastapuolt kehutaan nuoreks ja kauniiks. Mäki olin alunperin 'kolmekymppinen' mut sit piti kiireel korjailla juttuu ku kanssakäyminen käviki yhä läheisemmäks. Et omaa päättelykykyäin täs sit vaan käytin en kenenkään muun.


      • artagnan kirjoitti:

        No ei mut mä oon. Laitetaas arpoen et sä et oo ikäin ees häntä nähnyt eikä päinvastoin. Osuikos nappiin? Ku noi tiedot on jokainen tarkkanäköinen voinut ajan oloon bongata. Sit on suht helppoo väittää et on joku 'uimahallituttu' ku harrastus on ollu tapetil miltei kymmenii kertoi. 'Puolituttuudest' on myöski se etu et on heti jokin yhteinen juttu mistä lähtee eteneen. Sit ku viel tarjoutuu magee tilaisuus nii miksei tosissaan koettais onnee ku vastapuolt kehutaan nuoreks ja kauniiks. Mäki olin alunperin 'kolmekymppinen' mut sit piti kiireel korjailla juttuu ku kanssakäyminen käviki yhä läheisemmäks. Et omaa päättelykykyäin täs sit vaan käytin en kenenkään muun.

        Meni täysin metsään;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Semmoista erehdystä en tee;) Selitin tapahtuneen perin juurin lähettämissäni noin kymmenessä viestissä, mutta et taida osatakaan käyttää sähköpostia?;) Muuten et vaikuttaisi noin tietämättömältä;)

        No olen etäältä ihastunut suhun, pitää sen vuoksi esittää;)

        Osaan, mutta mua ei enää huvita katsoa sinne :(( Koska oikeasti mulla ei ole mitään syytä rääkätä itseäni enempää... Petyin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täydellisen perinpohjin :(( Siis uskon sua kyllä, että olet ihan varmasti kunnollinen ja luotettava, mutta kaiken jälkeen olisi todella typerää luottaa keneenkään...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Osaan, mutta mua ei enää huvita katsoa sinne :(( Koska oikeasti mulla ei ole mitään syytä rääkätä itseäni enempää... Petyin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täydellisen perinpohjin :(( Siis uskon sua kyllä, että olet ihan varmasti kunnollinen ja luotettava, mutta kaiken jälkeen olisi todella typerää luottaa keneenkään...

        No entäpä jos ansaitsen luottamuksen jollakin tavalla, ajan kanssa vaikkapa? Jos sut joku on pettänyt, niin se ei tee musta petturia tai minun ystävyydestäni heikompaa. Uudessa seurassa ikävät kokemukset unohtuvat nopsaan. En hylkää, enkä jätä. Mitä lupaan, sen pidän. Käsi sydämellä:)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Osaan, mutta mua ei enää huvita katsoa sinne :(( Koska oikeasti mulla ei ole mitään syytä rääkätä itseäni enempää... Petyin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täydellisen perinpohjin :(( Siis uskon sua kyllä, että olet ihan varmasti kunnollinen ja luotettava, mutta kaiken jälkeen olisi todella typerää luottaa keneenkään...

        Lohtumusaa, kun sanat loppuvat <3

        https://www.youtube.com/watch?v=y5PjU6ZOGtc


      • Sivusta_seurannut
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Osaan, mutta mua ei enää huvita katsoa sinne :(( Koska oikeasti mulla ei ole mitään syytä rääkätä itseäni enempää... Petyin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täydellisen perinpohjin :(( Siis uskon sua kyllä, että olet ihan varmasti kunnollinen ja luotettava, mutta kaiken jälkeen olisi todella typerää luottaa keneenkään...

        Lämmin tsemppihali..


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Osaan, mutta mua ei enää huvita katsoa sinne :(( Koska oikeasti mulla ei ole mitään syytä rääkätä itseäni enempää... Petyin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täydellisen perinpohjin :(( Siis uskon sua kyllä, että olet ihan varmasti kunnollinen ja luotettava, mutta kaiken jälkeen olisi todella typerää luottaa keneenkään...

        Et voi luovuttaa ennen kuin olet tunnistanut mut;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Et voi luovuttaa ennen kuin olet tunnistanut mut;)

        No eeeeeeeeeeeen ;)) M-u-l-l-a o-l-i m-u-n v-a-k-a-v-a h-e-t-k-i, mutta se meni jo ohi :)) Hahaha... Et kai ole jokin Butchin ja Artagnanin "kehitelmä"?!! No joo... Mua ei enää oikeasti yllätä enää mikään (۞﹏۞ ❀)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No eeeeeeeeeeeen ;)) M-u-l-l-a o-l-i m-u-n v-a-k-a-v-a h-e-t-k-i, mutta se meni jo ohi :)) Hahaha... Et kai ole jokin Butchin ja Artagnanin "kehitelmä"?!! No joo... Mua ei enää oikeasti yllätä enää mikään (۞﹏۞ ❀)

        Ei me ny Butchin kaa tollasii... ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No eeeeeeeeeeeen ;)) M-u-l-l-a o-l-i m-u-n v-a-k-a-v-a h-e-t-k-i, mutta se meni jo ohi :)) Hahaha... Et kai ole jokin Butchin ja Artagnanin "kehitelmä"?!! No joo... Mua ei enää oikeasti yllätä enää mikään (۞﹏۞ ❀)

        Omana itsenäni tässä mennään;) Mitäpä jos tsekkaisit sen s-postisi ennen kuin se räjähtää;) Jonkinnäköistä vihjettä pitäisi nimittäin saada, että minnepäin Kokkolaa suuntaan viikonloppuna lasikenkäsi kanssa?;) Vai sovitaanko tapaaminen suoraan Valkohiedalle, nythän on komea kuutamo ja tähtikirkas taivas... Pitäisin sut kyllä lämpimänä;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No eeeeeeeeeeeen ;)) M-u-l-l-a o-l-i m-u-n v-a-k-a-v-a h-e-t-k-i, mutta se meni jo ohi :)) Hahaha... Et kai ole jokin Butchin ja Artagnanin "kehitelmä"?!! No joo... Mua ei enää oikeasti yllätä enää mikään (۞﹏۞ ❀)

        Kiva että löysit mut uudestaan, kun luulin jo hukanneeni sut:( Eli jatketaanko siitä, mihin jäätiin?;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No eeeeeeeeeeeen ;)) M-u-l-l-a o-l-i m-u-n v-a-k-a-v-a h-e-t-k-i, mutta se meni jo ohi :)) Hahaha... Et kai ole jokin Butchin ja Artagnanin "kehitelmä"?!! No joo... Mua ei enää oikeasti yllätä enää mikään (۞﹏۞ ❀)

        Mites sut houkuttelisin paikalle, kun tekisi mieli jutella?;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No eeeeeeeeeeeen ;)) M-u-l-l-a o-l-i m-u-n v-a-k-a-v-a h-e-t-k-i, mutta se meni jo ohi :)) Hahaha... Et kai ole jokin Butchin ja Artagnanin "kehitelmä"?!! No joo... Mua ei enää oikeasti yllätä enää mikään (۞﹏۞ ❀)

        jäbä vähä sen sorttista ounaileepi et toi on se luumupuun alla kyykkijä.. ;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Omana itsenäni tässä mennään;) Mitäpä jos tsekkaisit sen s-postisi ennen kuin se räjähtää;) Jonkinnäköistä vihjettä pitäisi nimittäin saada, että minnepäin Kokkolaa suuntaan viikonloppuna lasikenkäsi kanssa?;) Vai sovitaanko tapaaminen suoraan Valkohiedalle, nythän on komea kuutamo ja tähtikirkas taivas... Pitäisin sut kyllä lämpimänä;)

        Hahaha ;)) Saavun paikalle mun kurpitsavaunuilla klo 24:00 (✪‿✪ ✿)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) Saavun paikalle mun kurpitsavaunuilla klo 24:00 (✪‿✪ ✿)

        Hitto, missasin sut vartilla:( Oletkos täällä vielä?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) Saavun paikalle mun kurpitsavaunuilla klo 24:00 (✪‿✪ ✿)

        Kunhan tulet yksin, ilman saattajia;) Varaudu riisumaan villasukat jalasta, meinaan kun sovitan kenkää jalkaasi;) Susta tulee semmoinen kiva fiilis... Jokos olet hoksannut kuka poitsu on kyseessä?;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) Saavun paikalle mun kurpitsavaunuilla klo 24:00 (✪‿✪ ✿)

        Valkohiedan yllä on kuutamo vertaansa vailla, oranssinkeltainen upea ilmestys. Kunpa kuuluisi jo vaunujen rattaitten rahinaa, että näkisin sut kaunokainen;)



      • näkekää_totuus

        Parempi vaan kun pysyt erossa. Ihminen joka ei pysty sitoutumaan kehenkään ei ole suremisen väärti. Miehiä soluu kuin vesi purossa ja mikään ei loppujen lopuksi kelpaa.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Onko tää avaus sinun käsialaasi Ariel, kovasti ainakin vaikuttaa tutulta? Enpä usko että kykenet hahmottamaan kokemani pettymyksen määrää, mikäli näin on:(

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14480117/i-l-o-s-t-m-y-p-r-e-c-i-o-u-s-d-i-a-m-o-n-d

        Juupa juu.. Eli kaikki pelinne oli läppää? Ihan selvästi olet ihastunut ja nyt pettynyt jos tyttö rakastaa toista.. Ja minua haukutaan ilkeäksi ja tyhmäksi?


      • näkekää_totuus kirjoitti:

        Parempi vaan kun pysyt erossa. Ihminen joka ei pysty sitoutumaan kehenkään ei ole suremisen väärti. Miehiä soluu kuin vesi purossa ja mikään ei loppujen lopuksi kelpaa.

        No näinpä! Kerrankin älykäs vastaus. 😊


      • nähkää-totuus-hoopot
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Onko tää avaus sinun käsialaasi Ariel, kovasti ainakin vaikuttaa tutulta? Enpä usko että kykenet hahmottamaan kokemani pettymyksen määrää, mikäli näin on:(

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14480117/i-l-o-s-t-m-y-p-r-e-c-i-o-u-s-d-i-a-m-o-n-d

        Täytyy olla ihmisen pahasti ulalla, jos ei ole viime kuukausien aikana tullut selväksi kenenkä perään toi pikkupimu täällä on. Säähän rekkaannuit niiden välirikon jälkeen ja pyrit koittamaan onneasi. Älä nyt sitten itke kohtaloasi. Katsos kun oikein syvästi ihastuu, se ei hetkessä laimene. Luulempa vaan että olit sellainen sopivasti kuvioihin tullut tapaus jolla yritettiin herättää rakkauden kohteessa mustasukkaisuutta. Nyt sulle ei ole enään käyttöä.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Onko tää avaus sinun käsialaasi Ariel, kovasti ainakin vaikuttaa tutulta? Enpä usko että kykenet hahmottamaan kokemani pettymyksen määrää, mikäli näin on:(

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14480117/i-l-o-s-t-m-y-p-r-e-c-i-o-u-s-d-i-a-m-o-n-d

        Tiedätkö mitä? Joskus saattaa käydä niin tosi ihmeellisesti, että jostain ihan uskomattomasta paikasta löytää sukulaissielunsa. Siis ihmisen, joka on kuin oman persoonan puuttuva palanen... Jota ilman elämä tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Se tunne on tullut mulle nyt tutuksi.

        Olit mua kohtaan todella mukava, mutta mulla oli koko ajan paha olla. Mun iloisuus ei ollut aitoa, sillä kaipasin jotain toista. Koska toisinaan se kaikkein arvokkain timantti voi olla rosoinen ja hiomaton, mutta sen kauneus löytyykin sen sisältä. Syvältä pinnan alta.

        O-l-e-n p-a-h-o-i-l-l-a-n-i.


      • EntinenKittiechihunen-81
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Tiedätkö mitä? Joskus saattaa käydä niin tosi ihmeellisesti, että jostain ihan uskomattomasta paikasta löytää sukulaissielunsa. Siis ihmisen, joka on kuin oman persoonan puuttuva palanen... Jota ilman elämä tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Se tunne on tullut mulle nyt tutuksi.

        Olit mua kohtaan todella mukava, mutta mulla oli koko ajan paha olla. Mun iloisuus ei ollut aitoa, sillä kaipasin jotain toista. Koska toisinaan se kaikkein arvokkain timantti voi olla rosoinen ja hiomaton, mutta sen kauneus löytyykin sen sisältä. Syvältä pinnan alta.

        O-l-e-n p-a-h-o-i-l-l-a-n-i.

        Voisitko kertoa nappasitko Toljanterin ? Eikö sulla ollut miesystävä ja uimaripoju? Kuinka monta miestä parikymppinen tarvitsee?? Minä en palstalle aio jäädä, kun porukka ja jutut kyllästyttää...


      • pohatta_jäi
        EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Voisitko kertoa nappasitko Toljanterin ? Eikö sulla ollut miesystävä ja uimaripoju? Kuinka monta miestä parikymppinen tarvitsee?? Minä en palstalle aio jäädä, kun porukka ja jutut kyllästyttää...

        Rakastuivat ja siksi teidät lempattiinki. Tuhoon tuomittu alunperin koko suhde. Vaihtaa miehiä mielentilan mukaan. Sääli poikia.


      • rikas-ja-uskollinen
        pohatta_jäi kirjoitti:

        Rakastuivat ja siksi teidät lempattiinki. Tuhoon tuomittu alunperin koko suhde. Vaihtaa miehiä mielentilan mukaan. Sääli poikia.

        Se saa seistä vaikka päällään niin hra öky ei sitä jätä.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Tiedätkö mitä? Joskus saattaa käydä niin tosi ihmeellisesti, että jostain ihan uskomattomasta paikasta löytää sukulaissielunsa. Siis ihmisen, joka on kuin oman persoonan puuttuva palanen... Jota ilman elämä tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Se tunne on tullut mulle nyt tutuksi.

        Olit mua kohtaan todella mukava, mutta mulla oli koko ajan paha olla. Mun iloisuus ei ollut aitoa, sillä kaipasin jotain toista. Koska toisinaan se kaikkein arvokkain timantti voi olla rosoinen ja hiomaton, mutta sen kauneus löytyykin sen sisältä. Syvältä pinnan alta.

        O-l-e-n p-a-h-o-i-l-l-a-n-i.

        No hitto, minä tässä joudun pyytämään nöyränä anteeksi. Nää palstan trollit vei mut kokonaan harhaan, ajatukset laukkasivat semmoisiin skenaarioihin, että hävettää jopa tunnustaa. Sielunkumppanuus on muuten hieno juttu, eikä kai tarvitse olla meidän ystävyytemme esteenä:) Näköjään sut käsitettiin väärin ja minä olin häpeällisesti joukon jatkona:( No se johtuu vaan tästä nykymaailmasta, missä fyysisyys ajaa heittämällä hengellisyyden ohi. Oot semmoinen syvämietteinen kukkaistyttö, kaunis ja ainutlaatuinen:)


      • eikö_mee_jakeluun
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No hitto, minä tässä joudun pyytämään nöyränä anteeksi. Nää palstan trollit vei mut kokonaan harhaan, ajatukset laukkasivat semmoisiin skenaarioihin, että hävettää jopa tunnustaa. Sielunkumppanuus on muuten hieno juttu, eikä kai tarvitse olla meidän ystävyytemme esteenä:) Näköjään sut käsitettiin väärin ja minä olin häpeällisesti joukon jatkona:( No se johtuu vaan tästä nykymaailmasta, missä fyysisyys ajaa heittämällä hengellisyyden ohi. Oot semmoinen syvämietteinen kukkaistyttö, kaunis ja ainutlaatuinen:)

        Mitä vittua sä selität??? Pikkupimu ja Toljanter seukkaavat nyt joten sulle ei ole tilaa siinä kuviossa.


      • eikö_mee_jakeluun kirjoitti:

        Mitä vittua sä selität??? Pikkupimu ja Toljanter seukkaavat nyt joten sulle ei ole tilaa siinä kuviossa.

        No minä menen sen tiedon varassa, mitä hän minulle kertoo. Sielunkumppanuus on hengellinen juttu, jossa toinen ihminen ajattelee, tuntee ja reagoi asioihin samalla tavalla. Siihen ei liity 'seukkaamista' eikä palstapellein trollaamista.


      • kaunopuhetta_oli

        Kaveruutta ei pahoitella. Usko pois että ne seukkaa.


      • totuus_sattuu_aina
        rikas-ja-uskollinen kirjoitti:

        Se saa seistä vaikka päällään niin hra öky ei sitä jätä.

        Kyllä jättää. Kustantanu tuon loiseläjän elämän. Ei varmaan katso läpi sormien tuollaista menoa. Tuo ökyherra saa paremman ja uskollisemman kumppanin jostain toisesta. Ei lastenkotikersat ole täysjärkisiä. Ovat järjestään tunne-elämältään vinksallaan. Näkeehän sen jo tuostaki pikkulikasta.


      • säälittävä_tapaus

        Lutkaksi sitä täällä joskus haukuttiin eikä syyttä. Kittiechihunen oli oikeassa, vauhdissa vaihtaa miestä kuin paitaa.


      • säälittävä_tapaus kirjoitti:

        Lutkaksi sitä täällä joskus haukuttiin eikä syyttä. Kittiechihunen oli oikeassa, vauhdissa vaihtaa miestä kuin paitaa.

        Koitas lopettaa tai seuraavaks kerrotaan et kuka siel on äänes...


      • susta-huokuu-hyvyys
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Tiedätkö mitä? Joskus saattaa käydä niin tosi ihmeellisesti, että jostain ihan uskomattomasta paikasta löytää sukulaissielunsa. Siis ihmisen, joka on kuin oman persoonan puuttuva palanen... Jota ilman elämä tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Se tunne on tullut mulle nyt tutuksi.

        Olit mua kohtaan todella mukava, mutta mulla oli koko ajan paha olla. Mun iloisuus ei ollut aitoa, sillä kaipasin jotain toista. Koska toisinaan se kaikkein arvokkain timantti voi olla rosoinen ja hiomaton, mutta sen kauneus löytyykin sen sisältä. Syvältä pinnan alta.

        O-l-e-n p-a-h-o-i-l-l-a-n-i.

        Oot suloinen enkeli:)


      • Ällistynyt
        säälittävä_tapaus kirjoitti:

        Lutkaksi sitä täällä joskus haukuttiin eikä syyttä. Kittiechihunen oli oikeassa, vauhdissa vaihtaa miestä kuin paitaa.

        Asuuko ne yhdessä?


      • hävetäsaisit
        totuus_sattuu_aina kirjoitti:

        Kyllä jättää. Kustantanu tuon loiseläjän elämän. Ei varmaan katso läpi sormien tuollaista menoa. Tuo ökyherra saa paremman ja uskollisemman kumppanin jostain toisesta. Ei lastenkotikersat ole täysjärkisiä. Ovat järjestään tunne-elämältään vinksallaan. Näkeehän sen jo tuostaki pikkulikasta.

        No lastenkodeissa hoitajat vaihtuu jatkuvasti, normaaleja kiintymyssuhteita ei pääse syntymään. Heikoimmassa asemassa ovat ne jotka viettävät siellä elämänsä taaperoiästä aikuisuuteen. On hyväksikäyttöä, mielenterveysongelmia ja itsetunto rempallaan. Säälittävimpiä tapauksia ovat silti sun tyyppiset ihmiset jotka purkavat vihansa tuota kautta.


      • nättiätekstiä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Tiedätkö mitä? Joskus saattaa käydä niin tosi ihmeellisesti, että jostain ihan uskomattomasta paikasta löytää sukulaissielunsa. Siis ihmisen, joka on kuin oman persoonan puuttuva palanen... Jota ilman elämä tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Se tunne on tullut mulle nyt tutuksi.

        Olit mua kohtaan todella mukava, mutta mulla oli koko ajan paha olla. Mun iloisuus ei ollut aitoa, sillä kaipasin jotain toista. Koska toisinaan se kaikkein arvokkain timantti voi olla rosoinen ja hiomaton, mutta sen kauneus löytyykin sen sisältä. Syvältä pinnan alta.

        O-l-e-n p-a-h-o-i-l-l-a-n-i.

        Älä piittaa pahoista puheista.


    • kas-kuinka-kävi

      Kappas vaan kun on huulet jo hunajassa.

    • vilukinttu_kyselijä

      Tarkeneeko nuoriso mennä vielä meriveteen uimaan vai onko liika kylmää?

      • Kyllä tarkenee, nyt on kelit parhaimmillaan:)


      • Olisko se sit 15 asteen paikkeil? Vaikee sanoo... Torstaina käytiin äkkiseltään.


      • saakelin_kylmää
        artagnan kirjoitti:

        Olisko se sit 15 asteen paikkeil? Vaikee sanoo... Torstaina käytiin äkkiseltään.

        12 asteista Forecan mukaan.


    • Mitä kittielle ja muille kuuluu?

      • Hyvää kuuluu, kiitos! Entäs sinulle? En halua häiritä Arielia ja pojankloppeja, kun ei olla enää väleissä.. Mutta tulin moikkaamaan sinua.


      • älä-nimittele
        KittieChihunen-81 kirjoitti:

        Hyvää kuuluu, kiitos! Entäs sinulle? En halua häiritä Arielia ja pojankloppeja, kun ei olla enää väleissä.. Mutta tulin moikkaamaan sinua.

        Onko riidanhaastaminen aina mielessä, vai onko se työtapaturma tai paha tapa?


      • älä-nimittele kirjoitti:

        Onko riidanhaastaminen aina mielessä, vai onko se työtapaturma tai paha tapa?

        No pojankloppeja ne on. Ei ole riidanhaastaminen aina mielessä, olen jo sanonut että olen suorasanainen. Ja kaikkea ei tarvi sietää, kun joku tekee tyhmyyksiä.. Yritin puhua asiasta heille, ja kun suutun, puhun asiat halki, vaikka aina ei kannata vaivautua..

        Itse tulit riitaa haastamaan minulle, minä tulin moikkaamaan Ilmannimeä!


      • KittieChihunen-81 kirjoitti:

        No pojankloppeja ne on. Ei ole riidanhaastaminen aina mielessä, olen jo sanonut että olen suorasanainen. Ja kaikkea ei tarvi sietää, kun joku tekee tyhmyyksiä.. Yritin puhua asiasta heille, ja kun suutun, puhun asiat halki, vaikka aina ei kannata vaivautua..

        Itse tulit riitaa haastamaan minulle, minä tulin moikkaamaan Ilmannimeä!

        Luultavasti sun kannattaisi tulla katsomaan, miten mun jäbä hoitaa toooooooooooodella isoa maatilaa ja valtavaa eläinmäärää AIVAN YKSIN. Ja kuinka älyttömän pitkää ja raskasta päivää hän tekee. Ehkä sen jälkeen sua ei enää huvittaisi klopitella häntä, eikä muitakaan...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Luultavasti sun kannattaisi tulla katsomaan, miten mun jäbä hoitaa toooooooooooodella isoa maatilaa ja valtavaa eläinmäärää AIVAN YKSIN. Ja kuinka älyttömän pitkää ja raskasta päivää hän tekee. Ehkä sen jälkeen sua ei enää huvittaisi klopitella häntä, eikä muitakaan...

        Minä tulin moikkaamaan ilmannimeä, ja te taas haastamaan riitaa.. nuoria te olette, nuorempia kuin minä. Ja nuoren käyttäytymistä on ollut teidän keskustelunne. Sen kummemmasta ei ollut kysymys.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Luultavasti sun kannattaisi tulla katsomaan, miten mun jäbä hoitaa toooooooooooodella isoa maatilaa ja valtavaa eläinmäärää AIVAN YKSIN. Ja kuinka älyttömän pitkää ja raskasta päivää hän tekee. Ehkä sen jälkeen sua ei enää huvittaisi klopitella häntä, eikä muitakaan...

        no semmosta vaatimattoman sorttistahan tää jäbän yrittäminen tuppaa olemaan mut saapas siinä aikansa kulumaan jos ei sitte muuta. et vähä joutuupi tässä toppuuttelemaan typykkä kultaa ku elukkojaki on vaan sen verran et ihtekseni niitten utareet kerkiän päivän mittaan kätellä. mikäpä siinä jos kloppina pidetään ku oikein mieluusti sitä olis jo vähä nuoremman kirjoissa.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no semmosta vaatimattoman sorttistahan tää jäbän yrittäminen tuppaa olemaan mut saapas siinä aikansa kulumaan jos ei sitte muuta. et vähä joutuupi tässä toppuuttelemaan typykkä kultaa ku elukkojaki on vaan sen verran et ihtekseni niitten utareet kerkiän päivän mittaan kätellä. mikäpä siinä jos kloppina pidetään ku oikein mieluusti sitä olis jo vähä nuoremman kirjoissa.. ;)

        S-u-l-l-a o-n l-i-i-a-n v-a-a-t-i-m-a-t-o-n a-s-e-n-n-e m-u-n r-a-k-a-s j-ä-b-ä... ♥(ˆ⌣ˆԅ)♡♥


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        S-u-l-l-a o-n l-i-i-a-n v-a-a-t-i-m-a-t-o-n a-s-e-n-n-e m-u-n r-a-k-a-s j-ä-b-ä... ♥(ˆ⌣ˆԅ)♡♥

        no ku jäbä vähä semmosta tuumaili typykkä kulta et jospa toi vaatimattomuus tois tuota ulkonäönki puolta lisää. niinku yhessä ton kylmän kahvin kans.. ;) <3


    • Huokaus... Eiköhän joku päivä porukka taas juttele keskenään? Kunhan aika kuluu... toivotaan näin...

      • samaa_mieltä

        Järkipuhetta! Peukutus sulle.


      • Kaunis ajatus, mutta ei varmaan onnistu.. Niin paljon vääryyttää me saatiin niskaan..


      • KittieChihunen-81 kirjoitti:

        Kaunis ajatus, mutta ei varmaan onnistu.. Niin paljon vääryyttää me saatiin niskaan..

        Mua kiinnostaisi tietää, että millaista sinuun kohdistunut kaamea vääryys on ollut? Olenko haukkunut sua luonnevikaiseksi? Entä aivottomaksi tai idiootiksi? En ole, mutta niillä sanoilla olet kuvaillut mua. Olet sättinyt, solvannut ja nimitellyt mua aina, kun siihen on tarjoutunut edes pienen pieni tilaisuus.

        Entä olenko haukkunut sun kavereita? Olenko vihjaillut heistä asioita, joihin muut voisivat pahansuopuudessaan takertua? Vastaus on, etten ole. Ovatko mun ystävät nimitelleet sua tai sun kavereita? Mulla tulee mieleen ainoastaan yksi kerta, eikä se kohdistunut sinuun.

        Sulla on tapana vedota siihen, että olet suorapuheinen. Sun suorapuheisuus hipoo kuitenkin äärimmäistä hölmöyttä. Suollat sun suusta sammakoita toisensa perään, mutta et itse kestä sitä, että sun solvausten kohde puolustautuu tai sanoo sulle takaisin.

        Vuosi sitten syksyllä annoin sulle anteeksi. Muistan, kuinka Tinttu-Liina sanoi mulle silloin, että harva olisi kyennyt samaan... Että mulla on suuri sydän. Enää en sulle anteeksi antaisi, koska olet yksi ilkeimmistä ihmisistä, joita tiedän.

        Lopuksi esitän sulle toivomuksen, ettet puhuisi minusta ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN. Koska jauhat yhtä ja samaa asiaa loputtomiin. Kävisikö se mitenkään päinsä???


      • Jospa nyt rauhoittuisit? En ole ilkeä ihminen, suorapuheisuus menee vain minulla joskus yli..

        Ja se että minä ja muut suutumme ei ollut väärin. Ei kukaan lepertele ja kerro surullista elämäntarinaa stalkkerille! Se on tyhmyyttä, näin se vain on. Eikä naisen tarvitse joka kaksilahkeiselle ihastuneelle flirttailla.

        Ja kun olimme ystäviä, et juuri minulle puhunut..

        Ja se ettn muka kestä sinun sanoja, ei ole totta.. En vain jaksanut enää, kun ei teille voi puhua järkeä.

        En halua enää riidellä, mutta halusin vastata syytöksiisi. Jätäsinäkin minut rauhaan, kun sinulla on ihan väärä käsitys ja kuva minusta.. Halusin vain vastata ilmannimelle ja te alatte heti sotkemaan rauhaa..


      • KittieChihunen-81 kirjoitti:

        Jospa nyt rauhoittuisit? En ole ilkeä ihminen, suorapuheisuus menee vain minulla joskus yli..

        Ja se että minä ja muut suutumme ei ollut väärin. Ei kukaan lepertele ja kerro surullista elämäntarinaa stalkkerille! Se on tyhmyyttä, näin se vain on. Eikä naisen tarvitse joka kaksilahkeiselle ihastuneelle flirttailla.

        Ja kun olimme ystäviä, et juuri minulle puhunut..

        Ja se ettn muka kestä sinun sanoja, ei ole totta.. En vain jaksanut enää, kun ei teille voi puhua järkeä.

        En halua enää riidellä, mutta halusin vastata syytöksiisi. Jätäsinäkin minut rauhaan, kun sinulla on ihan väärä käsitys ja kuva minusta.. Halusin vain vastata ilmannimelle ja te alatte heti sotkemaan rauhaa..

        Ja Tonttu ei ole huono ihminen tässä jutussa!


      • pysy-asiassa

        Missä näit häntä moitittavan ?


      • KittieChihunen-81 kirjoitti:

        Jospa nyt rauhoittuisit? En ole ilkeä ihminen, suorapuheisuus menee vain minulla joskus yli..

        Ja se että minä ja muut suutumme ei ollut väärin. Ei kukaan lepertele ja kerro surullista elämäntarinaa stalkkerille! Se on tyhmyyttä, näin se vain on. Eikä naisen tarvitse joka kaksilahkeiselle ihastuneelle flirttailla.

        Ja kun olimme ystäviä, et juuri minulle puhunut..

        Ja se ettn muka kestä sinun sanoja, ei ole totta.. En vain jaksanut enää, kun ei teille voi puhua järkeä.

        En halua enää riidellä, mutta halusin vastata syytöksiisi. Jätäsinäkin minut rauhaan, kun sinulla on ihan väärä käsitys ja kuva minusta.. Halusin vain vastata ilmannimelle ja te alatte heti sotkemaan rauhaa..

        Mulla on O-I-K-E-U-S puolustautua, tajuatko?!! Mun puolesta saat olla rauhassa vaikka maailman tappiin saakka, mutta ÄLÄ ENÄÄ JANKUTA SUN KOKEMISTA VÄÄRYYKSISTÄ ja sotke mua niihin. Ja sulla ei muuten ole mitään oikeutta arvostella mun ratkaisuja tai päättää niiden järkevyydestä, koska jokainen olisi toiminut mun sijassa täysin samalla tavalla.

        Niin ja saat aivan varmasti riidan aikaiseksi "klopittelemalla" muita. Siis ihan kenen kanssa vain haluat, siihen ei mua eikä mun ystäviä tarvita.


      • seireenin_loppu
        KittieChihunen-81 kirjoitti:

        Ja Tonttu ei ole huono ihminen tässä jutussa!

        Palstan alfauros antoi pakit, niin ottaahan se päähän.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mulla on O-I-K-E-U-S puolustautua, tajuatko?!! Mun puolesta saat olla rauhassa vaikka maailman tappiin saakka, mutta ÄLÄ ENÄÄ JANKUTA SUN KOKEMISTA VÄÄRYYKSISTÄ ja sotke mua niihin. Ja sulla ei muuten ole mitään oikeutta arvostella mun ratkaisuja tai päättää niiden järkevyydestä, koska jokainen olisi toiminut mun sijassa täysin samalla tavalla.

        Niin ja saat aivan varmasti riidan aikaiseksi "klopittelemalla" muita. Siis ihan kenen kanssa vain haluat, siihen ei mua eikä mun ystäviä tarvita.

        No oikeus on minullakin puolustautua! Ja ei kuule moni olisi toiminut kuten sinä. Ja teinejä te olette, eikö niin? Ja sinä olet kai 20-vuotias? Ja mihin miesystäväsi on kadonnut? Ihmetyttää kuin noin nuori vaihtaa miestä kuin paitaa.. Se on toki sinun asiasi, mutta itse en pidä sellaisista naisista.


        Ja jankutat nyt sinäkin? Koeta rauhoittua, käyttäydy kuin aikuinen nainen ja juttele normaalisti, ei kaikille miehulle tarvi leperrellä, ihan oikeasti niin saa kaikki hyypiöt kimppuunsa.


      • seireenin_loppu kirjoitti:

        Palstan alfauros antoi pakit, niin ottaahan se päähän.

        Toljanter ei tehnyt mitään väärä, hän oli vain ystävä.


      • huonosanavalinta
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mulla on O-I-K-E-U-S puolustautua, tajuatko?!! Mun puolesta saat olla rauhassa vaikka maailman tappiin saakka, mutta ÄLÄ ENÄÄ JANKUTA SUN KOKEMISTA VÄÄRYYKSISTÄ ja sotke mua niihin. Ja sulla ei muuten ole mitään oikeutta arvostella mun ratkaisuja tai päättää niiden järkevyydestä, koska jokainen olisi toiminut mun sijassa täysin samalla tavalla.

        Niin ja saat aivan varmasti riidan aikaiseksi "klopittelemalla" muita. Siis ihan kenen kanssa vain haluat, siihen ei mua eikä mun ystäviä tarvita.

        Näin on, klopittelulla haetaan halveksuntaa.


      • muututurkoosiksi
        seireenin_loppu kirjoitti:

        Palstan alfauros antoi pakit, niin ottaahan se päähän.

        No tuskin se sulle olisi kummiskaan antanut.


      • kiinnostus-heräsi
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mulla on O-I-K-E-U-S puolustautua, tajuatko?!! Mun puolesta saat olla rauhassa vaikka maailman tappiin saakka, mutta ÄLÄ ENÄÄ JANKUTA SUN KOKEMISTA VÄÄRYYKSISTÄ ja sotke mua niihin. Ja sulla ei muuten ole mitään oikeutta arvostella mun ratkaisuja tai päättää niiden järkevyydestä, koska jokainen olisi toiminut mun sijassa täysin samalla tavalla.

        Niin ja saat aivan varmasti riidan aikaiseksi "klopittelemalla" muita. Siis ihan kenen kanssa vain haluat, siihen ei mua eikä mun ystäviä tarvita.

        Ollaanko sitä sinkkuna? ;)


      • kiinnostus-heräsi kirjoitti:

        Ollaanko sitä sinkkuna? ;)

        No mä voin sit kertoo et ei hän taida olla. Nää on vaan tällasii rentoi heittoi mitä tääl harrastetaan. Oikee elämä on sit asia erikseen.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mua kiinnostaisi tietää, että millaista sinuun kohdistunut kaamea vääryys on ollut? Olenko haukkunut sua luonnevikaiseksi? Entä aivottomaksi tai idiootiksi? En ole, mutta niillä sanoilla olet kuvaillut mua. Olet sättinyt, solvannut ja nimitellyt mua aina, kun siihen on tarjoutunut edes pienen pieni tilaisuus.

        Entä olenko haukkunut sun kavereita? Olenko vihjaillut heistä asioita, joihin muut voisivat pahansuopuudessaan takertua? Vastaus on, etten ole. Ovatko mun ystävät nimitelleet sua tai sun kavereita? Mulla tulee mieleen ainoastaan yksi kerta, eikä se kohdistunut sinuun.

        Sulla on tapana vedota siihen, että olet suorapuheinen. Sun suorapuheisuus hipoo kuitenkin äärimmäistä hölmöyttä. Suollat sun suusta sammakoita toisensa perään, mutta et itse kestä sitä, että sun solvausten kohde puolustautuu tai sanoo sulle takaisin.

        Vuosi sitten syksyllä annoin sulle anteeksi. Muistan, kuinka Tinttu-Liina sanoi mulle silloin, että harva olisi kyennyt samaan... Että mulla on suuri sydän. Enää en sulle anteeksi antaisi, koska olet yksi ilkeimmistä ihmisistä, joita tiedän.

        Lopuksi esitän sulle toivomuksen, ettet puhuisi minusta ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN. Koska jauhat yhtä ja samaa asiaa loputtomiin. Kävisikö se mitenkään päinsä???

        Pidät kivasti puolesi;)


      • nauti-onnestasi
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Pidät kivasti puolesi;)

        Jäät kuin jämsän äijä jos turkoosi papparainen lämpenee jälleen pikkupimusta.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mua kiinnostaisi tietää, että millaista sinuun kohdistunut kaamea vääryys on ollut? Olenko haukkunut sua luonnevikaiseksi? Entä aivottomaksi tai idiootiksi? En ole, mutta niillä sanoilla olet kuvaillut mua. Olet sättinyt, solvannut ja nimitellyt mua aina, kun siihen on tarjoutunut edes pienen pieni tilaisuus.

        Entä olenko haukkunut sun kavereita? Olenko vihjaillut heistä asioita, joihin muut voisivat pahansuopuudessaan takertua? Vastaus on, etten ole. Ovatko mun ystävät nimitelleet sua tai sun kavereita? Mulla tulee mieleen ainoastaan yksi kerta, eikä se kohdistunut sinuun.

        Sulla on tapana vedota siihen, että olet suorapuheinen. Sun suorapuheisuus hipoo kuitenkin äärimmäistä hölmöyttä. Suollat sun suusta sammakoita toisensa perään, mutta et itse kestä sitä, että sun solvausten kohde puolustautuu tai sanoo sulle takaisin.

        Vuosi sitten syksyllä annoin sulle anteeksi. Muistan, kuinka Tinttu-Liina sanoi mulle silloin, että harva olisi kyennyt samaan... Että mulla on suuri sydän. Enää en sulle anteeksi antaisi, koska olet yksi ilkeimmistä ihmisistä, joita tiedän.

        Lopuksi esitän sulle toivomuksen, ettet puhuisi minusta ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN. Koska jauhat yhtä ja samaa asiaa loputtomiin. Kävisikö se mitenkään päinsä???

        Minulla on ehdotus ja älä suutu kun sanon mutta sinun kannattaisi jatkaa omaa elämää. Kerää voimia sinun ystävien kanssa ja nauti siitä onnesta jota saat siellä ystävien kanssa... Toivotan sinulle hyvää syksyä ja kyllä sinä pärjäät. Pyydän nöyrästi anteeksi kun kuvittelin että sinä ja kittie voisitte tehdä rauhan.


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Minulla on ehdotus ja älä suutu kun sanon mutta sinun kannattaisi jatkaa omaa elämää. Kerää voimia sinun ystävien kanssa ja nauti siitä onnesta jota saat siellä ystävien kanssa... Toivotan sinulle hyvää syksyä ja kyllä sinä pärjäät. Pyydän nöyrästi anteeksi kun kuvittelin että sinä ja kittie voisitte tehdä rauhan.

        Muuten A-ri-e-l
        lopuksi sanon tämän ettet ole minua ikinä haukkunut. Ja siitä kiitos sinulle ja sinun ystävillesi. Voimaa hyvin ja näkemiin!


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Muuten A-ri-e-l
        lopuksi sanon tämän ettet ole minua ikinä haukkunut. Ja siitä kiitos sinulle ja sinun ystävillesi. Voimaa hyvin ja näkemiin!

        tuleppa nyt kummiski meitä tänne toisinaan kahtelemaan :) jäbäki ku vähä tuohon whatsappiin on päässy hurahtamaan et täällä on sitte harvemmin tullu käytyä..


      • naarasten_tappelua
        nauti-onnestasi kirjoitti:

        Jäät kuin jämsän äijä jos turkoosi papparainen lämpenee jälleen pikkupimusta.

        Mahtaako pikkupimu enää huolia papparaista joukkoonsa..? Vaikka ehkä leppyy ennemmin sille kuin kittiechihuselle.


      • syvällä-poteroissa

        Molemmat naaraat näyttävät puolustavan nyt uroksiaan, Kittiechihunen tonttuilijaa ja pikkupimu jyväjemmariaan. Toisaalta ko. uroksetkin ovat lojaaleita vakinaarailleen.


      • KittieChihunen-81 kirjoitti:

        No oikeus on minullakin puolustautua! Ja ei kuule moni olisi toiminut kuten sinä. Ja teinejä te olette, eikö niin? Ja sinä olet kai 20-vuotias? Ja mihin miesystäväsi on kadonnut? Ihmetyttää kuin noin nuori vaihtaa miestä kuin paitaa.. Se on toki sinun asiasi, mutta itse en pidä sellaisista naisista.


        Ja jankutat nyt sinäkin? Koeta rauhoittua, käyttäydy kuin aikuinen nainen ja juttele normaalisti, ei kaikille miehulle tarvi leperrellä, ihan oikeasti niin saa kaikki hyypiöt kimppuunsa.

        Kiitos sulle niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tsiljardimiljardisti, kun kerroit mulle ja muillekin tämän toooooooooooooooodella SUPERTÄRKEÄN tiedon!!! Siis, että vaihdan miestä kuin paitaa. Ajattele, että olen tyhmyyksissäni kuvitellut, että mulla on ollut koko ajan sama.


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Muuten A-ri-e-l
        lopuksi sanon tämän ettet ole minua ikinä haukkunut. Ja siitä kiitos sinulle ja sinun ystävillesi. Voimaa hyvin ja näkemiin!

        Olet ihana Ilmannimi :)) Mulla ei ole tapana sättiä ketään julkisesti tai nolata muiden silmissä mun ystäviä. Hmmm... Kahden kesken saatan kyllä joskus sanoa hieman rumasti... Olen mieluummin hiljaa kuin pilaan välit :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Kiitos sulle niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tsiljardimiljardisti, kun kerroit mulle ja muillekin tämän toooooooooooooooodella SUPERTÄRKEÄN tiedon!!! Siis, että vaihdan miestä kuin paitaa. Ajattele, että olen tyhmyyksissäni kuvitellut, että mulla on ollut koko ajan sama.

        Sepä hyvä kuulla, miksi sitten flirttailet uimaripojun kanssa? Se on sanonut että on ihastunut sinuun, miksi annat hänelle toivoa, kun kerran varattu olet?


      • KittieChihunen-81 kirjoitti:

        Sepä hyvä kuulla, miksi sitten flirttailet uimaripojun kanssa? Se on sanonut että on ihastunut sinuun, miksi annat hänelle toivoa, kun kerran varattu olet?

        K-o-s-k-a s-e o-n m-i-n-u-s-t-a H-A-U-S-K-A-A :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        K-o-s-k-a s-e o-n m-i-n-u-s-t-a H-A-U-S-K-A-A :))

        Tunne on sattumoisin molemminpuoleinen;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tunne on sattumoisin molemminpuoleinen;)

        Olisiko järkevää Arielin flirttailla vain sille poikaystävälle? Ja uimaripojun hankkia vapaa nainen?


    • Ihan oikeasti, olipa todella typerä vastaus! Ai on hauskaa kylpeä miesten ihailussa ja antaa heille toivetta? Ei hyvää päivää, oikein bimbon puhetta! Jospa kasvaisit aikuiseksi. Sori suorat sanat, mutta tuo vastauksesi oli kyllä niin huh, huh..!

      • Otahan läppä läppänä:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Otahan läppä läppänä:)

        No onkos muka vain läppää tuo ihastumisesi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe