Koiran kusetusta

Mä lähden töihin kohta. Kaveri soitti mutsille et sillä menee töissä myöhään. Mun pitäs mennä juoksuttaa sen koira. Pitäisin sitten seuraa sille kunnes se tulee.
-
Mä menen niille. Tyhjään asuntoon. Käyn koiran kanssa lenkillä. Pesen koiran ja käyn suihkussa. Laitan saunan päälle. Jään edottamaan sitä. Se tulee kun uutiset alkaa. Halaa mua. Sanoo ettei mun tartte odottaa alasti. Mennään saunaan. Mä pesen sen, se pesee mut. Se sanoo mua homoksi. Sanon olevani bi. Sitse panee mua siinä suihkussa.

3

6778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painan käteni kaakeliseinää vasten. Pelkään kaatuvani eteenpäin. Sormet puristaa mun pakaroita. Mä nousen ilmaan kuin höyhen.
      Peilaan meitä märistä kaakeleista. Huohotus tuntuu mun niskassa. Nousen ilmaa. Laskeudun alas jäykän aisan päälle. Mä jännitän, en tarpeeksi. Valun hitaasti alaspäin. Se sykkii mun sisällä. Huohotan, se kyselee mun vanhemmista. Mun vanhemmat ei ole kyselleet mitään. Kaikki on ihan hyvin ja voidaan jatkaa näin. Jos vaan haluut? Se vaikuttaa tyytyväiseltä. Ei kysele mitään. Puristaa mut syliinsä. Nostaa ja laskee. Ei välitä musta mitään.
      Mä istuin jakkaralla. Yritän saada jalkani kantamaan. Se laulaa suihkussa.
      Se näyttää kuvaa kaapin päältä. Ei tää mun sisko ole. Hyvä ystävä. Me ajatellaan monesta asiasta samalla lailla. Me voitas vaikka tavata teidän porukka jossain kaupassa. Jos sä haluat. Ihan sattumalta siis. Sä ymmärrät kyllä. Yskin, ymmärrän kyllä. Voishan ne nähdä sun tyttöystävän. Se nauraa vähän. Puristaa mut itseään vasten. Nehän näkee yhden joka päivä. Punastun tyytyväisenä.

• KirjastostaPäivää

Tuleeko jatkoa?

• Miten koiran kanssa kävi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2261
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1864
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1513
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1493
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1479
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      310
      1431
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1061
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      63
      1027
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1005
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe